צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

דחף

על נשים, גברים, נעליים ותהיות של סוטים
לפני 6 שנים. 14 ביוני 2017 בשעה 21:19

עם מי מבנות ישראל אפשר לדבר על נעליים? אני מרגיש כאילו יש לי טעם יותר מלחצי מהבנות פה. And I don't even wear the damn things

הייתי צריך לעבוד כמו אל באנדי בחנות נעליים, או אולי לעצב כמו לובוטין. לעשות משהו מועיל עם כל הידע המיותר הזה שיש לי על נעלי נשים. קניתי לחברה שלי זוג לאחרונה והמוכר היה בטוח שאני הולך ללבוש אותן בעצמי מרוב שנראיתי בעניין (וניסיתי לזייף שלא).

בנושא אחר לחלוטין, עוד מישהו חושב כמוני שהמונוגמיה בדרכה החוצה מהעולם? לא תוך עשור, ולא תוך 50 שנה, אבל שזה בדרך החוצה. סקס נהיה דבר יותר ויותר שגרתי ופחות טאבו עם השנים. אני חושב שהמסגרת הזאת שהוכפפה לנו שאנחנו חייבים רק בנאדם אחד, שאנחנו צריכים להתחתן ואז להתחיל מאבק בתשוקות שלנו עד יומינו האחרון כדי לא להרוס את הקשר הטוב שלנו, לאט לאט מתחילה להיות פחות רלוונטית. הרי אנחנו בכיף מחזיקים הרבה חברים, לפעמים יוצאים עם ההוא לבירה ועם ההם הולכים למשחק, ואנחנו אף פעם לא רוצים להיות רק עם אותו חבר אחד כל החיים שלנו. אז למה אנחנו חושבים שזה אמור להיות ככה ביחסים מיניים?

מעבר לזה, למה אנחנו תמיד יוצאים מנקודת ההנחה שזה שאנחנו מאוהבים בו זה זה שאנחנו רוצים שיגדל את הילדים שלנו? אני לא יכול להתאהב במישהי אלא אם אני חושב שהיא תהיה אמא טובה? למה אנחנו ילדים גדולים אבל עדיין לא יודעים לחלוק?

אשמח לשמוע דעות על שני הנושאים.

Sparkit - קראנק סיפר לי פעם על זוג שהיו במערכת יחסים פתוחה ומעולם לא ניצלו את זה בשביל להיות עם אחרים. שנה שלמה של כלום.
אולי לאלו מאיתנו שצריכים להתנסות, לחקור, זה מתאים. וגם זה עדיף עם גבולות ברורים.
מונוגמיה לא הלכה מהעולם... פוליגמיה ופוליאמוריה פורחות אבל לא כולנו צריכים שינוי :)
לפני 6 שנים
Slick​(סדיסט) - אני מסכים שהמונוגמיה עדיין פה ושהיא תמיד תישאר אופציה. אגב מה שאת אומרת זה מעניין כי גם חוויתי את זה פעם. לפעמים אתה לא צריך אף אחד אחר אלא רק לדעת שאם היית באמת רוצה היית יכול. יכול להיות שעצם ההגבלה היא זאת שמובילה אותנו לחפש בן זוג נוסף.
לפני 6 שנים
the pink lady - לבוטין....אחד הדברים לראותם ולא להלך בהן.העימום,הקימורים-סיוטטטט(וטופפתי על נעליים לא נוחות בעליל אבל הלובוטין לקחו בענק-כבר במדידה אגב)
לפני 6 שנים
Slick​(סדיסט) - בתור מתבונן מהצד אני מזועזע וסקרן. אז מה עדיף? גוצ׳י? ומה עם הסוליה האדומה המפורסמת?
לפני 6 שנים
the pink lady - תלוי בצורת הרגל והתאמת האימום הנכון אליה.
זה יכול להיות גימיצו או פראגאמו(נשברו לי השיניים לומר את שמו ואני מקווה שלא טעיתי) שנעליו הן בעיצוב אישי.
בכלל אני דוגלת בעיצוב אישי צמוד(אגב גם כאן היו כמה חברות ששמות את המותגים האלה בכיס הקטן מבחינת יופי ואיכות)
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י