לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 7 חודשים. 1 בספטמבר 2023 בשעה 21:30

את צריכה זין

את צריכה זין כי פשוט ככה. ככה פשוט. זין. לא בכדי ולא בכאילו. לא בעתיד ולא בערב. את צריכה זין במצב נתון וקבוע.

את צריכה זין כדי להתעורר וכדי ללכת לישון. בלי חלומות. בלי סיוטים. בלי נדודי שינה. בלי נדודי ערות. 

את צריכה זין כדי לסתום את הפה. באופן מופשט ובאופן כללי. כי רק הדציבלים של הגניחות והחריקות והאנקות והאנחות יחרישו את כל השדים בראש שלך. רק זין יכול לעשות את זה. 

את צריכה זין כי זה הפתרון להכל. התרופה להכל. לחולי ולבריות.

את צריכה זין כדי לחיות. כדי להרגיש שאת חיה.  שאת מחסירה פעימה ולא מבזבזת אותה . כמאמר הקלישאה. בזמן שכולם צופים בפח הגדול או בכל בזבוז זמן אחר את מקבלת זין. וכשכולם מזפזפים בין תחנות מישהו מזפזפ בין החורים שלך. וזה כל מה שאת צריכה וצריך לעניין אותך. 

את צריכה זין והיית מוותרת תמורת זה על כל דבר אחר. על חתונה שאת לא רוצה להיות בה. על תוכנית שלא באמת תשנה לך את החיים. על פאקינג חיים שלמים שמהצד זה נראה לך שאם זה לא מטריקס אין לך צל של מושג איך זונה כמוך התגלגלה לבינוניות כזו. את צריכה זין כי זה הדבר היחיד שמוציא אותך מחלקת הקבר היקרה עם המרפסת והגינה וה75 אינצ' והתוכנית ההיא בנטפליקס שכולם מדברים עליה והמכונת אספרסו והקפסולות שמגיעות עם שליח עד הבית. 

את צריכה זין כמו שאת צריכה משמעות לקיום הבלתי נתפס שלך. לפעמים זין זה כל המשמעות לקיום שאת צריכה. לעיתים זין כזה זה כמו החבר הדימיוני של שחר נעורייך. הזין הזה מלווה אותך בכל החיים. עד שאת פוגשת עוד זין כדוגמתו. 

את צריכה זין ולא כתיאום פגישה כמו לרופא שיניים. שבוע או שבועיים מראש. את צריכה להיות זמינה וספונטנית לזין. לעזעזל עם עוד מסיבת כיתה ואני מביאה שרוול כוסות חד פעמיים ושיזדיינו כולם. לא לא כולם. אני. אני מקבלת זין. וזה בדיוק ההבדל. את צריכה זין כמו שאת לא שוכחת לצחצח שיניים. וזין זה מזור לכל הבעיות. 

את צריכה זין כי את לא מערבבת פה אף אחד. כשאת בצ'ט. כשאת קוראת בלוגים. כשאת סתם נכנסת ומפרסמת עוד פוסט בנאלי על אחת שלא קבלה זין. 

את צריכה זין וכל גבר פה יודע שהגבולות שלך לא רלוונטיים.   בין אם זה גיל או סטטוס. בין אם זה אזור בארץ או גבולות 67 ולא יודע מה זה פאקינג אומר מרב שזה רשום בהמון פרופילים. זין טוב דוחה כל ועדת חריגים. ואת יודעת את זה. אבל fuck it.  תרשמי שאת לסבית מצידי. אנחנו יודעים את האמת. 

את צריכה זין כדי להרגיש שאת מביאה תועלת. שמשתמשים בך כמו שצריך להשתמש בך. שמזיינים אותך כמו שצריך לזיין אותך. ולא משנה לי איזו משרה את מחזיקה וכמה כסף את מכניסה ומה הדעה האקטואלית הפופוליסטית הפמיניסטית שלך. בתוך תוכך את תמיד תרצי זין. ואם יש את הרגע הזה שאת מרגישה עירומה בלי זין בפנים... מזל טוב ילדה. זיינו אותך טוב. 

ובעיקר. את צריכה זין כדי להרגיש אשה. 

אל קפונה, המאפיונר הידוע אמר פעם ש'אתה יכול לקבל הרבה יותר ממילה טובה ואקדח מאשר רק עם מילה טובה'.

ואני אומר שאת יכולה לקבל הרבה יותר מזין וסטירה מאשר רק עם זין. 

 

 

חשופית שתוקה​(נשלטת) - יאס!!
פעם הייתי אומרת לך שזה הדבר היחיד שצריך. .היום אני אומרת שזה צורך קריטי, אבל לא היחיד :).

טקסט מהמם שלך.
לפני 7 חודשים
חניבעל - תודה חשו ❤️
לפני 7 חודשים
ווינX - בול!! עשית לי חשק לזין של אבוש דחוףף🤭
לפני 7 חודשים
חניבעל - עוד היום קטנה ...עוד היום
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י