אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 13 שנים. 26 ביוני 2010 בשעה 12:05

אהוב אותי ואנילי/חניבעל

אהוב אותי ואנילי.
התחת צורב.הגב בוער.הפטמות סדוקות. הפה מרייר.הלשון בחוץ ממתינה.הכוס כואב. השפתיים העליונות לוחשות. השפתיים התחתונות סותמות. אהוב אותי בבקשה ואנילי.
אני אלמד אותך לאהוב אותי ואנילי. אלמד אותך לחבק, ללטף, לנשק. לא רק כאפטר קייר. בכלל. אני אלמד אותך לאהוב אותי ואנילי.
אל תכה. זה לא תמיד יאה. למרות שאני אוהבת את זה. מתה על זה.מתחרמנת מזה. לא יכולה בלי זה. אני רוצה פעם אחת שתאהב אותי ואנילי.
אחזיר לך עטרה ליושנה. אמצוץ לך בלי שתחנוק אותי.אזדיין איתך בתנוחה המיסיונרית לשם שינוי. אחבק לא כדי לסגוד. אלטף ואגע לא כדי להזקיר.
רק אהוב אותי בבקשה ואנילי.
בלי אביזרים.בלי אזיקים שיכבלו אותי.בלי גאג שיסתום לי את הפה. בלי ספרדרים שימציאו לי תנוחות משפילות ולעיתים מופרזות. בלי חומרי עזר.בלי נרות צורבים. בלי סיכות. בלי כלום. רק שתי גופות וארבע עיניים.
רק אהוב אותי ואנילי.
פעם אחת.לא כל יום.לא פעם בשבוע. לא כשאנחנו בבית ולא במסיבה. פעם אחת. תזכיר לי איך. תזכיר לי שאפשר גם. תתנתק חתיכת חרא סאדיסטי שכמוך. תתנתק מכל אלמנט בסדמי שאתה חייב להשתמש בו לסשנים ולזיונים. תן לי אחד טהור.אחד בלי אבל עם. אחד עמוק אבל לא במובן המנטאלי.אחד עם שמונה גפיים ולא על ארבע גפיים. אחד שאין בו הבדל משמעותי בין הפורפליי לבין האפטר קייר.
תן לי להתנשף ממאמץ ומזיעה ולא מחוסר חמצן וכאב.תן לי להתעלף מתשוקה ולא מאפיסת כוחות. אל תתן משמעות ללמעלה או למטה.תן לי להיכנע לך כאשה ולא כשפחה.
תן לי להרגיש פעם אחת שאנחנו נורמאלים, נורמטיבים וכאלה ששומרים את הסטיות שלנו לשם שינוי עמוק בכרית ,בשעות הקטנות של הלילה כשאנחנו ישנים או כשאנחנו מאוננים.
רק פעם אחת. אחת בלבד. אשאר שפחה לנצח. אי יהיה אפשר להוציא את זה ממני. תן לי להרגיש את זה כמו פעם. כמו אז. לפני שנכנסתי לזה.אתה כבר היית פה. אני נכנסתי לזה. פעם הייתי רגילה. תן לי לחוש את זה עוד פעם אחת. איתך ולא עם אחרים. רק עוד פעם אחת אהוב אותי ואנילי.

Needles And Pins​(לא בעסק) - מקסים.
לפני 13 שנים
אתנה - wow
לפני 13 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - וואו.
הרבה עלה והתערבל לי בעקבות הטקסט הזה.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י