שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 11 שנים. 4 באוקטובר 2012 בשעה 23:03

לפתע סובבת אלי את פניך, נתת בי מבט מימי, החדרת את כף ידך בתוך ידי, סגרת את עצמך בברכיי מפני האוויר העומד ואמרת שאני נורא אינטימי ושזה טוב ונדיר וביתי ומאפשר לך להיות נינוחה, וכמה יפה היא המילה "נינוחה" בריח של בית ושלווה ושלולא אני בטח היית מרגישה אחרת. אך אני, שפחדתי להבין אותך ולהודות בפניי שכשלתי לעטות על עצמי את קרום הריחוק אותו כפיתי על שנינו, נזכרתי בסבון אינטימי של נשים וציינתי שהידיעה שנועד עבור איבר כל-כך אינטימי מגרה אותי, ואז כדי לשפוך ולו קורט של בדיחות-דעת בתוך האינטימיות, שאלתי אם העובדה שאני אינטימי מרמזת על כך שאני יורד לכל הנשים. את צחקת את צחוקך היפה וחשוף החניכיים, ליטפת את פניי, הסברת ארוכות את ההבדל ביני לבין הסבון למרות ששנינו אינטימיים, וגערת בי מעט כשטענת שְלוּ הייתי אישה, לא הייתי זקוק להסבר. ואני, תחת לעצור אותך, הנחתי למילותיך, שהתחלקו להברות מעקצצות, לזרום אלי ולהיספג בי בפיכוי שקט ולא גיליתי לך עד כמה אינטימי אני מרגיש אתך.

 

אחר כך החשיך ושתקנו. הערב ננעל בדממה מאופקת, עלטה ירדה מהשמים והאדמה פלטה גל חום מתוך קרביה. את ישבת בין רגליי וישבניך הרכים והצמודים אל מפשעת מכנסיי נעו קמעא, ואולי היה רק נדמה לי, עם כל נשימה.

 

נזכרתי כיצד בהיותי ילד, נהגתי לאסוף את עיגולי האזדרכת ואז להקפיץ אותם על הגזוזטרא עד שניתרו מטה אל המדרכה. ככה, כמו צליל הניתור המתרחק של עיגולי האזדרכת, שמעתי את שאון החלומות שחלמנו יחד. חלמנו הכל: את הילדים, את הבית, את המחצלת ואפילו את השלט... וכמה נדהמתי מהקלוּת בה אימצת את שם משפחתי וחזרת ולחשת את הצירוף באוזניי עד שהפך להרגל כדרכם של כשפים. אוח, דא"ש... היה אסור לי לפתוח את הדלת האינטימית ההיא כי בדומה לדירה של משפחה מרובת ילדים, משנפתחה היא סחפה אותי פנימה לתוך המולה חיונית של צעקות, ניחוחות בישולים, צלצול ושקשוק של כלים. אני כמעט מודה לנחיל נמלים רוחש שטיפס לאורך הזרוע ואילץ אותי לנער את ידי עד שנסוגו כליל, טרם אחזתי בך שוב והתהדקתי סביבך פן תיעלמי.

 

קבעתי שנשאר חברים ומכיוון ששפתיך נותרו חתומות, הוספתי שלא אספור עוד את המכתבים ואכתוב לך עד שתצא נשמתי. איני יודע אם זו היית את ששוב כינתה אותי "אינטימי" או איוושה פתאומית של רוח סתווית, ולכן בוכה בתלתליך שנפלו על העורף, לא אמרתי: "כן, כמו סבון".

 

("...לא רציתי להמית אותנו, דא"ש. רציתי לתת לך שלווה כדי שתחליטי על עתידך ללא רעשי רקע, אפילו אם בקעו ישירות מלבך. אכן, ניסית למשוך אותי ואכן משכת, ואין אשמים בסיפור הזה למרות שנמשכתי ולא על כך אני מדבר, לא רק על כך. לא רק על מערכת היחסים הארצית שלנו שנראית מרהיבה ביפעתה אבל כמותה מתנהלות בכל פינה ברחבי תבל. היא לא כלום, אינה אלא השתקפות הנסים שמתרחשים בכל אחד מאתנו, היא נותנת להם תוקף מוחצן ומוחשי. אני מדבר על הנסים עצמם. על האופן בו מבלי לחשוב פעמיים ציירתי לך נשיקה ושלחתי כי ככה צריך, כי למרות שהיתה מחווה מטופשת וילדותית, לא היה לי ספק שתתורגם לנשיקה בוגרת של גבר לאישה עם מגע רך של ילדותיות בתולית שנבעה מבלבול מענג, בלבול לוֹ כה מפתה להתמכר...")

.

מתוקף אישיותה - לקרוא ולשתוק.
ורק לתת למילים לרחף.בין הקורא למסך.
אינטימי.
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - כמו סבון
)-:
לפני 11 שנים
נזירה בגלימת פרחים - שמע גמד... לא משנה מה אתה.. רווק... נשויי... מאוהב או מאושר.. דבר אחד ברור זה שאתה כותב נהדר.. ושבא לי לקרוא משהו ברמה אני מציצה לך חחהחהחה .. חג שמח
לפני 11 שנים
Brave Dwarf - חג שמח נזירונת.
לפני 11 שנים
מחשבה קטנה ומטורפת - קוראת ונזכרת ברגעים האינטימיים שלי. מתרגשת מהם שוב.
כתוב נפלא..
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - תודה רבה!
(לרגע חובש כובע של חכם: את רואה, זה קיים, אם מניחים לו לבוא אלינו ואם מניחים לעצמנו להתמכר אליו. אני לא יודע אם זה נכון לגבי כולם, אבל גם כשנגמר, למרות הכאב, אח"כ בדיעבד מתוך זיכרון, זה אפילו מרגיש שהיה שווה להפגע ולכאוב אבל במקביל גם לחוות את ההרגשה המיוחדת הזאת של "התרחבות וחסימה של קני נשימה" כמו שאת אמרת. לפחות ככה זה מרגיש לי).
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י