שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

רסיסי שליטה

מחפש לצלול לעומק.
לפעמים נהנה גם לשחות ברדודים.
ואם זה מתאפשר, אז גם לכתוב על זה.
לפני 10 חודשים. 18 ביוני 2023 בשעה 21:51

אני לא לגמרי מבין מה זה ספייס

 

יש לי קושי עם מילים גלובליות שמגדירות חוויות אישיות שמשתנות מאדם לאדם, אבל כן יצא לי בתור נשלט נודניק ומאתגר שכל הזמן חושב ומודע לכל דבר סביבו ובוחן בלי סוף את הסיטואציה, יצא לי פה ושם להצליח לשקוע לתוך רגע, לתוך סצינה, לתוך אקט.

 

קורה לי יחסית בקלות כשאני מוצא פרטנרית שאוהבת להתגושש בכוח (ולהכניע כמובן, זה לא חוג ג׳ודו במתנס עכשיו, לא באמת הולכים מכות), כשלמצוא מישהי שחולקת חיבה לזה זה החלק הקשה (יש כזו בכלל בקהל פה??)

קרה לי במפתיע כשוויצ׳ הכאיבה לי באמת בפעם הראשונה.

 

קרה לי אתמול במהלך פאקינג מסאז׳ לרגליים של מישהי. ליתר דיוק בזמן מסאז׳ לרגל שמאל שלה. זה היה עד כדי כך על הדרך. זה תפס אותי עד כדי כך לא מוכן. כנראה זה גם הושפע ממה שעברתי בתחילת הערב קודם לכן וכבר סיחרר אותי לא מעט.

הייתי שם לגמרי וגם לא ממש הייתי שם. הייתי מודע לזה שאני מרגיש את כל מה שאני מחפש להרגיש בשירות למישהי שפוקדת עלי לשרת אותה, הייתי מודע לכף הרגל היחפה והמסותתת להפליא שלה שמונחת בכף ידי ומרפרפת על שפתיי, ובמקביל לכל זה גם הייתי מנותק ושליו ורגוע. הייתי מסוחרר וממוקד.

 

ספייס? יש מצב. וברגע הכי סתמי ומפתיע.

Fashion kitty​(אחרת) - קצת מאבק פיזי שברור מראש שהבחור יפסיד לי בו זה אחד הדברים הכי מדליקים בעולם.
לפני 10 חודשים
--Nir-- - זה מדליק אותי ברמות שאני לא מצליח לתאר ולכתוב על זה.
עם ״קצת״ או ״הרבה״ מאבק פיזי. וברור לגמרי מי צריך לנצח:)
לפני 10 חודשים
subtal​(נשלט) - שמחתי לגלות שלא רק אני קצת כזה: "בתור נשלט נודניק ומאתגר שכל הזמן חושב ומודע לכל דבר סביבו ובוחן בלי סוף את הסיטואציה, יצא לי פה ושם להצליח לשקוע לתוך רגע"

לחיי השתיקה והרגש.
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י