לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני שנתיים. 2 בינואר 2022 בשעה 19:02

שוכבים במיטה שלה. לפעמים זה אחרי. לפעמים זה לפני. היתה לי פעם מישהי שהחוק אצלה שנכנסים למיטה רק בעירום. גם אם זה רק לישון. כך שמתכסים בעיקר בחום גוף וזיעה הדדית. השמיכה נושרת מאליה. הפיג'מה שלה במילא רגע מסחבת רצפה מרב הפשטות ברוטאליות.

היא מראה לי את הפורנו שלה. או לפחות את זה שהיה לפניי. והיתה לי תחושה שזה רק מגרד את פני השטח. זה נועד רק כדי להשביע רעב לרגע. כמו קבעון אוראלי. להעביר לי נושא. הכל השתנה מאז המסיבה ההיא. והיא נפתחת רק יותר. בכל מובן אפשרי. כל כך קלישאתי. 

ויש לי תחושה שאני יודע. את מה שהיא מסרבת להראות לי. נבוכה בסטייה הזו שלה. נדושה ככל שתהיה בכוך הזה פה. ולא יעזור כל ה'זה בסדר' שלי בעולם. היא מזפזפת בין לקבור את הפנים שלה בידיה לבין לקבור אותם בכרית. ואני מתחיל לעשות חיפוש.

אין מצב שאתה מנחש שזה זה. אין מצב. אף אחד לא יודע. 

והנה החיוך הזחוח הזה שוב שלי. אני יודע דבר או שניים. תכף תראי. ואני שם לב שהורידו אותו מרב האתרים מפאת ברוטאליותו. אכזריותו. אבל גם יודע למצוא כשרוצה. 

הידיים שלה מלטפות אותי. מגע של מישהי שעובדת עם הידיים. התחושה הזו שבין ליטוף של כרי האצבעות לבין הנגיעה החצי גסה עד כדי לישת הבשר. וזה מחרמן תמידית. לפעמים הידיים שלה זה כל הויאגרה שאני צריך. והקבעון האוראלי שלה. פאקקקק נכס שאת. 

את מוכנה?! 

אין... אין סיכוי.. אף אחד לא יודע. 

היא כל הזמן זזה. וברב המקרים זה כיף. בעיקר שהזין שלי מדגדג את דפנות הרחם שלה. לפעמים זה מזמין ריתוק oldschool. של ידיים. והזונה הזו יודעת להתגושש. למזלה אני גבר חזק. אני יושב על רגליה עם הלפטופ על העמק של הגב התחתון שלה. והיא חוטפת ספאנק על כל תזוזה שלה. אבל היי... אני הזהרתי. וחוץ מזה. אלה שכנים שלך. לא שלי. 

מוצא את מה שאני די בטוח שזה. fine tunning. בוחר את הגרסה הארוכה. 53 דקות. היא בטח לא מכירה את זה. 

מוכנה? ומגיש לה את הלפטופ עם play מחייך. 

.... 

.... 

.... 

ואז אני קולט שהיא מזהה את הבחורה. 

 

פאקקקקקקקקקקק!!!!! 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י