שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנתיים. 20 באוקטובר 2021 בשעה 16:24

מרגיש תקוע. הדברים זזים לאט. או לא זזים בכלל. עובד על אוטומט ורק דואג לשיפור ביצועים. נשימה עמוקה. לא לחינם יש חוסר בחמצן ככל שעולים למעלה. הירידה אולי תלולה מידי. ודווקא בנקודה הזו החמצן נשאר למעלה. מתעכב לרדת איתך למטה. נשימה עמוקה. דור שני שעסוק בתחייה מחדש. 

אתנחתא. כשהבכור שלי היה כבן עשר עשיתי לו את שיחת הפורנו. קלישאתי כמה זה בטח היה מביך בשבילו אבל אנחנו די פתוחים אצלנו לדבר על זה. ותדע שזה רק סרט. שבו לוקחים את השחקנים הכי טובים. עם הכלים הכי גדולים. וכמו בכל סרט גם פה יש תסריט. ובמאי. ותפאורה. ומאפרת. ובעיקר עריכה וזויות צילום. והןא דווקא סקרן ושואל שאלות. זה מזמן לא מה שהיה פעם. הקידמה היא לא האויב שלי. אני זוכר את עצמי בגילו. ואם זה לא ממנו חברים שלו יראו לו. איפה הייתי?!

אתה לא יותר מידי קשה עם עצמך? חברה שואלת. ואחת אחרת מפילה אסימון. משהו שידעתי והכחשתי. כמה כיף לחיות בצל. לנשום אוויר הרים. צלול כיין. ואני עובד על זה. שואל שאלות. לא תמיד רוצה להשיב. ועל שאלות אחרות אני שואל את הבלוק. זה של הA5. לבן בימים אלה. לא תמיד זוכה למענה.

אתנחתא. ואל תשכח את הדבר הכי חשוב בנוגע לסרטי פורנו ילד שלי. זה מדלג על שלב החיזור. המבט. המגע הראשוני. החלפת העיניים. החיוך הנסתר. המבוכה. הגישושים. ואתה יודע מה. גם ההתמזמזות. החיבוק. הליטוף. הנשיקה. הפורנו מדלג לך ישר לאקטסרים. ישר להארדקור. אין אמצע.

איפה היינו?! אהה פרצוף יפה? אתה אוהב את מה שאתה רואה שם? אולי קצת פחות. פחות אבל כואב. אל תשכח לנשום. אוסף קלישאות במקום תבונות. אתה עדיין עם המכשפה בראש כשכל מה שהשארת בדרך זה 'פירורים' של הנשים שהיו בחייך. אתה חייב לעצור לפני שאתה מחליף הילוך. ואולי להיות תקוע זה הכי קדימה שאני יכול עכשיו. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י