שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 11 שנים. 6 בספטמבר 2012 בשעה 23:24

.

אני אגיד לך מה שלומי:

כאשר שחזרתי להנאתי את אחד הקטעים שכתבתי אליך, תפסתי בכנפיו המרהיבים (תחת מרהיבות) של פרפר ואני סובל. את חייבת לתקן אותי כשאני כותב אותך כדי שאחר כך כאשר אהיה רחוק מהבית, ואעשה את עצמי שיח באיזו שוחה ואחפש קירבה וחום למען לא לאבד ולו את המעט מהאנושיות שנותרה בי, לא אסמיק כשאשחזר את מה שכתבתי לך ולא אמחק את השחזור מעיניי מרוב בושה, אלא אמשיך להתענג עליו ולחפש בו את הנקודות הרגישות והאנושיות שאני כה זקוק להן ברגעים בהם אני אמור להיות בן-אלמוות נטול רגשות.

שבוע למנאייק.

 

האם שמעת אי פעם על גבר שמסוגל לגמור רק ממחשבה על יד נשית בפיו, מתחפרת עמוק בגרונו בקצות אצבעותיה וחונקת את קנה הנשימה? ועל גבר שמסוגל לגמור אחרי רטט בלתי נשלט ואנחות כבושות ממחשבה על כף רגל נשית בפיו, מניעה את בהונותיה על חיך לועו ועל פְּנים לחיו, מטופחת, צבועת ציפורניים ורכת עקב, שמעת? זה מה שאני רוצה עכשיו. לא זיון, לא ליפופים ונישוקים או התגפפויות, אלא את זה. גפיים נשיות תחובות בפי, נמצצות, נלקקות, מעוררות ומבעירות. משהו שבעגה כלובית מסמל יחסי מלכה ועבד ולדידי את שיא השייכות ההדדית.

עוד יומיים ואני חוזר, הבטיחי שעודך...

                                 

כן, ממש לגמור. להתרוקן לחלוטין עד כדי צורך להישען אל הקיר כי הרגליים איבדו את יציבותן והראש מסתחרר. בטח לא שמעת על מישהו כזה. אבל לו שמעת על מישהו כזה, האם היית טובלת את גפיך בפיו ומתענגת על תאוותו? האם ידיך וכפות רגליך היו מתחפרות בפְּנים גרונו ונשלפות מבין שפתיו המתהדקות סביבן ושוב חודרות? הביטי בעיניי, הן דומעות מעונג ומאמץ, אני רוצה כל מילימטר ממך. אני רוצה לזלול את כולך מבלי להותיר פירור לאף אחד אחר.

כן, ככה בדיוק. ככה, כי את הדסקית האזרחית שלי, דא"ש. חכי לי, אני חוזר בעוד שש שעות.

 

אני אכנס הביתה בעוד שלוש ולפני שאשב אל השולחן, ארחץ את ידיי כפי שאמי חינכה אותי, ואנגבן במגבת טרייה שתתלי לקראת בואי ואתקרב אליך מאחור. אני אוהב לעמוד מאחורי הנשים שלי, הן פגיעות כל כך כשאני ניצב מאחוריהן, חסרות אונים ומתוחות בציפייה. אני יכול להריח את ניחוח בשמיהן הנמהל בריח דק של זיעה ככל שחולפות השניות. את תעצרי ממלאכתך, ותניחי את הסכין על קרש החיתוך ותתרכזי בנוכחות שלי מאחורי גבך ובחום גופי שיעטוף אותך בהדרגה ותקפאי על מקומך כשאניח את ידי על ירכך תחת שמלתך ואסיט את התחתונים ואחדיר את האצבע עמוק לתוכך, ואסובב ואז אשלוף אותה בעדינות ואלקק את תמהיל תחילת הוסת שלך שימשח את אצבעותיי בניחוח תשוקה דמית ובטעם מתוק וקצת מתכתי. כל מערכת יחסים משולה לארוחה בה הקינוח מוגש כמנה ראשונה ואני אוהב את זה.

 

מה? כי וסת או כי משהו אחר? את מתביישת בווסת שלך, דא"ש? הוסת שלך מחרמנת אותי, אם לא שמת לב. וזה לא יפה מה שאני עושה. הייתי אמור להניח לך לאסוף את כוחותיך ולא לערער אותך עוד. אבל הוסת שלך, זאת בה את כל כך מתביישת כשהיא מאדימה את שפתיי, זאת שנקראת "אורח-נשים", מחרמנת אותי.

אלה הילדים שלי שלא נולדו החודש. הוסת שלך חלק ממני, את מבינה?

 

למה את מתפלאת כשאני מתחרמן מכולך? האם לא כתבתי אינספור פעמים שבא לי אותך שוב ושוב  כל הזמן ואחר כך שוב אחד אחרון? ואני רוצה שתתחרמני מהיותי מחורמן ממך, בעצם אני לא רוצה, אני חייב. אני ניצב תחת ביתך, האם את שומעת אותי, אני האורח שלך.  אני חייב אותך, ואני מפלצת. אני מגורה לא רק בגלל הוסת אלא גם כי היה לך רע, כי התעלפת, כי הרופאה אמרה שזאת תשישות וכי אולי זאת מערכת היחסים המטורפת שלנו ששורפת אותך. אני מתגרה לראות אותך נשרפת בגללי. תשרפי אתי ביחד, דא"ש, כשאני הולך כי אין לך קיום בלעדיי וכשאשוב, קומי לתחייה רק עבורי כי את שלי וכי הסכין שאני, עליה את נופלת, פותחת לך את קנה הנשימה. נושק לך ומטעים אותך במטעמי הוסת משפתיי. בטעם דמי, מתוק ומתכתי. אני רעב ולכן אשב אל השולחן ואוכל בזמן שאת מענגת אותי. פשוט השעיני את כפות רגליך על חלציי ותעסי את הזקפה ותצחקי באושר כשאיאנח ואמלמל ואסמיק במבוכה מהיותי חרמן כל כך וכה רעב.

מחרמן אותך שאני מחורמן מכולך, דא"ש? דעי לך שאין דבר שתעשי שלא יחרמן אותי. את הדסקית האזרחית שלי, וגם אם זאת הפעם האחרונה שחזרתי אליך, אותך אענוד על צווארי עד סוף ימיי.

 

אם היית רואה את הידיים שלי עכשיו, דא"ש, ספק אם היית מבקשת שאגע בך. כפות הידיים שלי משולפחות מבלי להותיר מקום חי. עכשיו, בדרך הביתה, כשסוף סוף מותר להפסיק להיות בן אל-מוות, אני מרגיש בערה צורבת ומצליח אך בקושי לקפל את אצבעותיי ולאגרף את ידיי. הן כואבות על ההגה ועל מוט ההילוכים כשאני מתרחק מביתך וממשיך בדרכי. חלק מהשלפוחיות התפוצצו ובגלל שהחיכוך לא פסק וגם הסטריליות לא משהו, בקעו מהן פצעים פתוחים ומדממים. אחר-כך, אחרי שאגיע הביתה, הפצעים יגלידו ויתקשו ויהפכו למעין יבלות נצחיות, כחלק מהגנה עצמית של הגוף שמתגונן מפני הפעם הבאה ומקשיח את העור מראש.

 

 

אני לא מבין איך עד היום ואחרי כל מה שעברתי, הלב שלי לא יצר שלפוחיות קשיחות כאלה ונותר חשוף לחלוטין לכל ההרעדות דרכן אני מעביר אותו מתוך שיקול דעת ובהתנדבות. אבל תעזבי אותי, הרי אני מטורף, אני לא מבין איך את ממשיכה לאהוב אותי למרות כל הפצעים שהותרתי אחריי על קנה הנשימה שלך ולמרות הצלקות טוענת שבא לך אותי שוב ושוב לנצח ואז עוד שוב אחד אחרון.

 

Cirque Du Soleil Quidam Aerial Contortion in Silk, כנפיים מרהיבים או מרהיבות, אין זה משנה כי ככה אני רואה אותך וככה אזכור:

.

 

שחף דור​(אחרת) - אני קוראת פה שנים. אני לא מגיבה כי אין טעם.
רציתי, כן לציין, שהפוסט הזה נגע בי. וחרמן אותי ועניין אותי.
מה נשתנה הלילה הזה? לא יודעת. אבל בסופו של דבר, זה גרם לי לרצות (באמת לרצות) לאחל לכם טוב (אחרי כל הפעמים שאיחלתי לה להיות חזקה מספיק בכדי לברוח ממך) ולאחל לעצמי מישהו כמוך, שיש בו את האהבה שלך והתום שבך והתשוקה שבך, רק אחרת- בשבילי- וטוב אליי והמון איתי ונעים.
אז תודה לך על זה, אליפל.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - תודה לך, שחף דור.
הייתי מבקש אותך להגיב עוד, אבל אני מבין. תודה על הנגיעה החד פעמית הזאת. וגם על כי קראת לי לא בכינוי אלא בשמי.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - כאילו נבראתם כדי להיפגש זה עם זו.
פעמים בודדות העולם כמו מתכוונן כל כולו לכדי רגע
ונראה שאתם בעצם אוסף של רגעים.
מרטיט לראות איך אתה כותב לה.
אפשר רק לדמיין איך מרגישה אהובתך.

למה היא לא טיפלה בשלפוחיות טרם התרחקת מביתה?

הכתיבה שלך אליה, אמיתי וזכה כל כך.
מעניין לשמוע את הצד שלה פעם :)
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - "שנינו, כמו תווים המפרידים צליל מדממה, מתקיימים בין שתיקה למכתב" <= ככה הוא התכוון, כאלה רגעים, רגעים שיוצרים סימפוניה.

דא"ש בחרה שלא להגיב למכתביי בפומבי, לדעתה אני נראה יותר "נאה" כשאני דופק את הראש בדלת נעולה (אני מתבדח). לא איפשרתי לה לטפל בשלפוחיות על ידיי כי זה לא התפקיד שלה. היא תצטרך להסתפק בפצעים המדממים על לבי (-:
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אה, אז תגיד שבחרת בשבילה :)
לא?
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - מה? את התפקיד או את המענה למכתביי? המענה למכתביי תלוי בה. היא מחליטה על ההתכתבות הזאת, כמו שהילדים שלי אומרים. זה שלה, זה הכל שלה. ואת התפקיד אני בחרתי כי אני לוקח את מה שאני זקוק לו. ואני לא צריך שהיא תתעסק עם השלפוחיות שלי על כפות הידיים, די לי בעובדה שהיא אוהבת אותן למרות הגודל, החיספוס, הגידים והעור הפגוע על כף היד. למשוח את ידיי ולטפל בפצעים היה תפקידה של אשתי לפני שהיא ירתה בי בנובמבר וכל הג'אז הזה TA-DAM כי היה לנו זמן גם לכך, אבל בגדול אני יכול לטפל בידיים שלי בעצמי (וגם לעשות כביסה, לנקות, לבשל, להחליף טיטולים, להקריא סיפורים לפני שינה ולנשק בברך הכואבת). בלב שלי, לעומת זאת, אל ממש.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - התכוונתי לתפקיד.
הרבה דברים אתה יכול לעשות לעצמך
ובכל זאת מעדיף לעשות איתה.
אז למה שלפוחיות זה מחוץ לתחום? ולמה הלכת?

כתבת שהתביישה בוסת שלה ואח״כ כתבת על הדדיות.
הסבר נא לי בבקשה.

שבת שלום שפנפן }{
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - כי שלפוחיות זה עבודה של אחות בית חולים ואם היא תלבש את המדים אני ארצה לעשות אתה אהבה. יש לי פטיש לאחיות (גם לאחיות. יש לי פטיש לעולם הזה LOL על כל הצורות הנשיות שבו). עזבי, נו מה, בשביל מה לה להתעסק עם הפצעים שלי, גם ככה אנחנו חיים על זמן שאול.

היא נבוכה מהליקוקים שלי כי וסת נתפסת אצל נשים כמשהו אישי שלהן. ודווקא זה מה שעושה את הוסת מגרה כל כך. החדירה אל האישי-נשי הזה והפיכתו לטריוויאלי מטריפה (אותי כן... כי יש לי פטיש לעולם הזה וגו'). הדדיות כי אין מדהים מכף רגל נשית ומטופחת בתוך הפה של גבר. זה שיא האינטימיות. אנחנו מצליחים להגיע לשם לעיתים רחוקות כל כך. הרגליים לרוב נעולות בנעליים ולכן כשאנחנו נפגשים, אנחנו מתנשקים. אברי המין ממוקמים במרכז הגוף (קצת למטה יותר) ולכן כשאנחנו מתעלסים אנחנו מתמקדים על האזור הזה. כפות הרגליים נשארות אי שם מאחור, מאחורי הגב שלו כשהוא מלקק לה, או תחתיו כשהוא מתעלס אתה. ולכן להתחיל דווקא מכף הרגל, מקצה הבוהן זה הכי שיש. כמו שמתחילים ארוחה מאַפֵּרִיטִיף ואז לאט לאט מתקדמים אל המנות האחרות.

בדיוק אני מנהל שיחה עם בכוח המוח בבלוג שלה בנושא דומה על פורנו. אז השיא של הפורנו שלי נמצא בבוהן של האישה שאני חושק (אם לא להחשיב את הרצון לעשות אתה ילד, שהוא מסמל אצלי את שיא המיניות והקירבה). אם התחלתי משם, מהבוהן המטופחת והרכה, סימן שלא אעזוב אותה עד שלא אזלול את כולה וקרוב לוודאי בסופו של דבר אבקש אותה לשאת ברחמה צאצא משותף (טרם את נבהלת בדומה לבעייתית ורצה לקשור לי את צינוריות הזרע, אעיר שזה לא חייב להתממש, לרוב אני מסתפק בפנטזיה משותפת).
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - והרי ידוע שאסור לטפל בשלפוחיות בלי מדים :)
לאחרונה נורא בא לי כל מיני מדים-נותני-שרות ואפילו מדים רגילים.
כן. בא לי.

מצחיק, כי יש המון מן האישיים-כל-כך שאנחנו רוצות שתחדרו.
והופס, איך נדבקתי ממך והתחלתי לדבר ב׳רבות׳.
אבל וסת הוא כאילו שמור יותר, לא לגיטימי.
אבל לא בעיניי. וזה מביך גם בגלל תפיסת החברה
כמשהו נשי-פרטי-סודי וגם משום שמלווה בכל זאת
בריחות, מרקמים (שנמשיך?)

לא אקשור לך את צינוריות הזרע.
אני לא רופאה. אפילו לא אחות. 
נראה לי שבאמת יום אחד יהיו לך עוד תאומים.
ידעת שניתן להפרות גם ביציות לא מפוצלות?
:)

לפני 11 שנים
Brave Dwarf - טוב, אז את קשירת הצינורית נשאיר לבעייתית המצחיקולית, אני מקווה שיש לה מדים כי חייבים מדים כדי לטפל בי. מכה עם האצבע בחזה: בי בי בי! רק עם מדים, כל מיני, אבל במיוחד של אחות. וכן זה חוק. תפתחי כל ספר רפואה שאת רוצה ותראי שם כתוב: באליפל מטפלים אך ורק כשלובשים מדים של אחות ורצוי בלי תחתונים כי יש לו נטיה להכניס את הידיים לכל מיני מקומות אישיים בתקופות אישיות-פרטיות-סודיות עוד יותר.

לא, לא נמשיך. התחלתי עם התמונות אצל בכוח המוח ועכשיו מרקמים, ריחות ומדי אחיות יגמרו עלי. אני גבר גלמוד, כל מה שיש לי זאת יד ימין וגם היא משולפחת. אז אנא... רחמים.

אני לא ידעתָּ כזה דבר. אני תאומן סדרתי. עוד שניים וסגרנו (ואז איך אפשר שלא לעשות עוד שניים כדי לעגל לעשר?)
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אתה מצחיק אותי נורא!! :)
טוב. ליום ההולדת הבא (יש לי להמתין מלא מדי זמן)
אבקש כל מיני מדים במתנה. באמת.
ואני מודה שהתיאורים שלך מחרמנים אותי
דווקא בשל החודרניות שלהם והטרוויאליות.
אבל אכחיש שאמרתי/כתבתי/חשבתי/פנטזתי.

גלמוד, רחמים, אחות רחמנייה.
בסדר, נראה לי שהבנתי את התמונה.

זה יהיה מצחיק לך בטח לו יוולד לך תינוק אחד.

תגיד, אהובתך, אותה אתה רוצה ואליה נמשך
כפי שנמשכת לאמהות התאומים,
סטטיסטית, היא בעלת נטיה לפיצול ביציות, נכון?
מצחיק! עד 120 }{  
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - בליינד. מדובר באישה פוריה עם נטייה לפצל ביציות. אחרת לא יכול להיות. אישה פוריה לבושה במדי אחות שמתחרמנת לדעת שאני מתחרמן ממנה.

מדי אחות עם מזרק כזה גדול ועם קטטר.
מדי אחות רחמניה עם מזרק כזה גדול ועם קטטר.
מדי מתמחה לרפואה עם מזרק כזה גדול ועם קטטר.
מדי אחות ראשית עם מזרק כזה גדול ועם קטטר.
אני אגוון:
מדי אחות מחלקה עם קטטר כזה גדול ועם מזרק ענק.

אין גבול לדימיון שלי. אני פשוט מוכשר. (-; פטיש וגו'...
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - בסדר. אחד מכל אחד בבקשה.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - פשוט המגוון מבלבל אותי.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - הלכתי כדי לא לפגוע בה עוד. כי פגעתי בה מספיק. כי ערערתי את עולמה עד כדי עילפון (וזאת לא מטאפורה הפעם). כי אני טוב במנות קטנות, כי מטירוף מתעוררים יום אחד (שאלי את נשותיי) ומגלים שלל פצעים וצלקות.

כי אני דוהר, סוחף, עוטף, בולע, זולל ולא משאיר דבר לא רק לאחרים אלא גם להן עצמן. הלכתי כי אני אוהב אותה לא רק כשלי אלא גם כאדם שחייב להמשיך ולהתקיים בעולם הזה. זוכרת את סטונר הקטן והפצוע? גם אותו שחררתי בסוף.

שבת שלום, מקופלת.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - זה עצוב לי, מה שכתבת.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - אני יודע.
אני מצטער.
לפני 11 שנים
להבה חשופה - אליפל מותק:-)

שמחה ששבת ובשלום! ברוך הבא יה שווה שכמותך!!

אנו צריכים לשוחח ובמהרה. ולא בערוץ הזה.

(אגב ושולי ביותר ראית מי רשמה לך לייק?. אותי זה, הצחיק מאוד. מקווה שגם אותך.)

נשיקות לך המון המון.
מדודה חייל!! והמפקדת גם.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - דודה חייל!
כן אנחנו צריכים להפגש דחוף, כל החודשיים האחרונים האלה עברו עלי כמו הוריקן. לא הסתפקתי להחליף מילה עם אף אחד על אזרחי.

(ראיתי. *מגלגל את העיניים* אני חושב שאין טעם לנסות ולהבין. אלך לבדוק מעבר לחלון אם החזירים כבר התחילו לעוף)
לפני 11 שנים
להבה חשופה - מפגש יהיה גם יהיה. ועל אזרחי בהחלט.!!

נכון שתכין לנו את עוגת הגבינה, המפורסמת שלך.

חזירים לא עפים. אבל ...יש שורה בשיר שאומרת:..."הזהר ממנה היא כמו דבורה עוקצת".

שבת שלום מותק.
}}{{.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - לכן לא צחקתי אלא בלעתי גוש של רוק.
למוד ניסיון אני ונבהל בקלות.
לפני 11 שנים
Brida​(נשלטת){DDDOM} - אני בכלל לא אמורה, ולא באמת,
אבל אני כל כך מקנאה בה, לא בה- בה,
אלא במי שהיא מצטיירת מהכתיבה שלך,
בה שמפרה בך כזו השראה.
מקנאה נורא.
לפעמים בא לי לכתוב "חזור הביתה אליפל".

*לפעמים אפילו אני לא מבינה את עצמי.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - צוחק כאן.
אני מקנא בי, למען האמת. החיים שלי דפוקים מכל הצדדים האפשריים אבל אני טובע באושר. והכל הודות לה, לה שמפרה בי כזו השראה. אבל חכי, עוד מעט יגיעו הפוסטים "איך איבדתי אותך אני כזה אידיוט". אני עובד בינתיים על טיפות דלק אחרונות. (-;
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י