בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנתיים. 19 בנובמבר 2021 בשעה 11:58

אני לא יכול לנהוג ככה קטנה וכמעט מחליט לעצור

היא עטה עלי קופצנית ועליזה. קצת תמוה לשעה המאוחרת הזו של הלילה. מטפסת עלי ומנשקת אותי בצוואר. לוקח את הכסא עוד מעט אחורה. 

השמות שהיא עושה לי בתנוכי האוזניים... אלוהים. 

אני מגביר מהירות כי דווקא נסיעה איטית מהמותרת תחשיד. היא מקפלת את הגוף שלה עלי, יושבת עלי ועליו בישיבה מזרחית. פאקק כמה גמישה הקטנה הזו. הגב שלה מצפצף ברכב כאות הזדהות ולמזלי אין רכב נוסף מלבדנו. 

אני חושב שאני מהיחידים בארץ  ללא ספוטיפיי וללא נטפליקס. היא צוחקת שאני זקן והלשון שלה לא עוזבת לי את הצוואר. וכן. יכולה הפעם להשאיר סימן. מספיק. הקידס כבר גדולים. עם היוטיוב באצבעות זריזות מזמן לעצמי את השיר הזה. 

רמזור. היא מלהטטת רגליים ומורידה תחתון כשהיא עדיין עלי ואני מסתכל כאילו על הפלא השמיני. חולצת את התחתון עם הרגל השניה ואני נשאר שם עם המבט בין הפלא השמיני והתשיעי שלה. כמה שניות והרמזור כבר ירוק. החלטית להוריד את המכנס ולהשאיר את זקפתי לוחצת על התחתון בלבד. מתחככת בו בטעות לא טעות כמו לוליטה בהומברט. עם מבט חצוף ועיניים תמימות. 

מכוונת רגל ארוכה ודקיקה בין מושב הנהג לדלת. מחזיקה בידית הדלת והתפללתי שלא תפתח בטעות. מתחיל להגביר מהירות ולהביט בכל המראות כמו בשיעור ראשון של נהיגה. מוציאה את הזין שלי ומעבירה ליקוק לשון לאורך הפרצוף ההמום משועשע והאדיש שלי. מכוונת ומתיישבת. מסיטה את הגוף לצד ובטעות מעבירה בפעם המיליון את הידית להילוכים הנמוכים. אין לי מושג מאיזה קרקס היא הגיעה אבל הרגל השניה שלה מונחת על הכתף ודווקא הגב מתמיד לצפצף לי ברכב. בואו תראו כולם. נותן לרכב משמאל לעקוף אותי עם מבטים מבוהלים ואנחנו מתגלגלים מצחוק. 

השיר נגמר ואני מורה לה לרדת ממני. התגריתי במזל מספיק ללילה אחד. היא חוזרת להתיישב לידי ומתכופפת לסיים את העבודה. אני עוצר אותה ומצווה עליה לחגור. היא פוזלת לכיוןן האוזן שלי והצוואר והזין שלי כחוסם צמתים סדרתי פותח במחאה.היא נחגרת ועושה פרצוף חמוץ. סורי קטנה.ואולי מאוחר מידי אבל  מישהו פה צריך להיות המבוגר האחראי.

זקן!! 

תורך עם בחירת שיר קטנה.

ורק בראש שלי עוד שומע מישהי אחרת נוזפת בי. אלוהים... שמישהו ייקח ממך כבר את הרישיון הלוואי. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י