בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 14 שנים. 22 במאי 2009 בשעה 15:38

עברנו יום נורא קשה אתמול. זה התחיל בלילה טרם המשמרת כאשר אמרתי לה שאני לא יכול יותר. כן אני מתלוצץ המון על היותי הומו. איתה, איתם, עם ההם ועם עצמי. זאת הדרך שלי להסתיר את הכאב. תמיד הייתי ליצן. החברים שלי אומרים: אליפל הכי מצחיק כאשר הוא הכי כועס או הכי כואב. זה נכון. הצחוק היה הנשק הראשון בו למדתי להשתמש. אבל בפנים אני נקרע. אני שונא את הבבואה שבראי. אני שונא את מי שאני כאשר אני אתה. אני לא מכיר אותו. אני נהגתי ללעוג לאנשים שכמותו. והנה עכשיו אני יכול ללעוג לעצמי. אז אני לועג.

מתוך אמונה שלמה אני חוזר ואומר שמעשים טובים לא קיימים בעולם. שכל מה שאנחנו עושים, אנחנו עושים עבור עצמנו. אז אני קונה לה שמלות עבור עצמי. אני רוצה אותה בובה, זה נעים לי. (לא לשפוט אותי כרגע, למה לעשות היום את מה שניתן לעשות מחר.) וחשוב לי שכן תתלהב, שכן תזנק עלי וכן תגיד לי תודה בדרכן של ילדות קטנות גם כאשר אני מכין לה דברים לחנות שלה ומתחזק לה את האתר, אבל במיוחד כאשר אני קונה לה שמלות. אננה אינה מזנקת ולי אזלו הרמזים.

האני החדש שותק. הוא קונה לה שמלה, עוצם את העיניים ומדמיין ואח"כ, למחרת היום, אחרי שהוא חוזר מהמשמרת, הוא נכנס למקלחת ומאונן על התמונה שדמיין - על אננה בשמלה אדומה שצועקת תודה. בא לי לירות בו. בא לי לנער אותו. אז אני לועג לו. חתיכת הומו מאונן.

אני רוצה אותה פה. אם איננה, אני עצבני. אני צריך את הרכוש שלי לידי. אני אעשה את הכל בשביל זה. אני אכין דוחות מעבדה בשעות שינה המעטות שנותרו לי, אני אצא לחופשה ואנצל אותה לנסיעה לחו"ל כדי להביא עוד לקוח, אני אמצא איך להרוויח כדי שיהיה לה מספיק. אבל אני רוצה אותה כאן. היא מעדיפה לעשות את העבודה שהיא יכולה לעשות מכאן, משם. כי שם נוח לה יותר להתרכז.

אני יושב במרתף על הכיסא ובונה את ארון המתים. אני שומע אותה נכנסת. את צעדיה על התקרה. אני מסדר את כלי העבודה בארגז ומתרומם על רגליי. אני מטפס על הסולם כדי לומר לה שנמאס לי מהשעות בהן היא מגיעה הביתה. נמאס לי שהנייד שלה כבוי. נמאס לי להיות לבד. אבל הוא מסתכל עליה ואומר לה: "אני אוהב אותך. לא נשמתי עד שהגעת." אני שונא אותו. אני יכול לירות לו בראש, אני יכול לבעוט לו בכבד. הומו מתרפס.

אני לא אוהב אותה בבגדים כהים. אני לא מסוגל לראות נשים קודרות כי בובות צריכות לחייך תמיד. הבובה שלי לובשת פרחים בשלל גוונים בהירים ולא ארונות קבורה. ארונות קבורה זה אני. היא מופיעה פעם אחר פעם בחליפות שחורות. שמלות קטנות ומתוקות אבל בשחור. אני רוצה להגיד לה, להזכיר לה שהיה זמן כשהקפידה. להזהיר אותה שאם עוד פעם אחת... אני אוציא אותה החוצה כדי ששם, מחוץ לדלת, תחפש דרך להחליף את בגדיה אם תרצה לחזור.

הוא מסובב את הפנים ובולע את הכעס. גם הוא לא מסוגל לראות אותה בשחור, זה כואב לו בעין. אבל לא אומר מילה. פשוט מביט הצידה ושותק. כמו הומו. מוצץ ובולע.

היא לא נכנסת למרתף. הוא מפחיד אותה. אני בונה, אני משנה בו דברים. שמתי אגרטל עם פרחים, בניתי שולחן משיש ועץ ובינתיים רק כיסא אחד. הם יפים, יש להם צורה מיוחדת. על הזכוכית של השולחן הטבעתי העתק של תבליט מתכת שהכנתי עבורה כאשר נפגשנו - פרפר. סרגיי ירד עלי כי פיענח בו שני לבבות. בטריבל ארט כל אחד רואה את מה שהוא רוצה. לכיסא, הניצב על רגל אחת מכורסת, מושב עגול ומשענת מעץ. במרכז המשענת העברתי שני כפיסים דקים ועליהם שלושה כדורים פחוסים. שניים מעץ מלוטש ואחד מקריסטל ובו ציור של פתית שלג קטן.

אבל היא לא יורדת למרתף. כי הוא מפחיד אותה. אני יושב במרתף לבד ומקשיב לצעדיה בחדר למעלה. הלב שלי מתכווץ ממחשבה על מה שהיא עושה כרגע. על המצעים בצבע יין בהם היא עוטפת את המיטה, על עוד אגרטלים מצועצעים של פרחים שהיא מעמידה בפינות ועל צבע פנינה שהיא מתכוונת למשוח בחדר ההוא שמול חדר העבודה. היא רוצה ספה רכה של הומואים בסופו של חדר המגורים כדי שנוכל "להתכרבל" כשאנחנו רואים טלוויזיה.

הוא אומר לה: "אין בעיה, באיזה צבע את רוצה את הספה?". אני עוצם את העיניים ויורד למרתף. לא רק שאני לא מכיר את ההומו הזה, אני אפילו לא גר כאן יותר.


עברנו יום נורא קשה אתמול. מיד אח"כ יצאתי למשמרת ונשרטתי בירך. התפרים מציקים. אני לא יכול לרוץ בינתיים כי הם מתחילים לדמם, כנראה בגלל העומס של השריר. בהתחלה לא כאב כי הרדימו אח"כ לא כאב כי בחזה כאב יותר. ואחרי שיום שלם עמדנו זה מול זו ונפרדנו, הצטערתי על כי לא נשרטתי בראש במקום בירך. כי הכאב ריסק אותי. בערב הובלתי אותה לרכב שלה והושבתי אותה בתוכו. זה היה לפני המשמרת אחרונה אותה התעקשתי לעשות למרות שקיבלתי חופשה עד יום ראשון ולו רק כדי לא לחשוב. עמדתי ליד המכונית ובולע אוקיינוסים של שתיקה לא טרקתי את הדלת למרות שלא היה מה לומר ולמרות שלאף אחד לא היה פתרון. אבל כאב. כאב פה, בחזה.

זה הוא, ההומו המזדיין שפתאום אמר לה: אם תסכימי, אני רוצה להמשיך גם אם אני סובל, כי בלעדיך אסבול יותר. ארך לה מספר רגעים להשיב. הוא מלמל שלולא התפרים היה כורע ברך. היא צחקה ואז ביקשה להתלות על מותניי כפי שהיא נוהגת תמיד, כרכה את עצמה סביבי, לחצה עם כפות רגליה הקטנות על התחת שלי ולחשה: "גדול שלי, אני לא רוצה לאבד אותך".
"כרכי את רגליך סביבי בחוזקה, הכי חזק שאת יכולה, ואני לא אלך לעולם." קברתי את פניי בשיערה.

הכאב בירך גבר בגלל העומס כנראה, אבל בחרתי לא להישען. גם כי מה אני, הומו? לא מסוגל להחזיק את אהובתי בידיי? אבל גם כי בלב נהיה רך ושליו. הוקל לי. נדמה לי שיכולתי לעוף. באמת, הומו מתרומם.

נזירה בגלימת פרחים - בלו אייז..<הנה מצאתי לך כינוי... מקווה שצדקתי<
שמע נכנסתי להציץ לראות אם כתבת ופיתום כאילו הבאתי אותך במחשבותיי צצ לו הבלוג החדש..
קראתי אותו חייכתי ודמעתי.. הדמעות בזויות עיניי מתערבלות ולא יודעת אם לצחוק או לבכות ...
היכולת לעוף היא קסומה נהדרה ומרוממת... ואין לה כל קשר לתחושה של "מתרומם" באמת שלא ..
היכולת שלך לתאר את התחושות מדהימה בעיניי..
מקווה שהחתך ברגל יחלים מהר.. ושהלב ישאר כמו שהוא..
כי לא כל אחד זוכה.
@----{--


לפני 14 שנים
Brave Dwarf - שצדקת בקשר למה? (-:

תודה. ולרגל אל תדאגי. אני כמו כלב. הכל מתרפא עלי תוך שניה.
לפני 14 שנים
נזירה בגלימת פרחים - ממ בקשר לצבע עינייך כמובן..
אהבת את הכינוי?
אהה ואל תגסוס לנו..
הבלוג גסס פעם והתעורר.. נקווה שימשיך ככה
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - חה חה חה.. נכון הוא היה בשלבי גסיסה. איך את זוכרת (-:

כן הן בצבע של פלדה. כחול קר. וזה גילית מהפוסט?
לפני 14 שנים
להבה חשופה - אליפל האמיץ :-)

הצעה קטנה . תאגוד כתבייך. ותוציא אותם לאור. מבטיחה לך, הספר יהיה להיט היסטרי.

אתה כותב, {בפרט על אהבתך} בצורה מרגשת. אני יכולה לדמיין את המכחול שמצייר לך את הזריחה {כמה פוסטים קודמים}.

יש לך את זה.!

אתה ! הומו?!! גם בחלום אני לא מדמיינת זאת. חחח. הצחקת אותי כל כך . עכשו גן החיות יתעורר לו. אני הולכת להסניף אותם קצת.

כן כן . אשלח, לכם עוד שקית עם הריח, של אננה ואליפל והאחיות שלהם.

נשיקות ושבת שלום לכם .

}}{{
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - (-:
איזה כיף לך. אני כל כך מקנא בך בגללם.
לפני 14 שנים
שפחריפה - בדרך כלל אני צריכה זמן כדי לעכל את מה שאתה כותב, ולפעמים כשאני לא מבינה לגמרי אני מעדיפה לא להגיב.
הפעם, קפצו לי המון דברים באופן לגמרי ראשוני-

הראשון- שאתה חייב לקבל אותה כמו שהיא. היא נדירה לך, חד פעמית, אל תהפוך א ו ת ה כמו שהיא, למשהו אחר, כי בה , התאהבת . אתה כותב בכל פעם שהיא מקבלת אותך כמו שאתה. מבחוץ, אני יכולה לומר שמאה ושניים פלוס כמה ימים הם לא מספיק זמן לקבל אף אחד כמו שהוא, כי קבלה היא הרי תהליך, אבל זה תהליך ששניים צריכים להיות מחוייבים אליו. תן לו זמן. לוקח זמן לאיברים להיקלט בגוף חדש. לוקח זמן לעצב את הביחד.

והשני- שתהייה קצת יותר סלחני כלפי ההומו ההוא. תן לו את המקום שלו מתוך אהבה ואולי הוא יגמול לך בזה שהוא לא יהרוג אותך :-)
(זה בעצם רק חצי חיוך, אבל אני לא יודעת איך עושים אייקון כזה) .

נורא רוצה לשלוח לך חיזוק ולהגיד שאל תכנס למעגל לא נכון. תשבור אותו , תמצאו כיוון.

לבינתיים....
לפני 14 שנים
שפחריפה - ואם אני בכלל לא בכיוון אז תתעלם..... האמת, שאני אף פעם לא בטוחה שקראתי נכון.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - אני מקבל אותה כמו שהיא. את רואה. אני לא משנה דבר. ואני לא מעיר. גם אם אני מת מבפנים או לחילופין מצטער שנשרטתי בירך ולא בראש.

אני לא סובל את ההומו ההוא. הוא ההפך מכל מה ומי שאני. הוא חונק אותי ואני נחנק.

אני לא יודע מהו המעגל הנכון ומהו זה שלא. אני רק יודע שככה בדיוק ארגיש רגע לפני שאמות. אני גוסס שפחריפה. ואתמול השלמתי אפילו עם זה.

ולא, זה לא אומר שזה לא שווה את זה. זה שווה. לכן גם אם בזחילה, אני עוד פה.
לפני 14 שנים
שפחריפה - קבלה היא לא בהכרח לא לשנות כלום ולא להעיר כלום, ובטח לא אם זה גורם למחנק.
גם אהבה, היא אושר ולא מחנק, וגם לא ויה דולורוזה.

אמרתי קבלה, כי אננה שלך (כפי שמצטייר) היא מורכבת, והיא גם ילדה אדמונית בשמלת פרחים שגורמת להומו לבכות, אבל גם לא , ואני , שלא מכירה אף אחד מכם בודאי לא יודעת מהו המעגל הנכון, אבל לתחושתי, מעגל שגורם לך להרגיש כמו מישהו שהוא לא אתה, זקוק לניעור.

תוך כדי אני קוראת שוב את תגובתך למעלה ומוצאת מילה שחיפשתי קודם.

קבלה, רציתי לומר, היא לא השלמה.



לפני 14 שנים
Brave Dwarf - אני מבין את ההבדל בין קבלה להשלמה. אני לא יודע איך עושים את זה. או איך מבדילים שעשית את זה ולא אחר. אם קיבלת או אם השלמת.

"גם אהבה, היא אושר ולא מחנק"
אבל האם היא מושלמת? (אני לא צוחק. אני שואל ברצינות) האם היא תמיד גורמת רק אושר? מכל זווית בכל מבט?

אני חושב עכשיו על כל כך הרבה אהבות שהמשתתפים בהן סבלו.

ואת היית לי לסכין בה אני נובר בקרבי. רשם פרנץ קפקא לאהובתו מילנא באחד ממכתביו.
לפני 14 שנים
שפחריפה - קבלה היא התחייבות לאהבה ללא תנאים , להיעדר שיפוטיות, אבל היא לא שוללת ביקורת והתמודדות . השלמה היא ויתור.
כך אני מפרשת.

האם האהבה מושלמת? רק כקונספט.
בפועל היא גורמת אושר רק באותה מידה שהיא גורמת סבל.

העניין הוא שאהבה חיה בתוך המציאות, ולאורך זמן היא אמורה לתת מקום גם לצרכים אחרים ולא רק לצרכים של ההומו, כיוון שאם היא לא מצליחה לתת להם מקום, היא עצמה לא יכולה לפרוח.
רוצה לומר שאהבה היא לא רק אושר, אבל היא לא שוללת את השאיפה לאושר .
אני מאמינה שבסופו של דבר שניים יוצרים גוף שלישי שהוא הזוגיות שלהם, ואותה אפשר לעצב רק באמצעות קבלה, לא באמצעות השלמה.

ואתה, כפי שכתבתי לך פעם, איש קצוות. זה קשה.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - כל חשבתי לכן, כאשר אמרת ""גם אהבה, היא אושר ולא מחנק"
הרמתי גבה. האהבה שלי אל אננה היא גם מחנק ועוד מיליוני דברים אחרים. וכן גם אם זה כואב, אני אוהב לאהוב אותה.

"קבלה היא התחייבות לאהבה ללא תנאים , להיעדר שיפוטיות, אבל היא לא שוללת ביקורת והתמודדות . השלמה היא ויתור."
גם את זה אני יודע. אני שאלתי לפי מה את יודעת מתי מישהו או את אוהבת מתוך השלמה ומתי מתוך קבלה. אני את שלי לא הייתי יכול לאפיין באופן כזה חד משמעי. לו השלמתי לא הייתי זועק מזה יומיים ללב השמיים (לא עלינו השלמות שכאלו) לו קיבלתי, לא היו לי התנאים שציינתי (שמן הסתם לא יחידים).
לפני 14 שנים
שפחריפה - אני חושבת על שלוש הפעמים בהן אהבתי, בשתיים מהן השלמתי והן לוו בסבל, כי היה דיסוננס חריף מדי בין הרגשות שלי לבין חוסר היכולת, או האומץ שלי לשנות את המציאות, ובעצם לשנות את עצמי.
בשלישית הייתה גם קבלה , וזה אפשר לי ליישב אותה עם המציאות ולנו לשנות קצת את המציאות וגם את עצמנו במידה מסויימת.

אגב , אני חושבת ששאלות של קבלה והשלמה מתייחסות הרבה יותר לזוגיות מאשר לאהבה , שיש לה חיים עצמאיים משלה ובמובן זה בלבד, היא מושלמת. מנותקת ומושלמת.

לפני 14 שנים
Brave Dwarf - להשלים אני לא משלים כפי שאת רואה. ואם כן, אזי רק חלקית ועם דברים פחות משמעותיים לגביי. את ההשלמות עם הדברים הפחות משמעותיים אנחנו עושים כל יום ובכל המצבים. ככה שזה לא ביג דיל. לקבל, אני מקבל. אבל לא יכול לקבל את הכל. כי לא הכל מוצא את הנישה הנכונה בי.

לגבי לשנות אני בבעיה. אם את העיקרונות שלי ואם אותה. לשנות את העיקרונות שלי זה למחוק אותי לחלוטין. זה לא יהיה יותר אליפל זה יהיה מישהו אחר. כי לעיקרונות הללו דבוקות תכונות רבות אחרות. (אחיה של פט פעם אמר בסיום ארוחה: "מאוד אהבתי את מרק הפטריות, רק חבל שהיו בו פטריות". צנחן go figure). להעיף אותה מעולם שלה לעולם שלי אני לא רוצה. לפחות בינתיים. אולי מתישהו בעתיד אכנע לצרכיי ואעשה זאת ואז אעסוק בשאלה האם אני יכול לסלוח לעצמי על מה שעוללתי לה.

כן אני מניח שדברים שפירטתי כאן נשמעים כמו הבאי תינוקות. אבל לי הם חשובים ואני לא יכול להתגמש בקשר אליהם. ניסיתי, לא הלך.
לפני 14 שנים
שפחריפה - הם לא נשמעים כך. וזה שהם חשובים לך זה כי הם מה שאתה. כל הנושא הזה הוא כל כך מורכב וזה לא פורמט כדי למצות אותו, אם בכלל יש פורמט כזה, שהרי דיבורים דיבורים ובסוף נשאר הכאב בדיוק כמו שהוא היה .

ואת האמירה של אח של פט אני הולכת לגזור ולתלות על המקרר . גדול.

לפני 14 שנים
Brave Dwarf - צנחן אמרתי לך. אלו קופצים ממטוסים ומשחקים אותה מרי פופינס. (בחור מדהים לכל הדיעות).
אני בכלל נכנסתי לכאן כדי, טרם אני יוצא, לכתוב לך שנורא כיף לשוחח אתך. (-:
שבת שלום.
לפני 14 שנים
שפחריפה - גם לי. שבת שלום :-)
לפני 14 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - ראיתי אתמול בלילה הופעה שלו בטלוויזיה .... נפלא

קליפ נהדר (ולא ממש לא אליפל אני לא לועגת לך )

http://www.youtube.com/watch?v=jkGOsIjLqPo
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - שיר יפה.
אני הכי אוהב את ה"בעומק אלף נשיקות" שלו.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י