שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רסיסי שליטה

מחפש לצלול לעומק.
לפעמים נהנה גם לשחות ברדודים.
ואם זה מתאפשר, אז גם לכתוב על זה.
לפני 10 חודשים. 3 ביוני 2023 בשעה 9:30

האווירה משתנה, מכירים את זה?

 

לא, לא כל אשה. נשים כאלו שנגיד את זה ככה - הן ״קונצנזוס״. יפהפיות מאד או מושכות מאד כמעט לכל הדעות. (זה pc לדבר ככה?) 

כשאשה כזו נכנסת פתאום לחדר שיש בו כמה גברים שרואים אותה לראשונה ולא מכירים אותה, משהו זז באוויר.

יש נשים שאולי מכירות את זה מהצד שלהן. הן מוצאות את החוויה מטרידה או מחמיאה. תלוי גם באוכלוסייה ובהתנהגות שזה יגרור, אבל גם כשמדובר בסיטואציה בעבודה והאנשים בחדר הם כאלה שלא יתחילו להעיר ולפלרטט בצורה לא מכובדת - גם שם מי שעירני יבחין שהאטמוספירה מעט זזה. 

זה במבטים מסוימים, בטון דיבור, בנינוחות שנעלמת אצל רובנו. תיאוריות מסוימות (סליחה אבל בעיניי תאוריות קצת מקושקשות) ידברו על הסללות וחברה גברית וכו׳. ההסבר אחר לדעתי אבל זה לא חשוב.

משהו זז בתודעה שלנו, מי שמודע ועירני ומסוגל לשים לב לדקויות גם יבחין בו. זה השכל שמורה לנו להמשיך להתנהג רגיל ולא להתייחס אחרת, לא לחשוב על דברים לא ענייניים, ומהר מאד הכל נהיה כרגיל. (חוץ מכאלה שחושבים שלשרוק או שלהחמיא בצורה גסה יקדם אותם לאנשהו)

אבל משהו זז. גברים יודעים לחוש אותו.

 

למה כל ההקדמה הזו? 

כי אני אוהב לבחון סיטואציות כאלו, ואתמול קרה לנו משהו דומה.

ישבתי עם הרבה חברים בדירה של אחד מהם. שתינו ואכלנו ודיברנו עד מאוחר, ואז אחת מהן שהיתה אצלנו פעם ראשונה, חברה של מישהי מהמעגל, פתאום גררה כיסא, חלצה נעליים, והניחה רגליים יחפות על הכסא, כך שהן היו תקועות מול הפרצוף של כל מי שישב במעגל שם בזוויות קצת אחרות.

נגיד ככה - אנשים ונשים מניחים רגליים יחפות לפעמים על שולחנות וכסאות וכורסאות, אבל זה היה בוטה בצורה חריגה, המעגל שבו ישבנו והצורה שבה הרגליים שלה התנופפו במרכז המעגל כלפי חצי מהנוכחים בגובה העיניים ובמרחק לא גדול היו מאד בולטים. חוץ מזה שגם בכפות רגליים יש כאלו, מעטות, שכל מי שיש לו פטיש כזה יסכים שהם מושלמות. אין הרבה כאלו אבל יש. וזה היה המצב אתמול. 

טוב, ברור שעבור סוטה שכמוני זה אקט שווה ערך לחלוטין למישהי שתוריד חולצה וחזייה במפתיע מול העיניים באמצע מפגש חברי(אני מקצין, זה הרבה יותר מלהוריד חזייה) ברור שהתודעה שלי מתמלאת בבת אחת במה שקרה וברור שאני מקפיד לא לנעוץ מבטים. גם כדי לא להביך אותה וגם כדי לא להסגיר את עצמי למקרה שיהיה בקהל מישהו עירני במיוחד.

אבל, כמו בסיטואציה שתוארה בתחילת הפוסט, גם פה היתה תחושה מסוימת. 

לחלק מהנוכחים והנוכחות זה כמובן לא הזיז. יש גם כאלה שנגעלים מרגליים יחפות שנוכחות ככה בבוטות, אבל היא היתה חברה של חברה אז אף אחת (ויש שם שתיים שלא סובלות רגליים) לא אמרה כלום.

אבל היו שם לפחות שני חברים שישבו קרוב אלי שאני נשבע שיכולתי לחוש באי נוחות מסוימת שעברה בהם.

זה בלי קול ובלי צורה ובלי שום סממן ויזואלי ובכל זאת אפשר לחוש בזה. ניואנסים קלים בהתנהגות, במבטים, בנינוחות. כמו בדיקת סמים שמגלה מי משתמש, האקט של הבחורה היה מין בדיקת פתע למי בחבורה רגליים יחפות מרעידות את המוח.

 

אין פואנטה גדולה פה. סתם רגע פטישיסטי שלכדתי עם עצמי במהלך ערב שבת עם חברים.

 

שבת שלום


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י