אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 14 שנים. 18 במאי 2009 בשעה 1:14

...אחרי הכל נשים, קודם כל, יצורים חומלים. אלוהים יצר אותן לאט, בגרסה שניה ובשעות פנויות. אולי בסוף שבוע ואולי בחג ואולי סתם כך, בזמן איכות שפינה עבור ההובי. הובי ליצור נשים, תוך מחשבה, לאט. כוסומו, ארס בנזונה מתוחכם, כה לאט.

אני עוצר ליד המסילה. מישהו עבר כאן לפניי וצייר לילה מעל השביל המתפתל ולא התעצל למשוח כוכבים על הבד. הוא צייר חורשה מרוחקת וצללים שנראים משל היו חיים. וכשהם בועטים את העבר ישירות בפנים, אני נזכר שאני לא בוטח באף אחד, שיש לי שני חברים ושגם אתם אני תמיד בודק את סכין הציידים שבנדן, אולי כדי להגן עליהם ואולי כדי להיות מוכן. כי עבור כמוני, הוא צייר חיים המפתיעים בכל פעם מחדש ואולי כי הפעם, להבדיל מנשים, אין זה קשור בו כלל, אלא בי היודע שאין כמו לחיות על הקצה כדי להרגיש אותם ואת המוות במקביל.

היא מניחה את ידה על ראשי ומבטיחה שתסלח בכל פעם מחדש בתנאי שהיא אוהבת אותי. ואני לוכד את ידה בידי, נושק לאצבעותיה הקטנות ונושך את הכריות בעדנה, מסתכל על המרומים ולא מבין. אני סולח כי חישבתי את זה שמולי, כי אני סומך עליו ולא כי אני אוהב ולולא ידעה מראש, הייתי נשבע בביצה השמאלית של זה שצייר אותנו, שאנחנו כל כך שונים.

בזמן שחשבתי עליה מישהו זרק חומצה על הרקיע מעל המסילה ויצר בו חורים של אור, אך בחורשה לא נגע. אני מעיף את הבורבון על המושב האחורי. אני לא יכול להרשות לעצמי את מה שאני רוצה, כי ישנם דברים שאני רוצה יותר. אני חושב עליה שוב. היא שאלה למה התרגזתי כאשר הסבירה לי שהיא נחמדה לא כי היא רוצה דבר מה, אלא כי היא כזו. מדוע אמרתי אז שעל אלו שלא מבינים טוהר להצטדק ולא לה אם הנה, גם אני נוהג כמותם. מישהו מצייר גוונים מטורפים על המרומים, טוב שלא שתיתי, אחרת לא הייתי יודע מתי לעזוב את המסילה.

אני כרכתי את הבנדנה על ידי ואמרתי: מותק, לא טענתי שאני טוב מהם, אלא שאת היא זו שטובה מאחרים וממני גם ובכך הבטחתי להגן עליך מכולם. וטרם שאלה, בדיוק כאשר עמדתי בפתח, לחשתי "כן מפניי במיוחד". כוסומו ארס של הצייר. הוא צייר זריחה, הוא שינה את החורשה המרוחקת, הוא מגיע חרש, מנצל את העובדה שאני חושב עליה ושאני נגמר.

אני מחדד את חושיי וטרם הוא מספיק לצייר בוקר, מתניע את הרכב, מתיר את הבנדנה בשיניי וזורק אותה על המסילה. היא נפתחת לאט, בקצב בו אלוהים יוצר נשים, ונוחתת על הפלדה. לרגע משתהה, שוקל להרים אותה, אך טרם כף רגלי מתנתקת מדוושת התאוצה, מתחרט. כי חיים אינם מכחול, ולכן לפני שהוא מספיק לצייר בוקר מסנוור, אני נוטש את המסילה.

ואת הבוקר מאחוריי.

גם היום לא בא לי לראות את התמונה השלמה, אחרי הכל, בגבול הזה היא משעממת למדי, וכאשר היא מפסיקה לשעמם, אתה למד שהפתיעו אותך ויודע שהכל נגמר.

Lady Izadora​(שולטת){השד} - התאורים שלך מנגנים על החושים .מסילה חשכה חומצה חמלה וכו' הצרה עם הדמיון שהלוואי ויכולתי להעביר את התמונה למילים . כמה בדידות יש שם בתמונה הזאת .
ואולי זאת תמונה שלי דרך מילים שלך .

יום טוב אליפל :)
הרבה אושר ואהבה
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - תודה איזי
(ת'אמת לא ציפיתי שמישהו בכלל יהיה מסוגל להגיב כאן. לרוב קטעים מסוג זה אני גונז)
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - הנה לך:
Hows It Gonna End

http://www.youtube.com/watch?v=6-pywHFUbGw
לפני 14 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} -
הגבתי מאוד בהיסוס מתוך תחושה שחדרתי לחצר אחורית ...........

טום וייטס האחד ומיוחד .
תודה אליפל אוהבת אותו מאוד .
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - את (ושפחה חריפה ועוד מספר אנשים) תמיד מוזמנת ל"חצר האחורית שלי" למרות שאני מבין היטב את המבוכה/היסוס שכרוכ/ה בדבר.
לפני 14 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - :)))
}{
לפני 14 שנים
שפחריפה - אל תגנוז.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - (-:
עזבי. אלו לא קטעים "בשביל החברה".
לכל דבר יש זמן ומקום. ואסור לבלבל ביניהם.
לפני 14 שנים
שפחריפה - בין הזמן למקום? בין החבר'ה?

אני, מכל מקום, קוראת כל מלה שאתה כותב, ולנוכח ההערה הנוכחית אפתח חוצצים ותתי תיקיות כדי לא לבלבל בין שום דברים לדברים אחרים. :-)
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - LOL
בין זמן זה לאחר ובין המקומות. אחרת גם בשביל הכותב הכתוב מאבד את הכוונה.

אני צריך לשאול את פט, אך לדעתי זה היה פרנץ קפקא שכתב באחד מיומניו טרם ביקש ממקס ברוד לשרוף את הכל, שהוא נחרד ממחשבה שאחרי שימות, אצבעות שומניות ידפדפו בנבכי נפשו.

אז אני לא הוא מן הסתם ובכל זאת יש משהו בדבריו, גם אם השתמש באנאלוגיה משפילה מדי לטעמי.
לפני 14 שנים
שפחריפה - נו באמת, הבנאדם כתב ספר שלם על ג'וק,
אצבעות שומניות קטן עליו..
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - (-:
קפקא היה פחדן. הוא התחבא מאחורי מילים ולכן העניין היה רגיש לו כ"כ. לו אוסקר ויילד היה אומר את זה (או כמה אחרים), לא הייתי מביא את טיעונו לכאן, כי דבריו תמיד נאמרו מתוך יהירות.

אך הפחד של קפקא, גם אם מוגזם, היה מאוד אנושי. מאוד אמיתי. פעם ילדה אחת נחמדה מחקה רומן שלם שדיבר על חייה בחלוף חמישה חודשים מפירסומו. כאשר שאלתי אותה למה היא השיבה: אז אלו היו הזמן והמקום הנכונים, היום כבר לא. ולא כי קרה משהו מיוחד או שחייה השתנו, אלא כי ככה זה. לכל פיסת לב זמן ומקום משלהם. את עצמך עסקת לא מעט בנושא בבלוגך כאשר העלית את השאלה: "מדוע אני כותבת כאן". אז את אמורה להבין.

ואם תקחי אותי שלא סומך על אף אחד, אז פי כמה וכמה אני אחשוב פעמיים טרם אני מותיר אחריי עקבות. לכי תדעי איזה כלב יסניף אותם מחר.
לפני 14 שנים
שפחריפה - התגובה שלך הותירה אותי מהורהרת.
כן. אתה צודק כמובן.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - זה מרגיש לי כ"כ נכון. כבר אז, במקרה של אותה בחורה, כשהיא השיבה את מה שהשיבה...
באופן מוזר, על עורה למדתי שמעט מאוד אנשים מסוגלים להבין את זה. לחילופין, גם מעט מאוד אנשים מצליחים לשזור את איבריהם הפנימיים בכתיבה שלהם. אבל המוזר מכל שגם אלו שכן וגם אלו שלא מרגישים ומריחים את האיברים השזורים כשהם פוגשים בהם.
לפני 14 שנים
להבה חשופה - אליפל היקר :-)

הנה גם אני "בחצר האחרית" שלך...

לא אגיב לתוכן דברייך האישיים. למעט, על מקס ברוד, יש לי {אם מעניין אותך} הרבה דברים לספר לך עליו.


אהה עוד משהו...

"מחר יהיה יום חדש" - המחר הוא היום!!

}}{{
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - בונה שתהיי לי בריאה.
מזל שראיתי. (-:
תאותתי לי או לאננה איכשהו כשאת מגיבה. הכלוב הזה לא תמיד שולח למייל.

(-:

ובטח בטח שאני רוצה לשמוע על מקס ברוד ועל איך את מרגישה. כי אני מודאג פחד.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י