לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתונות חיפשתי ומלוכה מצאתי !

אני, הוא ומה שבאמצע...
לפני 11 שנים. 23 באפריל 2013 בשעה 10:37

קבענו להיפגש אחרי יום העצמאות, קיבלתי הוראות למניקור/פדיקור ושאר ירקות.  זה ברגיל, לא עושה את זה בשבילו. אני תמיד ככה. מטופלת ומתוקתקת במיוחד לפני פגישה מינית.

עוד הייתי סהרורית ממסיבות יום העצמאות של ליל אמש והוא צלצל בשעות הבוקר המאוחרות, כמוני ישן עד מאוחר, הודיע על שעה שיגיע ומשם שלח אותי לדרכי, מלאה בציפייה, הנה זה קורם עור וגידים, עפתי מהמיטה להתקלח בודקת שלא פיספסתי שום שערה מיותרת, התנגבתי, התמרחתי, כמו שאומרים, ממתינה לאדון שלי?

סיבוב קצר בבית, בודקת שהכל מסודר, הדלקתי דוד, שיהיה אני יודעת, הכנתי כוס קפה, הכי טוב לפתוח את הדלת עם כוס של משהו ביד, כאילו קז'ואל, העיקר להחזיק משהו ביד כדרך אגב. מובכת מעצמי, טיפשה הנה זה קורה, הרגעי!!! תמיד את יכולה לעשות סטופ!!!

ואז הן התגנבו שוב, המחשבות, אצלי בבית, למה קבעת אצלך בבית, מה את משוגעת? זה בדיוק מה שחסר לך ואם השכנים ישמעו, הרי את אוהבת להביע את עצמך בין הסדינים ואם יכאב לך? בכלל איזה בושות, מה יגידו השכנים??? כוסאמק, שמה זין, מקסימום נצא עם משקפי שמש, משקפי שמש מאוד גדולים מהבית :)

הגיעה השעה, הוא צריך להיות כבר בחוץ, מסתובבת בסלון בעצבנות, נו שידפוק כבר על הדלת, לא ראיתי אותו חודשיים, לא זוכרת איך הוא נראה, רק את המבט החודר שהפשיל מעלי את כל המחסומים, הנשימות שלי מתקצרות, מרגישה את הלב דופק באוזניים. 

דפיקה בדלת, פתחתי בחיוך מכסה על כל החששות. נשק לי על שפתי, נשיקה קצרה אך הרגשתי את הבל פיו מאיים לחדור אלי. ואני? בלי אוויר בכלל, לא מצליחה להסדיר את הנשימה.

בוחנת אותו, לבוש בחליפה ועניבה, ייצוגי מאוד, עם חיוך מרוח על פניו, ואני? בטרנינג עם גופיה קצרה, ממש "זרקתי על עצמי משהו" מוזר שלא ביקש שאלבש משהו מיוחד....

ישבנו בסלון, דיברנו, צחקנו, מפתיע כמה קל, זורם, נעים זה היה, ואז הוא משך את כף רגלי, כאילו בודק את המשימות שקיבלתי, לק בציפורניים רגליים/ידיים, הוא מרוצה, רואים את זה עליו, המבט שלו מתחייך לכיווני והוא מושך אותי אליו מהספה ואז גיליתי את זיקפתו האדירה, הגבתי בחצי מילה על המצב, והוא סיבב אותי לפניו והוליך אותי לכיוון החדר, נעמד מאחורי, מכופף אותי וביד אחת מושך את המכנס והתחתון למטה, חחח כאילו כלום

אוויר, אוויר, אוויר, קחי אוויר, הרי ברגיל את שוברת אותם לרסיסים, אין גבר שיכול עליך, הוא כן.... דפיקות הלב שלי מואצות, מרגישה אותן בכל מיני מקומות בגוף, אני נאדמת, מסמיקה, אבל הוא לא רואה הוא מאחורי, מלטף את ישבני בשביעות רצון, ידעתי שהוא חושק לי בישבן, עוד מהפגישה ההיא בבית הקפה העמוס, מבטו לא ניתק מישבני (וגם שלי פזל לשלו, יש לו אחלה תחת!)

עיניים / ידיים / ישבן – ככה זה אצלי, בסדר הזה.

את העיניים ראיתי בבית הקפה, את הידיים חשתי בלחיצת היד ואת הישבן בחנתי כשקמנו ללכת, ידעתי שמשהו בו לא ייתן לי מנוח. והנה הוא אצלי, בחדר, מאחורי אוחז במותני, מסנן "את מדהימה", “איזה ישבן", “אני הולך להכאיב לך". נאנחתי קלות וציינתי תעשה מה שאתה הכי טוב בו, אני אשתלב, ואם ייכאב אדאג שתדע!

מפה הזרימה הייתה משגעת, אמנם סקס יחסית רגיל, ויניל? טיפה כוחני אבל איך הוא אומר:”בדיקת התאמה"? אז יש התאמה, שנינו זזים אותו דבר, חושניים, מדברים, לוחצים על אותם הכפתורים. ידעתי שהוא ייקח אותי בדיוק לאן שרציתי.

הוא היה אצלי 4 שעות, 4 שעות שחוץ משירותים פעם אחת, וקפיצה למקרר להביא בקבוק מים, שנינו לא עזבנו את המיטה, הזוי, הזוי כמה שהיה טוב. הוא לא הפסיק להחמיא לי, שאלתי כמה שאלות וקיבלתי תשובות שסיפקו אותי.

נפרדנו בנשיקה וסיכמנו לשוחח בערב ולקבוע לפעם הבאה, הפעם בה אחווה את מגע האביזרים שרצים לי בראש כבר הרבה הרבה זמן. איך קוראים לזה אצלכם? סשן? אז קבענו סשן !!


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י