בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנתיים. 30 בדצמבר 2021 בשעה 7:20

מתי התעוררת ככה עם יד מאסיבית מוחצת את הפנים שלך בין הרווח בין המשענת לספה? מתי התעוררת ככה עם הורדה ברמת הקריעה של המכנס שלך למטה מותיר את חורייך פרושים לפניי ? מתי התעוררת ככה עם הרמת הסריג שלך מעל הראש, כזה שמגביל תנועה ויוצר עמעום לקולות שבוקעים ממך? מתי התעוררת ככה עם הנחתת יד רעבה על העכוז המוכתם שלך? ההוא שאני מסרב לתת לו להגליד.להתרפא. להחלים. לחדש רקמות. אלא רק מעמיק בכל מפגש מחדש. מתי התעוררת ככה עם תלישת הידיים שלך קדימה כדי לקשור אותם אחד לשני ולרגל של השידה. שלא תוכלי לזוז. את זזה המון. מבינה זונה? אני לא אוהב את החלק הטקסי של הקשירה שבו אני אומר לך להביא את הידיים אלא לוקח אותן בעצמי. כמו כל איבר אחר בך. מתי התעוררת ככה עם נעיצת יבשה של זין לתוך הכוס שלך? רטובה או לא זה לא רלוונטי. לפעמים גם משאיר אותו שם. כי אולי את עדיין חולמת. אבל הזין שלי אם לא היד כבר יעירו אותך. מתי התעוררת ככה כשאת צעצוע? כלי? חפץ? נכס?!? התחת שלך והגרון שלך בהחלט נכס. הידיעה הברורה שאת כזו. ולא משנה שכמה שעות מאותו רגע את חוזרת לתפקיד המשני שלך כאמא. כמנהלת קריירה מרשימה ושולטת על כל פרט בחיים שלך. למעט על הגוף האלוהי שלך. על המהות שלך כצעצוע שלי. אני ממיס לאט לאט וביד חזקה את הדיסוננס הזה שבך. ומשתמש בך. פשוט משתמש בך. ככה פשוט. 

סמוקת פנים מכינה לי תה עם לימון ודבש. בכל זאת אני לא הכי במיטבי אבל מתרחק כמו מאש מקלישאת הגבר החולה/גוסס המצוי. מלטפת את עכוזייך ורוטנת מכאב. כועסת ושמחה. בוכה וצוחקת. יודעת שיש כזו מילה נכון?! בוחקת.. נכון? 

היה לך ספק שאגיע?! חולה או לא חולה? כדי להשתמש בך. כדי להכאיב לך. כדי לזיין אותך. כדי לראות אותך זונה שלי. וחולי או שעות קטנות או גדולות של הלילה אינן חלות עלי. ואם היה לך ספק אז מעתה שלא יהיה. 

ובאמת תודה על שהשארת לי מפתח להבא. אשתמש בו כמו בך. בתבונה. מסיים את התה, אוסף את החבלים ויוצא. 

 

 

ועוד דבר קטן זונה מדהימה שלי. סנובים גודם. 2022 תהיה שנה מטורפת בשבילנו. 

smoky mami - מושלם. שנה טובה ♡
לפני שנתיים
ים ים 1980​(נשלטת) - הרגת אותי עם התה לימון ודבש 😋
מתה עליו ושנה נהדרת שתהיה ❤️❤️❤️
לפני שנתיים
Elsa​(אחרת) - 💜 с новым годом дорогой🌟
לפני שנתיים
soofgania - שתהיה שנה נהדרת. אינדיד
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י