שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 15 שנים. 11 ביוני 2008 בשעה 0:41

.
ואחרי שאני שואג את השאגה האחרונה ומקשיב להדיה הנמהלים בתוך השקט ובנשימתה שמאבדת מתכיפותה, אני מנער את רגליה ומלקק את אצבעותיי.

"טעים לך?" היא שואלת.

טעימים לי מיציה המדביקים את אצבעותיי, טעים לי ניחוח תפוזים שבשיערה, טעימות לי זעקותיה אותן אני מקיף בשפתיי ובולע אלי. טעים לי עורה הרך והחלק, טעים לי כאבה. אחרי שאני חוטף את השקט שלי ומסופק מהרגעים ש"אחרי", נשכב לידה ונרדם; אחרי שאני שוב משלים עם העובדה ששעות השינה שלה שונות משלי ולי אין כרגע זמן לטפל בעניין. אחרי שאני מתאפק ולא מפריע לשנתה, אני חולם אותה מושלמת. אני חולם אותי גומא את דמה בקשית, מחדיר את ידי בין צלעותיה ותולש מביניהן את הלב. מרגיש את פעימותיו לא מטפורית, אלא באמת.

אני חולם אותי מסיר את הקסקט אחרי יום עבודה ארוך, מפשיט את הג'ינס וחולץ את מגפיי, מעביר את הגופייה אל הגב כדי שתמשיך לספוג את הזיעה, וניצב מול הראי כדי לראות איך אני קורע את עורי בידיי ושולף אותה מתוכי.

בחלומותיי אני חוזר ואומר לה כל לילה שוב ושוב: "ליזקיד, אני מצטער על כך שלא היה לי זמן עבורך היום. הייתי נורא עסוק. אני מקווה שלא הפריע לך להישאר אטומה בי".
.

שפחריפה - פעם היה מישהו שביקשתי ממנו לגור בתוך הגוף שלו..
אז קראתי ונזכרתי, וחשבתי שכיף לך שבסוף ה"אין זמן" שלך, מחכה לך קסם בניחוח תפוזים.

יום טוף מאד:-))



לפני 15 שנים
Brave Dwarf - האמת היא שזה לא סתם כיף ושלהבין את זה צריך "אין זמן". בסופו של דבר כשאני סוף סוף מסניף אותה, אני מבין שהייתה אתי לאורך היום כולו. בתוכי.
בתוך ההמצאה המוזרה הזאת של שרינקים תת-מודע?
לפני 15 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - אליפל ,
אתה וירטואוז בלספר אהבה .
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - בלהרגיש (טוב אני כבר רואה את עצמי על חבל, על רגל אחת, בגובה אלף מייל, אוחז פרח בשיניי ובלון בצורת לב ביד. צריך להפסיק לתרגם את העולם לסרטים מצויירים)
לפני 15 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - וול,אתה יודע מה בלוטו אני בכלל פופאי ועכשיו העלת לי את הסעיף כי זרקת את אוליב שלנו לאיזה סרטון מתקתק והיא עומדת על עץ וצורחת פופאי תציל אותי ואני מה זה שונא תרד אז תוציא את הפרח מהפה ותתחיל לעבוד .
:)))
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - איזה שטויות. זה לא היה תרד אלא סטייק עם בירה. ואני עובד. התחת שלי נקרע לי כבר מרוב עבודה.
לפני 15 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - סטייק עם בירה אההההה ,תמיד דופקים את הקטנים

תחת קרוע זה נעים :)))
תלוי אבל ממה .
יום טוב אליפל.
לפני 15 שנים
נזירה בגלימת פרחים - כשאני קוראת אותך זה כמו לראות.. להריח.. להיות שם..
ואכן כמו שאיזי כתבה .. אתה תאר בצורה מושלמת אהבה.להכיל האחד את השניה זה הכי.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - להרוס לך? לספר לך מה עשיתי טרם ניערתי את רגליה?
אני מתלוצץ, כמובן. (-:

והכלוב מגמגם בימים אחרונים. מוזר.
לפני 15 שנים
נזירה בגלימת פרחים - מתאר* ברחה לי ה-מ וכמעט הנשמה עד שהתגובה עוברת אוף הכלוב הזה מקרטע..
לפני 15 שנים
להבה חשופה - אתה, אכן גמד אמיץ ורומנטי מאוד.

מילותייך הן קסם של רומנטיקה, באצטלא של קשיחות . מילותייך הן האושר בהתגלמותו. לקרוא אותך עונג צרוף.

פשוט ככה.

:-)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - תודה, להבה. למרות שזה לא אני אלא היא.
כשאני כותב על אחרות אני כותב אחרת.
לפני 15 שנים
שפחריפה - היא הנותנת...
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - כן, יקירתי. אבל לא רק בגלל זה. אני חושב שבעיקר בגלל שהיא נוגעת. ורבעק מה זה נוגעת. היא עושה לי בקצה האצבע שלה את מה שאני לא מסוגל לעשות לאף אחד גם אם ארים אותו לגובה שניים וחצי מטר בידיים פשוטות אל-על ואנער אותו באוויר במשך עשרים דקות. בעצם הנגיעה הזאת, כן את צודקת (אני תמיד משקיע מחשבה במה שאת אומרת) היא התרכיז של הנתינה. לפעמים נדמה לי שלו היה פצע פעור בגודל של אוקיינס במקום בו נגעה, הוא לא רק היה מתרפא אלא אפילו לא מותיר אחריו זכר לצלקת.
אני לא זוכר אם כתבתי על כך בבלוג, אבל היא הייתה פעם של חבר בשם דניאל. לפעמים אני פוחד שהוא יבקש אותה חזרה ואני אצטרך להרוג אותו.
לפני 15 שנים
שפחריפה - :-) ואני פשוט אהבתי את דו המשמעות, כי כל כך נדיר למצוא ביטוי כמו "היא הנותנת" מתלבש בדיוק על המשמעות המילולית ..
ואתה יודע מה? אני לא מאמינה שיש תשובה לשאלת ה"למה דוקא היא עושה לי?" או לשאלת ה"איך היא עושה?" אהבה נבחנת רק במבחן התוצאה , וכשהיא שם, היא נותנת, היא נוגעת, היא מערבלת, היא מוחקת לך פצעים וצלקות. זה משנה למה או כמה או איך?

למה תצטרך להרוג אותו?
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אמרת יפה לגבי מבחן האהבה. אנחנו (את ואני) חושבים לחלוטין שונה. מרתק. אני בוחן את הכל דרך נוסחאות ולך יש עובדות שמבלי לגעת בהן, הן הכי אקסיומות בעולם.

מה זאת אומרת למה? פעם אחת כי איכזב אותה (כבר ניסיתי פעם. מעכתי אותו לגמרי) ופעם שניה על כי התחרט, כוסומו, דגנרט (כך אני קורא לו והוא לא מתלונן... אני מחכה שינסה), אם התחרטת עכשיו, משמע יכולת גם אז, אבל לא היה בזין שלך להתאמץ. (-:
מתחרטים מתוך הבפנים, מתוך מחשבה פנימית וחשבון נפש ולא מתוך בחוץ, כאשר רואים שמישהו אחר עשה יותר טוב. וכן, ללא שום קשר לדגנרט, לולא חוק וכלא וכאלה, "מתחרטים" מסוג זה הייתי רוצח ולא מסובב אפילו את הראש לכיוון הגוויה. מצווה.
לפני 15 שנים
שפחריפה - באמת אלמלא אימת החוק (המרחפת על ראשך עוד מאחד הפוסטים הקודמים), היית מסתובב ורוצח אנשים ככה, מבלי להניד עפעף<?

לפני 15 שנים
Brave Dwarf - כן. ללא ספק. אני תופס את עצמי לא אחת טרם רק כי אני מודע לתוצאות. לחילופין, לולא החוק ויותר - המודעות לאונס ולפגיעה בנשים - הייתי אנס סדרתי ורוצח מתוך תשוקה.
על מה שנאמר ב"חילופין" אני שמח גם אם זה גורם לידי השמאלית לרעוד בכל פעם שאני נוגע בה. על מה שנאמר ב"ללא ספק" אני מאמין נאמן בלחצוב את הבינה בכוח מאלו שלא מבינים דרך הלב. מצדי שיהיו ישרים מתוך פחד. העיקר שיפסיקו לעקם לי את העולם.
לפני 15 שנים
שפחריפה - אתה מקבל גם עבודות בתשלום? :-)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - B eep Beep
חשבתי שתגידי לי: "ומי אתה שתחליט ממי לחצוב בינה? לא שופט ואפילו לא אלוהים (או להפך בהתאם לאמונה), בסך הכל אליפל."

והייתה לי אפילו תשובה מוכנה: "צודקת. נו אז מה? עולם שלי ומי שמעקם לי אותו, דמו בראשו."

לולא החוק, התשלום שלי היה שינה ערבה בלילות. אגב, אני לעולם לא רוצח מיד. לפני כן אני מסביר עם הרבה סבלנות. פעמיים.
לפני 15 שנים
שפחריפה - תמיד צריך לצפות לבלתי צפוי :-)
לפני 15 שנים
שפחריפה - אתה מקבל גם עבודות בתשלום? :-)
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - הנה. זה מדהים.
לפני 15 שנים
שפחריפה - לא מדהים בכלל, זה הכל מתוכנן..
זה הולך ככה- אני מכפילה את עצמי - אתה מגיב לשתי הכפולות, אני מגיבה לשתי התגובות שלך , בהכפלה כמובן, וכך מתפתחים במקביל שני ערוצי שיחה, ארבעה, שמונה, וכך הלאה בטור גאומטרי , מה שמאפשר כמובן ורסטיליות ואלתור, כי אתה יכול במקביל להגיב מצחיק, כועס, שמח , עצוב , רציני וכן הלאה וכן הלאה...
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אני חושש שכל זה עשוי לשמש יום אחד עדות נחרצת לגבי חוסר שפיות נפשית וסכנה לציבור.
לפני 15 שנים
שפחריפה - באמת אלמלא אימת החוק (המרחפת על ראשך עוד מאחד הפוסטים הקודמים), היית מסתובב ורוצח אנשים ככה, מבלי להניד עפעף<?

לפני 15 שנים
Brave Dwarf - בכל פעם שאת מכפילה את עצמך ואני נאלץ למחוק, אני מאבד פיסה מחיוך. ההרגל הזה שלך חביב לי כל כך. ואנא, אני לא עושה "פלירט". אני בסך הכל אומר את האמת.
מאז פתחתי כאן בלוג לפני כעשרה חודשים השתנאו עלי שתי מילים "פלירט" ו "גרופי". אני חושב שבגלל שיניים חשוקות דרכן הורקו לכאן ע"י נשים בעלות הבעת פנים נבונה למדי.
לפני 15 שנים
שפחריפה - ואללה. אין לי מזל הלילה, גם לא המילה הראשונה וגם לא השניה.... יותר עדיף שאלך לישון :-)

לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אכלת אותה. אני סתם מכבד אותך ביליון על כי לדעתי את שונה ממני מיליון ולמרות זאת מצליחה להסביר את עצמך מובן וברור טריליון.
טוויליון חלומות פזזזZZZZZ.
(תשמעי. אני עובד על הקריצה הזאת בעין ועל הגבה ההיא ועוד מעט אתחיל לעשן סיגרים רק כדי להרשים אותך ולעשות אתך פלירט ולהפוך אותך לגרופי. יש איזה דג בשם דומה. גופי? לא, אני לא מדבר על מובי דיק. גופי?)
לפני 15 שנים
להבה חשופה - מצטרפת לדבריי שפחריפה .

היא אכן זו, הנותנת לך להרגיש כך וזה מתבטא בכתיבתך עליה.

:-)
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י