סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מילים מלוכלכות

לפני 8 שנים. 3 ביולי 2015 בשעה 23:17

במיתולוגיה השומרית, אֶנְכִּי (Enki) הוא אל התבונה, המלאכה והיצירה. הוא הקים את ממלכתו מתחת לקרקע, בתוך מי התהום העמוקים. מרגע זה לקח לעצמו את השליטה במים הנובעים והפוריים. פריונו הוא פריונם של המים הנקיים הנובעים במעיינות וזורמים בנהרות. באחד המיתוסים אֶנְכִּי ממלא נהרות יבשים ב'מימיו'. בשומרית, המילה 'מים' - אַ או אָבּ - היא גם המילה 'זרע'.

זרע נושא איתו חיים. אלה מים חיים, מילולית. זרע הוא גשם חם שטיפותיו הגדולות והכבדות מחפשות קרקע פוריה להיקלט בה. אם ייקלט על עורך החשוף, יווצר סימן של בעלות שלא נמחה לעולם. אם ייקלט בתוך פיך, יווצרו חום וכובד שיגעשו בבטנך כמו מַגְמָה רותחת. אם ייקלט בנרתיקך, תיווצר מרקחת ניגרת של נוזלים חמים ודביקים שרופאי אליל מוכרים בירידים מאובקים לצד הדרך. אם ייקלט בין שדייך, יווצר נוף של פלג מפכפך בערוץ נחל קדמוני. אם ייקלט ברחמך, יווצר תינוק. אם ייקלט על פנייך, יווצר יופי.

זרע נושא איתו מידע. חומר גנטי רב הכולל בתוכו חיים שלמים ורוחשים. כשאגמור עלייך זה יהיה אקט של העלאת מידע, מוצפן ומקודד במיוחד בשבילך. המילים, הנהמות, הזקפה, הסטירות, החדירה יבשרו כולם על תשוקתי ההולכת וגואה. כשיאזלו המילים והמעשים ותישאר רק הגמירה, הזרע יהיה לך להוכחה על תשוקתי שעלתה על גדותיה ונפלטה כמו מעיין הנובע מתוך סדק בסלע. כשתעבירי עליו את לשונך ואצבעותייך תרגישי אותו בזרמים וחוטים וגושים ועורך הרגיש יְפַרֵש את הסמיכות והחום וידע להבין את הסיפור הפשוט שבתוכם: שלרגע להטתי כל כך באהבה ובתשוקה אלייך שניתכתי בחום ופרצתי החוצה בלחץ עז.

זרע נושא איתו אותי. כשאני בא אלייך כמו שאֶנְכִּי בא אל ערוץ נחל צחיח, אני אדונם של הזרימה והתבונה והמלאכה והיצירה ובעזרת הידע הזה אני שולט גם בך. אך כשהזרימה תתחזק והזרע יפרוץ החוצה הוא ייקח אותי איתו, ירוקן אותי, והתבונה והמלאכה והיצירה יזרמו כולן אלייך, עלייך, ואני לא אהיה אדון של שום דבר מלבד גופי המרוקן. ואת תזכי לאסוף את כל תוכני בידייך ולהטמין אותו בתוכך, לבלוע ברעב או לתת לו להתקרר ולחלחל לאיטו או לשמור ולבצע בו כישופים שיקשרו את נפשי.

ובתוכי, מתחת לקרקע, כבר יתחילו לטפטף מי תהום וארגיש את התבונה והמלאכה והיצירה חוזרים וממלאים אותי ובקרוב כבר אתעורר ואתרומם מעלייך רענן ומוכן לשטוף אותך מחדש. אבל את תדעי - ידיעה שלא תימחה לעולם - שלמשך זמן קצר קיבלת לגופך את האלוהות ומולך ניצב אדם בן-תמותה שכל כולו שלך.

---------------------------

רשומה זו מוקדשת ל-י', שמעין של מים חיים גועש בשמה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י