אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 10 שנים. יום שבת, 2 בינואר 2016 בשעה 11:58

תהליך.

מסקנה.

אני צריכה לעבוד כדי להגיע לזה. כבר הייתי שם. צריך לבנות דרך שתוביל לאן שאני רוצה בשונה ממה שלא הצליח בעבר.

אין טעם לדבר על הדברים. אני צריכה לאסוף את עצמי ואני צריכה לעבור את זה לבד אם אני רוצה להגיע למטרות שלי.

 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י