שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 7 שנים. 11 באפריל 2017 בשעה 9:04

קול של הודעה נכנסת הקפיץ אותי משנתי. "בוקר אור שולטת יקרה , אני מצטער להפריע למנוחתך אך צץ עניין דחוף שמחייב אותי לפנות אלייך בשעה זו . אשמח אם תאשרי לי להתקשר על מנת להסביר את המצב על דיוקו. תודה ומחילה , שלך א. "

אין לי דרך להסביר עד כמה אני לא אוהבת להתעורר בצורה שכזו . על כן , התחלתי את הבוקר בשגרה הרגילה בכדיי לא להתחיל את הבוקר על רגל שמאל. תוך כדי לגימת הקפה במרפסת השבתי לו בחיוב . הטלפון לא איחר להגיע . 

א' בקול מתנשף סיפר כי בשעת לילה מאוחרת פנתה אליו מישהי בכלוב . למרות שהוא לא הגיב , היא המשיכה את התכתובת איתו בה נכתב כי היא יודעת שהוא בקשר של שליטה עם שולטת מהאתר למרות שאין קילור, היא יודעת על גודל ההשפעה שיש לשולטת עליו אך כל מה שהיא מבקשת זה בסך הכל לדבר איתו ושהיא רוצה להבין איך הצלחתי . א' לא הפסיק להסביר שהוא לא רשם אפילו אות לאורך כל המונולוג ואף צילם את המסך למרות הבקשות שלה לשמור על הדבר בסוד . 

ביקשתי ממנו להגיע לדירתי בשעות הערב . 

בתשע בערב הוא הגיע . בשניה שנכנס הושיט לי את הטלפון הנייד , ירד על בירכיו והמתין. פתחתי את צילומי המסך על מנת לראות את שמה של הנועזת. כן כן .... כך חשבתי . אנשים לא מבינים דבר כה פשוט ... דרכי היא דרכי שלי , לא מאמינה בשליטה מכוח הכוח . מאמינה ששליטה מקבלים ולא לוקחים . אז נכון יש כאן הרבה אנשים , מכל הסוגים , מינים, נטיות,  אהבות וכו'. לא שופטת אף אחד ולא מתערבת לאף אחד באני מאמין שלו . מבחינתי שכל אחד יחליט מה טוב לו ונכון לו . אך תפסיקו לנסות להגיע אליי בדרכים לא דרכים . 

יש לכם משהו כלפיי או אליי , תיהיו אמיתיים ותפנו בעצמכם . בלי סחור סחור . פשוט תפנו .

Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie} - היכן את הו סקורפי
לפני 7 שנים
Flupi - תפתחי את המנעול בצאט..יקל עלינו..;)
לפני 7 שנים
scorpio girl 1​(שולטת) - אם מבקשים יפה , מקבלים מפתח ....
לפני 7 שנים
Flupi - בבקשה? :)
לפני 7 שנים
Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie} - סקורפי הכל טוב?
לפני 7 שנים
Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie} - לא מבין באיזה קטע חסמת אותי אבל שאי ברכה
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י