שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 15 שנים. 11 במאי 2008 בשעה 0:15

.
.
"דברי אלי, תישארי אתי, אני מבקש. היא עזבה אותי שלשום ואני מרגיש קצת בודד."

"שאלת את רשותו של אדוני?"

"לא, לשם מה? אני לא מתכוון לזיין אותך, אני רק רוצה שנדבר. אני לא שיכור, לקחתי אדוויל כדי להרגיע את ההנגאובר מאתמול. אני אפילו מתכוון עוד מעט להתקלח ולגלח את הזיפים, למקרה ותחזור היום. לא, לא כדי להרשים אותה... למה את עומדת ליד הדלת? את מפחדת מאדון אליפל? אני הצעתי לך להיות שלי לפני עשר שנים וסירבת אך נשארנו חברים, אני קורא לך 'תאומה בהפוכה'. תזוזי מהדלת, בבקשה. אני רוצה לספר לך איך פעם ניסיתי להרשים את ליזט אבל כשאת רועדת כך, אני חושש שתברחי לפני שאספיק לסיים. טוב, אני אקצר. לקחתי אותה למסעדה של אנשים מנומסים, לבשתי חליפה וחולצה ואפילו נעלתי נעלי עור במקום מגפי בוקרים. את המנה בחרתי לפי תמונה. היה כתוב 'בשר' והתמונה הייתה מאוד יפה. קיבלתי צלחת ככה גדולה... לא, בובה, לא! בסך הכל הראיתי לך כמה גדולה, לכן נופפתי בידיי. לא התכוונתי להכות אותך, למה התכווצת? אני לא שיכור כי אולי היא תחזור היום. בצלחת ההיא, את איתי? בצלחת... היה משהו קטן להחריד ששחה ברוטב צבעוני. אכלתי לאט ואת הפה ניגבתי עם מפית. אבל כשהגענו הביתה, אחרי שפשטתי מעצמי את החליפה ואת הנעליים שלחצו לי בכל מקום אפשרי, אפילו בקרחת, ביקשתי ממנה שתטגן לי שני סטייקים. רצח כמה נשארתי רעב. מאז... אולי תשבי על הכורסה? מאז אני לא מנסה להרשים אותה יותר."

"אני אלך?"

"לא, חכי. שבי, בבקשה. למה את פוחדת ממני עכשיו, אני לא שיכור."

"לכן."

"מה זאת אומרת 'לכן'? בגלל שאני לא שיכור את פוחדת ממני? היא עזבה אותי בגלל שאני שיכור."

"לא נכון."

"מה זאת אומרת 'לא נכון'? היא אמרה לי בפירוש שבגלל שאני שיכור מזה שבוע וגם בגלל שהיא חולמת את הסיוטים שלי, גם את אלו שלי וגם את אלו של שכמותי, היא לא יכולה יותר."

"אתה לא מבין."

"שוב אני לא מבין? נמאס לי! אולי תשבי, לא אפגע בך, אני מבטיח. ובכלל מה קורה פה? לפני שלוש שנים הצמדתי סכין לצווארך וביקשת שאחתוך ולולא האירי היה צועק ומדליק את האור, היית מתה עכשיו. שכחת? ממתי את פוחדת ממני, תעני לי, ממתי?"

"אני לא פוחדת."

"שקרנית! את מנסה לעבוד עלי? מה את חושבת שאני מטומטם? אולי תשבי כבר על הכורסה? כי אני לא רוצה, אני פשוט לא רוצה להושיב אותך עליה בכוח. את מבינה?"

"אני כן, אבל אתה לא."

"אז תסבירי לי. שבי על הכורסה ותסבירי לי את הכל. תסבירי לי למה עזבה וגם למה את פוחדת עכשיו. לא, אל תסבירי כלום. נשבר לי הזין מהמשחקים שלכן. הנה תראי כמה מטומטמת את נראית עכשיו כשאני אוחז בך בידיי ומצמיד אותך אלי רק כדי להושיב אותך על הכורסה. את בועטת בי למרות שאני לא מכאיב לך, למרות שאני קעקעתי פייה עבורך בבית השחי, את רואה אותה? פעם נהגת ללטף את הדרקונים הכרוכים סביב זרועותיי ולפרש שעל גבי אפילו נתת שם. אז מה קרה היום? נכון שיותר נוח על הכורסה? תסתכלי עלי, אני מתרחק. לא אפגע בך. למה את פוחדת כל כך? מה אני לא מבין? אני חייב כוסית. אני חייב לשתות משהו עכשיו... כן, את צדקת. הייתי צריך לבקש את רשותו. אז אני אבקש עכשיו. מה קרה? למה את בוכה? למה את נתלית על הרגל שלי? למה את מנסה לעצור אותי? מה עכשיו אני לא מבין?"

"אתה מכאיב לי, אליפל, כשאתה מנער אותי ככה."

"לא נגעתי בך!!! לא נגעתי. תסתכלי על הידיים שלי, את רואה? אני לא נגעתי בך. אני בסך הכל רציתי לדבר ואני אפילו לא שיכור. הייתי לא, עכשיו אני כן. אני פוחד עליה, את מבינה? כי אם תחזור מחר אני לא ארצה בה, אני אאבד עניין, היא צריכה לחזור היום כל עוד אני מצליח לשמור עליה בתוכי."

היא חזרה. הבובה שלי חזרה והביאה אתה חתולה קטנה בגודל של אצבע שלי ואמרה לי: "אליפל, אתה חייב להפעיל כוח כשאתה אוחז בה, אתה חייב להרגיל". אבל אני פוחד כי אני לא מרגיש ולכן אני או רפוי או הורג.



ובאלבום יש עוד אחת של הקטנה. אני אציע את השם "ורוניק" מחר למרות שכשראיתי אותה אמרתי שהיא בגודל של תות.

להבה חשופה - היא פשוט פשושית מדהימה. כשתגדל, תהיה פשושית חכמה . המבט שלה... {בתמונה השניה} אומר "אני פיקחית" !!

:-)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - בינתיים היא מפוחדת נורא. למרות שכשאני אוחז בה, אני לא יודע מי מפוחד יותר, היא או אני. הנחתי אותה בחדר שינה, על המיטה, ליד ליזט. המתנתי שתפסיק לבכות ותרדם. כי אני לא יכול לשמוע שקט כשיש אור ופחדתי לכבות, פן כשאקום למזוג לי עוד אחת, אדרוך עליה בלי כוונה. רק זה חסר לי אחרי מה שעשיתי בחיי, לדרוך על חתולה של אישה שאוהבת אותי.
לפני 15 שנים
להבה חשופה - טוב עשית . תן לפשושית הקטנה להסתגל לבית . יקח לה יום יומים להבין ללמוד את הבית , תזכרו לסגור דלתות של ארונות . מכונת כביסה , מדיח וכ"ו . חתולים אוהבים מקומות מסתור "מוזרים" בפרט שהיא פשושית קטנטנה כזו. בבוא הזמן היא תבוא אלייך לבד.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - מדיח זה אני. אוהב לעשות כלים. אני טוב בהדחת סירים במיוחד. אני חושב שהעיקר שלא אדרוך עליה. כשליטפתי אותה היה נדמה לי ששברתי לה איזה עצם. גם כן "עצם" היא עשויה מחמאה. זה מדהים. זה מדהים! כל מה שהיא עושה מדהים. היא מתחבאת מתחת לכורסה ובודקת את השטח. אני לא מרגיש את הנשיכות שלה או את הציפורניים. הכעס שלה כזה נשי. אני רואה אבל לא מרגיש. מוזר. הבדלי כוחות מגוחכים. אז בשביל מה? אני הרי בסך הכל מנסה ללטף אותה. מרתק.
לפני 15 שנים
ניני - גמני לא מפחדת ממך גמדי.
וכמו שאתה מחזיק את הסיבירית הזו, סליחה, את החתולית-גורית הזו, אתה בכלל בכלל לא מפחיד אף אחת יותר !
בסוף נראה לי שאתה התיישבת על הכורסה, אני רק מקווה שההיא לא מתחת לתחת...שלך.
והפייה, זו שגרה אצלך בבית השחי, יוצאת להתאוורר לפעמים תגיד לי?!
פיייייי!
יש מה לשתות בבית הזה?!

בוקר טוב ושבוע מקסים גמדי }{:-)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - תראו אותה, ראתה כו?ס ומיד לשתות. שתיינית. השוקו שלך במקרר. (-:
לפני 15 שנים
ניני - מה שוקו מה???
אפשר בשקית ולא בכוס?
הכי אני אוהבת שוקו בשקית!
ברצינות!
:-))
לפני 15 שנים
שלגי ואני רק תהיה קטנה - מה היה קורה אם היא לא היתה חוזרת היום, מה באמת היה קורה?
(לא רק אתם לא מבינים אותנו, הרי)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - מה שכתבתי שלגונצ'יק (אנחנו לפחות כותבים או אומרים את מה שאנחנו חושבים ולא צריך לנחש) - הייתי מאבד עניין. ואז היה קורה אחד מן השניים - או שהעניין היה מתעורר מחדש או שלא. במקרה הראשון אין לי מושג מה היה קורה כי עניין סוג ב' לעולם לא ישתווה לעניין סוג א' (עשוי להיות יותר טוב ועשוי להיות פחות) במקרה השני הייתה אורזת בלי העזרה שלי הפעם ואני מקווה שהייתה מחשיבה אותי לחבר.
לפני 15 שנים
שלגי - ואתה טוען שאנחנו לא מובנות.
יא אולוהים...
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - למה? מה לא ברור?
לפני 15 שנים
שלגי - הכל ולא כלום :-)
לפני 15 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - http://www.youtube.com/watch?v=ww5yrR7pLsE
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - שיר מעולה.
לפני 15 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - יש ביצועים טובים יותר
אכן שיר מעולה
לפני 15 שנים
שפחריפה - :-))) חייכתי נורא.
אל תדאג, לא כל כך מהר היא תצא מתוכך.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - בואי לא נבדוק את זה. מהר לאט, צריך להגדיר. יומיים בלעדיה וחצי יום בלי בקבוק זה לא כזה "מהר" מבחינתי.
לפני 15 שנים
Mary's lamb - איך דבר כזה חמוד יכול להיות אמיתי בכלל?
אני כבר שעה בוהה בתמונה הזו..
בגללך אני אכשל בתהליכים מטא לשוניים בלשון השמית(עכשיו מה מגניב? שיש לך אשכרה מושג על מה אני מדברת)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י