בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 14 שנים. 30 באוקטובר 2009 בשעה 3:22

.

כל ההצגה על מתקניה אינה חשובה כלל ואפילו לא העובדה שאת המתקן עצמו בניתי ממש על אנג'לינה. בתחילה קשרתי את פרקי ידיה באופן הכי חסר משמעות והכי רופף, כך שאף המחשבה על כי הגבלתי את תנועתה, נראית מטופשת בדיעבד. אחר כך חיברתי אל הקשר שתי לולאות ברזל משולבות שהיו אמורות להכביד על פרקי ידיה אבל נראו רופסות ונטולות און כאשר השתלשלו אל ירכיה החשופות. ומילא ששני העמודים שהצבתי בצדדיה לא נראו מאיימים במיוחד, אך עד כמה התעצמה מבוכתי כאשר חיברתי אותם ואותה אל הקורה העליונה ומצאתי את עצמי במרכז תפאורה של תמונה אמנותית זולה או פרסומת לבגדי שרף-גומי או עור.



כפי שציינתי. דבר לא היה מיוחד, לא העמודים, לא החבל, לא שרשרת הפלדה המאולתרת ולא אני שניצבתי שם מולה, אוחז בידי האחת בשוט ובשניה בזין שלי שהתעקש להיזקף כהרגלו כשאני נמצא לידה. לא היה עד שענדתי לה את גאג הסיליקון ומבויש, שאלתי בלחש כמעט אם היא יודעת מדוע אני אוהב אותו כל כך. והיא, לועסת את הצינורית החלולה שפישקה את שפתיה, מלמלה שאין לה מושג.



"כי מכיוון שאת לא יכולה שלא לרייר דרך הצינורית הזאת," הסברתי, "אני חושב שזה משפיל למדי."



היא הנהנה בראשה.



"את אוהבת שמשפילים אותך, אנג'לינה?" שאלתי והנחתי לזקפה שממילא ניצחה את כוח המשיכה.

"לא, סר," מלמלה מבעד לצינורית, "אף אחד לא אוהב להרגיש מושפל."



אנג'לינה כמובן טועה. השפלה תמיד הייתה אחד מהכלים החזקים יותר ביחסי BDsM להפקת הנאה. ואין צורך לבנות לשם כך מתקנים מפחידים או להשתמש בגאג מסיליקון, די בתמונה הבסיסית בה היא מזדחלת על ברכיה במערומיה ומלקקת את מגפיי. האם הוראה כזאת הייתה משפילה את אנג'לינה? אני לא בטוח בכך, לא אחרי שבמשך תקופה כה ממושכת סירבתי להפצרותיה להשתמש בה לצרכיי. לא אחרי שבמשך לילות ארוכים ניצבה על חזי, אם ברגליים יחפות ואם נעולה בנעלי עקב עוצרות נשימה בעדינותן, ונתמכת בידי הטמינה את בהונותיה בפי או באשכיי. וגם לא אחרי שנפלתי על ברכיי אין ספור פעמים לפניה כדי שמרוגש, רועד ונפעם מאהבה, להיות קרוב יותר אל ליבה.



מביט אל השעון וסופר את השעות שחלפו מאז אותו בוקר מאוחר, כאשר שטוף גשם חם, מגרד את עיניי ואת פניי בבנדנה ספוגה, הרגשתי מאושר כפי שלא הייתי מעולם. מאז עזיבתה של אננה לא פסקתי מלענות את עצמי בתהיות חסרות תכלית (דביל) האם שגיתי כשגם ממנה עשיתי קודם כל מלכה. האם לא הייתי אמור מהרגע הראשון לדרוש את מה שסירבה לתת אחר כך. האם במקום להושיב אותה על כתפיי, לצלול אל מצולות תשוקתה שרחצה את גרוני ואת שפתיי וללמדה להדק את ירכיה ולחסום את אספקת האוויר לנחיריי, הייתי צריך לחדור את פיה ולייצב בידי את ראשה. אולי במקום להעמיד גם אותה על חזי או ליפול לפניה על ברכיי, ונכלם מהיותי אני להתחנן לסליחתה, הייתי צריך לאלף אותה להיות שלי. והרי רציתי... רציתי כל כך. ובכל פעם שלא יכולתי להשתלט עוד על צרכיי, שברתי, קיללתי, ירקתי וטרקתי את הדלת מאחוריי. עד שנואשתי ולא נותר בי דבר פרט לצחוק שצחקתי עלי כדי למהול בבדיחה, שהפכתי בעיניי, את הפצע שנפער במקום בו פעם שכנה גאווה.



כשאני מסובב את אנג'לינה ומתייצב מאחוריה, משקיע את פניי בשיערה וחש עד כמה - למרות הקשירה, למרות שאינה מעלה בדעתה מה יקרה בעוד שניה, למרות שאני גבוה ממנה ביותר ממחצית מטר ושוקל מאה ושבעים לעומת הארבעים וקורט שלה, למרות שאני מקועקע, גלוח ראש ומבונדן – רפוי גופה, אני יודע שלא יכולתי לשגות פעמיים ושלילדה הקטנה הזאת, בדיוק כשאבדתי אמונה שאי פעם אהיה נאהב, הוכחתי שגם אם אני מפלצת ואהבתי מורכבת מדמעות, כאב ולפעמים אולי אף השפלה, עבורי היא לנצח תהיה מלכה אך בעיקר הטעם לחיי.


http://www.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw&feature=related

Josephin​(לא בעסק) - להרגיש מושפלות או לאו זה ענין מאוד אינדבדואלי, יש כאלה שרואות השפלה עם סוטרים להן, אחרות ירגישו מושפלות עם ישתינו אליהן, זה שונה מאישה אחת לשניה. אני מסכימה איתך שענין ההשפלות זה באמת אחד הכלים החזקים בשליטה בגלל שמדובר פה על אקט נפשי יורת מאשר פיזי, בגלל שיש מחסום הפסיכולוגי שקיים באקט שכזה , מחסום שנוצר כתוצאה מחינוך, וכו.....
בכל אופן .. בוקר טוב אליפל!!
יום מקסים היום, יורד גשם בחוץ :-)
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - http://www.youtube.com/watch?v=DKbPUzhWeeI&feature=relate

כן, יורד מקסים בחוץ.


וכל מה שאמרת נכון לחלוטין פרט לעובדה אחת .. האם האם הית מרגישה מושפלת לעומת גבר שמורה עליך לרדת על ברכיך אחרי שהוכיח לך אין ספור פעמים שעבורך, ועבורך בלבד יירד על ברכיו?


לחילופין, התשובה: בפני אחד כזה לא הייתי יורדת על ברכיי מראש גם אם יבצע צניחה חופשית עם פליקשמוק באוויר. מקובלת. (-:
לפני 14 שנים
Josephin​(לא בעסק) - "האם האם הית מרגישה מושפלת לעומת גבר שמורה עליך לרדת על ברכיך אחרי שהוכיח לך אין ספור פעמים שעבורך, ועבורך בלבד יירד על ברכיו?"

לא, ממש לא היית מרגישה מושפלת, נהפוך הוא, ליבי היה מתמלא אושר בידיעה שהגבר שלי יורד על ברכיו בשבילי, אולי כי בירידה על ברכיו הוא מבטא את אהבתו אלי,כל אחד מביעה את אהבתו בצורה שונה.

תמיד כיף להאזין לדלתות.
תודה על השיר :-)
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - אין כמותם
לפני 14 שנים
שפחריפה - השפלה מול אהבה היא הדילמה הכי קשה של הבדס"מ. בשבילי בכל אופן, והפתרון הוא לא איפושהו באמצע, אלא אולי בפרספקטיבה הרחוקה. כלומר השפלה מוחלטת שמתקיימת בתוך אהבה מוחלטת. מנסה לומר שהדרך לספוג את ההשפלה בלי לגרוע ממנה היא לראות אותה כתופסת מקום מוגדר וקטן בתוך הסך הכל הגדול.
כשהיא גולשת משם ופוגעת במעטפת היא יכולה להזיק. זה מקום מאד טריקי .

וגם ממני תודה על ג'ים מוריסון על הבוקר, ועוד בגרסתו הצעירה אפילו יותר מגרסתו הצעירה לנצח.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - לולא היה השאר הייתי אומר:
לגבי הדילמה את צודקת . גם בשבילי וגם בכל אופן. והכי לגבי הטריקי.

או בקצרה - תבורכי, פגעת בול קליעה, מזל/חבל שכיוונת לבלוג ולא לראש (-:
(ולכן אהבתי אותך כל כך גם טרם ידעתי שאת מכירה את ג'ים מוריסון)

אלא שבשאר
פגעת בראש. וזה בדיוק זה. "מנסה לומר שהדרך לספוג את ההשפלה בלי לגרוע ממנה היא לראות אותה כתופסת מקום מוגדר וקטן בתוך הסך הכל הגדול."


גם אם הדרך שלי לא אושרה ולו על ידי אדם אחד, לא בכלוב ולא בין חבריי, אני השגתי בדיוק את זה.

כוסומו ארס על ה*אני*. זה הכל היא.

שפחה חריפה, תודה על כי הבנת וגם על כי קראת את הפוסט ה Motherfucking ארוך הזה.
לפני 14 שנים
שפחריפה - בדיוק אחרי ששלחתי רציתי להוסיף משהו על ההבדל בין ביזוי להשפלה, אבל הבנת , כצפוי, בין כה וכה :-)

והיי... קראתי עד הסוף רק כי שבת או סתם קפצת מתוך חופשה ארוכה, שלא תתרגל....
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - מת עליך.
ואת יודעת אני לעולם לא לוקח כמובן מאליו את אשר מעניק לי העולם. (-:
תודה.
לפני 14 שנים
פשוט אחרת - "את אוהבת שמשפילים אותך?" שאלת.
ואני יכולה לספר על עוד טריקי אחד. והוא היכולת להיות הכי מושפלת שיש, הכי פתטית ומלוכלכת שאפשר, ולא להרגיש ככה בכלל. לדעת בדיוק עד כמה מגוחך זה נראה, ועוד יותר משפיל, ובכל זאת להרגיש הכי יפה וזוהרת.
הדבר הכי טריקי שיש בהשפלה, זו היכולת לראות אותה בעיניים אחרות. אלו של ההתמסרות.
אבל מה אני מבינה.
שמחה שחזרת לכתוב, גם אם לא הראתי עד כה סימן שזה נגע כל פעם מחדש.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - זה בדיוק המקום אליו עבדתי כה קשה להגיע.

שאוכל לשפיל אותה ועדיין תדע שלא היא אלא אני לבעדיה אף אחד. נכשלתי פעם אחת.

נדמה לי שבפעם שניה הצליח לי. היא אשתי. אני רוצה ילד ממנה. אני רוצה שלא תעזוב אותי לעולם.

כי אני אוהב אותה.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - תודה על כי הגבת
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - םשוט אחרת, וששפחה חריפה תתקן אותי אם אני טועה. אבל זה בדיוק מה שהיא אמרה.

זה היופי בהתגלמותו. זה קסם.
לפני 14 שנים
שפחריפה - אני לא חושבת שאני מתקנת מישהו או משהו, כיוון שאופן ההתמודדות הוא תמיד אישי, ואין בו כללים (אני מקווה).
אני לא יכולה להגיד על עצמי שאני מתמסרת שם. יש בי מסירות לאנשים שלי אבל זה לא ברמה של בדס"מ, וזו לא התמסרות. כשהצלחתי להגשים השפלה בתוך אהבה או לפחות קשר אוהב, (וזה לא קל לאף צד), זו היתה השפלה נטו, שנובעת אולי בעיקר מכך שה"סטייט אוף מיינד" שלי , (רצון, ריצוי, התמסרות) לא משחק תפקיד. .

בכל מקרה, ולא משנה איך ומאיפה מגיעים לשם, או איך אוכלים את זה, זו פסגה.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - התכווונתי שתתקני אותי. היה נדמה לי שכיוונה לאותו מקום אליו כיוונת, אלא שעשתה זאת במילותיה. ולכן כתבתי שאם *אני* שוגה בהשוואה, תתקני אותי. (-:
(לחילופין יש לך גם את אישור לירות בי בלא סיבה)


בכל מקרה, עצרת לי את הנשימה . את מבינה שאת מיוחדת? את מבינה עד כמה?

ולא, אני לא מתכוון ליכולת ביטוי שלך אלא גם.
לפני 14 שנים
פשוט אחרת - לזה בדיוק התכוונתי.
אני מוצאת שהמילים שעומדות לרשותנו מגבילות אותי בנסיון להעביר את התחושה, אבל בדיוק זה, כשהסטייט אוף מיינד שלי בכלל לא משחק תפקיד, זו ההתמסרות שעליה אני מדברת. הנתינה הזו עד כדי ההליכה לאיבוד של אותו סטייט אוף מיינד.
וזה באמת לא משנה איך ומאיפה.
לפני 14 שנים
בשקט​(נשלטת) - כנשאלת אם "אוהבת שמשפילים" עונה שלא, אבל מסייגת – "צריכה". ואפילו "זקוקה".
צריכה שיקח אותי למקום הזה שבו בהשפלה הכי קשה, מתפתלת בתוכי, מזדככת מולו, מתענה ונקרעת מכאב הנפש, אבל יודעת שמביט בי וכולו תשוקה, כי מספקת את צרכיו האפלים ואלו שלי מסופקים אף הם. כן זה צורך, לא זו לא הנאה.
התחושה של "אחרי", הקטרזיס העוצמתי שאין הרבה דומים לו, בם יש לי צורך עמוק במיוחד..
וכן, הוא שיכול להיות מולי על ברכיים, ומשם לקחת אותי לתחתית הכי סוחטת, מצליח בכך לא רק למלא את צרכי, אלא גם להעצים את התחושות, בעצם יצירת הדיסונאנס הקיצוני. והידיעה שעצם זה שמאפשרת לנתינה וללקיחה הזו להתקיים בי ובו מביאה אותו למקומות בהם הוא רוצה להיות איתי, מרחיבה את נישמתי ונשימתי.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - אני מרגיש בר מזל. זה בטח הגשם.
מעולם, בחיים שלי לא קיבלתי תגובות כה אמיצות כפי שקיבלתי היום.

אני אפילו לא יודע אם מותר לי לנקז ממה שאמרת את אשר נגע בי. "כן זה צורך, לא זו לא הנאה". בגלל השלמות שבמכלול.

זה פוסט משל עצמו. אין לי הזכות לקחת עליו בעלות ולמקמו בעולם התגובות.

התודה שאני רוצה לומר לך, בשקט, מרגישה לפתע נטולת גווונים.

אני מרוגש נורא






לפני 14 שנים
פשוט אחרת - רציתי להגיב לך, לספר כמה זה נכון לא רק בהקשר של ההשפלה. על הדברים האחרים שזה נוגע בהם עמוק ולכל מה שזה מאפשר, אבל נכנעתי לחוסר היכולת שלי לחבר את המילים למשפטים, בדרך שתתן להם גם משמעות.
נשארו לי מילים בודדות, כמו כלים שלובים, והתמזגות, ושילוב נדיר, וכפפה, ופה פעור, ושתיקה כשהכל מוצף, ובכלל המילה צורך, וגם מסע, והרגע המזוכך של אחרי. אולי פעם ארכיב מהן משהו.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - תראי, הפאזל שלך באמת מאותת אהבה. וזה יפה. אלא שאני יותר דיברתי על מה קורה כשבתוך כל הכלים השלובים ורגעים מזוככים מכניסים חלקים עם... מה שהחברה פה קוראים אותו BDsM
לפני 14 שנים
פשוט אחרת - מחייכת. רק על ה BDSM דיברתי.
אבל ידעתי שאת זה אני לא יודעת לדבר.
רק לחוש ולהראות ולכאוב ולתת ולזעוק את זה.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - ברור. ברור.
עברתי רגע של נסיגה מוחית. אני מבין, נשבע לך.

לפעמים אני מקשיב דרך ההוויה האישית שלי ומתעלם מהעובדה שאדם שניצב מולי מדבר אלי דרך הפריזמה שלו. ובמקרה הזה בפירוש לא יחסתי חשיבות לכך שלא כולם מתקשים כמוני לחבר את ה"אני אוהב אותך" עם ה"כשאני גומר, אני רואה ומרגיש ומריח וטועם איך אני רוצח אותך".

אז אני מתנצל. ואת מסבירה מושלם, פשוט לגמדים צריך להסביר לאט כדי שיבינו מהר (-:

אבל זה לא מפתיע שמי שזוכר את ג'ים מוריסון, כיום יהיה חולה אלצהיימר, נכון?

בואי אני אספר לך בדיחה חמודה.

בעל מתקשר לרופא של אשתו כדי לברר לגבי הבדיקות האחרונות.

"או! מר רבינוביץ'! שלום לך. אני בדיוק קיבלתי את התשובות של הבדיקה," אומר הרופא, "הבעיה היא שיש לי שתי מטופלות בשם משפחה רבינוביץ'. לאחת יש איידס ולשנייה אלצהיימר."

"אז איך אי אדע מה יש לאשתי?" שואל הבעל.

"פשוט מאוד," משיב הרופא, "תשלח אותה למכולת ואם תחזור, בשום פנים ואופן אל תזיין אותה!"
לפני 14 שנים
Lady Izadora​(שולטת){השד} - תתחדש אליפל על התמונה

שבת שלום .
לפני 14 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - לא סומרסט מוהם ולא אלכסנדר פן (ועוד כמה),
לא ריגשו אותי במילותיהם כמו שריגשת אתה.

תענוג לקרוא. וואו, תענוג זו מילה כל כך קטנה. אבל קשה לי לחשוב עכשיו על אחרת. תענוג גדול מאד לקרוא אותך.

לחשוב שזה אמיתי. לחשוב שאתה לא ממציא את זה, שהכל אמיתי ושזה באמת מה שיש לך בלב - ממלא את הלב שלי עד להתפקע, עד כדי מחנק. בבקשה, המשך.
לפני 14 שנים
Brave Dwarf - ...ושאני נשוי לאושר הזה (-:

תודה, יולי.
לפני 14 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י