לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 13 שנים. 23 ביוני 2010 בשעה 18:13

NINE TO FIVE/ חניבעל

08:00-12:30

08:10
נועה מסיימת לשים את הקטנה בגן ולהקפיץ את יואב לבית ספר. היא מוצאת את עצמה מוחמאת כשאמא אחרת בגן תופסת אותה לשיחה ומסוקרנת מהמראה המצודד ומהחליפה שהתחדשה בה. נועה מסמיקה. תוך כמה דקות היא מצליחה לעקוף את הפקקים ביציאה מהעיר. חצי שעה והיא במשרד. רק אמש היא חגגה חצי שעה לגירושים המכוערים שלה. היא מוצאת את עצמה גאה להיות אם מפרנסת יחידה. בדרך לעבודה היא מפזמת לעצמה את השיר של דולי פרטון.

08:52
היא כמעט איחרה אבל למזלה רק כמעט. הבוס שלה שונא מאחרות. כבר יצא לו שם של מפטר סדרתי ונועה לא עשתה לו חיים קלים. היא הצליחה להחזיק במשרתה כמזכירתו כבר חודשיים שלמים. רק עברו חודשיים והיא כבר התרגלה למבטים החודרים והמשפילים שהיא זוכה בהם במעלית. במעלית השקופה היא מביטה למעלה לעבר הקומה ה-32.

08:55
משרדי גילמן, שוהם לזר ושות' שוכנת בבניין העגול ותופסת קומה שלמה.המשרד של הבוס שוכן בשעה שתיים מכיוון המעלית. באמצע נמצא המשרד של נועה. משרד בעל קירות שקופים כאשר תמונות פרובוקטיביות של Robert Mapplethorpe מעטרות אותו.מחוץ למשרד של נועה ניצב לו לוקר .נועה מספיקה להתפשט בזריזות ונכנסת חרישית בדקה האחרונה למשרד. הגישה היחידה למשרדו של הבוס הוא דרך משרדה של נועה. כל לקוח שהוא עובר דרך משרדה. כל נותן שירות, כל ספק, כל אישיות ציבור שהיא עובר/ת דרך משרדה של נועה. נועה ממתינה ליד דלת המשרד העגול של הבוס.ממתינה עירומה. עירומה מכל תכשיט שהוא שגם הוא אוחסן מבעוד מועד בלוקר. משלבת ידיים מאחורי גבה. למרות שיום יום בחודשיים האחרונים נועה עוברת כל בוקר מחדש את הראיון גם בפעם השישים היא מתרגשת כאילו זו הפעם הראשונה.

09:01
"הכנסי יסמין 42". נועה נכנסת למשרד העגול הגדול ונעמדת בפישוק רגליים רחב כאשר היא רוכנת לעבר הדום קטן שניצב לפניה. הבוס מתקרב. יסמין הייתה השפחה הראשונה שהחזיקה מעמד ארבעה וחצי חודשים. מאז הבוס לא טורח ללמוד את כל השמות של המזכירות שלו אלא פשוט קורא להן בשם של הראשונה וכמובן במספרה בתור.נועה הבטיחה לשבור את השיא של יסמין.
הבוס מדליק קוהיבה ונעמד מאחורייה. הבוס הוא מאלה שמקפידים על הפרט הכי קטן אך גם לא מתעכב יתר על המידה. הוא מעביר את הקוהיבה אל מתחת לשתי רגלייה ובודק את ערוותה. מרוצה מהמשעי. תנאי ראשון לבל יעבור.
"תעלי" הוא מצווה. נועה יודעת בדיוק כבר למה הוא מתכוון ועולה. הבוס מקפיד לשמור מגע ממזכירותיו ומקפיד יותר על משקלן. "עלית בחצי קילו. יש לך עד יום רביעי. החוצה." נועה נחרדת. עוד הערב היא תארגן בייביסיטר ותשרוף שלוש שעות בחדר כושר. היא החליטה לצום עד למחרת ולשתות רק מים.


09:28
נועה נכנסת שוב למשרדו של הבוס על קפה שחור וחלב 1%. בלי סוכר. השולחן רחב פנים ומזמין. היא זוחלת אל מתחת לשולחן ומוצצת את מציצת הבוקר המאוחרת של הבוס. למרות כל משימותיה האחרות ויש הרבה כאלה. בכל זאת מזכירה במשרד של עורכי דין יוקרתי. חוק מס" 2. היא חייבת למצוץ עד לגמירה. גם אם ייקח שעות. עם הזמן למדה איך להגמיר אותו מהר יותר. היא שולפת בזריזות את הזין השמן של הבוס מתחת לשולחן ומתחילה למצוץ. מציצה טובה על הבוקר יכול לעשות לבוס את היום. ולה. הבוס בינתיים עסוק בשיחות טלפון, אי מיילים ושיחות ועידה. חוק מס" 3.חייבים לבלוע.

10:02
הפעם לקח מהר יותר חושבת לעצמה נועה וחוזרת למשרדה. יושבת על הכסא מנהלים הצנוע שלה כשעליו רתמה ולרתמה מחובר דילדו סגלגל ענק. נועה מרטיבה את עצמה עם חומר סיכה שנאלצת לקנות מכספה ומתיישבת על כסא הדילדו.את כל משימותיה היא נאלצת לעשות על כסא זה בין אם זה להכין תיקים, לקבוע פגישות ,לבטל, למיין , לסמן ידיעות חשובות בארבעה עיתוני ערב, להזמין שיחות ועידה, להכין קפה, להביא כיבוד לישיבות וכמובן על משימה לא שגרתית שהבוס יחפוץ.
היא כבר רגילה למבטי העוברים ושבים. אחד הקירות השקופים שלה פונה למעלית כך שכל עובר אורח נתקל בה.נועה גאה בעובדה שהיא שומרת על ניקיון המשרד וזאת בעקבות ביקורים תכופים של עובדי הניקיון של הבניין.

11:17
"תכנסי יסמין 42." היא עוזבת את כל עיסוקיה, מחליקה מהדילדו וחוזרת נרגשת למשרדו של הבוס. נועה הכי אוהבת את ימי חמישי. ימי חמישי אלה הימים בהם הבוס מצווה עליה להחליף אחת לשבוע את הדילדו בויברטור הקבוע של המשרד. היא התחילה לאהוב את המבטים שמסביבה. העיניים החודרות. האיברים הדורשים. השפתיים הלוחשות והמבטים הזוממים.
"12:30 ישיבה בנוגע לתיק של פרידמן.כל הסגל נוכח. נהגי בהתאם. ". המשפטים שלו היו מדוייקים, נוקבים, חורצים. הוא ידע להגיד הרבה במעט. היא העיזה רק לפעמים להגניב מבט אליו. גבר בשנות החמישים לחייו אך נראה אלוהים פאקינג אדירים כמו בן 30. הוא מזכיר לה את הסולן ההוא של אהה. הנורווגי.הקול שלו היה הקול הכי בס ששמעה מאודה. כשדיבר בשקט היא נשבעה שיכלה לשמוע אפילו את התותה שלה נושמת. הוא פרם לבדו את החנות שלו. נועה הבינה מיד את הרמז. היא כמובן לא אהבה את הטעם מעולם אבל המיצים שלה שידרו לה שהיא אוהבת את ההשפלה. לא פעם היא הייתה צריכה להסביר לגדול שלה למה השיער שלה לפעמים מסריח. היא רכנה מתחת לשולחן ומעל למפשעתו, הכניסה בקושי את המפלצת שלו לפה שלה והתחילה לשתות בעונג רב את הזרם הצהבהב ששטף את גרונה. אתה צריך לשתות יותר בוס חשבה לעצמה. היא לעולם לא תוכל להגיד לו. היא בהחלט לא אהבה את הטעם אבל אהבה את ההשפלה.

12:27
11 משתתפים. כל אחד חנוט בחליפה שלושה חלקים ועניבה חונקת. שלושה מהם מפורסמים. אחד מהם ח"כ. אחד אחר לשעבר.יושבים מסביב לשולחן העגול בחדר ישיבות הסמוך ממש כמו אבירים. השולחן מסתובב על צירו.כמו בשולחן אוכל שרכשה לעצמה לפני שלושה שבועות.היא עולה על השולחן ומכוונת את התחת קודם כל לבוס. רוכנת בגאון על ארבע. חיוך מאוזן לאוזן. הבוס פיטר כאלה שלא חייכו. הן צריכות לאהוב את זה. השולחן מספיק קרוב כך שכל אחד יכול לגעת, לדחוף, לירוק, ללטף, לסטור, להפליק, להכות, לדפוק, לאנוס ולגמור. בחוץ או בפנים. היא דרוכה מוכנה ונרגשת. שבוע שעבר הייתה ישיבה המונית עם 21 משתתפים. 11 קטן עליה. אחרי יום אחד בתפקיד הבינה שהיא לא צריכה יותר להשתמש בחומר סיכה לפני הישיבה. הדלתות נסגרו. רשמת חיצונית נבוכה עומדת בצד השני של החדר ומתנשפת.טרף בין ציידים.הדלתות ננעלו. הישיבה עומדת להתחיל.



MAU​(נשלטת) - חומר סיכה מילולי
לפני 13 שנים
חניבעל - חח לא שלא הבנתי אבל תסבירי בכל זאת.
נמקי ובעיקר תני דוגמאות.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י