בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סרטן הגדי

כלבים מסתכלים עליך מלמטה
חתולים מסתכלים עליך מלמעלה
חזירים מסתכלים עליך בגובה העיניים

את הבלוג שלי קוראים קודם בלחיצת ]PLAY על הסאונד המצורף
לפני 12 שנים. 22 במאי 2011 בשעה 6:30

עבור לנקודת ההתחלה. ממש כמו במשחק מונופול.
השפחה שלי הטביעה את המונח.נשלטת שתלטנית. אולי יש כמה כאלה שיבינו. ישימו את עצמן במשבצת. מתאים יותר או פחות. הולם. לא הולם. מכבד. לא מכבד.
הכניעה היא לעולם לא מצב צבירה קבוע. אתה כל הזמן צריך לעבוד כדי לשמור עליה כזו. בכל סשן שהוא אתה איפשהוא צריך להתחיל מהתחלה. ללמד מחדש את הכללים. שום דבר הוא לא מובן מאליו. עבור שוב לנקודת ההתחלה.
אתה קונה רחובות וערים כשם שקנית אותה ואת רוחה. לאט לאט כאדונה אתה הופך להיות מונופול עליה. על צרכיה ורצונותיה. על מאודה. על חשקיה. על כניעותה והתמסרותה. אתה צריך להתמיד לבנות בתים ולרכוש נכסים כדי לשמור על המונופול ועל השליטה.
לפעמים זה קל ולפעמים זה קשה. לפעמים יש הפתעות ולפעמים יש משימות. איזה כיף זה היה יכול להיות לקבל שפחה נרצעת , כנועה מיסודה . כזו שלא תרים את הראש. לא תתלונן. לא תשאל. לא תתנגד. לא תעשה דווקא. אבל פה יש לי שפחה שתלטנית. כזו שבכל סשן אתה עובר דרך נקודת ההתחלה. היא תתנגד ותתלהם. תתלונן ותתמרד. תשאל ואף תענה. לא תעשה הנחות. ללא פשרות. ללא עכבות. לפעמים גם ללא תוצאה.
לעיתים זה מתיש. לעיתים אין לך כבר כח. את לא ממש נשלטת. אולי אתה לא ממש שולט. אולי את לא רוצה לתת. אולי אתה לא רוצה לקחת.
איזו שפחה בכלל אתה חושב שאתה רוצה? איזו שפחה היית רוצה ? היית רוצה שפחת סמרטוט? ללא דעה ומילים? ללא גאווה? ללא כבוד? ללא חשקים?
פה אתה בהחלט מתאמץ יותר. ער יותר. קשה ונוקשה יותר. מעניש יותר. אכזרי יותר. עקשן יותר.
שולט יותר.
האם הצ'יטה רצה מהר מעצם היותה? האם זה הטרף שלימד אותה לרוץ? לימד אותה להיות ציידת יותר טובה?
לפעמים אתה נענש על חוסר מזל ועל פזיזות ונשלח לכלא או סתם מאבד תור. השפחה תופסת כוח ועמדה. מנצלת את חולשתך. מנסה לתפוס את מקומך. יש מקום רק למונופול אחד פה. רק לשולט יחיד. ממש כמו בטבע.
אז אתה שוב עובר בנקודת ההתחלה. מתחיל שוב ושוב מהבסיס. רוכן מיומנות. רוכן אמון. רוכש ידע. רוכש אותה בחזרה.
בכל סשן חדש זה עולה. היא הכנועה הכי מתישה שאתה מכיר. מאמצת אותך שבעתיים. כדי שלעולם לא תקח את זה כמובן מאליו. זאת לא חוכמה לתת. אתה תצטרך לדעת לקחת. בכל פעם מחדש.
אבל זאת הדרך. רק כך תוכל ללמוד לרוץ יותר מהר.לקנות יותר נכסים ובתים. רק כך תוכל לראות אותה מרחוק יותר. לבנות בתים ומלונות. להתקרב חרישית יותר. לדחוק אותה לפינה. להערים טוב יותר. להשאיר אותה ללא כלים. לצוד טוב יותר. זה לא לגרום לך לנצח. זה לגרום לה להפסיד. לא לתת לה את הברירה. לא לתת לה את האפשרות. לא לתת לה את ההתמרדות וההתנגדות. אין אופציות. אין סיכוי. פשוט לצוד טוב יותר. לא לנגב את השפתיים.
אוספים את השטרות והקלפים. משחק חדש. חוזרים לנקודת ההתחלה.

בכוח המוח{Aion} - רק ככה.
לפני 12 שנים
llulu​(נשלטת) - לא כמה יופי...כמה הבנה...כמה יסודיות...וכמה ענווה...
זה כול ההבדל בין לחיות עם חתול ולאלף לביאה....
טקסט יפייפה לדעתי המראה הרבה האהבה לה ולשליטה
לפני 12 שנים
בלוסום​(לא בעסק) - וואו.. בדיוק ככה. ללא מילה נוספת שתגרע.
לפני 12 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - כן.
לפני 12 שנים
חניבעל - תגובה מיולי של מילה אחת?? רק שתי אותיות??
את מרגישה טוב??
אני לא רגיל. אני מופתע. אשב ואשתה מים.
וואחד תקדים.
אחפש אם הגבת אי פעם ככה בעבר. :)
לפני 12 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - חחחחחחחחחחחח :)
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י