צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שושן ויש בו קוץ

EAT ME. DRINK ME. READ ME
לפני 13 שנים. 5 באוגוסט 2010 בשעה 7:02

כבר שלושה ימים המחזור הזה לא מפסיק לכאוב. ואני מדברת על כאבים מהסוג של היום הראשון, משביתים, משתקים, לא מאפשרים לנשום!
מה יכול לגרום לכזו תופעה? בחיים לא קרה לי בעבר, אני מפחדת שמשהו לא בסדר.. אולי אני מפילה ואפילו לא ידעתי? בכל אופן כואב כואב כואב!!! אני לוקחת כדור בגודל כדור טניס להפיג את זה קצת.

מסתבר שאני רק אישה קשה ורעה ונתפסת לקטנות בעיקר בגלל ה- PMS. בימים רגילים בחודש אני מסוגלת להחליק כמעט כל אישיו הודות לעבודה פסיכולוגית מעמיקה בחודשים האחרונים, אבל בשבוע שלפני המחזור אני כלבתא רבתי מהגיהנום ומסוגלת להוריד למישהו ראש מעצבים.
עכשיו, זה לא שאני לא מודעת לזה בזמן הPMS עצמו, זה שאני פשוט חלשה מולו ולא מצליחה לראות מבעד להורמונים. אני אתעצבן על דברים שלא הגיוני להתעצבן עליהם, כמו הדוגמאות שנתתי בפוסט הקודם. ואני גם אבכה מדברים אידיוטיים לחלוטין, הרגש מוגבר לדציבלים מחרישי כל, ואני כמו זאבה נגועת כלבת המסתובבת חופשי. קשה להסביר את זה לגבר, עוד יותר קשה להסביר לעצמי איך הורמונים בלבד מהווים כזה קטליזטור חזק למה שאני עושה בפועל, ולא מאפשרים לי זכות התנגדות אפילו, אבל מסתבר שיש גברים שמכירים את זה ומבינים.

בכל אופן, היה אתמול יום משגע עם הבחור בים, נהניתי מכל רגע רטוב ומהמבטים שהוא שלח לעברי, ובלילה הופעה חיה של אחד הנגנים המוכשרים ביותר שאזכה לראות מופיע בכל ימי חיי כמוזיקאית מושבעת. שנינו פשוט ישבנו פעורי פה ואחוזי צמרמורת משך שעה וחצי של אורגזמה מהאוזניים.

***
ר, קיבלתי את עצותיך ואני מישמת אותן בהצלחה גדולה. אפילו המציצות שלי טובות יותר והוא רועד כשהוא גומר, מה שלא קרה עד עכשיו.

Grey / Green - אם הוא רועד, השתחררה הרצועה במנוע. גשי למוסך ויתקנו לך את זה. אל תתני להם לקחת יותר ממאה שקל.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י