לפני שנה. יום שישי, 2 במאי 2025 בשעה 8:15
הפסיכולוגית שלי המשילה את הדיכאון לכד שיש בו סדק, והמים תמיד יטפטפו ממנו, ואני תמיד אצטרך לעבוד כדי למלא את הכד במים שוב ושוב ושוב.
יש תקופות שיותר קל לי למלא את הכד.
ויש תקופות שזה משא כבד, מעמסה נוראית.
ויש ימים, כמו היום, שהכל מרגיש לי ריק וצחיח.
ובעיקר נמאס לי להילחם, נמאס לי להרגיש שהכל כל כך קשה. נמאס לי להרגיש שכל דבר הכי קטן הוא מאבק.
אני מתישה את עצמי, ואני לא רואה לזה סוף

