סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני 9 שנים. 4 בנובמבר 2014 בשעה 2:24

נכנסנו אלייך הביתה. בחוץ סערה. קור ירושלמי מקפיא נכנס דרך חריצים בחלונות. היו לך דברים אחרונים לסדר לקראת הלילה, אז קפצתי למקלחת ראשון. כשיצאתי, עירום, התנור כבר דלק. התחממתי מולו על מיטתך בזמן שנכנסת למקלחת שחיממתי בעבורך. כמה דקות אחרי, כשקולות המים שככו, עצמתי עיניים ודמיינתי: גופך מהביל באוויר הקר, נוטף, כולו קימורים. טיפות נקוות בין שדייך, אצבעותייך וירכייך. עורך בוודאי אדמדם מחום המים ושפשוף המגבת.

דילגת במהירות דרך המטבחון הקר. חדרך היה חשוך, אבל החשיכה שקידמה את פנייך הייתה חמה ונעימה. בוודאי דמיינת את המגע הנעים של שמיכת הפוך שלך. לי היו תכניות אחרות.

התאכזבתי לראות אותך בחלוק. כנראה שגם הדרך מהמקלחת למיטה הייתה קרה מדי. קיוויתי שתבואי אלי בפטמות זקורות וחיוך, כמו בלילות קרים פחות. כשניגשתי אלייך במבט חתום הזין שלי הצביע עלייך בגאון. התרתי את הקשר בקדמת החלוק וצעדתי לאחור. שוליו החליקו הצידה ונשארו תלויים על שני שדיים כבדים, חושפים מתחתיהם בטן, ערווה וירכיים. הבטתי. חייכת אלי במבט תוהה שהפך לנבוך. תמיד היית נבוכה כשהבטתי בך; התחלת נבוכה מהמבט והפכת נבוכה מההנאה ששאבת ממנו. המשכתי להביט. גופך היה סמוק ורך. לאחר ששתיתי ממך מספיק בעיני, הגשתי לך צרור קטן שאחזתי בידי והתיישבתי.

הבטת בצרור במבט ממושך. משיחה מוקדמת בינינו ידעת כבר למה לצפות. כשפרשת אותו והחזקת מולך היה אפשר בכל זאת לשמוע אנקה קטנה של הפתעה. המתנת עוד כשתי שניות, מוחך מנסה לנחש מהי התכנית שלי להמשך הלילה. חייכתי.

החלוק נפל על הרצפה. הרמת את ידייך למעלה. הגופיה התיישבה על כתפייך.

אי אפשר היה לקרוא לזה גופיה. זו היתה צורה של גופיה, בעלת כתפיות דקות, שנגזרה מחולצה ישנה ודקה במיוחד. מאחר ונגזרה מחולצה במידותי היא הייתה ארוכה והגיעה עד ישבנך, כמעט אבל לא ממש מכסה אותו ואת ערוותך. אינסטינקט לא מורגש גרם לך למשוך את שוליה למטה, אך כשעשית זאת גילית שהמחשוף והכתפיות שכיסו בקושי את שדייך נמתחו עד שפטמות גדולות וזקורות נחשפו ובצבצו מעליהן. בשיחה אגבית לפני כמה שבועות הסכמנו שעירום חלקי יכול להיות בוטה ומושך יותר מאשר עירום מלא. דיברנו על תחפושות ודרכים להשיג את האפקט. בחרתי לתת לך להתנסות בדרך הפשוטה ביותר: פריט לבוש אחד, גזור כמעט למידותייך, שיכול בקושי להימתח מסביב לשדייך, לצנוח רפוי ולנסות ניסיון שווא להסתיר את נשיותך הסמיכה והמקורזלת.

סומק עז התפשט על עורך החיוור, מלחייך אל כתפייך ושדייך. גופך התחמם מקרינת התנור הישירה על עורך. לרגע ברק הדליק את החדר וגופך נראה חצוי לשניים: זרוע, פנים, רגל ושד שמאלי לבנים לחלוטין כמו של פסל משיש; זרוע, רגל ושד ימני אדומים כמו של דמות שדה מהמדורים הלוהטים ביותר של השאול; וכולך שרמוטה המציגה את גופה ומבקשת שיביטו בה, עוטה סמרטוט מקומט כמו ניסיון שקוף ומזויף לצניעות, כמו אומרת "הנה, כך אני ראויה להיראות בציבור, כך אני רוצה שיביטו בי."

"זה מה שמגיע לך," השמעתי את המילים, "מגיע לך להרגיש קצת כמו שרמוטה."

פיך נפער מעט. אף פעם לא קראתי לך ככה. המשכתי.

"ספרי לי על גבר איתו היית שרמוטה טובה במיוחד," זרקתי חץ נוסף. "קחי את הזמן, אבל אני יודע שתמצאי משהו. חשוב לי שתדעי שלא הייתי מבקש ממך לספר לי אם לא הייתי יודע שאת באמת שרמוטה. אני יודע כמה גברים ביקרו בין רגלייך, כמה גאווה והנאה את שואבת מהזכרונות הקטנים האלה, כל זין כמו פרס שאת מניחה על אדן החלון. אז הגיע הזמן לתת לי להביט באוסף הפרטי שאספת עם הציצים והפה והכוס הזה, כי נכון לעכשיו זה הכוס שלי." ולאורך ההסבר פנייך התכרכרמו וידעתי שאני הולך על חבל דק, אבל בו בזמן ידעתי שאם יתעורר בך הזיכרון הנכון יגאו הרגשות ותביני שאני צודק. וכשאמרת בחיוך קטן "סיפרתי לך פעם על מדריך היוגה שלי?" ידעתי שפגעתי בנקודה הנכונה.

סיפרת לי שהיית הולכת ללמוד אצלו, בדירתו. על איך שהיה שרירי וגבוה וחתיך. על איך שידיו היו מדריכות אותך בעדינות ליציבה נכונה, מניעות אותך בעדינות וכשסיפרת לי את זה ידי כבר התוו את אותם הקימורים. סיפרת על איך שכל שיעור היה מביא אותך לגירוי נוסף. על השיעור האחרון, בו עמד מאחורייך וידיו החליקו על בטנך ורפרפו למעלה ולרגע אצבעותיו נלחצו כנגד חזך. ועל איך שקפאתם שם עוד שניה, שתיים, חמש, עשר, עינייך עצומות, נשימתך שטוחה, פטמותייך זקורות, עד שידיו החלו לעסות בתנועה מעגלית ואיטית.

ובשלב זה בסיפור נשימתך באמת נעתקה לרגע וקולך נשבר כי רעם הרעיד את החלונות ואת חתולי הרחוב וכי אצבעותי מצאו את פטמותייך שבקושי כוסו ע"י בד כמעט שקוף ואחזו בהן בעדינות, כמעט בלי לחץ, נותנות להן להרגיש את החיכוך והחספוס. ואת תיאור תנועותיו הבטוחות כשהפשיט אותך אמרת במקוטע, חוזרת מדי פעם על מילה שנבלעה באנקה של עונג.

הוא זיין אותך על הרצפה. הגבר שחקר כל פינה בגופך במשך שבועות לבש קונדום על איברו וחקר את הפינה האחרונה הנסתרת, וכשרכבת עליו והחדרת את כולו לתוכך בבת אחת, רטובה משבועות של משחק מקדים, הרגשת ראשית את דקירת הזין שלו בתוך כוס רעב וחם ושנית את הדקירה הקטנה, המרוצה, של כיבוש נוסף. וכשחיבקתי אותך מאחור, הזין שלי מתחכך בישבנך וידי מעסות בכוח את שדייך דיבורך כבר הפך לברור וחזק והעונג ניכר בו. חמש דקות לאחר שיצאת מהמקלחת נקייה וורדרדה התלכלכת שוב ואני הייתי מרוצה.

וכשהרים אותך והושיב אותך על השידה בסלון וחדר אלייך בעמידה אצבעותי כבר היו עמוק בתוכך. ודיברת מהר, בקול נרגש שהיה מוכר לי מהתחנונים שהפנית אלי כשרצית שאזיין אותך חזק יותר. "הוא דפק אותי," נשמת. "גמרנו ביחד," גנחת. "טיפסתי למטה ברגליים רועדות," גמרת בקול רם. הכוס שלך ניגר על אצבעותי. שלפתי אותן החוצה בזהירות. צעדתי לאחור. הבטתי בירכייך שהבהיקו מרטיבות. בפטמותייך שנראו בבירור מבעד לבד הגופיה המתוח עד פקיעה. עינייך הושפלו בזמן שנשימתך חזרה לקדמותה.

"בואי," אמרתי. התיישבתי על המיטה והושטתי לך יד.

חייכת אלי חיוך ממזרי. לקח לי שניה להבין למה את מתכוונת.

"הסיפור לא נגמר."

הנהנת. רכנת על ברכייך בין רגלי. הנחת את ידייך על ירכיי וחיוכך התרחב.

"אחרי שהוא גמר, לקחתי את הזין שלו בפה," נזכרת בזמן שאצבעותייך מצאו את שלי. "הורדתי לו את הקונדום. היה לו טעם של לטקס, ושל זיעה, וזרע, וכוס. טעם וריח של סקס." לשונך אספה טיפה שקופה שהבהיקה על קצה הכיפה שלי. "רציתי שיזכור אותי," אמרת בהיסח הדעת בזמן שאצבעות יד שמאלך חפנו את הביצים שלי ואנחה נמלטה מגרוני. שרמוטה קטנה וחכמה שלי. רצית שיזכור אותך. לא סתם הבחורה הסקסית שרקדה איתו ריקוד של פיתוי פעמיים בשבוע וגמרה איתו בגניחות על השידה בסלון. הבחורה שהפשיטה אותו מהקונדום, מצצה אותו עד שעמד והבהיק והתנקה מזרע ועד שפעם בעוצמה בפיה והיא ידעה שהשפיכה החמה והסמיכה היא מדליה לשרמוטה הטובה ביותר, הזיון שהוא אף פעם לא ישכח, הבחורה שלדפוק אותה זה לצאת להרפתקה בשרשרת הרים קמורים ומתערבלים ולא צפויים ולעיתים להיקבר במפולת.

משכתי את פנייך אלי. נישקתי אותך. "איך הרגשת באותו הרגע? איך הרגיש לבלוע לו את הזרע?"

חשבת לחצי שניה. התשובה כבר הייתה שם, מדגדגת לך את הלשון, הפטמות, הדגדגן. "כוח. הישג. כמו שרמוטה טובה."

"יופי." אמרתי. לא גמרתי בפה שלך באותו הלילה. באותו הלילה היית השרמוטה שלי, וכשהוריתי לך לפסק רגליים ככל הניתן והזין שלי נכנס לכוס שלך הברק נדלק שוב ולשבריר שניה שוב היית פסל יווני קלאסי. ואני השחלתי את הפסלון של השרמוטה הכי טובה על הזין שלי וכשגמרת פעם שניה הרגשתי את ההתכווצות החמה והנעימה שלך ואז את החמימות והנעימות של הבית. ולאחר שקישטתי את השרמוטה שלי בזרע נעמדת מולי שוב, שוב ורדרדה, שוב נוטפת נוזל חם בין אצבעותייך, שדייך וירכייך. שוב עירומה. אבל הפעם שלי.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י