בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 15 שנים. 2 באפריל 2009 בשעה 13:33

אני הכרתי אותה במשך מחצית מחיי ובמשך שנה וחצי היא הייתה שלי. לפני יומיים היא זרקה אותי. קוראים לה ליזט. היא הוציאה אותי מכל החרא שבתוכו שקעתי במהלך שלוש שנים אחרי לבנון השניה כשהתעקשתי לעשות את זה בדרך שלי כדי שלא ייכלאו אותי ואת הזיכרונות בקופסא ויחתמו בהלם קרב. כדי לשוב ולעשות לא את מה שאני רוצה ואפילו לא את מה שאני צריך אלא את הדבר בו אני הכי טוב. היא עזבה אותי לא בגללך ואפילו לא בגלל האהבה הלא מתוכננת שאני אוהב אותך וגם לא בגלל שאת מספרת שלהבדיל מאמהות של ילדיי את רוצה שבנך יהיה דומה לי. היא לא עזבה אותי בגלל הסאונה שאת רוצה שאבנה לך בשטח על החוף הבלטי שרכשתי כשהייתי שם אתה. וגם לא בגלל שלא התקשרתי מאז שהבנתי שאני מאוהב. היא רגילה, אני אף פעם לא מתקשר משדה קרב. היא יודעת שאחרי לבנון אני מבקש שבוע רפיח כי לא רוצה לעצור ואחרי עזה - לבנון, כי לא יכול.

את קוראת לי "מתוקי", אני מבקש שלא תחדלי כי אחרי שאת מפסיקה אני חסר. את צוחקת ומסכמת בנשימה אחת: "אז אתה רומנטי, חמוד, סקסי, עדין ומתוק." אני קם, חובט את הראש בקורה, חוזר, משיב את ידיי על מקומן, אחת על שדיך ואחת בין רגלייך, עוצם את העיניים ואומר: "כן". אינך מוותרת את רוצה לדעת שאת מיוחדת. "אבל רק לי מותר נכון, אליפל? מה תעשה למי שיקרא לך כך?" "ארה קודם כל בבהונות ואחרי שאדפוק את הראש שלו על הרצפה וישרבב את הלשון ארה בה כדי שיירק אבק שרפה עד סוף ימיו ובלשונו יסנן מילים." אינך צוחקת, לא זה מה שמעניין אותך. "ומה אם זאת תהיה 'היא'?" את ממקדת אותי למקום שרצית. "אז אני אספר לה על מפלצות ורוצחים כדי שתבין מי אני."

היא זרקה אותי לפני יומיים. התקשרה ואמרה שזה נגמר וביקשה שלא אצור אתה קשר כי היא צריכה לנקות מתוכה אותי. כי היא עברה את זה פעם אחת והיא לא מסוגלת יותר. כשאני משחזר את השנים אני מוצא אותה תמיד לידי. היא הייתה שם עבורי כאשר הלנה שספה את גרונה והכינוי שלי השתנה מ- son of a gun ל- son of a bitch, כשהורדתי את המסך והצבתי כותל שיפריד אותי מעצמי. כשזינקתי בלילות ממיטתי, רצתי לכיור ושפשפתי מידיי את הארגמן שניתך בריקושטים מדממים סביבי. היא נשענה על המשקוף והביטה בזרם שהפך לשקוף כשהייתי מתעורר. היא נשארה במקומות בהם כולם עוזבים. היא אמרה שהייתה נשארת למרות שהיא יודעת שאני ארה בכל מי שינסה לגנוב אותך אבל היא לא יכולה כי היא יודעת שאם את תעזבי אני ארה בעצמי.

את עולה על הכיסא ומבקשת שאתן לך יד בזמן שאת תולה את הפוסטר של המרכבה שגזרת מהעיתון והגדלת. אומרת שזה בשבילי כדי שאוכל לזיין אותך שעונה אל זו שרק לאהבתה נשארתי נאמן. ואחרי שאני דוחף אותך ומצמיד ויורד על ברכיי ומלקק אותך מכף רגל ועד השפתיים, הרעיון הנהדר הופך הרגל. אבל את לא מוותרת את רוצה הוכחה שאת מיוחדת, את מצלמת את שנינו כך- אותך צמודה למרכבה ואותי כורע לפניכן. אני שורך את הנעל השנייה, מסדר את הגומייה, שולף מהכיס את התמונה ומניח מתחת לכרית ליד הלב שיצרת עבורי. אשוב מחר. לשם אסור לי לקחת את מה שאני מרגיש.

אני עברתי בדיקת כרומוזומים. קיוויתי שקיים כדור שיחליף את הקליע שישנה את חיי ויעשה אותי אחר. אחר שיוכל להודות לה על כל הלילות במהלכם שתיתי את עצמי למוות, מביט בצדודית שלה שבחלון מעל ערוגת פרחים. להודות על ידיה שרעדו כאשר אחרי קטטה תורנית ביקשתי שתגלח את הפרצוף שלי שנראה כמו תערובת של עור ודם. על הבקרים של הנגאובר אותו ריפאתי בוויסקי או בורבון משובח יבוא אישי. על כי נשארה למרות הכל גם במקומות בהם כולם עוזבים, טרם נגיע ללפני יומיים כשגם היא תזרוק אותי.

אני אומר לך שמחר בערב אני רוצה לשחק בבובה. את תכיני אחת משמלותיך הלבנות עם רוכסן מאחור או בצד, אך לא מלפנים, כדי שאוכל לנשק את עורפך או את זרועך כאשר ארכוס אותו. ומסרק כדי שאסרק את שיערך האדמוני אותו אחפוף לפני בשמפו בריח פרחים. תחתונים וחזייה לבחירתך, אך אנא לבנים, אותם אחליק על גופך אחרי שאעסה את עורך בשמן בניחוח הדרים. את תשכבי על המגבות כאשר אלביש אותם עליך ואדביק עליהם את התחתונית, מסיר בזהירות את הפס הדביק, נוגע בלבן הטהור הזה, מקרב אותו אל פניי ומסניף. אני אלביש עליך את שמלתך שתהיה צמודה בחלקה העליון ונפוחה ומתנופפת בתחתון. אני אעמוד הכי קרוב שרק אפשר מאחוריך, מרגיש את כנפי פרפר של שמלתך (את קוראת לזה משי אם איני טועה) מתלטפות בגופי ומכסות על תאוותי ואדבר אתך. את לא תוותרי כי את חייבת לוודא שאת מיוחדת ותשאלי אם גם היא ידעה שאני אוהב לשחק בבובות ואני אספר לך על פטיש האינטימיות שלי. על כי ממנה לקחתי אותו במרמה, על כי התביישתי להודות ולבקש הזדקקות לרגשות. אתחנן שלא תעני לי ולא תחבקי אותי ולא תביעי את השתתפותך גם כי איני זקוק להם, וגם כי תהיי בסך הכל בובה.

היא עזבה אותי לפני יומיים, קוראים לה ליזט, אליה הזדחלתי על ארבע ונשקתי לידיה במקומות בהם הגיבורים-הנופלים-כולם-עוזבים אך היא נשארה. לו הייתה מאפשרת לי להתקשר, אם עודה קוראת, הייתי מתוודה לפניה שהנה, גם ללא כדור הפלאים, בלעדיה אני פוחד.
אני קראתי לה ליזקיד.

תמונה כפרית - יש לי עכשיו שרשרת ענקית של פנינים בגללך.
זה לא הוגן אתה יודע!
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - לא הבנתי. בגלל שזאת את אני שואל. כי תגובותיך תמיד טומנות בחובן. מה פספסתי עכשיו?

תוכלי להסביר?
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אם התכוונת להגיד שאת בוכה (קיבלתי עזרה בנדון) אז אני נורא מצטער כי.. לא התכוונתי יעזור?
לפני 15 שנים
שלגי - הלב שלי עם ליזקיד.

רבאק, כמה שאנחנו מסובכים.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - לא נכון.
כמה שאנחנו אמיתיים. אם היית כותבת לי: קדימה אליפל! אין כמו אהבה תתעלם, אהבה פעם אחת בחיים!
הייתי אומר שאני אוהב אותך לשווא.

היא שאלה אותי מה הייתי מלמד אותו, את הילד שלה. אמרתי - קודם כל להביט בעצמו ולאכול את החרא כמו את הטוב. אבל בלי הנחות. נו אז מה אם בן הזונה הזה שמביט בך מהראי הוא אתה.

אני לא בטוח שזה טוב אבל איך שלא תסובבי את זה - זה אמיתי
לפני 15 שנים
שלגי - המשפט הראשון והשני שלי לא היו לגמרי קשורים.
התכוונתי לזה שאני יכולה להרגיש מה שאתה מרגיש ומה שהחדשה מרגישה ומה שליז מרגישה.
אבל הלב שלי, המניאק - הוא עם ליז
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - זהו
זה שלא "מניאק" ואם כן, אז גם שלי.
אם זה עושה אותי מניאק - דיינו. אני מרגיש סתם חרא. ובחיי שהחברים הטובים שלי הם אלו שמסיכמים אתי.

אני אודה לך בשמה למרות שאחרי מה שעשתי, אין לי זכות בשמה כלום.אלו היו שלוש שנים קשות. אני לא מצטדק. אני רק מספר.
לפני 15 שנים
שלגי - היא ידעה מראש, אתה אמרת שוב ושוב.
וזה לא היה עוזר גם אם היית אומר מליון שובים, כי ככה זה. פשוט ככה.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - את מה שאמרתי והזהרתי מפניו, שלגי, מעולם לא כלל אהבה.
לא יכולתי להזהיר אותה מפני זה כי לא יכולתי להעלות בדעתי זה יכול לקרות גם לי. אני הייתי מאז ומעולם מעין, למיוחדת שלמדה להכיר אותי, מובן מאליו.


אבל נדמה לי אחרי התגובה הזאת שלך אני מאמין לך שלא רק שקראת אלא אפילו הבנת. מסיר בנדנה.
לפני 15 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - זה לא פייר.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - לחלוטין, פרלין.
לכן אני כזה נפוח וגדול נלחם על פריות של אחריום לה אני עצמי חסר און.

לפני 15 שנים
נילי ונילי - גם אני חשבתי שזה לא פייר. אתה עושה לה מניפולציות רגשיות לא הוגנות.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - אח תסתמי כבר מוטציה. שניכם גם את, חצי גבר חצי אישה, וגם הונילי שלך לכו מכאן. או שאת מתעקשת להיות הראשונה בהיסטוריה שתחסם מהבלוג שלי?

בינתיים אני זוכר דבר אחד: איך את מבלי להכיר ומבלי לדעת עלי ולו את הקוף של המחט רשמת לפני שנתיים כאשר התהפכתי בשנתי ועשיתי את החשבון שלי באם להרוס את החברות שלי עם ליזקיד ולהפוך אותה לשלי כפי שביקשה: נו דפוק, תודה שאתה פוחד מרגשות ולכן לא רוצה לקחת אותה ואל תספר לנו סיפורים.

אח תסתמי כבר יא מוטציה. לכי זייני את המוח שם בכלוב לאנשים שמקשיבים לך. כאן לא נותר עבורך אפילו מעט מהכבוד שמתישהו נרחש כלפיך, כאן לא נותר לך דבר פרט לטיטול מגואל בחרא השארת מאחוריך.
לפני 15 שנים
Brave Dwarf - ועצה ידידותית:
לא כולם כמוך. כאשר תתחילי להבין את זה, תביני כמה את מפסידה מעולם הזה בו קיימים אוקיינוסים של טוהר ותמימות ואמת.

לי אגב מותר. כיום אחרי שלוש שנים שקראתי את השטויות שלך פה ושם ואפילו כא,ן אני יודע מי את.
לפני 15 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י