לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 13 שנים. 5 בדצמבר 2010 בשעה 3:28

.
הגמד נתקף שלשול מילולי. אחרי הקטע הקודם הייתי אמור לסתום למשך חודש לפחות. ובאמת שתקנו היום. פרט ללחיצת ידיים קצרה, אולי טפיחה על השכם, לא אמרנו מילה. אפילו זמזומו של הזבוב הרגיש צורם ומחריש אוזניים כאשר העז לחלוף מעל שולחן עמוס מסמכים סביבו ישבנו והקשבנו לדבריו של ה"מפקד". כן, המפקד. מוזר. אדם נמוך קומה ומכורס שניצב בראש שולחן ולבטח מהצד היה נראה כאילו גם הוא, בדומה לזבוב, נכנס לשם בשגגה. אבל אנחנו לא הורדנו ממנו את העיניים פרט לשנייה או שתיים כשהשווינו בין הסבריו לבין החומר שבתיקיה בה כל אחד אחז. וכשהיה משתתק כדי לאפשר לנו לעכל את הנתונים ואולי לשאול שאלה, גם הנשימה לחשה.

יצאתי לעשן בהפסקה קצרה שניתנה. מימיני ישבו שלושה חברה צעירים ומטווסים לעצמם גבריות, צווחו רשמים מהשירות בסלנג צבאי שהתגלגל בפיהם בזרות ובמבטא אזרחי. "אתה לא יכול להיות שבוז, אחי," צעק אחד, "כולה שלושה שבועות לא היית בבית!" חייכתי לכיוונם והם השתתקו במבוכה. בגלל הפלישה שפלשתי למפגש רגעי תחת סככת עץ אכולת שלווה אבלה, בין אלו שעד לא מזמן הייתי כמותם ובעוד שנים ספורות כנראה יהיו אני, הרגשתי לא נעים ולכן נופפתי לכיוונם בידי ויצאתי מהמרחב לו הזדקקו לעצמם.

הבחורצ'יק שהביא לנו חולצות הצחיק את כולם כשמיד אחרי שנכנס, רוקן את הקופסא על אחד הכיסאות ודלה מהערמה רק את אלו עם מדבקת ה- XXL. לקחתי בשביל אנג'לינה אחת כי בגלל ההיריון אינה חשה בנוח בבגדים במידתה. מה עוד שעלי ה- XXL ממילא קטן. בדרך הביתה, ממולל את השקית באצבעותיי, גערתי בעצמי על ההחלטה. איזה מטומטם מביא לאהובתו שבהריון חולצה עם תמונה של טנק? הנחתי את החולצה על המושב לידי והתחרטתי לפחות מאה פעמים, חמישים פעמים לשם וחמישים לכאן. הבאתי לה פרח בוגנוויליה שקטפתי מבין המרכבות, תמונה למזכרת וכפתור אחד שבכל זאת התפוצץ מחולצת המדים. ואת עצמי כמובן.

מוזרות דרכיה של אהבה. אני באמת מרגיש שאני מכיר אותה מאז תמיד ולא יכול להאמין שפעמים אינספור חזרתי לבית בו אף אחד לא חיכה. היום נדמה לי ששועל הקרב הבודד ההוא שנהג לעצור את הרכב בפאב בדרכו הביתה, היה בכלל מישהו אחר. הוא זיין בעיקר זונות כי פחד מוות להקשר וכמעט לעולם לא הביא אותן אליו, כדי לא לפגום בחומה בה הקיף את חיו. אני חולם עליו לפעמים כשאני ישן (והו! אני אשכרה ישן סופסוף, אבל על כך לא עכשיו), הוא עדיין טוען שמקומן של מפלצות בין החומות, אך אינו מתכוון אלי.

אפילו החברים שלי מתייחסים אלי שונה מאז שאני מאוהב. יש מי שאומר שידע שזה יקרה לי ויש מי שמודה באשמה שכששמי עלה בהקשר של אהבה או משפחה, נהג להכריז – לא, לא אליפל. אבל בעיקר, כולם מחייכים בשתיקה. אולי גם הם, כמוני, למודי ניסיון חיים ואסונות, יודעים שדבר אינו נמשך לנצח ושלהכל, גם לאהבה, יום אחד מגיע סוף. ואולי כשרואים בהמה מקועקעת, גסת רוח ולב, קוטף פרחים בין שתי מרכבות ברזל משוריינות, עבור זאת שממתינה לו בבית, קודם כל נתקע המבט ואחר כך אוזלות המילים.

פורש את המתנות על השולחן ואת החולצה מחביא מאחורי הגב. מסמיק כמו ילד קטן ובשפתיים רועדות מתנצל מראש אם שוב יצאתי חמור. תוקע את עיניי בכפתור אותו לא ניתן לתפור כי המרכז שלו ניתק ומתמכר למגע ידיה שמרפרף על זרועותיי בניסיון לשלוף את החולצה מידיי. וכשאומרת שאני "כזה חמוד" (sweetheart), נמס לשלולית של אסירות תודה.

(אני צילמתי)

.

Syat I Afterwind - נראה לי לא נכון לקרוא אצלך כל כך הרבה בלי לומר דבר.

בוקר טוב.
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - (-:
בוקר אור. וזה בסדר. אני יודע שאני כותב באופן לא כל כך... תגובתי. אבל נורא שמח לדעת מי קורא אותי. גורם לי להרגיש קצת פחות ערום (ובמהלך היום קצת פחות להצטער על כי כתבתי).
אז תודה רבה.
לפני 13 שנים
Syat I Afterwind - מצידי נראה שאתה דווקא כן כותב באופן... תגובתי :) , בעוד אני איני נוטה למצוא צורה להגיב בה ולכן מוצא את עצמי שותק.
כך או כך, בעונג רב.
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - Frenzy,
זה בדיוק מה שאמרתי. אני כותב כך שזה שממול, מתקשה למצוא מילים להגיב. אבל אני תמיד אסיר תודה על תגובה התנדבותית כזאת כשלך. בתור אחד שפעם חצה את הבסיס בערום מלא ועדיין לא יודע איך להסביר את התופעה (או מה להגיד לחייליו שעושים את זה גם), בגרתי מאז ולפתע נהיה לי כן חשוב לדעת לא רק שהראיתי אלא גם מי זה שראה.
(-:


לפני 13 שנים
Homelander​(שולט) - מממ... מעניין.

דבר ראשון הכי התחברתי לסיפור שלך עם הצעירים ולא רק בגלל שהזכיר לי סיפור של דוד שלי שהיה רב-סרן בגדוד המילואים של גבעתי עד ההתנתקות ששם הוא כבר לא הסכים להמשיך ללכת למילואים (כמובן כל זה היה הרבה אחרי שכבר הסיימה מחסת-המילואים שהיה חייב לתת והדרג' התעכבה בגלל סיפור אחר מצחיק, אחרת זה היה כבר 2 פלאפלים)...
הוא מספר על צעיר שבה אליהם לשם-משהו וראה את כל הדרג' שלו ומייד התחיל לגמגם ולדבר בתוארים שבכלל לא מעניינים מילואימניקם אז הם צחקו עליו קצת :-)
זה מזכיר לי ישירות שכשהייתי באימון-המתקדם, פתאום מתקשרים אלי מהש.ג ואומרים לי ככה: "אמממ... נ', יש איזה רב-סרן בכניסה שמבקש אותך, אני חושב שכדאי שתבוא..." וההוא על הקו כולו היה בשוק וחשש שזה פשוט הצחיק אותי; כשהגעתי ראיתי את דודי היקר כמובן שקפץ לבקר מהמילואים והביא לי פליז מהגדוד שלו בכב' ובעצמו ואיזה כובע (לזכרוני) אח"כ במסדר סמל כשכולם היו עם פליזים של היחידה ורק אני אם זה, היו ספקות איך זה ילך... אבל הסמל שלנו שהיה גבר שבגברים- הספיק לו לשמוע שזה מהמילואים של דוד שלי ומייד הוא נמלא כבוד ועזב אותי לנפשי.
מה שותק עושה במסגרות כמו הצבא :-)

ובאשר לסיפור על החולצה:
זה מעניין, כי ממש לאחרונה בחורה שיקרה לי הזמינה אנשים לצפות בביתה בסרט- "טנק-גירל" מייד חשבתי על אנג'לינה והחולצה LOL

תמשיכו להנות
לפני 13 שנים
Brave Dwarf - כן. זה מוזר. כולה דרגות וזה. אבל יש שם משהו. אני מניח שחינוך. אפילו אני נמלא כבוד כלפי ההשתקפות שלי שבראי כשאני לבוש לבוש מלא. (שלא ארתק את עצמי לבסיס על התנהגות לא נאותה בכלוב)
לפני 13 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י