שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בין השורות

כן יש לי פרופיל אך נראה שאנשים מתקשים לפתוח ו לקרוא לפני שפונים לאדם זה או אחר .
נכון רשום לי שולטת אך לא - אני לא חייה בתיוגים והגדרות . תמיד האמנתי שקודם כל אדם הוא אדם . אז אולי תתנהגו קודם כבני אדם לפני שאתם מתייגים או שמים תווית זו או אחרת . כן אני שולטת אך אין זה אומר שבחיי היומיום אני אנבל את הפה או אסבול זאת מאחרים . זו לא מעלה , אז הגיע הזמן לשים פילטר לפני שמקללים בסביבתי .
לא, אני לא טלית שכולה תכלת, גם אני מקללת מדי פעם .

אז מה עוד בין השורות ??? כן גם אני אדם כמו כולם . יש לי רגשות ואם פוגעים בי אז זה כואב, אם מעליבים אותי אני נפגעת ... זה שאני שולטת לא אומר שאני לא בת אנוש .
נכון אני לא אראה זאת כלפי חוץ לרוב , אך עדיין אני בסך הכל בת אדם.
לפני 8 שנים. 20 בנובמבר 2015 בשעה 11:14

אוהבת את השקט ... אוהבת את הים ... אז החלטתי לשלב בין האהבות שלי . 

שעת ערב מאוחרת , החוף כמעט ריק מאדם . השמיים מלאים בכוכבים מנצנצים , מוזיקה נשמעת מרחוק , מנעימה את האווירה . הוא יושב על החול , בחולצה קצרה ( למרות שבערב די קריר כבר) . יושב ובעיניו ציפייה . 

אני עם חיוך , מביטה בו תוך כדי שהוא מוריד חולצה , מתחיל לחלוץ את נעליי ובין לבין מגניב ליטוף ובעיניו תחינה להסכמה . מניח את רגליי על חולצתו הפרוסה על החול , נותן לי יד כדי שיהיה לי נוח להתיישב על חולצתו . 

מבקש אישור למזוג לי לשתות וגם לו , וחיוך של אושר כשקיבל אות להסכמה . 

מדברים על הא ודא ... תוך הקשבה לרעש הגלים המתנפצים . פתאום הרגל שלי מורמת לכיוון הפנים שלו . אחחח חבל שאין מלים בכדי לתאר את הניצוץ בעיניך , החיוך על שפתייך . והוא .... הוא כמו ילד רעב לגלידה . מתחיל ללקק , ללטף ... חצי שעה חלפה והוא עדיין עם רעב בעיניים. אני שומעת מרחוק זוג מתלחשש - מסתכלים עלינו ומנסים לנחש . נו טוב ... רגע של כנות - ממש אוהבת להדליק אנשים . לכן ביקשתי מהבחור לעמוד ולהוריד גם את המכנס . אין מה לומר - הבחור אכן מבורך . הזוג יתקרב עוד קצת כדי שיוכלו לראות טוב יותר . מה שהדליק את הטיזינג שלי .... עכשיו היה קל לשמוע את חילופי הדברים . 

האישה התפעלה והגבר היה מהופנט . היא ניסתה לדבר איתו אך עיניו היו נעוצות בנו ולא נראה שהוא שומע אותה . זה שאיתי ביקש רשות לחזור לנשק וללטף. שאלתי אם מדליק אותו שהוא המופע המרכזי . אין צורך היה במילים , החיוך והעיניים המנצנצות שלו אמרו את הכל . האישה התקרבה עוד , עכשיו היא ממש קרובה . זה שאתה התאפס לשניה וניסה לעצור בעדה אך נראה ששניהם נשאבו כאל מגנט . 

לאחר כחצי שעה הזמנתי אותם להצטרף , שוחחנו פיטפטנו וקבענו להיפגש .... 

 

נשוי כנוע על 4​(נשלט) - על זה נאמר בחוץ חורף בפנים קיץ וה, הרגשה של אביב והיופי של הסתיו
לפני 8 שנים
Firebird - כיף גדול לעשות טיזינג על החוף...ובעיקר כשיש צופים...
לפני 8 שנים
4X4​(אחר) - מדליק, היה לי את זה פעם בחוף הנודיסטים בים המלח:) פגישה ראשונה, היא התפשטה, ואני לראשונה בחיי בחוף כזה..:) היה מוזר, אבל אז החלטתי, ברומא תתנהג כרומאי והפגישה ללא מסיכות :)
לפני 8 שנים
Monkey​(אחר) - אהבתי
לפני 8 שנים
Mr Sassy Pants​(אחר){Pixie} - איך אני משיג אותך...
לפני 7 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י