שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 13 שנים. 4 בדצמבר 2010 בשעה 3:17

.
מגרד את הזיפים על הקרקפת. נבהלתי קצת מהשריפה. משפשף את העיניים. לא בגלל שנהרגו, נשרפו, אבדו. אני חושב שלו צה"ל היה מחרבן במכנסיו ועל הגבול, עם הפנים אל חיזבאללה, היו תולים את תחתונינו אחד אחד כששמו של המחרבן רקום על כל אחד מהם, הייתי מתבייש פחות. אבל איזה יופי של עם יש לנו? אפילו הבסיס נידב את מגורי אנשי הקבע למפונים. הביאו להם אוכל, צבאי בין היתר, הציעו להם שירותים פסיכולוגיים ובאזיקים גירשו אותם מבתיהם. האם מישהו לרגע חשב איך קורה שאנשים מעדיפים להישרף על בתיהם תחת לעבור לאיזה בסיס ללון לילה-לילותיים, למרות האוכל הצבאי? כמה צריך להיות אובד אמונה במדינה בה אתה חי שתגן על ביתך כדי להיות מוכן למות למען רכוש?

מתרחק מעט. מסתכל מהצד. מפחיד. מפחיד האוטובוס שנשרף. לא כי היו שם אנשים אלא כי נסעו. כי נשלחו למקום שלא נבדק מראש. ולא שאין לנו את הכלים. הנה, בעוד מספר שעות אני ממריא לישיבה חשובה בנושא קידמה צבאית. אנחנו יכולים לעשות הכל! חוץ מאשר לכבות מדורה, לסגור בזמן כביש, להתריע בעולם שהמשט שיוצא, יוצא מטעם ארגון טרור טרם מגיע אל חופי אשדוד. לי זה מרגיש כמו אלוהים מסורס.

שוחחתי עם חבר יקר לפני מספר ימים. דיברנו על נער שטיהר רובע שלם לבדו. חבריו רק מסרו לו מחסניות. אמרתי – עמדתי מולו ולא ידעתי מה להגיד. רציתי להרביץ לו ואחר כך לחבק. רציתי לנער אותו ולשאול בשביל מה, ואז - אם היה חשוב לך לעשות את זה לבד, הייתי מחליף אותך, למה לא קראת לי? החבר הניף את כתפיו והסכים. "אבל זה ברור, אליפל," השיב. ככה אנחנו.

אני אוהב את החבר הזה שלי. ולא רק כי דובר את שפתי. אלא כי לפעמים נדמה לי שקורא את מחשבותיי. לפעמים הוא מחדיר את אגרופו אל תוך בטני ומזכיר לי שלמרות ששנינו חייבים לדבר, זה הזמן לשתוק. ואחרי רגע נשבר בעצמו. הייתי מבטיח לכתוב עליו פעם, לו ידעתי לכתוב על מה שחשוב לי באמת.

מחבק את אנג'לינה. גם אותה איני מספר באמת. אני רומז פה, אני רומז שם. פרלינצ'יק שאלה אותי בפוסט האחרון על טלטולים. עברה שריפה, הגיעו מטוסים מכל העולם ואני עדיין לא לגמרי מבין. נדמה לי שהיא חושבת שאני מטולטל. ואני לא יודע מה להשיב. אנחנו לא באמת בהריון ולא באמת נלד בעוד חודשיים. וגם לא באמת סבלנו מכאבי מחזור לפני. כל אלו תפקידה של אנג'לינה. היא גם לא באמת נכנסת לכיס חולצתי בדרכי למשמרת ולא באמת שומרת עלי כשאני מטהר רובע או... זה תפקידי. תפקידי לשמור עליה, לדפוק את הראש בקיר כשאני מרגיש שעברתי את הגבול ולסדר את המחשבות טרם אני מתיישב לכתוב בבלוג.

במקרה האחרון, עליו נכתב הפוסט הקודם, אחרי שסירבתי לזיין אחרת, אנג'לינה הציעה לשמש אותי.

ובמקרה ותרצה לכתוב על כך, אליפל, ספר שזאת אכן הייתה אחרת, כדי שלא ישפטו אותך. את האמת נדע אתה ואני בלבד.

אנג'לינה מבינה טוב מאוד את מי שאני. אם היא מוכנה לסכן את הריונה עבורי, אני חושב שהשגתי את שלי. כל הכבוד לי. הלוואי והייתי מחרבן במכנסיי במקום. גם לו תלו אותם עם הפנים אל חיזבאללה, הייתי מתבייש פחות.

אני לא מטולטל. ואני לא מרוגש. אלו חיי, ככה אני אוכל אותם. כשחסרים שכפ"צים בלבנון השניה, אז בתחת, כשאני ניצב מול מחרטה או נגרייה, אוחז בידי בפריט נוסף שבניתי עבור אהובתי ומגמגם מרוב התרגשות, מבקש שיכופפו את הכפיס או ילחימו את היחידה, בפה. כשאני אני, אני לא מטולטל. זה המגע שלה שמטלטל אותי, אלו הפרחים שאני מצלם עבורה מבסיס לבסיס אליהם אני נזרק, זאת הבכורה שלי שהתקשרה אלי לפני חודש ימים וניתכת בבכי מר זעקה "אבא, תיק האוכל שלי נקרע. תקנה לי בדיוק כזה." שטלטלה אותי.

כן, אני מבין. כולו תיק אוכל, כולו נשיקה. כולו לימונית ששתלת בגינה... לעומת להבטיח למות אם תעזוב אותך, הם כלום.
אני ניצב על הגבול כל יום במשך שמונה שעות ולפעמים יותר. אני נפרד ממנה בכל פעם משל לעולם לא אחזור. למות? ביג דיל. אבל לימונית שפרחה בגינה ושדי בליטוף אחד את עליה כדי לספוג את ניחוחה החמוץ מתוק בכף היד...

נס.
(אקרא עוד פעם אחת את מה שכתבתי ואלך לישון. מחר אהיה איש חשוב ואפילו אלבש חולצה)
אנג'לינה, אני אוהב אותך.
.

להבה חשופה - אליפל היקר :-)

סליחה שאני מתערבת.

אתה איש חשוב . נ ק ו ד ה. {לא רק בגלל מחר}.

אני אוהבת אותכם גם.

}}{{
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - הו! אז את לא יודעת כמה חשוב הייתי היום! לבוש בחולצה מכופתרת, מגוהץ ומגולח הסתובבתי כמו טווס בין הטנקים.
גועל נפש. בעעעעעעעעעעעעעעעעעע. זה כל כך לא אני!
לפני 13 שנים
Anjelina{Eliphal} - :-) And i am still not kissing You in that uniform look too good to wrinkle. And on top of it How can i make the creases there hmm? It would make a shame to see
לפני 13 שנים
Brave Dwarf I love you. - LOL Angel. You are way too funny. There, in a sec I will take this shit off and will become the crazy dwarf again!

לפני 13 שנים
Anjelina{Eliphal} - CANT WAIT!!!!!! Hurry my hands are itching!
לפני 13 שנים
Anjelina{Eliphal} - Dont laugh ok
I am more afraid of You in this uniform than the other one
לפני 13 שנים
להבה חשופה - אליפל היקר :-)

מדמיינת אותך עם חולצה מכופתרת.

הו הו הו, הכפתורים, "החזיקו מעמד?", בזמן שהלכת כמו טווס בין "הבובות" שאתה כה אוהב {הטנקים}.
ברור שכן, שהרי לא היתה לך ברירה . LOL

שבוע טוב ורק טוב.

}}{{
לפני 13 שנים
בשקט​(נשלטת) - לטעמי זה בדיוק הפוך גמד יקר, "כולו תיק אוכל, כולו נשיקה. כולו לימונית ששתלת בגינה... " אלו בדיוק ה- essence.
כמב שקטן, ויומיומי ופשוט, לכאורה. שם האהבה, ושם הטלטלה.
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - בשבילי - כן.
לחלוטין. הנה היום למשל, כולם צילמו את הבובה החדשה (טנק) ורק אני צילמתי את עץ הברוש במרחק. על רקע שמיים כחולים כחולים הוא היה כל כך יפה, גבוה בכמה מטרים מכל שאר העצים כמו מלך המרומים. כשראיתי אותו, לרגע הפסקתי לנשום.
לפני 13 שנים
זרה מוכרת - זה מדהים עד כמה בשביל אדם שמגדיר עצמו לא מרוגש, לא מרגיש
אתה כולך רגש אחד גדול.

זו הלימונית, וזה התיק, והמחווה הכי קטנה של אנג'לינה, וזה הצורך לתת לאחר את הזכות למילותיו,וזה הצורך לכאוב כי לא מספיק רגש וזה חוסר היכולת לתת לאחרת להשתמש באשר יצרת לאהובתך, וזה עוד אלף ואחד דברים קטנים שאתה חווה

אבל אתה ... שלא מתמוטט מהדברים הגדולים
מתי כבר תבין שזה לא אומר שאינך מרגיש ? שאינך מרוגש ?
אז נכון, במסגרת מי שאולפת להיות, למדת לתפקד - לעשות את שצריך שיהיה, לבנות את שזקוק להרוס את שנדרש
אבל בסופו של יום, כשאתה חוזר הביתה ואולי אפילו לפני כן, כשאתה מסתובב לך שם במקומות קהי הרגש ואוסף פרח פה, עלה שם, אוסף לחיקך ריחות וטעמים ...
אתה מרגיש ידידי
אוהו, אתה כל כך מרגיש
ומרגש , הרבה יותר מכך.

}{
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - אני חושב שאת אלו אני מרגיש בדיעבד. וגם זה תלוי, זרונת. לפעמים דוחה את הלהרגיש בשנים. מחייך.
כשקפצתי למרכז סיוע לנפגעות תקיפה מינית לפני שנים כי חשבתי שאני אנס ורציתי ללמוד על הרגשות של הצד השני, אחד הדברים שהסבירה לי המתנדבת שם, כשטענתי שאין דבר שיוריד לי את הזקפה. אם התחלתי לזיין, היא יכולה לצרוח עד לב השמיים, אני כבר לא אפסיק (משהו שנורא נורא הפחיד אותי תמיד, אגב). המתנדבת אמרה: ומה יקרה אם תוך כדי משגל תגיע אמא שלך, גם תמשיך? אמרתי כן. ברור (כאילו, אמא לא עכשיו, את לא רואה אני אונס?) ואם תהיה הקפצה?

הא! לא, אז לא. אם תהיה הקפצה אני מיד אהיה מישהו אחר. לא מרגיש, לא רוצה, לא זוכר.
לפני 13 שנים
janet wise - אתה כל כך אנושי. ומרגיש. עוצמות שלא רואים בדרך כלל.

לפני 13 שנים
Brave Dwarf - זהו שלגבי העצמות בעצם השאלה. אני הרי, ג'נט, לא יכול לדעת עליהן דבר. כי אין לי עם מה להשוות. זה משהו שרק אנשים מהצד יכולים להגיד. לי זה מרגיש... רגיל. אני יכול להשוות את מה שאני מרגיש כשאני רואה פרפר באביב לעומת מה אני מרגיש כשאני ניצב על הגבול ומול עיניי יורים בחבר (או בי). פרפר מרגש אותי הרבה יותר.
לפני 13 שנים
Homelander​(שולט) - מה אני אגיד לך?
אם רק הייתי יכול, הייתי מטהר שלמות, כן וזה למרות שאני נשמע כמו דיקטטור אכזר אחד שהגה במוחו רעיון-מטורף על תורת-גזע.

אתה יודע מאיפה הייתי מתחיל את הטיהור?
ממדינת-ישראל!
תאמין לי, בחיים שלי לא ראיתי חבורת-אפסים כזו גדולה במדינה אחת; ומילא זו הייתה מדינה שאני לא אוהב אותה אהבת-מוות, אז הייתי אומר ניחא, לא נוגע אלי, יש לי מספיק צרות אצלי בבית- אבל פאק, אנחנו מחריבים את הבית היחיד שלנו; חבורת-נמושות נלוזות שלרבים מהם לא הייתי מוכן לקרוא בני-אדם, אם בגללם יוחרב הטבע של המדינה האהובה שלי בסופו של דבר-

אני מבטיח לך שהשריפה הנוכחית היא כלום לעומת מה שתראה אח"כ.
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - אולי ואולי דווקא נלמד לקח. למשל ממשט למדנו ועוד איך. בשאר המשטים טיפלנו ליד החופים שלהם או בלב ים. אבל עשינו לעצמנו בושות עם השרפה הזאת. אתה נשמע כועס. אני בעיקר כל כך מתבייש.
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י