לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 12 שנים. 6 ביולי 2011 בשעה 0:33

.

את אנג'לינה הכרתי במועדון חשפניות לפני שנתיים פחות יום. היא בדיוק התחילה לעבוד במקום ספק בתור מלצרית ספק בתור חשפנית לעתיד. לא בטוחה בעצמה, מחפשת את השואו ואת הדווקא, את הנקמה במי שהייתה כל חייה בעל כורחה ובאלו שמנעו ממנה להיות היא, היא הייתה שם כדי לשבור את הכלים מתוך תקווה שתוכל לחברם חזרה ואם לאו, אזי מתוך ידיעה כי שבורים ישרתו אותה טוב ממה ששירתוה בעודם שלמים.

מאז הפרידה הקשה מאננה בחלוף ארבעה חודשים אינטנסיביים ומייאשים, במהלכם הצלחתי לגעת באושר לראשונה בחיי רק כדי להבין שלא נועד עבורי, חלפו שבועות ספורים בלבד. הייתי שבור. זוגתי לערב פיתחה אתי ויכוח שהסתכם ב"אני כרגע בהיסטריה וכל מה שתגיד לי ישמש כנגדך מאוחר יותר, אז עדיף שתסתום", ולכן הייתי גם סתום. ואולי לא "לכן", אולי בגלל שהייתי אטום ממילא, כאשר בסיומה של השתוללות קצרה כתפה את תיקה ונטשה בהפגנתיות, לא עצרתי בעדה ואף לא שאלתי דבר. העייפות הכריעה אותי, כל תנועה, גם זו של השפתיים, הרגישה לי כמו עול וטרחה לה לא הייתי מסוגל. בשיחה קצרה ביקשתי מחבר שלא יעזוב את המועדון בלעדיי כי הגענו ברכב שלה ומיד בסיומה קפאתי על מקומי. ניצבתי בפינה חשוכה ומרוחקת, לבוש שחורים, הייתי בטוח שאני בלתי נראה. המלצריות שחלפו על פניי עם מגשי שתייה נבהלו בכל פעם שעצרתי אותן במגע-לא-מגע על ידיהן ורוקנתי עוד ועוד מכוסיות שהזדקפו כמו חיילים קטנים ומימיים במעגל.

איני יודע מנין צצה ומדוע מבין כולם בחרה לפנות דווקא אלי. רכנתי אליה כדי להיטיב לשמוע את קולה, אולי הרחתי את קווצות שיערה שנעו ברכות סביב צווארה, אולי התלטפתי בהן והתענגתי על מגען בזיפיי פניי, אולי הסמכתי את ידי אל כתפה, אולי בשגגה. אולי התקרבתי אל פניה יותר מדי, אולי... אולי אפילו רציתי לשכוח ולהישכח בתוכה, אבל כאשר העבירה את לשונה על שפתיי, נסוגתי אל תוכי המורעב למגע של אישה והכעוס על עצמי בעיקר. הסטתי אותה ממני בנימוס תקיף, השבתי אמת אך בקצרה, חייכתי מעט, בעיקר לחלל, ולשיחה ולי שנתתי מכבר את כל מה שהיה לי לאחרת, לא היה להבטיח דבר. היא נעלמה בפתאומיות כלעומת שבאה, נבלעה בהמון העומד, הרוקד, השותה והמריע.

בחיפושיי אחר מקום שקט להניח בו את ראשי עד הטלפון המיוחל מחבר, עליתי לגג, וכשהדלת נטרקה מאחורי גבי מצאתי את עצמי במרכז מפלים ארגמניים של זריחה. כל גווני האדום והכתום שנפרשו לעיניי, חתכו בי כמו אזמל ביופיים והאדירו את המרירות ואת האפסיות שפשה ממני ועלי לעומתם. שקלתי לקנות בקבוק ולברוח למקום מסתור מוכר ושם לסיים את זה סופית. זאת כנראה הייתה התקווה שתרה אחריה דרך עיניי, בדרכי אל הבר, ומצאה.

מוזר שהיום, בחלוף שנתיים פחות יום, אני זוכר אותה דווקא משם, את התקווה הכלואה בגוף עייף ובנפש וותרנית, בלב שבור ובחלומות ביעות, שהמשיכה להלחם. אני, שהיו לי אלפי הזדמנויות לפגוש בה פנים אל פנים טרם אחזתי בזרועה של אנג'לינה וגררתי אותה במרפקה אחריי, זוכר אותה משדות תבוסה. מלמלתי שאיני רוצה דבר, רק להראות לה משהו ואחרי שאראה, אניח לה. לא יודע מדוע היה חשוב לי לחלוק עמה את הארגמן ובמחשבה שנייה, כשאני נרעד תוך כדי כתיבה, נדמה לי שאני פוחד להודות בכך שהוא היה הפרודה האחרונה של חיי. ברגע בו הדלת נטרקה כטריז בין העולם שלמטה לבין זה שהתנהל בצבעיו על הגג, אנג'לינה עצרה את נשימתה.

לא חדרתי אותה כי ידעתי שבכל רגע אני עתיד לעזוב ספק למשמרת, ספק לתמיד. ביקשתי לגעת בה לאט ובזהירות, ללקק ולטעום, להריח ולחלום. אחרי שנתיים פחות יום עודי טועם את טעמה על שפתיי, מרגיש את גופה הדקיק והבוטח מתפתל על שבילי חיי ואת הזריחה מחליפה סביבנו את גווניה מאדום לכתום ומטאטאת את הליל, את העצב ואת העלטה ובהיסוס מפנה מקום עבור יום חדש. אחרי שנתיים פחות יום אני אוהב אותה יותר ממה שאהבתי אותה טרם התיישבתי לכתוב ופחות ממה שאוהב אותה מחר.

למחרת שכבתי על ספסל העץ המגולף וחשבתי עליה ולא האמנתי שתתקשר גם אחרי שהתקשרה. וגם עכשיו, אחרי אינספור זריחות, עודי לא מאמין שתהיה כאן מחר.

אנג'לינה הפתיעה אותי במתנת "יום אחד טרם מלאו שנתיים להכרות". היא הכינה אוסף של כל השירים האהובים עלי ואני שפישלתי, מרוב התרגשות גיליתי לה את המתנה עליה עבדתי במשך כל השנה. עכשיו היא יודעת שאלו לא תמיד היו ישיבות ושלא תמיד התעכבתי אחרי משמרות אצל הביג-בוס, וגם שלא תמיד נסעתי עם חברים לפאב. במהלך שנה אחרונה כמעט כל שבוע הופעתי לשעה אחת בסטודיו לריקוד. לא היה לי אומץ לעשות את זה בקבוצה ולכן לשם כך שכרתי את שירותיה של מורה פרטית ועכשיו נשאר לי יום אחד בלבד לקנות גרביון ורוד וללמוד זימרה (-:

אחרי שנתיים פחות יום איני אוהב אותה. למה שאני מרגיש כשאני נחנק מדמעות במחשבה על חיי בלעדיה, למה שאני מרגיש כשאני רואה, מסניף, נוגע, שומע ונשבע, עדיין לא המציאו מילה.
.

פרחונית​(לא בעסק) - אוי גמד, אתה מקסים {}
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - אני אידיוט מאהבה. לא עצמתי עין כל הלילה. פחדתי למצמץ פן תעלם.
לפני 12 שנים
פרחונית​(לא בעסק) - אין סיבה טובה יותר מזו
תמשיך, ותהנה מכל רגע יקר
לפני 12 שנים
איזמרלדה - כמה פשוט , ככה ענק.
תבורכו }{
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - נבורך. תודה. בעצם בורכנו כבר, לא?
אני בורכתי.
לפני 12 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - לא, לא המציאו מילה למה שאתה מרגיש
וגם לא למה שאתה מעביר במילים מרעידות שכאלה..
מרגש אתה!
מזל טוב ליום השנתיים :-)
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - תודה, לא סתם אישה.
לפני 12 שנים
מתוקף אישיותה - רק בזכות הסיפור הזה אני יכולה יכולה לתת לתקווה מקום ולאמונה מרחב מחיה.

תבורכו.
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - אם כך, העובדה שקרעתי אותו מהיקר והפגיע ביותר, היה לא לשווא.
לפני 12 שנים
kasandra​(מתחלפת){jegularis} - מאחלת לכם עוד המון שנים בריאות מאושרות ומענגות ביחד.
שיום יבוא ותהיו זוג קשישים מתוק שיושב על הספסל בחיבוקי ושותה קפה, ונזכר בכול הדברים היפים שעברתם יחד.
זה כיף ונעים להרגיש שעדיין נשארו גברים שיודעים באמת לאהוב ולעריך את מה שזכו לקבל.:)
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - צריך לדעת לאבד טרם למדים להעריך ולקבל.
וכך אמרה את זה אנג'לינה אמש: אתה ואני עוד נחליף זה לזה טיטולים. אני צחקתי בהתחלה כי אדם שמסוגל להחליף טיטול לאחר, יעדיף להחליף את של עצמו, אבל עכשיו נדמה לי שצדקה
לפני 12 שנים
השולט אור​(שולט) - די! אתה הורג אותי עם האהבה המדהימה הזו שלך אליה.
איזה מזל היה לשניכם לפני שנתיים פחות יום.
אני מאחלת לכם עוד עשרות שנים יחד אהובים שלי, שנים של אושר, הכלה ואהבה. המון המון אהבה.
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - טוב, מפסיק עכשיו ומיד! (-:
היה לי מזל משמיים, אור. אני לא בנאדם מאמין אבל מאז הכרתי את אנג'לינה אני מתחיל להודות לכלמיני רוחות רפאים/אלוהים/שום/חמסות וכד'.
תודה.
לפני 12 שנים
Anjelina{Eliphal} - I love You soldier
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - I am addicted to you, princess.
לפני 12 שנים
Anjelina{Eliphal} - I know
Two years! and You gave us only 3 months.
HA! DO You remember the first fight we had and You escorted me out the door
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - Now you got forever, baby. And no, I dont. I dont remember bad things you know that. The bad things are for cage ppl to remember. It not healthy, it makes the mouth lips look as tight as ass hole.
לפני 12 שנים
Anjelina{Eliphal} - I love You more
לפני 12 שנים
להבה חשופה - אליפל היקר:-).

אנג'לינה שלך- היא בכלל מלכה..

אהבה שלכם- ענקית ובחיי גדולה מהחיים. מהכרותי אותכם, כל פעם אני נפעמת מחדש.

הרוגע בפנייך,קולך, משתנה, כל הוויתך כולה משתנה, כאשר אתה מדבר על אנג'לינה

זו אנג'לינה, הקולעת צמות מליבך האוהב. ועל כל זאת אני, מברכת ומודה לה. שגרמה לה להיות מה שאתה היום.

אוהבת, ומברכת אותכם לעוד זליון שנים נהדרות מלאות שמחה רוגע ואהבה עד אין קץ.

קולולולו, מחר אתה בן שנתיים!!

}}{{

לפני 12 שנים
Brave Dwarf - כן. מחר בן שנתיים. מי היה מאמין. מצד אחד הזמן עבר מהר אבל מצד שני, תראי כמה הספקנו. ילדים, בית, קריירה. ויהיו עוד המון המונים דברים מופלאים. אני רק צריך להתיישר עם הלימודים.
ברור שמלכה. תראי איך היא מסובבת אותי על אצבע אחת. גרביון ורוד זה לא נקרא "ניוש" או משהו כזה? LOL
לפני 12 שנים
להבה חשופה - חחח .

מדמיינת, גמד, "מיוש" לא לא . אלא אם עירום + סינר ורוד
מחשב "ניוש"? ממש לא.

}}{{.
לפני 12 שנים
להבה חשופה - צ"ל:

"מיוש" - "מנויש".

מחשב - נחשב.

לפני 12 שנים
להבה חשופה - מזל טוב לכם יקרים במלאת לכם שנתיים !!

מזל טוב.

מ
ז
ל


ט
ו
ב.

ממני. שגם חוגגת היום יום הולדת ל... !!

}}{{.
לפני 12 שנים
Brave Dwarf - נו?
מי יכול לחייך אותי ככה אם לא את?
תינוקי בן שנתיים היום.
לפני 12 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י