לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 11 שנים. 8 בספטמבר 2012 בשעה 3:02

.

למרות שרזתה מאוד ולמרות הבגדים שלא נצמדו אל חמוקיה ולמרות ההליכה הגרומה; למרות צרימה קלה שנוספה לקולה השקט שפעם היה צלול ולמרות העצב שהעכיר את עיניה והכהה את ארובותיהן באפיקים של דמעות וחרטה, ואפילו למרות הבגידה, היא עדיין דמתה לעצמה. היא הושיטה אלי את ידה בביטחון מלא שאעזור לה לצאת מהרכב ובאותו בטחון המתינה כששילמתי לנהג, וכאשר נבלע באופק, קרסה על ברכיה ודרשה שאסלח. היא פשטה את זרועותיה אל רגליי והצמידה את שפתיה אל נעליי, היא שטפה אותן ברוק ודמעות, ליטפה את שוקיי, כינתה אותי "תינוקי" ואז "מאסטר" ואחר כך "סר". היא הבטיחה עולמות, בעיקר לעצמה, אמרה שהטיפול עזר וכמובן הודתה על הכסף ששלחתי בזמן, טענה שהתגעגעה אבל לא שאלה אם הייתה חסרה. וכשרכנתי אליה כדי להרים אותה מהאדמה, כרכה את זרועותיה סביב צווארי ולחשה באוזני את המילים שאהבתי טרם בגדה.

 

אחרי שסיימתי לארוז את המדים ואת כלי הגילוח, את מברשת השיניים ועוד מספר פריטים אישיים, הבטחתי לא להטריד אותה שוב. אמרתי שאני חושב שכיוון שרשמתי את הבית ואת תכולתו על שמה כדי שלא תהיה תלויה, היא תסתדר בלעדיי והסברתי שאת הילדים אני לוקח אתי, גם את האומנת ואת תותח החתול, ואת עץ הלימון כי הוא נגוע בכנימה קמחית וכמוה, זקוק לטיפול.

 

היא נשברה כשניגשתי לחדר של הילדים והסברתי לאומנת שמחר אגיע לקחת אותה כפי שקבענו. בהתחלה, כמובן, אני הייתי האשם כי רק היא יודעת עד כמה אני מפחיד ומאיים כשאני שותק במשך שבועות ועוד יותר כאשר יש סבב בדרום בו איני משתתף. מה עוד שהקול שלי עמוק מדי ממילא ולכן קשה לשמוע ולהבין את מה שאני אומר אפילו בימים טובים, ובכלל העובדה שאני מכנה את הבנים "חיילים", בגללה עוזי מכנה את כולם ואפילו אותה, את החתול, את האומנת ואת להבונת (להבה חשופה) "חייל", גורמת לה חרדות. ושלא אשכח להסתכל על עצמי בראי, אגב, כדי לראות שאני גדול מדי, מצולק, מקועקע ובנוסף לכל אלו – גלוח ראש וכחול פנים. הידיים שלי מחוספסות, השפתיים סדוקות, השרוולים מתפוצצים על הזרועות והמבט מתכתי. אחר כך היא האשימה את עצמה וכאשר האשימה, פתאום הפכתי להיות מושלם. התיישבתי על פאתי המיטה, אחזתי בזרועה ומשכתי אותה אלי. היא הדיפה ריח זר של חיה מבוהלת במנוסה.

 

אני לא רודף אחריך, אנג'לינה, ואני לא מחפש נקמה, אני אפילו לא עוזב אותך, אני בסך הכל מפנה לך נתיב. אני לא מסיר את האחריות שלי ממך, ולא אנטוש לעולמים. הבטחתי לך הרי, שלא אלך ושלא משנה מה תעשי, לנצח תישארי שלי. על הבגידה סלחתי לך מראש, העובדה שירית בי כדי להזדיין עם אחר פגעה לי ישר בלב כי הייתי בטוח שיריות למיניהן נמצאות מחוץ לתחום בגלל סבירותן להתגשם. אבל אני מודה לך אפילו על כי ירית. במחשבה עשירית אני חושב שצדקה אמי כשבלילה ההוא, כשהכל נחשף ונפלתי בביתה שיכור וחסר אונים, הניחה את ראשי בחיקה והסבירה שלולי אהבת וכיבדת, היית מספרת לו שאני מכה אותך או מתעלל, אבל את בחרת להפוך אותי לגיבור מת. אני רוצה להבטיח לך שכשהדרום יופגז שוב (והוא יופגז כי תנועת האחים במצרים שכרגע אחראית על מעברים ועל הברחות נשק אינה שואבת את הבסיס לניהול המדינה ממגילת זכויות האדם האוניברסאלית והאמנות הבינלאומיות על זכויות האדם, אלא מהקוראן) אבחר את ילדיי על פני ילדים של אחרים, ושלא אכתוב בסוגריים נבואות זעם על עתידו של דרום ושלא אכנה את הבנים שלי "חיילים". אבל אני לא נוהג להבטיח את מה שאני לא יכול לקיים. הם יהיו חיילים, הדרום יופגז, גבול מצרים יהפוך לגבול אל קאעידה בדומה לגבול עזה שהפך לגבול חמאס, אני לא אצליח להרים את הקול גם אם תזדייני עם אחר מול עיניי, לרכך את כפות ידיי, להסיר את הקעקועים ולהפוך לפקיד במדים.

 

אני מבין אותך ומוכן לספוג את הכל: את הכעסים ואפילו את הבגידות ועכשיו גם את היריות. לא הייתי בוחר לחיות ליד אדם שמחזיק פסלון של אל המוות על השידה ליד ראשו, בחרתי בך ועכשיו הגיע תורך לבחור. נכון, כתבתי לאחרת ונכון שרק את יודעת איך זה מרגיש כשאני לוקח את כף רגלך ומוביל אותה אל פי. ונכון שאת רגילה להיותי חרמן כשאורח-נשים פוקד אותך, ונכון שאני מסניף את התחתוניות שלך ומסיר את הניילון מהטמפונים ומסדר לך אותם באריזה שבתיק ונהנה להעמיס על העגלה את כל הטמפונים מכל החברות כדי שיקנאו, ונכון שכשאת מכנה אותי "תינוקי" אני נמס, הכל נכון. עדיין אני מבקש ממך לבחור.

 

בעצם, עזבי, בואי נעשה עוד ילד כדי להראות אצבע משולשת לגורל. בואי נתחיל מהתחלה או לפחות נאונן על הכאילו שזה אפשרי.

 

---

 

היא רחצה אותי באמבט ריחני, היא ליטפה את ראשי, היא הייתה מתוקה כמו סוכרזית (אני הייתי רפוי כמו טנק) והבטיחה להתאזר בסבלנות בזמן שאנחנו בונים את האמון ואני חשבתי עליך, על חיוכך שחושף את החניכיים, על החצאית המפוספסת שלבשת כשנסעת אלי וכמעט התהפכת בסיבוב, ועל כי נשארת חברה שלי, למרות הכל.

 

דא"ש, אני אמשיך לענוד אותך על צווארי גם אחרי שאמות ואת תבני את חייך ותהיי מאושרת עם אחר וכשאחזור ואדלג מעל קו המפריד את העולם בו אני בן אלמוות, מזה בו מותר לי להרגיש, אלחש את שמך גם אם לא תעני.

 

אנא, אמרי לי שעודך.

 

.

מתוקף אישיותה - שיר אהבה כתבת.
מהול בתשוקה ובכאב.
ובעובדות חיים
שמכתיבות דרך ולא משכיחות דבר.

הכל סבוך, יצרי ומכואס.
כתוב משובח כהרגלך.

ומעבר למילים - מי יתן ותמצא מרגוע.
לעוצמות שציינת מתוכך.

לפני 11 שנים
Brave Dwarf - תרנגול בוקר שכמותך.
ואני שלא אישן גם הלילה (בעצם אין הלילה, הוא כבר נגמר) וקרוב לוודאי גם לא במהלך הלילה שיגיע אחר כך, מודה לך על כי התעוררת וטרחת.

ואגב, אולי זה הזמן הנכון לציין שאת שלושת האוזניים קיבלתי ממך. תודה על כי ליווית אותי במהפך הזה בחיי, תודה על כי פנית למרות שהתעקשתי שלא להעזר. תודה על כי המשכת גם כשהשתתקתי. תודה על היותך.

וסליחה על כי לא אמרתי את זה אז כשהיה אסור לי להרגיש.
לפני 11 שנים
בשקט​(נשלטת) - מחבקת אותך אל ליבי.
ענק אמיץ.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - ולפעמים "קצת" קטן מספיק כדי להתחפר בלבך.
תודה לך על כי הגבת. אני מרגיש "קצת" יותר "מגובה".
נושק לגב ידך ואז את המרפק.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - כי החיים ממשיכים, מסתבר.
מקווה שהיא פילאית ותצליח להסתכל מעבר ל׳כאן ועכשיו׳
והרי אם בחרת בה, היא חייבת להיות פילאית.

הבלוג שלך אישי כל כך וכן
ואי אפשר להישאר אדישים אליו או אלייך.

בטוחה שאתה מרוגש ואופטימי מחד
ונשרף וכואב מנגד.

אז רק רציתי לומר שאני חברה שלך
ושתמיד ארצה אותך מאושר
ואם תצטרך קפה או תרצה אוזן
או סתם לשתף שמחה שבלב,
אהיה. הרפתקאות חייך.

עוד יבוא יום
ובו תהיה מאושר ושמח ואוהב
דא״ש תבין אותך. סליחה שאני קובעת בנחרצות.
נישוקים מרחוק, מלא מלא
יותר ממה שאתה צריך.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - אני לא מרגיש כלום. לא מרוגש ולא אופטימי ולא נשרף ולא כואב. אני לא מרגיש כלום. ודא"ש תבין כי דא"ש הפיחה חיים חדשים במושג "עזר כנגדו", כי דא"ש כל מה שאי פעם רציתי ולעולם לא יהיה שלי.

ותודה על ההזמנה לקפה, למרות שכרגע אני צריך משהו שורף בהרבה. שורף, מחטא ומשכיח.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אז מציעה חיבוק.
חיבוק לפעמים יכול להיות שורף בהרבה.

ותתעודד, אליפל יקר, חזרת הביתה.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - רק כדי לראות אותך מנסה לחבק אותי (היינו: להקיף את כולי בשתי זרועות) אני מקבל את ההצעה ללא הסתייגות. מציע מראש להצטייד לפחות בשרפרף ובכיסוי עיניים.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - טוב, חלוקה, אין לי כח לסחוב הכל לבד.
שרפרף עלי, כיסוי עיניים עלייך?
רוצה הפוך?
כיסוי עיניים עלי, שרפרף עלייך?

אתה איש יקר, אליפל.
אני מאוד רוצה לחבק אותך ולהבטיח לך
או לפחות לקוות מאוד ולהיות לצידך
שאתם תצליחו לעבור את המשבר הזה
ולחבק אותך שוב כשתצליחו, ברשותה.

אם תתעקש, אני אביא את שניהם.
חסרת עמוד שדרה שאני.
אבל אתה סוחב.

לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - הבנת משהו?
הפכתי עילגת.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - את תסחבי אותם ואני אסחב אותך ואת עמוד השדרה שלך, אותו אני רואה דווקא בבהירות (היום כבר מותר לי להגיד את זה? או שאני עדיין על תקן של "זר"?)

כשנצליח... כאשר את ואני, מקופלת, נשב על אותו כוס הקפה המדובר, אני אשאל אותך מה זה "להצליח", מה זה להצליח לעבור את המשבר הזה. להגיע אל הגדה השנייה ללא אבדות בנפש? להגיע לשם כאשר כל האיברים עדיין עומדים לרשותנו? כי את מבינה שזה לא יקרה. האיברים כבר נגדעו והנפש כבר פצועה. אז אולי להזדחל לשם בנשימה אחרונה ללא יכולת לקום וגרוע מכך ללא רצון?

אני רוצה ולכן אני אצליח. אני רק מקווה שאחרי שאצליח, לא ארצה להצליח לשוב אל הגדה שהשארתי מאחוריי או רק להוציא את נפשי לשייט ממושך אליה.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - דיל!
אני בכלל לא מרגישה שאתה ׳זר׳
ולכן אספר לך כאן בבלוג הזה, שאף אדם אחר לא קורא
שהשלתי לאחרונה משקל של אדם בוגר
ואני אשמח להרגיש איך זה כשמרימים אותי. ועוד עם שרפרף!
אם יהיה לך כבד, אני אניח אותו בצד. מבטיחה.
ואני עדיין לא דקיקת גזרה ואני גבוהה מהממוצע.

כשנצליח. אין לי תשובות בשבילך, אליפל,
אני מוכנה לתהות איתך ביחד.

בעוד כמה ימים בעלי מגיע לחופשה בת שבועיים בארץ
(כן, חיים בנפרד בינתיים. מזה זמן רב)
ואח״כ אהיה פנויה בהרבה
ואשמח לקבל את כוס-הקפה-ללא-הסתייגות.
ומקווה שעד אז כבר תהיה ותרגיש מאושר.




 
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - הפחדת אותי מאוד. אני חייב לשקול את כוס הקפה מחדש. ומה אם את גבוהה ממני ושוקלת יותר ממני? אני ארגיש מה זה לא בנוח לידך.

יאללה יאללה. משקל של אדם בוגר. כשתשילי מאה וחמישים קילו ותפתחי מומחיות בלהוריד קורי עכביש מהתקרה בנשיפה, אולי אבהל. בינתיים שיהיה לך סופר כיף עם בעלך ואנחנו נשתה את כוס הקפה שלנו כשיהיה לך זמן.

ממלמל: משקל של אדם בוגר אעלק, אני לא אשאל אותך כמה שוקלים האנשים הבוגרים במושגים שלך. (-:
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - בואנהההההה, חבל!

אני גבוהה ממך באופן יחסי!!
(לעזאזל. ניסיתי לנסח משפט שישמע סופיסטיקייטד
ובכל זאת בעל משמעות. אז ניסיתי..)
ובקשר למשקל - אני מעוניינת להפסיד לך מראש.

מצאתי קורי עכביש מעל פינת המחשב.
ידעתי שאתה שימושי איכשהו. כל יום מגלים משהו חדש.
אבל נשיפה? ומה עושים על הקורים המעופפים המגעילולים האלה?
זה עף בכל הבית?

ממלמלת: אז הוא גבוה, בסדר, אבל איזה ריאות יש לו שמגיע בנשיפה לקורי העכביש?
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - אני פרופורציונלי. ראית את הקישוא? יופי, עכשיו דמייני את הריאות.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אלוהים ישמור.
כן, הקישוא.. אליפל, יא גזור. מכל הדברים בעולם, קישוא.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - אז עם מה? עם כובע נזיר (פרח מטפס, מותק, נורא יפה, עוד מעט עונת הפריחה שלהם מתחילה) או עם אפונה ריחנית (גם)?

תודי שצחקת.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אם אודה, תכניס לפרוטוקול?

כובע נזיר טעים בסלט :-)
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - ברור.
ונכון, הוא טעים בסלט והוא גם מוסיף לו צבע מהמם. אז כשנפגש על כוס קפה להביא לך שתיל? בדרך כלל אני זורע אותם באוקטובר, אבל בשבילך אזרע מספר זרעים כבר עכשיו. גם אפונה ריחנית (טופח ריחני) מאוד יפה וניתן לגזום אותו (לאסוף את התנובה) ולשים באגרטל והוא יפריח באגרטל פרחים חדשים בזמן שבעציץ הגזום הוא יתפצל ויהפוך להיות יפה יותר. ושתיל של ריחן ואחד של לימונית בשביל התה ועוד אחד של נפית החתולים גם עבור התה. מרגיע, מסדיר את העיכול ועוזר במקרים של כאבי וסת (-;

או שלא צריך ופשוט אביא לך קישוא ענק כדי שתוכלי להשוות אותו אלי ולנחש את גודל הריאות שלי (או הלב).
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אני פעם הרגתי קקטוס.
רק פעם אחת הצלחתי לשמור על עציץ שהביאה לי לורי לבית הקודם-קודם שלנו, למשך כמה חודשים. שלמים.

אבל הייתי רוצה לנסות שוב.
אבל רק משהו שאפשר לגדל בתוך הבית, בבקשה
(ואל תצחק עלי).
כי יש לי פוביית נחשים.
ומהאביב אני לא יושבת בגינה, לא ניגשת לקצה החצר לראות את הואדי,
אפילו הצלחתי בשתי ידיי לא לשמור על הדברים-הפורחים שהיו בגינה כשקיבלנו את הבית
כי אני פוחדת לעמוד בחוץ עם הצינור ולהשקות. אז פשוט הכל מת.
אם היית רואה את הגינה שלי, היית מתעצב.
אבל אממ.. בכל אחד יש דברים טובים..
וכל אחד טוב במשהו אחר וזה..
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - לא בעיה.
אתלה לך אדניות ליד החלונות ונשתול צמחים מתאימים לכל אדנית וגם אסביר לך את הכל על הרגלי השקיה. אכין לך תה קומפוסט להשקיה וכל מה שצריך.

ואני למעלה מבטוח שזה היה סוקולנט או הוורטיה ולא קקטוס שהרגת. כי אלה זקוקים לטיפול מיוחד ואנשים נוהגים להתבלבל ביניהם.

הכל בשליטה, מקופלת. ואני לא מבין איך אפשר לפחד מנחשים, אבל ניחא.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אם הייתי נשארת כאן בבית
בחיי שהייתי מבקשת ממך למצוא מתישהו זמן
ולבוא לעזור לי.
ויש לך לב רחב כל כך, ואתה מרגש אותי.

שתהיה מאושר, חבר.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - אם כך, אצטרך לנסוע אחריך.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אז אפשר שאתה תנהג, בבקשה?
כשאני נכנסת לרכב אני כמעט באופן אוטומטי
חולצת נעליים ומרימה רגליים ומטה אותן ימינה זו לצד זו
כדי לא להסתיר את הראי.

יאללה, לאן נוסעים?
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - לאן שתגידי.
כמו שאמרתי - אני אחריך.
כן, אני אנהג אחריך. את תחשבי ואני אנהג. גם ככה אפשר.
אחריך.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - דיל!
יש לי כובע רחב שוליים.
לפני 11 שנים
להבה חשופה - אליפל היקר:-)

תיקון קטן ברשותך. טנק לעולם לא יכול להיות רפוי. טנק, הוא עוצמת ברזל שאין בילתו.

עוזי שלכם, קופי שלך. קסם הבריאה, כאשר הוא מכנה אותי "חייל". אני מבטיחה לך שאלמד אותו שאני "דודה חייל" גם.

מצולק וגדול אתה ועוד ועוד אז מה זה לא מוריד ממך כהוא זה. להפך, "Sexy voice". אתה אתה וטוב שכך.

נבואה ניתנה לשוטים . מוכנה להסתכן ולומר.
כעת חיה, יהיה (לכם) טוב יותר.

נכון שהבנת אותי " תאומן סדרתי".Lol

נשיקות לכולכם המון המון.
"דודה חייל"!
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - כן, וסוכרזית לא ממש מתוק. (-:
את חייבת להוריד את הפסיק ההוא, להבונת, או שאדיר-עוז לעולם לא יעלה אותך בדרגה.
לפני 11 שנים
להבה חשופה - שום סוכרזית. אתה מתוק. נקודה.

אין לי בעיה שעוזי לא יעלה אותי בדרגה.
דרגת "דודה חייל"! דרגה נאה בעיניי מאוד .

(תודה, על שהארת את עיניי, בעניין הפסיק ).

נשיקות מאיתנו לכם.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - O! יפה מאוד. ראיתי שתיקנת. אולי בכ"ז יש לך עתיד בהיררכיה הצבאית (ואל תזלזלי בדרגות. מקבלים הנחות על המופע "אלגריה" והאיבחונים הפסיכיאטרים נערכים לעיתים רחוקות יותר).
לפני 11 שנים
להבה חשופה - מותק, שלא יהיה לך ספק, איני מזלזלת בדרגות וודאי לא בהיררכיה הצבאית - נהפוכהו יש לי המון הערכה וכבוד.
מאידך , דרגות שמעניק אדיר - עוז, הן הן הדרגות שאני מעריכה ואוהבת יותר.

נשיקות מ"דודה חייל"! לכולכם.
לפני 11 שנים
השולט אור​(שולט) - קורע לב.
לפני 11 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - מרגש מחדש.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - גם אותי.
לפני 11 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י