בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 13 שנים. 11 בינואר 2011 בשעה 10:46

"מילה אחת" אמר עופר לתלמידיו והסתכל כמוהם על השיקופית בכיתה.
הסטודנטים לתקשורת הסתכלו על הסיטואיציה המוזרה שנשקפה מהשיקופית וניסו למצות אותה במילה אחת בלבד.
"מילה אחת בלבד שתגדיר את הסיטואציה. את הרעיון." הוא הסתובב סביב השולחנות ועיניו לכדו שוב ושוב את עיניו.
אחד הסטודנטים ניסה. אחד שני. ניסה. גם עינב ניסתה.
"אין פה תשובה נכונה או לא נכונה. יש פה רק מה ימכור יותר". רק תחשבו על זה והעביר לשיקופית הבאה.
תמונת פיסטינג אומנותית של יד שחורה נכנסת לתחת לבן.
הסטודנטים לא התרגשו. הם כבר ראו דברים כאלה בעבר. הם ניסו שוב לנחש איזו מילה מתמצתת את התמונה. עופר שוב הציץ על עינב. מוודא שהיא עירנית מספיק למה שהולך להתרחש.
עינב היתה ילדה רעה מבית טוב. סטודנטית מצטיינת. חרוצה ושקדנית.מתנדבת בפעילויות השונות במכללה אך לא חיית חברה בעליל.מופנמת וצנועה.אוהבת לבלות בבית בחיק חבריה.
אבל עופר ידע את האמת על עינב.
השיקופית הבאה היתה עוד יותר פרובוקטיבית.ילדה עם סנדלים יושבת על מעקה בטון בצמוד לחוף הים. מוצצת סוכריה .חובשת משפקי שמש שגדולים עליה בכמה מידות ומפשקת את רגליה מול המצלמה. עופר מיד חשב על השיר ההוא של מני ברגר.
במכללה עינב היתה השמש אך בקהילה מאד מסויימת עינב היתה הירח. במכללה היא היתה חנונית. בלילה היא היתה שפחת צמרת.ביום היא היתה צנועה וחסודה. בלילה היא היתה אקסטרימית. אחת ללא עכבות. ללא פשרות.לא לוקחת שבויים. ניסתה כמעט את הכל. חיים כפולים. חיוך שאינו משתמע תבונה בלתי רגילה לאשה צעירה בגילה.
השיקופית הבאה היתה של אשה זקנה מקומטת ועירומה שמנסה להניק תינוק. אחד הסטודנטים צחק. אחר אחר פלט אנחת גועל. עינב התבוננה בתשומת לב לפרטים הקטנים מסביב. כלל לא שמה לב אליו.
עופר ידע הכל. פעם הוא ראה אותה באחת המסיבות ומשם זה רק תפס תאוצה. הוא לכד את הכינוי שלה ועקב אחר מעלליה באתר. במסיבות. הן הפרטיות והן הפומביות. פעם אחת היא מצצה לו כשמסכה היתה עליו. היא לא ידעה. הוא ידע. הוא ידע הכל.
הוא הסתכל עליה ועל הסטודנטים האחרים. היא נראית ילדה אבודה עם חוכמת רחוב בלתי רגילה אבל קרא עליה דברים שלא הצליחו להוריד את זקפתו למשל לילות רבים.
כל אחד מהסטודנטים ניסה להגיד משהו.זה לא שינה לו. כל סמסטר כקודמו. הפעם זה יהיה אחרת.מבט אחד אחרון בסטודנטים. מבט אחר אחרון בעינב. והנה זה בא...
בשיקופית הבאה הם רואים אשה כפותה שכמה גברים דוהרים עליה ומזיינים אותה בכל חור אפשרי ויותר. אחד הדילדואים נתקע יחד עם עוד זין בכוס.פעורה.פקועה.חשופה.
הסטודנטים האחרים פוערים את עינהם ומסתכלים בתדהמה עליה.
השיקופית הבאה היתה עינב.

aka BODYGUARD - חזק.
לפני 13 שנים
*מנגינה*{התווים שלו} - רק לא סשן המתנה ארוך, רק לא זה......

מוח קרימינלי ומבריק שכמוך
:)
לפני 13 שנים
מישלי - גרררר
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י