ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

היומן היקר...

לא אכתוב פה הרבה, אבל אולי...
לפני שנה. 22 ביוני 2022 בשעה 17:46

לא התקשרת להודיע שאתה מקדים ובאת בדיוק אחרי שקיפלתי חבלים וניסיתי לנגב את הרצפה מסיבים אדומים וחומים, בדיוק כשאני מזיעה מנקיון ודלי עם מים מלוכלכים עומד באמצע סלון.

לכן אמרתי לך להתפשט ואפילו מצאתי לך סינר. 

היה לי נעים ליראת איך אתה מוריד בגדי רחוב ואומנם אתה ממש לא מהביישנים היה בזה משהו קצת מוריד ומשפיל כשאני לבושה ואתה בכלל באת לסשן קשירות והנה אמרו לך גם להוריד תחתונים ומשום מה מלבישים אותך בסינר אדום תכלת "כי תתבייש ולמה אני צריכה ליראות שעומד לך ככה סתם מכלום?" והאמת היית נראה ממש ראלף* באותם רגעים.

יחד עם זאת היה בכל זה בהתחלה משהו מאולץ. אולי כי אין לי ניסיון עם עבדי ניקיון וגם אם חיפשתי בחיים לא מצאתי מישהו מתאים. ותמיד הם היו מעיקים או דרשו דברים מעבר למה שהייתי יכולה להסכים באותה תקופה. אולי אני גם לא ממש טיפוס של ניצול או התעלמות וגם הרגשתי שזה די משעמם אם מישהו סתם ינקה. לכן בסוף הבאתי גם שוט סוסים כדי לזרז אותך לפעמים בתהליך.

הייתי מופתעת איך זה שינה אותך. בסשנים רגילים אתה תמיד מסתכל אלי ישיר מדי. לא יודעת האם זה הרגל רע ממלכות קודמות או קצת חוצפה, כי לא ביקשת אף פעם רשות להרים מבט. ואולי סתם זה ערבוב של פחד וציפייה ומעניין אותך ליראת מה אעשה ואיך עוד אשתמש בך. אבל בזמן שניקית וסידרת היית עסוק בדברים ולא הסתכלת עליי. לא העזת לעצור ולהרים מבט, רצית שאהיה מרוצה ממך. פתאום ראיתי בך כניעות שלא ראיתי קודם.

אמרתי לך לסיים ניקיון, לתלות כביסה, להרים מהרצפה גרביים מלוכלכות שלי. ואפילו בין הדברים אחר כך הכנת לנו סלט וחביתות ושטפת כלים אחרי. ואגב...השקעת בשטיפה.  בדרך כלל גברים לא משקיעים ככה וצריך לשטוף שוב. אבל אתה השארת לי להתייבש על השיש ערימה של צלחות מבריקות שעד היום לא סידרתי... כי יש בה משהו רומנטי והיא מזכירה לי איך הורדת את מבטך.

________________________________________________________________________________________________________________

*ראלף זה עבד גרמני מסידרה "Bonding" - משרת נמרץ ונאמן של מלכה בתשלום שמנקה לה את הבית כשהיא בכלל לא שמה לב אליו... אולי רק פעם בפרק אחרון.

חמוד וקשוב​(נשלט) - כמה נפלא להיות משרת כזה
לפני שנה
yesss - איפה מוצאים את הסידרה הזאת?
תודה.
לפני שנה
One moment​(שולטת) - בנטפליקס. שם הסדרה Bonding, היה לי טעות בשם.
לפני שנה
יואב 31​(אחר) - מתנדב באהבה
לפני שנה
Daave​(נשלט) - רק בשביל לראות את הרגליים שלך המהממות עם הלק האדום הייתי מוכן להתנדב להבריק לך את הבית
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י