שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 15 שנים. 8 במאי 2008 בשעה 23:30

.
אוח... כמה שאני רומנטי שרמנטי ודביק. פשוט "חמוד". מתוק להחריד. סירופ של המתיקות. אופס. חם עכשיו. אני נמס. הנשים מרגשות אותי. למעשה אני אוהב אותן ממש. והן לא יכולות לעמוד בפני קסמיי.

זין!

מי שואל אותן בכלל? לא מחמוד ולא פאטמה בת מוחמד. אני יודע מי אני. אני יודע מי אני צעד אחד קדימה, צעד שאני עושה מהמקום בו עבורן אני נגמר.

כן ההיא. זאתי שהמציאה אותי עבור עצמה. אין לה שמץ של מושג כמה פעמים בעטתי לה בראש ו... מה זה משנה? הרי היא לא אמיתית, היא בסך הכל מילים. וגם אותן אינה שווה. אז לקחתי ממנה את מה שהייתי צריך ואחר כך הייתי מנומס. אחר כך נמאס לי מנימוסי שולחן כי איבדתי עניין. וכשהמשיכה, נשבר לי הזין. לא, אני לא ידעתי אבל לא כי אני ישר ואמיתי אלא כי סתם, למי אכפת?

וזאת שהייתה נזר לראשי אבל זרה ומוזרה לעצמה. אני המתנתי לה מחוץ לבית קפה פעם אחת. הרבה אחרי שזה נגמר. אחרי שניסתה לחרבן לי בנשמה כנקמה על כי לא לקחתי אותה. עמדתי שם לא כי חלמתי על "הרגעים היפים" (יפים? בתחת שלי) אלא כי רציתי לדמיין איך אני תופס אותה בשיער וגורר אותה על הכביש. רציתי סוף סוף לשמוע אותה צועקת את שמי ומתחננת על חייה. כן! סוף סוף. הרי לכן לא בחרתי בה – כי היא לא הייתה מסוגלת לפחד. כי היא לא האמינה לי שאני מפחיד באמת.

נו, ויש את זאתי, שפעם הייתה אשתי. היה לנו מעין הסכם. אני לא מרביץ חזק מדי והיא לא מבקשת "נעימים" אבל יום אחד היא שברה את הכלים ומצאה לה מישהו אחר. אני הצעתי להעלות את המחיר אבל היא אמרה שהיא מאוהבת ושאהבתה לא למכירה. אז סטרתי לה והפעם לא מדדתי, לא ממש, את הבדלי הכוחות. היא כמובן התלוננה וקיבעה רדיוס סביב ילדים. אני לא אומר שלא הגיע לי אבל לו ידעתי מראש, הייתי מחטיף לה עוד אחת ואחר כך מפוצץ אותה במכות – אם כבר אז עד הסוף. כן, הסוף, הסוף הוא שהילדים דווקא כן למכירה. ואחרי שקניתי את הרדיוס (אבל לא, לא, לא את אהבתה אלא את עלבונה העמוק, הרגיש והרוטט) אני רואה אותם מתי שבא לי. וגם אותה. מוזר אבל מאז התגרשנו הזיונים שלנו השתפרו. כי עכשיו היא יודעת בשביל מה היא לידי. בשביל התוספת למזונות! מה עוד שעכשיו היא בוגדת בו אתי.

וזאת ששלי. שמה ליזט, אגב, אני קורא לה ליזקיד. אני יודע שהיא מאוננת עלי כבר שנים. צעירה ממני בהרבה וגם יפה בריח פרדסים. אני אמרתי לה שאני מכיר את הצעד שאחרי. אחרי שהיא לא רואה. אני פעם גררתי אותה בין כל החנויות בתל אביב. דחפתי אותה לתאי הלבשה ובחרתי לה בגדים. צרחתי על המוכרות שנורא רצו "להמליץ" (נשים כולן זונות. בשביל מחיר של חליפה ימכרו את הדגדגן) ושילמתי על הכל, גם על אלו שקרעתי מעליה מול הראי. מה ניסיתי להוכיח? שאני יכול? שהכל שלי? ומה, לא נכון?

היא הלכה אל אמא שלה בגלל שמזה שבוע אני שותה ולא מתכוון להפסיק עד יום ראשון. ואולי כי עשיתי גשר כדי להראות לה את הצעד שאחרי, את הצעד שלא בא לה לראות. היא התחילה לארוז עוד כשהיינו שם והסתכלנו איך הצנחנים נוחתים לתוך הים. אני הסתכלתי עליה והיא על "שם". טרם יצאה, העפתי אותה על הספה. היא הסתירה את פניה בידיה - מעשה מטופש, אני הרי חייב לראות.

"את תחזרי," צרחתי לתוך אוזנה והצמדתי את ידיה לגופה. "ואל תתגונני מפני לעולם כי כדי להרוג אותך אני לא זקוק אפילו לסכין שבנדן. אז בשביל מה?"

היא התחרטה, ראיתי עליה, אבל כדי להמחיש לה את מה שהתכוונה לעשות, פתחתי מזוודה נוספת והעמסתי לתוכה את הכל. את אלבומי התמונות, את הבגדים שלה שלא נכנסו במזוודה שארזה, וגם את שלי ואפילו את פסלון הפיה אותו קיבלה במתנה מפיצית ביום בו ענדתי לה את הקולר. ואחרי שלא נשאר דבר על המדפים, כרעתי על המכסה ורכסתי. היא בכתה כשהרוכסנים התפוצצו והתכולה בשלל צבעיה נשפכה על הרצפה.

"אני יוצא," שלפתי איזה פריט לבוש מבין שיני הרוכסן וניגבתי בו את הזרע שלי שנטף עדיין על ירכיה מהזיון האחרון. "ואם תהיי כאן כשאחזור, אני אזרוק אותך."

את שתי המזוודות הנחתי בתא המטען של רכבה ולא טרקתי אותו כדי שאם תרצה, תוסיף לשם עוד מזוודה. כי לי כבר לא היה אכפת, כי לו היה, הייתי מכריח אותה ללקק את השפיך מהבד או סותם בו את פרצופה. אבל זה הצעד שאחרי, לא? היא תחזור, ואחר-כך לא תלך שוב לעולם, אלא אם תעשה לי את הקונץ שעשתה זאת שאותה השארתי לקינוח. הקונץ של הלנה שלי, אגב, לא היה כזה חכם והוכיח רק דבר אחד – שפרט למוות הכל אכן שלי. שלי בלבד.
.

להבה חשופה - חיבוק ענקי. גמד קטן עם פונפונק , ע - נ - ק.

חיבוק אחד של..

:-)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - להבושקה, הגבתי בסוף לבת הים המכושף שדרה בקומה מטה. גם עבור תגובתך זה תקף.
בכל מקרה, גם לך אני מודה על...
על מה בעצם? פעם לכל חצר היה ליצן, משורר וצייר. הציירים, כשציירו את המלך, תמיד העלימו את פגמיו. וכאילו דא... מי רוצה תמונה של מלך עם פלולה על האף?
את האמת? אני לא לגמרי זוכר מה רציתי להסביר לך אבל משום מה צצה לי בראש תמונתו של דוריאן גריי. את בטח לא יודעת על מה אני מדבר. אבל מה אכפת לי, אני הרי שיכור וזה בלוג שלי. באזיל צייר לדוריאן גריי מעין תמונה מדהימה שכזו שתזדקן במקומו. ושכל חטאיו לא ייראו על פניו אלא בדיוקן. איזה כיף! אלא שללא העקימה שבנשמה איננה לה הנשמה. אני עקום משמע אני קיים. קראי את הספר בהזדמנות. כתב אותו איש אחד בשם אוסקר ויילד. אני המעין מילולי שכזה הלילה ואולי קצת בודד בלעדיה, ממליץ.

לפני 15 שנים
להבה חשופה - הו הו הו . גמד עם פונפון.

ודאי שאני יודעת על דוריאן גריי,ספר בשם " תמונתו של אנדוריאן גריי" ספר מומלץ היה גם סרט אודותיו בעיבוד מודרניי בשם "הפרפר הפצוע" עם מוסיקה מדהימה. אוסקר וילד תמיד נקרא לי מצויין.

כן צודק. לגביי "ללא העקימה שבנשמה איננה אלא הנשמה".
לפני 15 שנים
בת הים המכושף - גמד, אתה יודע מה עולה לי בראש? בגלל יום העצמאות.
אתה "צבר".
קוצני מבחוץ אבל טעים ומתוק מבפנים.
מי שיודעת להוציא את הקוצים תקבל פרי עסיסי ומתוק.
ליזקיד יודעת לשלוף את הקוצים. היא תחזור.
חיבוק גם ממני.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - נורא לא נעים לי עם התגובה שלך. גם ללהבה מעלה כתבתי אחת ארוכה בנדון, אבל חזרתי בי. אני מתנצל, אין לכך שום קשר לטוב לבך או לכוונותיך הטובות. והרי אנחנו לא מכירים, משמע שלא בא בחשבון שיהיו לך מניעים נסתרים. אבל נשים מטבען, גם אם "זונות" יצורים מאוד חמלים. אתן יולדות ילדים, החמלה טבועה ברובכן. אני חושש שאני נופל בדיוק שם - בחמלה הזאת שלכן. בחסד שהעניק לכן אלוקים או אמא טבע, אבל לא בזכות.

תקציר: אני מודה לך. וכן, היא תחזור.

במחשבה שניה כן, זה מה שאני חושב.
לפני 15 שנים
נזירה בגלימת פרחים - גמדוןןןןןןןןן
לך כבר לישוןןןןן
להכין לך במנזר מזרון?
אוף איתך..
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אין צורך, אני ישן רק כשאני מתעלף, אז לא משנה אם יש או אין מזרון.
לפני 15 שנים
שפחריפה - כן. אתה חתיכת בנזונה מסוכן, ולא כי אתה רשע או אכזר,
אולי כי אתה רומנטי, אולי כי אתה נפיץ, אולי כי הן נשים.

אגב, אוסקר ווילד, כמוך, דיבר ברומנטיקה של ארגמן וזהב, והוא בכלל לא אהב נשים, ואם כבר הזכרת אותו הזכרת לי שיר שהלכתי לחפש כי לא שמעתי את אבא שלי מקריא אותו אולי איזה מליון שנה....(היום יום האסוציאציות החופשיות...)

No moon in the still heaven,
In the black water none,
The sins on her soul are seven,
The sin upon his is one.

http://www.poetry-archive.com/w/the_dole_of_the_kings_daughter.html

לפני 15 שנים
Brave Dwarf - חתיכת בנזונה מסוכן אולי כי הן נשים.
אתמול שמעתי משהו דומה ממישהי אחרת.
כן, אני מניח שאת זה לעולם לא אבין.

יגונה של בת המלך
[...]
מה שם עושים הם כה נוקשים ומתים?
(דם לה דם לה על הידיים)
מדוע לשושנים הצחורות כתמים אדומים?
(כי רווי מדם החול על שפת המים)
[...]
אין ירח בשמים הדוממים,
ואל המים האפלים לא ירד,
על נשמתה רובצים שבעה חטאים,
ועל שלו רק חטא אחד.

לפיצית של מוטציה ולאירי יש מעין עיסוק מוזר שכזה. אחד מהם מדקלם שורה מפואמה של אוסקר והשני/ה משלים את כל מה שסביב.

אבל אני בשירה לא מבין.
לפני 15 שנים
לא קשורה - קוקי, זו חכמה קטנה להיות רומנטי, שרמנטי, נוזלי ודביק אל מול האין.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אם אני מתקבל כרומנטי, אז זה הכל סתם שטויות.
לפני 15 שנים
לא קשורה - אז אלו כבר שני דברים שאתה לא שולט בהם.
לפני 15 שנים
כנעניה​(לא בעסק) - עצוב.
לפני 15 שנים
SubFlower​(נשלטת){Mr. SL} - לא מבינה איך הכנסת את שתי הראשונות עם שתיים האחרונות. ראשונה לא נורמאלית בעליל והשניה בעליל וחצי.

אליפל, בפעם שניה - בוא הביתה.
לפני 15 שנים
Mary's lamb - תגיד,
אתה כאילו אמיתי?
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - גם אם בלט, את עדיין נעל.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י