שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 16 שנים. 6 באפריל 2008 בשעה 23:48

בכללים לפרסום הבלוג כתוב: אין לפרסם כל חומר או מידע אשר מעודד [...] אלימות [...]
אלו? איך אפשר לעשות סאדו מאזו בלי אלימות? ביד?
.
אני מגיע הביתה וזורק את כובע המצחייה על הכיסא. הוא כמו תמיד מחליק ונוחת על הרצפה. אני חולץ את המגפיים, מכניס אחד לתוך הארון וכשמנסה להעמיד לידו את חברו, הארון מקיא עלי מפל של נעליים. אני לא יכול להשתלט על הכל כי יש לי שתי ידיים בלבד ואחת תפוסה - הבאתי לה זר פרחים שלשמם, כמו תמיד, שכחתי לשאול. אני תכננתי להפתיע אותה וזה עולה בידי כשאני נתקל בחתול המרביץ צרחה בתגובה וגורם לי למיני התקף לב.

"מה קרה?" היא רצה במדרגות.
"נדמה לי שדרכתי על חתול. זה בסדר, הוא עדיין חי," אני צועק ומחפש אגרטל.
"אל תעשה את זה, מאסטר." אני שומע את קולה מאחורי גבי.
"את מה?"
"את מה שאתה עושה."

היא יחפה. אצבעות רגליה סמוכות זו לזו ומבטה קבור ברצפה (תנוחה לא נכונה, אבל בקטנות). מכיוון שעמדתי אליה בגבי, הזר שהחבאתי שם אינו הפתעה יותר. הכל הרוס. אני מסמיק והיא צוחקת. כשליזקיד צוחקת יש לה כוכבים בעיניים - אני רואה אותם משתקפים בנעליים הפזורות סביבה. אני מתיישב לידה, ומניח את הזר לפניה, מפיל אותה עליו ועושה בה דברים לא יפים שאינם עניינו של אף אחד. ואחר כך, אחרי שאני לוקח את מה ששלי, אני מעביר את היד על המקום הנכון ואוסף בכפי את דמה.

כשאני עוזב אותה כדי להירגע, כדי לא להרוג, היא כבר מבינה שכך אני מודה לה על כי שוב חלקה עמי את חייה ואת קיומה.
.
.
.
(שונא לעשות את זה, אבל את ההיא מהכלוב שטוענת שהיא שפחתי, אני באמת לא מכיר, אז אנא, גם אם יש עוד מישהו שלא מאמין ומתעקש לשלוח לי הודעת "נונונו לא יפה להתכחש" שיתאפק כי זה מדליק לי את הפיוז ואני לא רוצה לאיים אבל אני סובל מטריזומיה מה שאומר שאחד מהכרומוזומים שלי יבוא אליך בלילה וישתה לך את הכבד עם קשית. לך, לך ולך. וגם את הלבן של העין.)

Lady Izadora​(שולטת){השד} - לך תוכיח שאחותך לא זונה ........חבל על האנרגיות והעצבים
שים זין שיגידו מה שיגידו
תתרחק מרכילות
ותתמקד בפרחים
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - קראתי שוב את מה שכתבתי. (לילה, ויסקי, עייפות). אבל לא, לא טעיתי. להתרחק זה איך? לא לבדוק הודעות ומיילים?
לפני 16 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - לבדוק כי אולי יחכה לך מכתב עם מיליון דולר אז חבל לפספס :))
ומה שמיותר להעיף קיבינמט
שיתפוצצו כולם
ובמילא אין לך לב אז מה הסיפור השלך ?
יודע לעשות דליט .?
נישוק אליפל החיים זה שיט אבל יש להם רגעים טובים
:))
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - סתם מעצבן. נו מה. מה אני איזה פח זבל לשטויות של הכלוב. שיאוננו את הרכילויות שלהם על הקירות בבית. מצדי שישפריצו אחד לשני בעין, אבל בשביל מה לספר לי על זה?אתמול שלוש פעמים ניגשתי לענות לניני ובכל פעם איזה חרא נחת לי בתיבה. בסוף סגרתי את המחשב ונכנסתי למעבדה.
לפני 16 שנים
שלגי - (לא עם הגרזן)

יאללה נו, מסתבר שכל הזמן הכלוב הזה רוחש רכילויות מרושעות (אני למשל מרגישה די אאוט כי שום דבר מרושע, למיטב ידיעתי לפחות, לא מרוכל עלי.
בחיית גמד, זה כולה כלוב, בוא נציע לכלובי לשנות את השם לקן צרעות וזהו.
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - למה קן צרעות? אין לי דבר נגד רכילויות. אבל מרכלים מאחורי הגב ולא בתוך תיבה פרטית של בנאדם. אני שוקל כמעט 180 ק"ג ועובר את שני מטר ועשרה. את יודעת איזה גב יש לי? (LOL לדעתי גם עדיף לרכל שם בהשתתפותו של הפרש המקועקע מהשכמות ועד הגב התחתון. למרות שלשם כך צריך ללמוד קוזקית)

אבד לך סוגר => )
לפני 16 שנים
שלגי - לא יפה לרדת עלי בשל גילי המתקדם LOL
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - לרדת? שלגי. אני מחווה אבירי. מרים סוגר, מושיט לגברת והיא בציניות: "לך מפה אתה לועג לי".

נו באמת.
לפני 16 שנים
natti​(נשלטת) - גמדי ....
התעלמות היא הפתרון.. תרעיב את הרצון להגיד לכתוב ולחשוב...
יום נפלא לך
:-)
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - ענתי לשתי עלמות חן מעלה. אין לי הרבה מה להוסיף על זה. נו, אני יכול להגיד שאני הולך להתקלח עכשיו ולקחת את הבוקר.
לפני 16 שנים
להבה חשופה - נו שויין .

כנראה שיש עלמות, בכלוב שמאוד מאוד חפצות שתשתה להן, את הכבד בקשית.

אבל הן נחבאות אל הכלים. {לא מצחיק בכלל}.

:-)
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - LOL
אני לא יודע לגבי כלים כי יש לנו מדיח אבל הסירים זה התפקיד שלי. חה חה חה...
בוקר טוב.
לפני 16 שנים
שפחריפה - מוסר השכל-
שפחה יכולה להתמסר לאדון אף ללא הסכמתו ( או ידיעתו מסתבר...), בעוד שאדון לעולם לא יוכל לשלוט על שפחתו ללא הסכמתה (וידיעתה מן הסתם...), קצת דומה לדרך שבה בני תמותה מתמסרים לעבודת האל .

ובעניין אחר אך חשוב לא פחות- החתול;
תגיד לי, אצלך זה או חי או מת? אין מצבי ביניים?

לפני 16 שנים
Brave Dwarf - חה חה חה... צוחק פה בקול. תשמעי, כשמסה כמו שלי דורכת על חתול, מצב ביניים כמעט בלתי סביר (-:

זה מאוד מעניין מה שאת אומרת אבל אם נקח לא את המילה "התמסרות" אלא "שייכות". ביום שישי לפני שבוע שוחחנו על כך (בעקבות המקרה כמובן) כמה החברים.
בגדול, ניתן להשתייך לכל אחד. כמו שאמרת - לאל, לעם, למדינה וכו... אלא שזאת שייכות ולא משוייכות. אני שייך אליו אבל לא שוייכתי על ידו (אגב, קב"ה כן שייך את היהודים אליו ומאז אין להם שלווה לא ביום ולא בליל). מה שאומר... טוב זה לא לכאן. אבל את מבינה מה זה אומר.

מצב הפוך אפשרי גם. ניתן לשייך אליך את זו שלא מעוניינת בכך וזה פי כמה וכמה לא לכאן. אבל אני אעיר רק שכשנילות וונילות למיניהן צרחו לי שאני אימפוטנט כי לקח לי זמן כה ממושך לשייך אלי את ליזקיד, זה בדיוק מה שעשיתי - בדקתי אם היא רוצה להיות שייכת או שבאמת "משוייכת על ידי".
לפני 16 שנים
שפחריפה - סביר אולי רק כי יש לו תשע נשמות , ובכל מקרה אל תתפלא אם תתקל בחיוך שלו מרחף מולך נטול גוף..... חתולים ידועים בזה.

מסכימה איתך שיש הבדל, אני מדברת על מצב ואתה מדבר על יחס. המצב של שייכות הוא סטטי, הוא לא מצריך שום פעולה מצד בעל השייכות ולכן הוא יכול להתקיים גם בלעדיו. כל אחד יכול להשתעבד למה או למי שהוא רוצה ולנהל את חייו בהתאם- כלומר לתת ביטוי מוחשי למצב של ההשתייכות ללא קשר למשייך .
שיוך לעומת זאת מצריך הכרה של המשייך במשוייך, רצון לממש את הבעלות ולתת לה ביטוי חיצוני, אלא, שלמעט במקרים שהם לא עניין לכאן, המימוש הזה יכול להתקיים רק אם המשוייך מוכן לכך.
מהצד המשתייך, הרצון להיות משוייך הוא בגדר תקווה או חלום שההגשמה שלהם לא חיונית ליצירת ההשתייכות.
מהצד המשייך, השיוך לא קיים ללא הביטוי הפיזי שלו.

מה שבדקת מול ליזקיד, היה בעצם את שני הדברים, ואתה (גם היא) ברי מזל שמצאת את שניהם.
מה שבדקתי מול עצמי הוא כמה פעמים אני מסוגלת להכניס למשפט את השורש ש.י.כ. בלי להתבלבל...
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - את לא יכולה להשתעבד מבלי שישעבדו אותך. זה שיעבוד עצמי. את משתעבדת אל עצמך ולא אלי. כי אין לך שמץ של מושג איך לעבוד אותי. את עובדת את פרי דימיונך דהיינו, שוב את עצמך. כנ"ל לגבי שיוך שמיוך וחיוך.
כנ"ל לגבי רוב התגובות פה שהיו בנוסח: "אל תקח ללב אלו רכילויות לא צריך להתעצבן מהן" כי המגיבות מן הסתם מתרגזות מרכילויות ולכן הן הגיבו לעצמן ולא לי. אני אמרתי שרכילויות לא מפריעות לי (למען האמת הן מטפחות לי את המוניטין) לי מפריע שפונים אלי לתיבה עם שאלות מפגרות. כאשר מדובר במרחב פרטי שלי אני הרבה פחות סבלני מבבלוג.

וכן ניתן לשייך מישהי שלא רוצה להשתייך או להשתייך ספציפית. בדוק. אבל אני לא עושה יותר כאלו דברים. אני רק חותך להן את צוואר כי יש לי חולשה לדם.
לפני 16 שנים
שפחריפה - אני לא רואה את זה ככה. הנקודת מבט שלך על השתעבדות היא חיצונית, לא פנימית. ה"סטייט אוף מיינד " של השתעבדות , הוא תמיד בסופו של דבר של בן אדם מול עצמו, רק הוא עצמו מסוגל לבטל את עצמו באמת, או להסכים לתת למישהו אחר לעשות זאת במקומו.

לגבי דם ורכילות לא יודעת. אף אחד לא מטריד אותי לא בזה ולא בזה, כך שהמוניטין שלי כנראה בקאנטים...

לפני 16 שנים
Brave Dwarf - לא רואה קשר בין הדברים. דהיינו בין "הלך רוח" ביטולו או לאו (עמם אני מסכים) לבין לעבוד עצמך ולחשוב שאתה עובד מישהו אחר ובכך לשאר בתואר "משועבד לאחר". זאת גישה פולנית לגמרי. אני אשפיל את עצמי אני ארביץ לי, אעביד אותי ואז אשב בחושך כעונש על מה שעשיתם לי.
לפני 16 שנים
שפחריפה - נו טוב. האמת היא שלא הייתי אף פעם באופן מוחלט, לא בצד הזה ולא בצד ההוא וגם לא ממש במצבי הביניים הבעייתיים שנופלים עליך, אז באמת בשביל מה לשבור את הראש?
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - מצבי ביניים בעייתיים זה המקרה המוזר והיחיד? ראית בכללי יש הודעה ממישהי ששוייכה ללא ידיעתה ע"י איזו מלכה? זאת כנראה אופנה בכלוב. בצד הזה של מסך אפילו החתול צחק (עלי).
ואין זה משנה כמה את משעבדת את עצמך לך (מוחלט או לאו) ואם ב BDsM עסקינן או במשהו אחר. הנקודה היא שגם אם תאונני עליו במשך שנה רצופה בלי לשתות ולאכול ולנשום, את לעולם לא תכנסי ממנו להריון (-:
האמת היא שגם הוא לא ממך.
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - כן כמובן, לחילופין - אני אקרא את מה שכתבת, אשליך על עצמי, ארגיש רגשות שמנוגדים למה שתארת ואגיב עליהם בהתאם. ואאמין ש"הגבתי לך". (-:
לפני 16 שנים
ניני - איכסססס
את הלבן של העין? יא דוחה אחד!
אייייייייייייייייייייייייייי
מאיפה בא לך הרעיון תגיד לייייייייייייי!
הרגת אותי .
זהו!!!


(אפשר שלוק מהכבד?)
:-)
לפני 16 שנים
Brave Dwarf - כן באמת אני לא מבין מה נכנס בי. איזה מן רעיון זה הלבן של העין. אני לפעמים מפתיע אפילו את עצמי. מילא כבד עם קשית, אבל הלבן של העין? טוב, הולך לעמוד בפינה.
לפני 16 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י