שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רסיסי שליטה

מחפש לצלול לעומק.
לפעמים נהנה גם לשחות ברדודים.
ואם זה מתאפשר, אז גם לכתוב על זה.
לפני שנתיים. 28 בנובמבר 2021 בשעה 18:26

ולכן אנסה לאתגר ולהתרחק קצת מגוף האדם, הלא הוא גוף האדם, ולחפש כאלה חריגים יותר. כמובן, דברים סובייקטיביים שעובדים על התודעה שלי ספציפית.

 

האם זה לכבוד חג החנוכה? האם זה לכבוד זה שאני על ארגזים לפני מעבר דירה מחר? האם זה לכבוד זה שאני אוהב לכתוב ומחפש תירוצים בשביל זה? כנראה ששתי התשובות האחרונות.

 

למותר לציין שכפות רגליים הן דבר אלוהי אבל לא שייכות לפה. אני מחפש דברים אחרים פה. ולמותר לציין גם שאין שום סיבה להשתמש במשלב של "למותר לציין" בפוסט כזה, ובנוסף לכתוב על זה עוד פסקה מוזרה להפליא.

 

1. אמרנו בלי כפות רגליים, אז זה ליד. אני מרמה.

טרנינג ביתי, פיג'מה כזו ארוכה. מהבלויים המעאפנים. עם רגליים יחפות שמציצות מתוכו. למה? לא יודע. אבל זה סקסי ברמות קשות.

תדירות: בחורף די נפוץ. בקיץ פחות

 

2. תמונות אחרי ריצה/חדר כושר/אימון כלשהו

למה? בגלל הריח. ריח גם אפשר לדמיין. ריח גוף זה הדבר הכי סקסי שיש. המקלחת רק הורסת. 

מיותר לציין (נו מור "למותר") שריח גוף שנובע מהזנחה וחוסר היגיינה קיצוני הוא לא סקסי בעליל ולא יעורר שום רצון מלבד להתחפף. אבל תודה לא-ל, זה לא משהו שבנות המין הנערץ נופלות בו.

תדירות: קורה לא מעט. אם היא אוהבת להצטלם ולהתגרות בך - קורה גם הרבה. 

 

3. להפסיד לה בפוקר

"מה זה נדפקת? מה פוקר?". אז הכוונה לא לפוקר ממש (למרות שאם מישהי תכסח לי את הצורה בפוקר זה יכול להיות מחרמן מאד. במיוחד שכאדם תחרותי להחריד אני משתדל פחות להפסיד) אלא לזה שלפעמים בזמן ההכרות והחיזור שבין שולטת לנשלט נאמרים משפטים מסוימים. חלקם נאמרים למטרה מסוימת. 

אלו שקולטות מיד מה עומד מאחורה, שתופסות את המניפולציה עוד לפניך, שקוראות אותך כמו ספר, לא רק שיש לכן אינטליגנציה אי שם בבלוטה כלשהי בשכל, לא רק שיש לכן המון כוח על הנשלט, זה גם סקסי. כל כך! 

תדירות: לדעתי כל השולטות טוענות שהן כאלו. אני בספק גדול.

 

4. רואה את העולם הזה כמובן מאליו.

חיפשתי לזה כותרת מהודקת. לא מצאתי. אבל בהגזמה לא מצאתי כי זה משפט מסורבל מדי בשביל כותרת. והנה שוב כתבתי פסקה מיותרת. 

 

אלו שהמקום שלהן למעלה בהיררכיה טבעי להן. ברור להן. אלו שברור להן שהן צריכות להוביל ולשלוט. ושאתה פה כדי לשרת. 

זה יוצר שתי בעיות.

האחת: חלקן באופן טבעי שוכחות שיש פה בנאדם למטה שלא היה חייב להן כלום עד לפני רגע. הוא רוצה להיות פה למטה. הוא מאושר להיות פה למטה. אבל הוא פה. מסוג הדברים שאפשר לזהות בכתיבה של שולט/נשלטת. ואם לא אז מהר מאד אחרי היכרות בסיסית

סכנה שניה: זה מתנגש קצת עם זה שיש משהו לא טבעי בהכפפה של עצמך לאדם אחר. אבל חיבור של אגו ולהיות נשלט זה נושא לפוסט אחר. או למליון כאלו.

תדירות: יש פה המון שאני מאד נהנה לקרוא וזה קיים אצלן. תבורכו, אני עפר לרגליכן(הייתי מת..)

גם כאן, הרוב יצהירו שהשילוב קיים אצלן. אצל חלקן זה נכון.

 

5. כפות ידיים. ניסיתי להתרחק מגוף האדם וחזרתי. כי זה איבר שלא מקבל מספיק כבוד. ברמה שיש מצב לדעתי שסגידה לכף יד תתקבל מוזר אפילו אצל שולטות מנוסות. (למרות שבעולם הוונילי-שמרני זה ייתקל בתגובות הרבה יותר מקבלות מאשר סגידה לכף רגל)

מה עושה כף יד ליפה? כף יד נשית. שילוב הטבעות-ציפורניים-טיפוח-לק. וכמו כל דבר כולל רגליים, האישיות של בעלת הידיים.

 

6. שיוך. 

 

זה סקסי. זה מושלם. זו הפנטזיה האולטימטיבית. בתכל'ס אני כותב מהדמיון כי מעולם לא שוייכתי (לא שיותר מדי ניסיתי עד לאחרונה, ובכללי אני איש קצת קשה שמתקשה לזרוק את עצמו כל כך מהר). ואני לא מדבר על שיוך פה בכלוב או על קולר כזה או אחר. 

זה בדברים קטנים. שנוצרים ביניכם לאט לאט והופכים אותך לרכוש שלה, לשייך לה. הופכים אותה לאדון על החופש והחירות שלך. זה יכול להיות בדיבור, בהגבלות, בכינויים, וכנראה בעוד צורות שאני לא מכיר. זה כנראה הרגע שבו חווים שליטה וסגידה אמיתית.

תדירות: וואלה לא יודע. מניח שזה לא קל. דורש איזשהי רמה של חיבור, ורמה גבוהה של התמסרות. ובשביל להתמסר צריך ממש לרצות להתמסר לאדם שמולך, ולא קל להתמסר לאדם אחר. גוף נשי בלבד לא יכול לגרום לזה(למרות שזה דבר מדהים). גם פה המנטליות שלה האופי שלה והאישיות שלה יקבעו הכל. וזה בהנחה שגם היא רוצה בזה איתי כמובן.

 

יש עוד? ברור. יש המון. 

 

פטישים זה מוזיקה. זה אוסף תנועות צבעים צורות ומילים סתמיות שמתחברים יחד לאיזשהי מנגינה שנכנסת לתוך המוח ומשחקת בו ונשארת בו והופכת אותך לסוטה הכי נורמלי שיש.

 

חג שמח

 

 

בכוח המוח{Aion} - מה עם איזה פטיש לסופגניה עם ריבה אדומה תעשייתית של פעם?
חג שמח. (:
לפני שנתיים
--Nir-- - עניין הכריכונים מיצה את עצמו או שאפשר לתת סחיטה נוספת ללימון הזה? ירושלמית תכעס ממש אם שוב אבזה את כבוד השווארמה?

וריבת חלב > ריבה אדומה
לפני שנתיים
בכוח המוח{Aion} - די נו, ריבה אדומה לוקחת בהליכה. ככה זה פטישים, אין להם הסבר הגיוני, זה הכל עניין של טעמים שנצרבו בילדות. (:
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם - סופגנייה בלי כלוםםםםםם.
הכותבת שתתה כמות מכובדת של אלכוהול, זהו.
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם - ניר! עד שנכנסת לרשימה של הנעקבים אצלי שלא תצא ממנההההההה
לפני שנתיים
--Nir-- - מה קשור סופגנייה בלי כלום עכשיו?

לא יודע מה יותר מלחיץ - שתעיפי אותי מהרשימה, או הפעם ההיא שהיית בלחץ ונרגעת רק מהמחשבה על המכות שתכניסי לנשלט שלך (לא מסוגל לשכוח את זה. לפנתיאון של הכלוב)
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם - בעצבים, הייתי בעצבים:)
והכי מלחיץ זה שאני אעשה לך סשן פורסד בי עם סופגניה בלי כלוםםםםםם 🤣🤣🤣🤣
לפני שנתיים
--Nir-- - 🤣
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י