בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנתיים. 1 בנובמבר 2021 בשעה 11:27

מה זה הולך להיות כלבה? את בולעת את הגלולה האדומה או הכחולה?

בואי תכנסי למשמעות הקיום האמיתית שלך. הפתולוגית. הניצחת. הנוכחת. המכרסמת. הקובעת. הגולם.

אחזיר אותך הביתה בזמן. את מכירה את המשפט. האור הראשון של הבוקר מגיע אחרי השעה האפלה ביותר. ושם אני ואת נפגשים. בדיוק בנקודת הזמן הזאת. בשעה האפלה ביותר של היום.  במטריקס שלך זונה. כלבה. ילדה. קטנה. פרה. בהמה.

אחזיר אותך הביתה בזמן. להזכיר לבעלך שיש אספת הורים השבוע והוא הבטיח להגיע. לעשות שיחה עם אמא במעמד יחסינו לאן. שלך איתה מטומטמת. להניח קופסאות פלסטיק עם מים לחתולים שם למטה ואת יודעת טוב מאד שגם מסביב לגופתך המצחינה הם ילללו אחר מים ומזון. הנשימה האחרונה שלך לא תעסיק אותם.

ושוב בשעה האפלה הזו אנחנו נפגשים. במטריקס שלך זונה. ואני אזיין אותך.ואשפיל וארמוס ואכאיב ואפרק וארכיב במובן הקלישאתי ההוא שאת מכירה.

בשעת הערב את תכיני את ארוחת הקופי פייסט לילדים ותראי איתם את התוכניות שלהם אך תפזלי מצד להודעות שלי. חזרה למטריקס שלך. ואת תסעי פעם ב.. למפגשי התמיכה של המשפחה המורחבת עם החיוכים המאולצים ואותו דוד זבל שכל הזמן מציק. וכל הזמן הזה תתגעגעי למטריקס שלך זונה.

ובשעה האפלה שוב נפגש. ואקשור אותך ואנעץ בך. ואסתום ואסטור ואפליק ואצליף ואפסטנג וארחיב ואכה ובעיקר אשתמש.

ושוב חזרה לעולם שנכפה עלייך. חזרה ללימודים שידוע שלא תעשי בהם דבר אבל העיקר שיש לך פאקינג תואר. ולתחביבים המוזרים שלך שרק מכלים את הזמן הזומבי שלך בין שעה אפלה לאחרת.

ושוב נפגש במטריקס שלך זונה. ואשתין עלייך ואני אקרא לזה באיזה שם שבא לי. סימון וטריטוריה ובלה בלה בלה ואת תשתי את זה בשקיקה. לא את השתן מטומטמת. את דברי הלעג שלי. ואת תכתבי עלי בבלוג שלך. ואני אשפריץ אותך ואדפוק אותך עד שתרגישי עירומה ללא הזין שלי בתוכך. ואני אזיע אותך עד שתנקי את כל הטוהר המזוייף הזה ממך ואת התדמית בת השכן שאת חושבת שאת.

ושוב אחזיר אותך הביתה נקייה ומזוהמת. מסודרת ומבולגנת. טהורה ומלוכלכת. אלטף ואנשק ובעיקר אחבק. חזק. עד שהאוויר שלך ייחשב כמותרות לכל דבר. ואת לעולם לא תקחי את האוויר שלך כמובן מאליו שוב למשך כל ימי חייך. ואת תצאי לטיולים במדברים ובנחלים. ותפרסמי תמונות עם ציוצים ותיוגים וצ'ק אין. עם חיוכים מושלמים ופוזות מגוחכות. רק כדי שיידעו כולם שאת נורמאלית. אבל כשתעבדי על הריטושים שלך בפוטושופ את תחלמי רק עלי מרטש אותך. וכנראה תצאי לחול מידי פעם. כמה זולה וינה בתקופה הזו וכמה אני קולית שאני נוסעת לסיני בטח. מה לא תעשי כדי תהרגיש להרגיש נורמאלית. ובתוך תוכך הכמיהה ההיא למטריקס זונה. למשמעות האמיתית של הקיום שלך. של תמצית הייעוד שלך בחיים. לשרת ולהיות. הכלי קיבול והחפץ שאת. הנכס שאת חולמת להיות.

תנשמי רגע זונה. 

כלבה. 

ילדה. 

קטנה

גורה. 

פרה. 

בהמה.

אסלה.

מה את בולעת? את הגלולה האדומה או הכחולה? 

Or Bee - וואוווו
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י