צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 13 שנים. 24 ביוני 2010 בשעה 19:48

NINE TO FIVE-2/ חניבעל

12:30-17:00

12:30
הדלתות ננעלו. אחד עשר משתתפים כולל הבוס. אחד עשר אבירי שולחן עגול. רשמת חיוורת פנים מחסירה פעימה. נועה, טרף בין ציידים במרכז השולחן העגול המתכוונן רכונה על ארבע. התחת שלה מופנה לעבר הבוס. נרגשת. מצפה. איזה כיף לי בעבודה. חושבת לעצמה אם משרה זו יכולה להתחרות כמשרה הכי טובה בעולם. ארוחת הצהריים מחכה לה על השולחן. אפילו הדיאט קולה שלה מוגשת בקערת פלסטיק כחולה. פיצה חתוכה לקוביות קטנות על צלחת בצד. חתיכות קטנות כדי שהיא לא תצטרך להשתמש בידיים. רק בפה.כמו הפרסומת לקרלסברג. זוהי בהחלט המשרה הכי טובה בעולם.
נועה כבר לא הצטרכה למרוח על התותה שלה חומר סיכה. היא הסתפקה בחור הישבן שלה. הסיטואציה מספיק מרטיבה אותה גם בלי כל חומר שלא יהיה. היא מגניבה מבט לרשמת הנבוכה והואנילית ומחייכת חיוך גאה ואצילי. אני שפחההה ואת לא. נועה מתחילה לאכול את הפיצה בטעם ביתי משהו ומיד מפשקת את רגליה. סטירה מאי שם נוחתת לה על העכוז המלכותי שלה. כל כך הרבה ידיים עברו עליה. זה גורם לה לצמרמורת נעימה בגוף. כל כך הרבה ידיים. כל כך הרבה לשונות. כל כך הרבה יריקות , סטירות, מכות , הפלקות, הנחתות. כל כך הרבה זין. מכל הסוגים שיש היא חושבת. זקנים וצעירים. איתנים ותחת השפעה של כדורים. עבים, צרים, ארוכים, קטנים ,חצילים, עקומים, מלפפונים , בננות או קישואים.
מתחילים לסובב אותה על השולחן כמו ברולטה מה שמזכיר לה שבאוגוסט היא נוסעת בחברת הבוס לחופשה על יאכטה של מה שמו מפרשת השוחד. על הסיפון כ- 130 גברים. מסובבים אותה והיא ממשיכה לאכול. מנסה להציץ על אותה רשמת עמומה. לא מנסה להציץ על אותם פרצופים. זין אחד מבליח לתוכה באין מפריע. היא כמעט נחנקת מהפיצה בגלל גודל הזין. הוא מזיין אותה באין מפריע ובשלב מסויים מתחיל לנאום לאחרים. מדהים. בעודו מזיין אותה הוא נואם להם כאילו הוא מחזיק את בקבוק המים המינרלים שלו או מקשקש בעט בבלוק כתיבה. הגודל של הזין שורף אותה בפנים אבל היא לא מצליחה למחוק את החיוך שלה מהפרצוף. זוהי בהחלט המשרה הכי טובה בעולם.
הזין ההוא יוצא והיא עוברת כמה מעלות ימינה לזין אחר. יד מצד ימין סוטרת לה חזק על ישבנה. נועה כבר מזמן לא שם. מזל שהיא יכולה קצת "לברוח". באחת הפעמים הרשמת לא הגיעה ונועה תוך כדי הישיבה הביזארית הזו נאלצה לרשום את הכל תוך כדי. למרות שהיא הרטיבה מזה יותר , זה היה קשה שבעתיים. עוד סיבוב ועוד זין אחר. היא כבר איבדה את הספירה. נראה לה שכולם כבר עברו עליה לפחות פעם אחת. מישהו אחר מחליט לקשור את ידיה מאחורי גבה בעניבה שלו בקשר מוט.
הוא משעין את ראשה על השולחן. זה שיושב מול זה שמזיין שולח לעברה את הרגל היחפה שלו ודוחף את הבוהן שלו לתוך הפה המרייר של נועה. נועה מוצצת בתאווה את הבוהן שלו. מוצצת כאילו חזרה להיות תינוקת שצריכה את המוצץ שלה כדי להירדם. רק שלא ישימו עליה חיתול עכשיו רק בגלל שהיא מרטיבה כל כך. פאקקקק זה כל כך מחרמן אלוהים. נועה כבר מזמן בדרך האבנים הצהובות, בארץ הפלאות , בארץ עוץ ובארץ לעולם לא ביחד. עוד זין ועוד זין. פאקקק. זה יותר טוב אפילו מפעם שעברה. המשתתפים פה ממש איכותיים. שגריר שגריר אבל עם כזהההה. מסביב ממשיכים לסטור לה על גופה ולא מסתפקים עכשיו רק בעכוזים שלה כי אם בכל חלק עסיסי בגוף שלה. וגם כזה שלא. היא ממשיכה לספוג יריקות והשפלות מילוליות. ממש נורא. אילו יציאות לאנשים כל כך מכובדים. פאקק. היא כל כך נהניית. יש מצב שאתם ממשיכים את הישיבה עוד כמה שעות??? בייביסיטר או לא אני רוצה להישאר פה על השולחן. אפשר? היא מתה לשאול.
עכשיו כולם מתחילים בסבב של גמירות. כמה שפיך אלוהים. והכל בשבילי??? תודה. לא הייתם צריכים. בהחלט ארץ לעולם לא. בהחלט המשרה הכי טובה ביקום. גמירה אחת בפרצוף. עוד אחת אחרת בתוך התחת שלה. עוד אחת על השיער. חתיכת חרא. למה על השיער? עכשיו היא צריכה לחפוף לפני שהיא הולכת הביתה. עוד גמירה אימתנית לתוך האוזן. אחד חצוף אחר כיוון והצליח להכניס זרם דק לתוך הנחיר. נועה חושבת שהיא מתעלפת. עוד גמירה בתוכה. עוד אחת ועוד אחת על הפנים. כמה גמירות. הכל בשבילי. היא מסתכלת לבנבנה ונוטפת זרמה על הרשמת המזועזעת. היית מתחלפת איתי? גמירה אחרונה לתוך הגרון. עוד גמירה על הפנים. אחת לתוך העין. כאילו לא גמרו שנתיים. מה פוליטיקה עושה לאנשים. נועה מעולפת. כזאת ישיבה מזמן לא הייתה. כל אותו זמן הם המשיכו לדבר על התיק ותמיד היה אחד תורן שלא היה תורו לדבר והוא זה שזיין. זה ממש לא הפריע להם. הם נהנו ממנה באותו אופן שהיו נהנים מאני לא יודעת מה וזה לא היה מפריע להם.

14:47
נועה מתעוררת בחדר ישיבות ריק מטונפת ונוטפת. היא מתעוררת מסטירה מצלצלת על ישבנה.
"על זה אני משלם לך? על שינה? הורדתי לך את השעתיים האחרונות מהמשכורת על השינה הזו.הישמרי להבא".
"כן בוס". היא חוזרת לחדר עירומה, נוטפת , מטונפת, מלוכלכת, אדמדמה, בכל מקום בגוף אדמדמה, מצולקת כמעה והעיקר מאושרת עד הגג. הישיבה הזו הייתה כמעט מושלמת. כמעט. קצת מוזר אבל אף אחד לא דחף לה את הזין לתוך הפה. בד"כ תמיד עושים את זה. כולם שם כבר יודעים. היא הרי תמיד בולעת. מה הטעם בלעשות חצי עבודה אם לא לבלוע נכון? למה באמת לא דחפו את הזין לפה שלה. היא קצת נעלבה מזה. גם לפני המשרה אם יש משהו שהיא ידעה שהיא טובה בו אז זה למצוץ.
נועה מתחילה לנקות את חדר הישיבות כשהבוס שלה אוסף את חפציו ואת הניירת שלו ומתארגן לצאת מהחדר אחרי עוד סשן רשימות אחרונות. הוא פותח את הדלת ומסתובב חצי סיבוב." הרשמת השאירה אצלי את הפרטים שלה כך שתשתדלי יותר.".
הכלבה הארורה הזו. נועה התחילה לסדר את הכיסאות ולזרוק בקבוקי שתייה ריקים . היא רכנה על הרצפה כדי להרים ניירת שנזרקה ככה סתם. לפתע נתקלו עיניה בכמה טיפות זרע שמצאו את מקומם על הרצפה משום מה. טיפות יקרות ומיותמות. היא מתכופפת ומלקקת בלשונה את טיפות הזרע.

15:21
היא חוזרת לשבת על הדילדו שלה במשרד שלה להמשך עבודה משרדית. עוד טלפונים. עוד ניירת. עוד תיוקים. עוד לתאם פגישות. היא נהניית מכל רגע. התותה שלה היום לא מפסיקה להרטיב ולא מספיקה להתייבש. כולם עדיין מסתכלים. פשוט עומדים שם ובוהים בה. על מה הם מסתכלים מה? כאילו אני עומדת בחלון ראווה בקניון והם מסתכלים עלי. היא ממש נהנית מזה. גם התותה שלה.שיסתכלו. היא דוהרת מעט על הדילדו כדי לכוון אותו יותר. אסור לה לדהור עליו. היא צריכה לשבת על כל כולו בנוחיות גמורה. רק שהבוס לא יתפוס אותי על זה. קדימה לעבודה. על איזה תיק עבדנו היום?

16:44
"תכנסי יסמין 42" קורא לה הבוס.
היא קמה מהדילדו המתנדנד שלה , הכוס שלה נוטף כל כך שזה נותן לה הרגשה של חורף.היא נכנסת למשרדו של הבוס.
כן בוס?" עומדת איתנה וגאה מולו. רק בבקשה שלא תפטר אותי. אני כל כך נהנית פה. זה המקום בשבילי. אפילו אל תשלם לי רוצה להגיד לו. המזונות של בעלי מספיקים לי להכל. היא לא מעיזה להגיד לו. לייעץ, לשאול, להטריד, להפריע.
הבוס עסוק בענייניו והיא כמובן מבינה את הרמז. תוך שניות היא שוב מתחת לשולחן ושוב שולפת את האיבר הנדיב של הבוס שלה. שנייה אחת נוספת והוא כבר עמוק בגרונה. היא לא ממהרת. אמצוץ לו כמה רק שיחפוץ. הילדים יסתדרו. איכשהו. היא בולעת ומוצצת באהבה גדולה. היא אוהבת את זה. תוך דקות הוא והיא מגיעים לגמירה. היא גומרת שנייה אחרי שהיא מבינה שהוא גומר. גומר עמוק וסמיך בגרונה. מתחת לשולחן הוא מלטף את שיערה. הזין שלו מלטף את לחייה.
"אני יכולה לשאול אותך שאלה בוס?" היא מעיזה.
הוא מופתע. "כן יסמין 42".
"למה לא דחפו לי לפה הפעם ?" השתוממה לדעת באמת ובתמים.
הוא המשיך ללטף את פניה. "אני אמשיך לחלוק את התותה שלך לכולם אבל הפה שלך, השפתיים שלך והלשון שלך שייכים לי".
נועה התמוגגה.
"אני מרוצה ממך שפחונת. רוצה לקבל קביעות?" הוא מפתיע אותה.
היא נדהמת. הזרע הדביק עדיין בתוך הפה שלה אבל היא פעורת פה ונוטפת. מכל כיוון אפשרי.
"כן בוס" היא מגמגמת מולו.תודה בוס".
"נפלא. אל תדאגי לרשמת. היא לא תחליף אותך. אין לה פשוט גרון עמוק. " אבל נועה ידעה את התשובה האמיתית כשהצליחה להציץ בעיניו. היא לא יכולה להחליף אותי בגלל שהיא לא באמת אוהבת את זה. אני יודעת בוס. היא לעולם לא תגיד לו.
"לגבי החופשה ההיא ..." הוא אוסיף והיא שמרה על איפוק ועל אופטימיות זהירה.
"...היא הוקדמה בחודש כך שתתכונני." הוא הגניב לה חיוך קטן ונסתר.
נועה קמה מהשולחן ופנתה לצאת מהמשרד.

17:08
נועה מתנגבת במגבונים שהיא קונה לבת שלה. צריכים ללכת הביתה. אין מה לעשות. נפרדת לשלום מהמשרד ומהדילדו. יוצאת בעירום ובגאון מהמשרד. פותחת את הלוקר ונאלצת להתלבש. לא נורא. מחר עוד יום בעבודה. בהחלט המשרה הכי טובה בעולם. היא מחייכת. הבוס הכי טוב בעולם. נועה יוצאת מהמשרד.

17:23
רק במכונית נועה שמה לב שלא שטפה את השיער. כתם של שפיך נותר לה בקצה הימני קצת מעל לאוזן. היא מסתכלת על זה במראה ושוב מחייכת. מסתכלת על עצמה. מעניין רק איזה תירוץ אני יכולה שוב להמציא ליואב.

Honey Bee​(נשלטת) - וווווווווווואו
נהדר


תודה בוס P:
לפני 13 שנים
מאי טאי​(אחרת) - LIKE!!!
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י