שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 15 שנים. 3 במאי 2008 בשעה 1:19

.
כשזרקתי את כוס היין לכיוונו של אירי וצרחתי שנמאס לי מהחוקים כי אני לא מבין במה נבדלת הבירה מהיין ולמה אותו אני חייב לשתות דווקא לא מפיה של הבקבוק אלא מגביעים, פרץ צחוקך שבה את תשומת לבי. שבוי בצחוקך ובברק עיניך, בגופך שאיבד את שיווי משקלו והפך את תנוחת ישיבתך ה"נאותה" לפיזור איברים מופלא, לא שמתי לב מי החליק לתוך ידי בקבוק יין חדש וכשלגמתי ממנו, ישירות מהפיה, התמלאתי אומץ ואמרתי את אשר התאפקתי להזכיר.

"אני רוצה שתפסיקי לעבוד, ליזט. אני מבקש שתתפטרי."

יצאתי מבלי לשמוע את תשובתך וגם מבלי להודות למי שכדי להשקיט את המהומה התורנית שיצרתי, נתן לי בקבוק יין נהדר ואת האומץ להזכיר לך שהגיע הזמן לממש גם את מה שהבטחת את לי.

אני לא רוצה להאיץ בך – קחי את זמנך, אבל זכרי שאני שוביניסט וחמור מטומטם, ולכן כל רגע, אותו את מקדישה למשהו אחר, יקר לי ומרגיש משל פספסתי אותך שלי. אני חייב שתחשבי רק אותי, שכל חייך יהיו מוקדשים לי, שגם אם את יודעת שאת יכולה בלעדיי אולי יותר טוב ממה שאת אתי, תבחרי בי. בכל שבריר של שנייה. שוב ושוב.

"איני נטול בטחון עצמי", כתבתי כאשר גררת את הכיסא ומתיישבת לידי, הבטת יחד איתי לתוך הבלוג.


בזמן שאת מציבה שני גביעי יין לידי ואת ראשך מניחה על כתפי, אני כותב: "תראי, ליזט, איזה יופי של תמונה יצאה לנו ביחד", ומבקש ממך שתהיי לא "שלי" אלא "שלי בלבד", וכששפתך התחתונה נרעדת ונשאבת לפיך, מניח את ידי על ידך כדי שלא יעלה בדעתך להקליד את תשובתך.

כי אני חייב להיות ראשון לשמוע אותך ואם יבוא לי, לספר. כי הכל שלי.
.

שלגי - יש לי מה לומר, אני לא בטוחה שאתה רוצה לשמוע.
יתרה מכך, זה בוודאי שלא לפה.

בוקר טוב אמיץ.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - מה שאומר שלדעתך אני נטול בטחון עצמי? פויה!

כתבתי פה כדי לשמוע דיעה של אחרים ורצוי מנוגדת לזו שלי כי את שלי כבר יש לי, תודה. (ברור שלנוחיות*ך* את יכולה גם לזרוק עלי משהו כבד. אני אפילו אביא לך כדי שלא תתאמצי כי אני שוביניסט או לחילופין להשתמש במדיה אחרת או בצורה שונה. אבל לשמוע אני הרבה יותר מ"רוצה". לולא כן, הייתי משאיר את כל המילים הללו בצדו הזה של המסך)
לפני 15 שנים
שפחריפה - גם אני לא בטוחה שאתה רוצה לשמוע, ובכל זאת אומר, אבל אתרחק מהגדרות של שוביניזם או פמיניזם כי הן לא העיקר כאן בעיני. איש בהשקפתו והגדרותיו יחיה.

כשלוקחים ממישהו דבר , נוצר ריק שחייב להתמלא. זו דרך הטבע. הריאות פולטות אויר כדי להתמלא באויר חדש, הגוף פולט רעלים כדי להתמלא במזון. הנשמה, או הנפש או איך שקוראים לכל המכלול המופשט של בן אדם פועלת באותה צורה. כשהיא מתרוקנת היא חייבת להתמלא.

לכן, במערכת סימביוטית, כשאתה מרוקן ממנה הכל אתה חייב להיות בטוח שאתה יכול למלא את החלל, כשהיא נותנת הכל היא צריכה לדעת שיהיה לה מנין לשאוב, כי אם היא לא תתמלא, כבר לא יהיה לה מה לתת, וכשלא יהיה לה מה לתת, לא יהיה לך מה לקחת.
כשאתה מבקש לא רק שכל חייה יהיו מוקדשים לך, אלא גם ישאבו רק ממך, אתה גמד אמיץ מאד. מאד מאד אפילו.

בהצלחה אחי, כי לא די בכך שאינך נטול בטחון עצמי, אלא אתה חייב גם להיות לא מעט נטול בטחון בכך שהבטחון העצמי שלך מוצדק. (ולא חלילה שאני אומרת שאיננו כזה, פשוט אינני יודעת).
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - תודה המון.

וכן אני יודע. מה אני נראה לך גם שוביניסט וגם אידיוט גמור? כן אני אידיוט גמור אבל לא אידיוט מספיק כדי להרוס את חיי פעמיים (ממנה למי אכפת היא סתם שפחה). היא מיוחדת, יש לה יכולת מופלאה לעשות אותי מאושר, להיות שלי ולשאב את הכוחות לשם כך מתוך עצמה (או ממקום אחר, אבל היא סתם שפחה אז למי אכפת). לולא כן, נראה לך שהייתי מבקש עוד? (-:

הרי כשנילי ונילי צרחו עלי פה שאני סתם ממציא תירוצים למה לא לקחת אותה, עשיתי בכ"ז כל מיני דברים, כמו למשל בדקתי שהיא אכן תוכל להיות לי זו לה אני זקוק.

ברור שאפילו אני, חכם, יפה, מצחק, רגיש, שרמנטי, נפוח ומלא בבטחון עצמי לא חף מטעויות ולא משנה כמה בדקתי מראש. ואם שגיתי, אזי היא תלך ואני אצטרך לחפש אחרת. החושב הוא שלה אמרתי שזה מה שיקרה מראש והיא הסכימה וושכדי להיות מאושר אני צריך את זה ככה.


ועכשיו אני הולך לקרוא מה הגמד כתב בבלוג שלו. מזל שהתגובה שלך הייתה מפורטת אז יכולתי להגיב קודם.
לפני 15 שנים
נילי ונילי - ואחרי כל הבדיקות והחקירות והמבחנים שערכת לה, כדי לוודא שהיא אכן האחת, אחרי כל זה, עכשיו אתה מחפש לשנות אותה ולהפוך אותה למשהו אחר?


[שנתיים מהחיים שלי הלכו עכשיו בניסיון לכתוב לך משהו רגוע ולא מתלהם. אתה עולה לי בבריאות, אליפל]
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - LOL נכון, נילי, יקירתי המתלהמת (ראית, ריכלתי עליך נה נה בננה). זה בדיוק מזון עבור המחבתות והכיסאות שאת זורקת עלי. אליפל תתכופף! נילי ונילי בשעה שש ועשר.
הופה! כוסומו ערס, אבל למה בעין? ועוד נעל? (-:

אבל אני חושב שלא הבנו זו את זה פה. או שמא זה את זו. "עכשיו אתה מחפש לשנות אותה ולהפוך אותה למשהו אחר".
אני את ליזקיד למשהו אחר? הרי בחרתי אותה מבין כל הנשים שלא מסרבות לי כי היא כזאת. כי לא צריך לשנות אותה. אולי רק קצת לשייף שתתאים לי בול שלא ישאר ולו רווח הכי קטן ביני לבינה. כדי תעבור לי טוב בגרון כשאני בולע אותה. היא טעימה לי.
לפני 15 שנים
נילי ונילי - יהיו אשר יהיו הסיבות אשר בגללן בחרת בה מכל העמים, הרי שהן מעוגנות באופי שלה.

ואופי, מחמלי המתכופף, בדיוק כמו טעם במוסיקה או באוכל, הנו דבר נזיל ומשתנה. אופי יכול להשתנות כתוצאה מנסיבות חיים, כתוצאה מהיכרות עם אנשים שפגשנו בדרך, כתוצאה ממנה מקולקלת של סושי וכן הלאה.

בעצם ההיכרות שלך איתה, אתה משנה אותה, אבל לעניינינו, אם אתה לוקח אותה מסביבת החיים המידית שלה ומתחיל לשנות אותה, אתה לא יכול לעולם לדעת איך זה ישפיע.

אם כל ההערכה העצמית שלה והדימוי העצמי שלה, שמאפשר לה להיות הדבר האחד והיחיד הזה שאותו אתה רוצה, נגזר מן העובדה שיש לה עבודה עצמאית משלה וחיים משלה שאינם קשורים אליך- אתה לעולם לא יכול לדעת מה תהיה ההשפעה של הבקשה שלך.


עד כאן. אלו היו שישים שניות לגבי נזילות אופי בתוך מערכות יחסים.

ועכשיו, בוא נדבר על הנושאים החשובים באמת-
אתה מרכל עליי?!
אתה רוצה למות, או מה?
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - כן, אני מרכל עליך בפומבי. לא ראית? חשבתי שבגלל זה הגבת בדיוק תחת הריכולים שריכלתי עליך. מה זה היה צירוף מקרים? מדהים! (-:

נילי וגם ונילי, תקשיבו שניכן (לא טעות) . כל מה שאמרת נכון לחלוטן. ובמיוחד כאן: אתה לעולם לא יכול לדעת מה תהיה ההשפעה של הבקשה שלך

אני יכול להגיד שהפעם להבדיל מפעם ההיא שנקראת "אשתי לשעבר" עשיתי שיעורים והכנתי את עצמי ולהבדיל מפעם שנקראת "שפחתי לשעבר" (הלנה שלי) אף התאמתי לפני הפלישה את השטח לטובתי. אבל לא, אני לא נביא. אם לא יבוא לה עלי יותר, היא תלך ואני אדאג שלא בדרכה של הלנה אלא בדרכה של אשתי לשעבר. חצי קוטג' שלה, כך שגם אם אתפגר בעוד רגע ממחלת גברים שותים ומעשנים שנקראת "התקף לב" היא תסתדר. ואני אסתדר בלעדיה כמובן כמו תמיד (-:

אבל ככה - כשאני צריך לחלוק אותה עם איזה לו"ז שלא אני קבעתי, אני הולך לפוצץ את הקוטג' מרוב עצבים.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - "אם כל ההערכה העצמית שלה והדימוי העצמי שלה, שמאפשר לה להיות הדבר האחד והיחיד הזה שאותו אתה רוצה, נגזר מן העובדה שיש לה עבודה עצמאית משלה וחיים משלה שאינם קשורים אליך- אתה לעולם לא יכול לדעת מה תהיה ההשפעה של הבקשה שלך."

לא חשבת שאולי ביררתי את העניין טרם? כאילו כמה אידיוט אני נראה לך?
לפני 15 שנים
נילי ונילי - למה לשאול שאלות שאתה לא רוצה תשובה עליהן?
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אם אני שואל, אני רוצה תשובה. אחרת לא הייתי טורח ושואל.
לפני 15 שנים
שפחריפה - לא, אני חושבת שאתה מפספס את הנקודה. אם הייתי חושבת שאתה שוביניסט ו/או אידיוט לא הייתי טורחת להגיב, והציניות, ("למי אכפת היא סתם שפחה") לא במקום, כי אני לרגע לא מתארת לעצמי שמתכונת החיים שאתה מבקש ממנה היא לא בהסכמתה ומרצונה, שהרי אם זה המצב אז אתה לא גמד ולא אמיץ וגם לא בן אדם.

בקשה/דרישה של גבר מאשה להתפטר מהעבודה לא באה בחלל ריק ועירום, והנסיבות עושות את כל ההבדל.
לכן לא התייחסתי לשוביניזם או פמיניזם וגם לא למקרה הפרטי שלגביו יש יותר מדי נעלמים, אלא יותר למשפט הזה :
"כל רגע, אותו את מקדישה למשהו אחר, יקר לי ומרגיש משל פספסתי אותך שלי. אני חייב שתחשבי רק אותי, שכל חייך יהיו מוקדשים לי",
כלומר לא כל כך למה שהיא מוותרת עליו (שלגביו אין לי מושג- אולי יש לה חרא של עבודה עם משכורת רעב ואולי היא גליה מאור מבחינתי), אלא יותר ל בשביל מה היא מוותרת.

המטרה של הויתור היא הדגש, והמטרה הזו כפי שהצגת אותה- כל רגע יוקדש לך ורק לך- כל שתוגשם באופן מזוקק יותר , תבודד אותה יותר ממקורות השראה, כוחות או איך שאתה רוצה לקרוא לזה, חיצוניים, ותשאיר אותך כמקור היחיד להשראה ולכוחות, וזו אחריות כבדה , כפי שכתבו גם אחרי, וזו גם השאלה בעיני. שלך . שלה.
בנוסף, זו שאלה של איזה סוג של כוחות אתה והיא מצפים שיהיו לה ואם את סוג הכוחות (והעניין ) היא באמת יכולה לשאוב רק מתוך המערכת הסגורה.

אז נכון שכפי שאתה אומר יכול להיות מצב שתצטרך לחפש אחרת, וכל אחד לדרכו, אבל זו תשובה פשטנית אלא אם כן המטרה היא לרוקן אותה מהכוחות שלה ואז לשחרר אותה לחפש את הכוחות שאבדו ואותך לחפש הלאה.

זו אפשרות כמובן, לשבור את הכלים, אבל לא מטרה. אולי אפילו מנוגד למטרה.

(ותגיד- כולם חייבים לעיין בכתב המקורי אחרי כל תגובה, או שאחרי התגובה השניה מקבלים פטור? )


זו בדיוק
לפני 15 שנים
Brave Dwarf מה, לא חיכיתם? הנני במלוא הדרי ונפיחותי - “לא, אני חושבת שאתה מפספס את הנקודה" ללא ספק יכול להיות.
"והציניות, ("למי אכפת היא סתם שפחה") לא במקום" מה קרה למילה "בדיחה"? יצאה לפנסיה? הרי שנינו יודעים שאת יודעת מי אני.
"כלומר לא כל כך למה שהיא מוותרת עליו אלא יותר בשביל מה היא מוותרת." ללא ספק. אם הבחור מהמכולת היה אוכל לה את הזמן שנועד לי, לו אני זקוק, הייתי אוסר עליה (מבקש יפה, לא ציניות!) לקנות אצלו.
"אם כן המטרה היא לרוקן אותה" בשום פנים ואופן לא!
"לשחרר אותה" אני לא צריך, היא יכולה ללכת מעצמה.
(ותגיד- כולם חייבים לעיין בכתב המקורי אחרי כל תגובה, או שאחרי התגובה השנייה מקבלים פטור? )
לאן לשלוח את הפטור? למייל או לפקס? אם לפקס, תני מספר.

והנה תשובה כנה לחלוטין ולא סתם כנה אלא גם משוחזרת (מי שלא משחזר... לא זוכר):
דבר אינו סופי פרט למוות וממותי ביטחתי אותה (או שאומרים "על מותי"?). אם תנבול בידיי, אני אמצא לה עבודה.
ליזט לא יכולה לעזוב אותי. כל שאלות-ברירות שאני מציב לפניה הינן שאלות-ברירות סרק, כדי להיות לפי ה"ספר". כי כדי לעשות את מה שאני עושה צריך להיות נטול מצפון ולכן מזל שיש "ספר" (כשאין מצפון, הולכים ל"ספר". האם אדם שהמצפון מציק לו על כי אין לו מצפון הוא בן זונה מזדיין או אדם מצפוני? התחבטתי בשאלה השבוע). היא הייתה שלי טרם הצעתי לה קולר וכמובן הסכימה.
האם אני רוצה פרח נבול בידי? ברור שלא. אם תנבל, אני אמצא איך להחזירה לחיים. יש מספיק מקורות השראה שלא ישתו לי את מה ששייך לי. הכסף אינו בעיה, אני מעמיד לרשותה את כל האמצעים להיות מאושרת ולחיות את חייה במלואם. הרי גם כשהיא חייה אותם היא עושה זאת עבורי.
וכן, אני לוקח אחריות על מעשיי חסרי המצפון. גם אם אני בולעני, אגואיסט, סוציומט, אני ביררתי אתה כאשר עוד הייתה מפוכחת אם היא מודעת לכך. ביררתי ואחרי שביררתי, ביררתי שוב. ושוב וכל כך "שוב" עד שנילי ונילי התרגזה עלי ממש.
אבל מעבר להכל – אני רכושני. מה ששלי שלי. אני אשאיל לך את השעון שלי אם תרצי, אולי, אבל אני לעולם לא אזיק לו. והיא לא שעון, היא איבר מאיבריי. האם אי פעם ראית אדם שנלחם בידו או ברגלו או מוותר עליהם? פי כמה וכמה כאשר מדובר בלב. כן, אני חייב שהיא תפעם רק עבורי. ואם חס ושלום תהיה סטייה ולו בשבריר של פעימה, אני אשמע.

אני מרגיש ממש מוחמא מתגובתך, שפחריפה, ומודה לך עליה. גם אם לא עם הכל הסכמתי, אני לוקח אותה עמי, כמו תמיד, ולא רק כי הקדשת לי מזמנך, אלא בעיקר כי כשקראתי אותה היה נדמה לי שקיים דבר מה אותו איני מבין. האם אני אטום? גם אם כן, אני תמיד שמח לקבל פנס (לא בעין בבקשה, אחרי האירים בקיץ...) כדי לנסות ולהאיר את עיניי עצמי. כשאין מצפון, הולכים למדליק הפנסים.

(ואללה התכוונתי השבת לרשום איזה פוסט על זאת שפעם הייתה אשתי, אבל זה הרבה יותר חשוב)

תודה (-:

לפני 15 שנים
שפחריפה - כן, אני אסכים איתך שאיננו חייבים להסכים על הכל, ומן הסתם יש לי עוד כמה השגות ותהיות בעקבות תגובתך שמאירה את הדברים קצת יותר בבהירות, אבל זה לא נושא שאפשר למצות כאן, מה עוד שאתה מדבר מבפנים ובאופן קונקרטי, ואני מדברת בראייה שהיא גם חיצונית וגם לא מדוייקת, כך שאנחנו כל הזמן נדבר בקוים מקבילים.

האם אדם שהמצפון מציק לו על כי אין לו מצפון הוא בן זונה מזדיין או אדם מצפוני?
אדם שהמצפון מציק לו על כי אין לו מצפון, זו אנומליה. אם המצפון מציק לו אז המצפון קיים כמובן, אבל זה עוד לא אומר שהוא לא גם בן זונה מזדיין, אין סתירה, להיפך.
אם המצפון מציק לו על כי אין לו מצפון, כנראה שהמצפון אומר לו שאם היה לו מצפון אז המצפון היה מציק לו, ומכאן, שהוא בן זונה.

ובקריאה שניה של הלוגיקה המפותלת הנ"ל, סופי. בן זונה מזדיין היא התשובה הנכונה- אתה יכול לפקסס לי את הפרס יחד עם הפטור.:-)

(אני התכוונתי לרשום השבת איזה פוסט על זה שאני רוצה לשנות את השם שלי, אבל כך או כך לא הצליח לי)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - שלא תעזי לשנות את השם שלך בבקשה. ,
בבקשה.

אז אני בן זונה מזדיין. נוכל להגדיר את המצפון ולהעביר קו מפריד בינו לבין המוסר שתמיד מתבלבל בתוכו. וגם את המוסר להגדיר. אבל אלו קטנות.

את חושבת שאני עד כדי כך אטום שלא אבין את ההיגיון של הקו המקביל? התשובה "כן" מקובלת עלי בהחלט ולא תזוכה לרעתך לעולם. למעשה, ההפך הוא הנכון. (-:

אני מקווה שהשבת שלום לך.
ובגדול אני אנומלי יש לי כרומוזום מיותר שהיה אמור לעשות אותי מפגר עם זין גדול. אולי אני הכל נכון.
לפני 15 שנים
שפחריפה - הו! הנחרצות שלך הפתיעה אותי. התכוונתי לניק כמובן, ומה כל כך נורא אם אשנה אותו?

אשר למוסר, קטן עלינו גמד, תן לנו שעה שעתיים ואנחנו מגדירים מוסר, מצפון, וגם צדק , משפט, וזוטות אחרות...באמת בקטנה :-)

השבת שלום מאד, רק שהיא עושה קולות של סוף.. באסה. תאמין לי גמד, שהייתי מתה שמישהו ידרוש ממני להתפטר... לאלתר..

לפני 15 שנים
Brave Dwarf - כן, השבת נגמרה. אני מפוכח. שוב. כוסומו. )-:

אשתה עוד קצת יש לי כמה שעות. אבל רק קצת כי אני לא יכול להתפטר. אני צריך לשלם לההוא מהמכולת על המזון שהיא מניחה על השולחן.

נחרצות? אמרתי "בבקשה" מסתבר אפילו פעמיים (ככה זה כשאני טרם מתעלף. העיניים לא משו). הניק שלך בעיניי "שלך". אני את שלי לא החלפתי מאז הטירונות וזה היה מזמן. איכשהו, נדמה לי שאם יהיה לך ניק אחר אני אצטרך תמיד לזכור לא לפנות אליך בשם "שפחריפה" כי הוא מתאים לך.
לפני 15 שנים
שפחריפה - נרגעתי. יש לי קצת אמונות תפלות בקשר לשמות, וכשאמרת שלא תעזי לשנות, קפצה לי השריטה .

אם יהיה לי ניק אחר אתה תתרגל :-) אני לא כל כך אוהבת את הנוכחי אבל נראה.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אתרגל. יש ברירה? אבל בראש שלי תמיד תהיי "שפחריפה לשעבר". אגב, אם מותר לי להביע דיעה בנדון - ניק מדהים. מה עוד שאני לפעמים קורא לך שפחריפה ולפעמים שפחה חריפה.
לפני 15 שנים
flashback{ג"ו} - שיא הרומנטיקה.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - הכל בעיני המתבונן.
אלא אם בכתיבה עצמה מדובר כי אני חושב שאני כותב רומנטי/שרמנטי/דביק. גועל נפש.
לפני 15 שנים
פרומיתאוס - אני מחובר לחלוטין להוויה הזו.
שהשפחה האהובה תהיה שם כל כולה עבורי, כאילו זו כל תכלית קיומה.
זה שלם.

אלא שיש לי סימני שאלה.
לצורך הבחינה אני יוצא מנקודת הנחה שתמלא אותה על גדותיה,
את כל כולה,
את הריק שיווצר כשתבחר לפרוש ממגעיה עם שאר העולם ותיוותר רק במחיצתך,
מסוגרת ב"ד" אמות ההויה המשותפת לכם.
עדיין יש לי סימני שאלה.
מהמקום שאני מביט על הדברים (ואני מדגיש שזו הדרך שבה אני מתבונן, כשאני בוחן אפשרות כזו בחיי שלי)
יש לי הזכות לקחתה, את זו שאני בוחר לי להיות עימי במסע, אך ורק בתנאי אחד.
שמסע זה יאפשר לה צמיחה בדרכה שלה בחיים.
מסע של שניים הוא תמיד לפרק זמן קצוב (אפילו שנקצב מראש לכל החיים)
משול לשניים שכל אחד פוסע בדרכו,
לרגע נפגשים השניים ופוסעים יחד בדרך משותפת ובשלב כלשהו דרכיהם נפרדת.
חיוני לזכור שכך הוא.
ואם כך הוא,
חובה לראות את מה שאתה מעלה כדרך של חיים יחד באור הזה
האם זה באמת מאפשר לה צמיחה למימוש?
ההוויה הזו שאתה מבקש מותרת לנו (לטעמי בלבד) רק אם היא עומדת בתנאי הזה.

לפני 15 שנים
Brave Dwarf - מה קורה אח"כ, אחרי ש"דרכיהם נפרדות"? ממשיכים לחיות זה בצד זו סתם כך מכוח האנרציה? LOL חה חה חה...

כן, וככה זה אצל כוווווולם.

צר לי. כאדם שמוקף באנשים שוהוכיחו ולעצם העניין גם לך אלפי פעמים אחרת, עדיף שאשתוק, אחייך ואלך להצמיח חסה בערוגה (מה עוד שאני לא יכול מי יודע מה להסביר יש לי פה אם אתה זוכר "גאג בשם החוק!"). אני מה 'כפת לי, ממילא יצמח שם משהו אחר. החיים מלאי הפתעות, הלא כן? (-:

ונקודה למחשבה: לא טוב להסתכל לפה דרך משקפיים שננעדים שם ולצפות שפה יתמלאו התנאים שאמורים לשנות את החיים שמתנהלים שם. פה זה אחרת, אתה הרי אמור לדעת זאת לפני כל אחד (אבל לא אחת) ממגיבי הבלוג.

בקטנה: למה "תפסיקי לעבוד" = לפרוש ממגעיה עם שאר העולם? שאר העולם הרי לא יפטר אותה אם תאחר/תמצוץ לי במקום לסיים את הפרוייקט/תעזוב באמצע ישיבה כדי להספיק להכין את מזוני. שאר העולם לא מפריע לי.
לפני 15 שנים
פרומיתאוס - אף אחד לא הוכיח מאומה ולו פעם אחת.
אני מודע היטב למשתמע מדבריך.
בחרתי להביא את האופן שבו אני רואה את הדברים כדי שימשו לך
שהרי זה מה שביקשת למעלה כאן.
איני חושב שיש מקום לויכוח

די לי אם משהו מדבריי נבחן אצלך בשנית



לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אני התווכחתי? אין לי את הכלים להתווכח אתך. בעוד עשור או כמה זמן שנשאר לי לחיות אני אוכל לבוא לך בחלום להגיד לך: "ראית? ואתה אמרת!" אבל עכשיו... הקשבתי, הראיתי לך היכן אתה שוגה - בנקודה די התחלתית. ותו לא.
כולם בסדר שם מעבר למסך?
לפני 15 שנים
פרומיתאוס - LOL
אני כנראה סובל מקוצר ראייה
איני רואה את מה שאתה רואה ולא היכן שגיתי.
אלא שאיננו דנים בי, אלא במה שקורה לשניכם יחד
ובהיבט אחד של מה שנדרש לכם.
את הדיון בתפישות העולם השונות שלנו נשאיר למקום אחר
אני בעדכם
:-)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - ראה נא, עוד מעט אני אשחזר את תשובתי לשפחריפה (כוסומו ערס אכלו לי שתו לי את המקורית) אולי תמצא בה משהו שישיב לך. כי בגדול, אני באמת בקטע של "הקשבה". אמנם קיבלו אותי לגיבוריו של המלך דוד אבל מקורות חיים שלי ברשות הנביאים והנביאות התעלמו.
לפני 15 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - כפמיניסטית ידועה שוחרת שלום אהבה וחארטה בריבוע כולם צעקו גוואלד האישה הולכת להיות משוללת חיים זכויות מימוש ושאר ירקות שאליפל יבחר לשתול בגינה .כמובן שהוא לא ישאל את פיה כי הריי נטל זכויותיה . האם יש פה כפייה ? מישהו שאל את פי הנערה מה עומד מול מה . היתכן שזה רצונה נכון להיום ?
מה יהיה בהמשך .........נו שויין הנבואה ניתנה לשוטים .
היום זה היום . ובצורה היפוטתית נניח שכעבור חודש הקשר יגמר לא נראה לי שהבחורה "האומללה "משוללת הזכויות תמצא עצמה אובדת ברחובות , משום מה תחושתי שאישה המגיעה להחלטה שכזאת תדע ויודעת לעמוד על רגליה בכל מצב שהוא .ולרגע לא לשכוח שזאת דעה שלי כאישה לוחמנית פמיניסטית שמאלנית קיצונית ששרפה חזיותיה במאה שעברה .
:))
בהצלחה לכם אליפל רק אושר ואהבה
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - זהו שגם אני כנראה פמיניסט שמאלני שכמעט שרף את הקוטג' אתמול בגלל שהיא נקרעת ביני לבין העבודה. וזה כי החזיה שלי נמצאת בניקוי יבש, כמובן. אבל אולי יש דבר מה שאיני מבין. אני יכול להבטיח שלא ייווצר מצב בו היא "תמצא עצמה אובדת ברחובות" כי דאגתי לכך מראש.

ומעבר לכך, שפכת אותי מצחוק, איזי. תגובה מבריקה בחריפותה. לולא ידעתי יותר טוב, הייתי אומר שאת ג'ינג'ית. או אדמונית לפחות.
לפני 15 שנים
כנעניה​(לא בעסק) - ורק אני יושבת לי כאן וקוראת ומתמוגגת בלי לנסות להתאמץ להפיק מן העיסה שבקופסת הגולגולת משהו חכם.

אני מאמינה בכם.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - (-:
את יודעת מה? לדעתי הבלגן שבתגובות שווה הרבה יותר מהתוכן. נהניתי נורא היום ממה שנאמר פה גם אם בגדול פרט לאיזי אף אחד לא הסכים אתי. אולי אפילו סופסוף הבנתי למה יש לי בלוג.

גם אני מאמין בנו. שלא אתבדה לי שוב.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י