לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 10 שנים. 30 באפריל 2013 בשעה 12:38

מילת ביטחון,,, יודע שהנושא כבר נטחן,,, ועדיין, מסתבר שיש מה לדבר עליה. מילת בטחון זאת מעין מילה מאגית שכזאת, בה ניתן לעצור את כדור הארץ, את רצח העם בסוריה ואפילו את שני הצ'צ'נים בבוסטון. כל מה שצריך לעשות זה לקבוע אותה. למעשה מילת הבטחון מהווה את אחד הפספוסים הגדולים ביותר של אלוהים. הוא היה צריך להקדיש עבורה רק עוד יום אחד בשבוע ולא היו מלחמות (ואני הייתי נשאר מובטל).

 

ויאמר אלוהים, תהיה תקשורת בין זכר ונקבה ותהיה מילת בטחון, ויהי מבדיל בין מילת בטחון לתקשורת. ויעש אלוהים את התקשורת עבור כל בני תמותה, ואת מילת הבטחון עבור חברי הקהילה. ויבדל בין בני תמותה אשר מתחת לרקיע, ובין חברי הקהילה אשר בכלוב; ויהי-כן. ויקרא אלוהים לתקשורת "מערכת יחסים" ולמילת בטחון "סשן"; ויהי-ערב ויהי-בוקר, יום שמיני...

*התמונות לחיצות

   

the rain song - פילדלפיה
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - חהחהחהחה!
מיסיסיפי (אני לא מסוגל להקליד את זה שלא לדבר על לצעוק את זה כשמישהו מאיים על חיי).
מיסיפיסי?
לפני 10 שנים
the rain song - :) נסה שלוש פעמים ברצף...

לפני 10 שנים
Brave Dwarf - ולזה קוראים "טרום סשן". סשן בו מתרגלים את מילת הבטחון (או שם של גבינה לבנה) (-:
לפני 10 שנים
the rain song - שניה ברצינות,
בתור מתחילה היתה לי מילת ביטחון וחשבתי שזו המצאה נהדרת.
עד שהשתמשתי בה ולא הקשיבו לי
אז הבנתי עד כמה היא מטופשת.
אבל יש הרבה שאוהבים אותה אז יאללה, מה? לא נפרגן? :)

לפני 10 שנים
Brave Dwarf - לא פרגנתי?
אפילו שיניתי את הבראשית עבורה. זה חתיכת פירגון, נראה את אלוהים עושה את זה!

רוצה לדגמן לי לסדרה הבאה של תמונות קומיקס BDSM? אני מחפש דוגמנית (לא צוחק עכשיו). מסתבר שאסור לי להשתמש בתמונות מגוגל ללא רשותם של המצולמים. מצד שני כל הדמויות שעשיתי עד כה מוגנות ע"י החברה לה מכרתי אותן ואסור לי להשתמש בהן לשום מטרה אחרת. את מבינה את זה? אי אפשר לנשום היום בלי עו"ד ואת אומרת לפרגן למילת בטחון. קטן עלינו!
לפני 10 שנים
פייה{O} - קודם כל, אם זה דיוקן עצמי אז יצאת חתיך אש :)
ולעניין - אולי זה כי באמת יש לי (או היו לי) דפיקויות בתקשורת, אבל לי מילת בטחון דווקא כן עזרה בעבר.
אני לא טיפוס כנוע במיוחד והרבה יותר עושה לי את זה משחק של הכנעה וכפייה.
קצת מטופש אבל ככה זה...
ולכן עשה לי טוב בעבר לדעת שאני יכולה להתנגד ולצעוק ׳לא׳ כאוות נפשי בלי שהצד השני יתייחס ברצינות כל עוד לא נאמרה מילת בטחון (יצא לי להשתמש פעמיים...).
ברור שזה לא תחליף לתקשורת ושזו לא תעודת ביטוח לכלום, אבל זה כלי עזר משחרר לא רע.
כמובן שעכשיו עם הבעלים היקר זה כבר ממש לא רלוונטי כי מספיק שאמצמץ באופן מסויים והוא ידע אם משהו טוב או רע לי...
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - איך עלית על זה?
אני לא צוחק עכשיו. אני מבקש בשיא הרצינות לדעת. רגע רגע. בתמונה הראשונה או בסצנה השניה? אני כזה שקוף? התיאור שלי את עצמי בבלוג לאורך השנים *כל כך* שקוף? יא מפחידה אחת (-: אם לא יבוא לך על מזרקים ואינפוזיות יותר לכי לעבוד ב"מוסד" או "שב"כ", אני חותם לך שיקבלו אותך מיד.
--------
לא צריך להיות מומחה לשפת המצמוצים כדי לקלוט. ניתן להגיד במילים בפירוש. ואם הפה חסום אז באמת להחליט על סימן קבוע מראש. אני לא אלוהים ולא מתיימר לזהות את המצוקה של זוגתי, למעשה גם לא אחרי ארבע שנות הכרות (פחות חודשיים וחצי) לפי מצמוצים. אבל אם הפה אינו חסום אז מה הבעיה לכל הרוחות! כן, אני הבנתי את מה שאמרת לגבי המשחקים ועל ה"לא" האמיתי לעומת ה"לא" הלא אמיתי.

בואי נלך הפוך על הפוך: תגידי לי בבקשה, מה נתן לך השימוש ב"לא" הלא אמיתי, אם מראש ידעת שהוא שווה לא כלום גם בעיניי הפרטנר. איזו מן התנגדות היא זו אם זאת שמולי משתמשת במילה מתנגדת ששנינו מודעים לחוסר משמעותה. כשאני נהנה מההתנגדות שלה, אני נהנה מהאותנטיות שלה, מהכנות שלה, מהעובדה שהיא אכן מתנגדת. אם אני יודע שכשהיא אומרת "לא" היא לא רוצה שזה ייפסק כי אם תרצה, אזי תגיד "פילדלפיה", אז ההתנגדות שווה לא יותר מפרודת (מולקולה בלעז) אבק באוויר. לא רואים אותה ולא מרגישים אותה, למרות שהיא קיימת.
לפני 10 שנים
פייה{O} - לא ימאס לי ממזרקים כל כך מהר. ואמנם לא הכנסת זאת לציור (רשלני מצידך!) אבל אני בטוחה שגם מתבלטים לך ורידים מהסוג המתחנן למחט אימתנית...

אתה צודק שזה מגוחך שברור שה׳לא׳ שלי אינו באמת ׳לא׳. קשה לי להסביר איך זה עובד (או עבד. היום זה באמת כבר לא היה עובד). אולי קשה לך להבין כי אצלך זה יותר רציני ואילו אצלי זה תמיד בסופו של דבר משחק, כי הרי ב׳חיים האמיתיים׳ אין הצדקה אמיתית שמישהו יהיה מעלי או ירביץ לי, למשל.
אז כחלק מהמשחק אני יכולה גם להגיד לא, ובאמת להתכוון ללא הזה ובאמת להתנגד אבל כל עוד זה לא ממש עושה לי רע זה ׳לא׳ שאפשר (וכנראה רצוי) להתעלם ממנו.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אוח... מחטים... רופאות, חלוקים... כמה סקסי... אני אקפיד קצת יותר בסדרת קומיקס הבאה! גם את הקעקוע שיניתי. שלי בכלל כחול טורקיז ולא שחור. אבל המיקום אותו מיקום. ולא ענית לי. איך עלית על זה?

לא אמרתי "מגוחך"! אמרתי שאני לא מבין. שום דבר לא מגוחך. אבל את מכנה את זה משחק. למה? הרי זה חלק מהחיים שלך. חלק אמיתי ולא משוחק, אלא שלהבדיל מבמקרה שלי, החיים שלך יותר מגוונים ואת קובעת איך ומתי ובאילו נסיבות זה יהיה ככה ובאילו זה יהיה אחרת. אבל משחק זה לא. זה לא שהוא בא ואומר לך: יאללה שחקי אותה ילדה קטנה או נאנסת אנחנו מצלמים. אתם מקיימים יחסים אמיתיים שמובילים לסיפוק אמיתי ומהווים חלק אינטגרלי מחייכם. שם, במיטה, במקום ובזמן שהחלטתם, הוא באמת מעליך. ומה לעשות, הוא באמת מרביץ לך. אז לדעתי זה לא משחק. אבל היום זה כבר לא ככה, את אומרת.

היום אם תגידי לו פשוט "לא", הוא יחליט עד כמה זה רציני והאם להתייחס לזה ולהפסיק או להתעלם ולהמשיך. הבנתי נכון?
לפני 10 שנים
פייה{O} - לא היה קשה לעלות על זה, מתאורי עבר בבלוג שלך ומהתמונה בפרופיל :)
חוצמזה עכשיו שאני לווייתנית תמיד נחמד לראות אנשים גדולים ממני.

אולי אתה צודק שזה לא ממש משחק, זה חצי משחק. היום הוא יקלוט בקלות מה באמת עומד מאחורי ה׳לא׳ שלי.
פעם מזמן הייתי עם מישהו שהיה סאדיסט אמיתי ביחסים שהיו כמעט לגמרי בדסמים. הוא גם היה חתיכת מפלץ בגודל (בערך כמו בתמונה שלך...) כך שהוא באמת יכל למעוך אותי בקלילות אם היה מתחשק לו. אז מכיוון שכאמור אני לא טיפוס כנוע ואני לא יכולה בלי להלחם יצא שהתנגדתי לו די הרבה והוא היה קורע לי את הצורה די הרבה. ואיתו קרתה פעם שכבר הרגשתי שהוא באמת עובר איזה קו שמעבר לו לא יעשה לי טוב, אז השתמשתי במילת בטחון והוא הפסיק.
לא יודעת, אני נוטה שחשוב שהצורך במילת בטחון הוא תלוי אישיות, בגרות ורמת קשר.
בקשר עם מישהי כנועה שכך או כך לא מתנגדת ׳סתם׳ או בקשר עמוק ורציני כנראה שתקשורת ׳נורמלית׳ יכולה להחליף מילת בטחון.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - את לא. את כל כך לא. כל כך לא עד שהתביישתי להגיב לך בבלוג. ניחא מגמגם בדיבור, אבל מגמגם בכתיבה, זה כבר מוגזם. עדיף לשתוק. תראי מה זה, אבל... אדם בעל תשומת לב קצת יותר מהממוצע יכול לזהות אדם אחר רק מכתביו. את מבינה את זה בכלל? ייקח לי עוד זמן להבשיל עם התובנה הזאת.

את יודעת, אני קורא אותך וחושב (שוב), עד כמה פספסתי בחיי רק כי תמיד נמנעתי מלקיים מערכות יחסים עם נשים לא כנועות. אני הרי מתרחק מהן כמו מאש. חברה כן, אבל מערכת יחסים בשום פנים ואופן לא. ומערכת יחסים עם אישה כזאת היא לחלוטין שונה ממערכת יחסים עם אישה כנועה. זאת שפה אחרת, תורה אחרת. אם מישהי הייתה אומרת לי: יש לא ויש לא, לא הייתי מבין. לא הייתי מבין בשביל מה יש שניים (-: אם אעמיד את עצמי במקום הפרטנר שלך, היית חושבת שאני סתם סמרטוט כי הייתי עוצר בכל פעם שהיית אומרת "לא" ושום הסבר שיש לא ויש לא, לא היה עוזר לך. קרוב לוודאי היינו נפרדים לפני שהייתי לומד להבחין בדרכים אחרות (לעומת זאת אם היית אומרת שיש לא ויש "פילדלפיה", הייתי מתפוצץ מצחוק וקרוב לוודאי לועג לפילדלפיה בכל הזדמנות ובכל מיני צורות. כמו למשל לסטור לך כדי לצעוק אתך ביחד "פילדלפיה!").
לפני 10 שנים
Anjelina{Eliphal} - I'm afraid to ask almost how you view me after so long relationship
לפני 10 שנים
להבה חשופה - אליפל מותק:-)

פייה צודקת! אתה"חתיך אש". אבל, אבל, אם איני טועה,שכחת עגיל אחד LOL

אתה מוכשר (מאוד) גם בתחום הקומיקס. תחשוב לפרסם גם מחוץ ל"כלוב".

לגביי דוגמניות (ברצינות) הרי יש לך את אנג'לינה שלך. אם לאו, אזי אני בטוחה שאחת מבנותיי תשמח לדגמן עבורך בקומיקס הבא. (כוונתי ל"מפקדת" המשוחררת שלי).

}}{{ לכולכם.

"דודה חייל!".
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - מחייך פה. קטע. אבל לא חוכמה, את מכירה אותי, את ראית אותי, פייה לא. טוב... פיות... אלה יש להן חושים נסתרים. ולא, לא שכחתי אותו, שמתי במקומו את הפירסינג הכחול שאננה קנתה לי בזמנו. בצד השני לא עשיתי בכלל כי לא רואים ממילא. אולי אם אשתמש בדמות שלי בסדרה אחרת, אעבוד גם על האוזן השניה.
כן, יש לי את אנג'לינה, וזהו. אין לי יותר. והייתי מת להשתמש בהן בתור דוגמניות אבל אסור. אולי כן לדמויות במשחקים וברשותן, כמובן, אבל לא בכלוב. את מבינה. ניסיתי לבנות את מקופלת שלנו, אבל יש לה חיוך מיוחד ועל דמות תלת מימד הוא לא הצליח לי כ"כ. יצא לא נכון.

חתיך אש עם קול סקסי... יופי להבונת... שלא אשמין לי פה ואז לסצנה הבאה אצטרך להכין פוסטר ולא תמונה.
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - מקופלת שלנו.
לפני 10 שנים
להבה חשופה - אליפל מותק:-)

חתיך אש עם "Sexy voice" ככה בדיוק אתה.

אליפל, "Sexy voice", באנגלית זה נשמע הרבה יותר יפה.

אתה תשמין רק מנחת! פוסטר יותר מתאים לך אתה הרי "גמד קטן" של אנג'לינה.

}}{{.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - כן. רציתי להגיד לפיה שדיברה על אנשים גדולים שלא תשכח שמדובר בגמד קטן וקומפקטי.
לפני 10 שנים
Anjelina{Eliphal} - Love you too!
לפני 10 שנים
להבה חשופה - We love you
Up to heaven and back
(Even the cat)
}}{{

"דודה חייל!"
לפני 10 שנים
ponetium - נראה לי זה עניין של התאמה. יהיו מי שמילת ביטחון תתאים להם מאוד ביחסים/סשנים/מה שזה לא יהיה, ויהיו אנשים שלא.
לדעתי לפני מילת ביטחון צריך כבוד ותקשורת, צריך להיות מוכנים לדבר ולהקשיב ולא לפחד לומר לעצור, להאט. לדעת להקשיב גם לעצמנו, לדעת לומר שלעצור באמצע זה סבבה לגמריי.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אני חושב שאם יש כבוד ותקשורת ניתן לוותר על מילת הבטחון. למרות שפיה שם למעלה תארה מצב דואלי בו יש מצב של "STOP" בכאילו ושל "STOP" אמיתי. ומילת הבטחון משמשמת במקרה האמיתי.
לפני 10 שנים
ponetium - אגב, הערה בנוגע לקומיקס:
הסדר הכרונולוגי של האמירות צריך להתסדר עם האופן בו קוראים את השפה - ז"א עם בעברית אז מי שמדבר ראשון- הבלונית שלו צריכה להיות למעלה מהשניה או מימין. :-)
בסצנה הראשונה שלך נראה לי יותר יתאים לשים את הבלונית למטה.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - למטה איפה? בלונית של מי, של השופט אל של האסיר? אני אל מצליח לתאר את זה. את יכולה להסביר?
לפני 10 שנים
ponetium - של השופט.
אחרת זה נראה כאילו הוא מדבר ראשון, ולפי הבנתי, דבריו של השופט הם תגובה לדברי האסיר.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - את יכולה לראות עכשיו בבקשה? שיניתי את התמונה. ותגידי לי אם זה בסדר.
ותודה רבה.
לפני 10 שנים
ponetium - יאפ, עכשיו הרבה יותר ברור שמי שמדבר ראשון הוא האסיר והשופט עונה. :-)
לפני 10 שנים
ponetium - אגב, שמתי לב פתאום שיש לאסיר נעלי ספורט. זה משעשע :-]
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - לא נכון! אלה נעלי עור של אסירים. העתקתי מהגוגל!
אל תעשי לי פה בושות (-:
לפני 10 שנים
ponetium - אולי יש לו אישור צמחונות, אז זה לא נעלי עור? :-)
זה פשוט נראה כמו נעלי ספורט. :-P
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - צוחק פה. אני יודע למה. כי הברק של הנעל במשחק של אור וצל עשה שם מעין קו בצד. וזה נראה כמו נעל ספורט!
את צודקת. אבל זה לא קו, זה הברק שחוזר מהעור של הנעל.
לפני 10 שנים
זאלופון​(שולט) - אני בדרך כלל נמנע מלהתערב בדיוני מילת ביטחון כי הם תמיד הולכים לשני קצוות לא נעימים: מהצד האחד אלו שבשבילם היא החשוב שבעשרת הדיברות ומי שנמנע ממנה הוא כופר, וגרוע מזה - לא שולט אמיתי, ומן הצד השני אלו שבשבילם היא טאבו ומי שמשתמש בה הוא סתם מיינסטרימי לא מגניב, וגרוע מזה - לא שולט אמיתי. ואני בכלל חושב שכל מי שרוצה הוא שולט אמיתי.

כבר שנים שאין מילת ביטחון בזוגיות שלי. אני לא זוכר אפילו מה היא היתה ואין צורך בה. לא רק שככלות 10 שנות ביחד אדע לזהות מתי באמת נחצה גבול, אלא שלאחר 10 שנות זוגיות ביחד הגבולות נמתחים באופן טבעי ואין כמעט שום דבר שבשבילו צריך "סטופ" פתאומי.

אבל כן השתמשנו במילת ביטחון פעם, וגם לזה יש סיבות. לא רק כדי להבדיל בין התנגדות מזויפת לבין התנגדות אמיתית, אלא גם בין התנגדות אמיתית לבין צורך לעצור. לא תמיד עוצרים גם כשההתנגדות היא אמיתית, ואין נזק בכך שתהיה אפשרות להגיד "עכשיו זה כבר יותר מדי" באופן שאינו משתמע לשתי פנים.

הדוגמה שעולה לי לראש היא היאבקות - היינו עושים את זה מדי פעם, ולוטוס, כמו הנמרה שהיא, רצתה באמת ובתמים לנצח. לא שלהפסיד לא עשה לה את זה, אבל ההתנגדות היתה אמיתית להפליא וכמוה התסכול, ובעצם בדיוק מזה נהניתי. מילת הביטחון מעולם לא נאמרה ועצם קיומה לא היה כלל בתודעה שלי בשעת מעשה, אבל לא הפריע לי שהיא תהיה שם, ולו עבור האפשרות שבכל זאת בלהט הרגע אפספס את העובדה שהתסכול או הכאב הפכו בלתי נסבלים. וזה במסגרת זוגיות, כשהאפשרות לפספס קלושה יחסית. בין אנשים שרמת ההיכרות ביניהם פחותה, האפשרות הזו ממשית הרבה יותר.

אני חושב שמילת ביטחון היא אמצעי תקשורת הגיוני ומתאים לסיטואציות מסוימות ובקשרים מסוימים. כשמכניסים אותה לספר החוקים הקדוש זה מעורר גם בי רצון ללגלג עליה, אבל אני - כמוך, כמו לורי, כמו פייה - מביט בה מנקודת ראייה של מישהו שכבר חווה הרבה והתגבש ושינה את תפיסת עולמו לגבי כל מיני דברים, וגם נמצא בקשר ארוך טווח שיש בו תקשורת ואינטימיות. ברור שמילת הביטחון מצטיירת אחרת בעינינו מאשר בעיניו של מישהו שעוד לומד את עצמו, את התגובות שהדברים שהוא עושה מעוררים בבנות זוגו ואת אופני התקשורת, המחוות וההבעות של פרטנרית חדשה. אני יכול להבין מדוע הוא יחשוב שמילת הביטחון חשובה לו, ואני לא חושב שהוא טועה. כל עוד מתייחסים אליה כאל כלי, שאפשר להעזר בו ואפשר שלא בהתאם למה שמרגיש נכון, מילת הביטחון היא סבבה תות לימון (תמיד טוב לסיים עם חרוז).
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אז במה היא שונה מה"זאלו, אני לא יכולה יותר, כואב לי"? או "זאלו, אני צריכה הפסקה". למה אדם חדש שמגיע לסצנה לא יכול להשתמש ב"זאלו כואב לי" ומעדיף את ה"פילדלפיה יופי של גבינה!"
אם הסברת בגוף התגובה, אני מתנצל על החזרה כי לא הבנתי ואודה לך אם תסביר שוב.
לפני 10 שנים
זאלופון​(שולט) - אני מאוד מבין את השאלה שלך, כי היום קשה לי לראות הבדל. כל כך ברור לי שאם היא תגיד "זאלו, אני לא יכולה יותר", אדע ישר לזהות שבאמת צריך לעצור.

אבל אני לא בטוח שזה תמיד כל כך ברור. זה ברור לי כי אני מכיר אותה, כי אני יודע שהיא לא מתבטאת בצורה כזו אם בעצם היא כן יכולה להמשיך, ושהטון יהיה שונה מהרגיל באופן שיבהיר מיד שמשהו לא בסדר. אבל אם אני לא מכיר אותה כך, לא יודע לזהות כל שינוי קל באינטונציה שלה, לא מודע עדיין לדרך שבה היא עשויה לבטא התנגדות שכיף להתעלם ממנה ולעומתה התנגדות שלא כדאי להתעלם ממנה - אני כן יכול לטעות.

ב"לטעות" אני לא מתכוון שלא אבין לעולם. גם לטמטום שלי יש גבול, וברור שאקלוט די מהר. אבל בינתיים יכול להיות שהיא תסבול עוד כמה רגעים של כאב בלתי נסבל לחלוטין או של מצוקה ממשית, רק כי היא אמרה "לא, כואב לי" ואני לא הבנתי מיד שלא מדובר ב-"כואב לי אבל זה מחרמן שאתה עושה בי מה שבא לך" אלא ב-"לא! כואב לי! עצור!"

אני, אגב, גם אם לא הייתי מכיר את הסאבית כל כך טוב (או אולי דווקא אם לא הייתי מכיר אותה כל כך טוב), כנראה הייתי עוצר מיד עם השמע מילים כמו "די", או לפחות מוודא בו במקום מה המצב איתה. אבל זה אני, ואני חושב שהכלי הזה נועד בין השאר כדי למנוע את המצב שבו מילים וביטויים הם תלויי פרשנות אישית. אם מישהי מאמינה שהאיש שמכאיב לה ישמע "די" ומיד יעצור בעוד לו יש מחשבות שונות לגמרי בעניין, לא הייתי רוצה להיות היא כשיכאב לה יותר מדי והיא תנסה את שפת בני האנוש שלה.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אז אתה בעצם אומר את מה שאמרה פיה: אני אוהבת לשחק ולפעמים אני אומרת "לא" אבל מתכוונת לעוד ולכן עדיף לו שיידע מתי זה מה. כשזה "לא", זה אומר "עוד" וכשזה "פילדלפיה גבינה נהדרת" סימן שמספיק.

אני מקבל את זה ולא הייתי מודע לתופעה כי מעולם לא קיימתי יחסים עם אישה שאמרה "לא" אבל התכוונה ל"עוד". אצלי "לא" זה לא ו"עוד" וזה עוד. וכמו שכתבתי לפיה ואתה כתבת לי: לו הייתי נקלע למצב בו הגברת אומרת "לא" אבל מתכוונת ל"עוד", הייתה לנו בעיה. כי אני הייתי מפסיק ומוודא שהכל בסדר. ואם הייתה מתעקשת על הפרדה בין "לא" ל"פילדלפיה", הייתי פורץ בצחוק בכל פעם שהייתה אומרת "פילדלפיה".

אם כך , יש כאן שתי סיבות:
הוותק של מערכת יחסים. במערכת יחסים ארוכה בני הזוג יודעים לקרוא את נימת הקול ושאר סממנים, וזאת להבדיל ממערכת יחסים טרייה. והעובדה שהפרטנרית לא תמיד מתכוונת למה שהיא אומרת. וקיים קשר הדוק בין השניים. מה שאומר שאדם כמוני שדורש מהפרטנרית תמיד להתכוון למה שהיא אומרת, לא נזקק למלת בטחון בשום מקרה. לא במקרה של סטוץ ולא במקרה של מערכת יחסים ארוכה.

נשמע הגיוני?

(אח"כ אתה עוזר לי לנסח את ספר ה BDSM הגדול והאדום! מישהו צריך לכתוב אותו סופסוף)
לפני 10 שנים
זאלופון​(שולט) - נשמע הגיוני, עם תוספת קטנה: לפעמים אומרים "לא" ולא מתכוונים ל-"עוד", אבל גם לא מתכוונים ל-"עצור". זו התנגדות אמיתית, כזו שבה אין רצון במה שקורה, אבל גם אין רצון להפסיק הכל. במהלך היאבקות עם לוטוס שמעתי הרבה "לא", רובו מתוך תסכול של ממש, אך מעולם לא מתוך רצון לסיים באחת את מה שמתרחש.

בשמחה אנסח איתך את ספר ה-BDSM האדום הגדול! מישהו צריך לתת קונטרה לספר ה-BDSM השחור שכולם מצטטים ממנו תמיד.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - כן אבל ה"לא" הזה, זה כבר לא עניין שמילת ביטחון יכולה לפתור. אני חושב שכדי לקלוט את ה"לא" הזה באמת צריך להכיר את האדם ואת הסיטואציה. ואני מבין את זה טוב מאוד. זה הרגע בו אתה נראה כמו "לא יכול" וכבר מתחיל להאמין בזה, ואז בא הביג בוס (או אתה עצמך) וצורח עליך: "אין לא יכול, יש מת!" כדי לסחוט ממך את מה שחשבת שכבר אין בך.

וצחקתי פה מכל הלב, על הספר השחור. נארגן להם קונטרה. אני בטוח ששלנו יהיה אם לא יותר נכון, אז יותר מצחיק לפחות.
לפני 10 שנים
ponetium - אגב היאבקות, יש בהרבה ענפי האבקות ואומנויות לחימה (לא יודעת לגבי אגרוף וקאראטה) סימן מוסכם לכך שעוצרים (סוג של מילת ביטחון) - חבטה בכף יד פתוחה על המזרון, או על היריב, אם אי אפשר להגיע למזרון.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - כן אבל זה שונה.
זה לגמרי שונה. אני נתתי דוגמא של פה חסום. במקרה של פה חסום חייבים להתארגן על סימן מוסכם. כך גם בהאבקות. בהאבקות האדם לפעמים נמצא עם הפרצוף במזרון ולא יכול להגיד. מה עוד שלא רק המתחרה צריך לשמוע את "מילת הבטחון" אלא השופט צריך לשמוע אותה. ולכן עדיף להשתמש בסימן. אני מדבר על חדר מיטות, כשהפיות אינם חסומים, ואין שופטים. למה לא להגיד פשוט" זאלו, אני לא יכולה יותר", למה לצעוק "לוויתן!"
לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - אני לא יודעת מה היה לי קשה יותר לומר במצב הזה. "אני לא יכולה יותר" זה ממש להודות בתבוסה, וזה קשה למישהי כמוני שיש לה אגו בגודל של חדר. בסיטואציה כזו, אולי מילה שהיא פחות טעונה היתה קלה יותר עבורי.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - מרתק. בחיים לא הייתי מעלה על דעתי שיכולה להיות כזאת סיבה. אבל אני רואה בזה הגיון. כשאני מדמיין את עצמי מובס, וחושב מה קל יותר להגיד: "אני מובס!" או "אדום!", "אדום" באמת נשמע יותר חברותי לאגו.

טוב, אבל בסקס זה כבר לא מלחמת אגו. זה משהו אחר, לא? שם אפשר להשתמש במילים אמיתיות.
לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - כנשלטת יותר מהכל מלחמת האגו היא ביני ובין עצמי. יש כמה מצבים שבהם האגו שלי לא יודע להתקפל ולהכניס את עצמו לכיס.האבקות היא אחת מהן, וסשן החקירה שזאלו עשה לי פעם היתה עוד אחת מאותן פעמים. גם בסשנים פומביים יהיה לי קשה מאד לומר "אני לא יכולה יותר" גם אם לא אוכל. למרבה המזל מכיוון שאנחנו במצב שבו לפי ה"הלו" שלי בטלפון הוא יודע לזהות מה עובר עליי, אני לא נדרשת להעמיד את זה למבחן.

כשולטת מבחינתי מילת בטחון היא כמו הרשת מתחת ללוליין שהולך על חבל. הוא מנוסה ולא יזדקק לה סביר להניח כי הוא יודע לאזן את עצמו, אבל טוב שתהיה שם לפעם במיליון שבה התפספס לו.

ובסקס כסקס אין מילת בטחון. יש רק "תמשיך כמה שרק בא לך" :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - לו רק ידעת עד כמה העולמות שלנו שונים. למשל התבלבלתי לחלוטין (או שאני הוא זה שבלבל אותך בעצם) ואני לא מבין את ההבדל בין סקס לסשן. העובדה שבמהלך קיום יחסי מין, שזה קטע אינטימי בין השניים, אפילו שהוא מתקיים בפומבי, מתקיימת מלחמת אגו. אני מניח, אבל את תקני אותי בבקשה ואל תעלבי אם אני טועה, שהמלחמה הזאת היא בעצם בינך לבין הצופים. להם את רוצה להראות שאת "גיבורה" ולא לזאלו. או יותר נכון לעצמך לעיניהם. כי לעיניהם את יותר ביקורתית כלפי עצמך מאשר לעיני זאלו כשאתם לבד. מצד שני, את מזכירה את ההאבקות ואת סשן החקירה שנעשו מול זאלופון וגם שם התקיימה המלחמה.

כל זה נשמע לי כמו סינית. איזו מלחמת אגו? מי נלחם כאן בכלל ובשביל מה? תפנימי, את שלי, נקודה. ולא צריכות להיות שום מלחמות בנדון, לא בינך לבינך לא בינך לבינם ובטח שלא בינך לביני. - ככה המוח שלי עובד. רואה את ההבדלים? לכאורה אנחנו מדברים מאותו עולם אבל בשפות שונות לחלוטין. (-:
לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - כשאני מדברת על סקס אני מדברת על האקט המיני עצמו. כשאני מדברת על סשן אני מדברת על החלק של הכאב, השליטה וכל מה שמסביב. מכיוון שאנחנו עושים גם סקס ונילי וסקס קינקי כן יש הפרדה ביניהם לבין סשן בעיני.

המלחמה הזו היא לגמרי פנימית. אני לא מרגישה מבוכה להכנע לזאלו ואין לי שום בעיה לרדת על ארבע וללקק לו את הנעליים מול עשרות צופים, אבל יש לי בעיה להכנע לכאב ולהפסיק את הסשן לפני שהוא החליט שזה מספיק, כי אז אני ארגיש מעפנה. כמובן שאגו ניזון מצופים, ולכן בסיטואציות הללו יהיה לי קשה שבעתיים להפסיק את הסשן.

זה שיש לי אגו מפותח לא אומר שאני לא שלו במיליארד אחוז. אם ניתן ל-5 זוגות לעשות בדיוק את אותו הסשן, הוא יתואר על ידי כל אחד (או כל זוג) מהם בצורה אחרת, כי הרבה מזה עובר דרך הפילטרים האישיים שלנו. זה קצת כמו להכניס טקסט לגוגל טרנסלייט. יצא לך טיפה אחרת בכל שפה. הנה תראה: http://www.youtube.com/watch?v=LMkJuDVJdTw :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - לוטוס, כל היום חשבתי על השיחה אתך ועם פיה (מבלי לפגוע בשאר מגיבים).
קודם כל, אני לא מסכים שההבדל מסתכם באגו מפותח, אני לא חושב שהאגו שלך מפותח משל אנג'לינה, וניתן לראות את זה לפי האופן בו היא מתרעמת על הסביבה כאשר זו מנסה לפגוע באגו שלה. כך שאגו יש שם, והרבה. מצד שני אני גם לא חושב שזה אומר שאת פחות או יותר שלו מאשר אנג'לינה שלי. אני לא חושב שבכלל ניתן למדוד את ה"שלו". אחרי הכל גם אני שלה לחלוטין, מכף רגל ועד ראש ולעולם לא הייתי מסכים שתעשה בי את מה שאני עושה בה. כך שהמלחמה הפנימית הזאת אינה אינדיקטור, לדעתי, לא לאגו ולא לרמת שיוך. והדרישה שלי שהמלחמה המדוברת לא תהיה קיימת אינה נובעת מתלונה "אינך מספיק שלי", אלא כי אני באמת לא רואה טעם במלחמה הזאת. אם היא שלי, אז זהו, די, שתרפה מהכל. מאגו, מפחד להראות ולהרגיש מאעפנה כי הייתה לא מספיק מה שזה לא יהיה. בגדול אני אפילו יכול להגיד לך שאם היא אומרת שהיא מרגישה "לא מספיק" מכל מיני סיבות, אני קצת נעלב. כי אני הוא זה שמחליט אם היא "מספיק" לי או לאו. ואם לא הבהרתי עד כה שהיא מושלמת לי כפי שהיא, אז הכישלון הוא בעצם שלי.

אבל לא על זה חשבתי במהלך היום, כי מן הסתם קראתי את התגובה שלך רק עכשיו. אני חשבתי על עד כמה אורח החיים שלך ושל זאלו שונה משלי. בשיא הכנות, לוטוס, לא הייתי מודע לכך. תמיד הצטיירתם בעיניי כזוג שדווקא הכי קרוב מהבחינה הזאת לאורח החיים שלי. ואני רוצה להודות לשניכם על כי הצטיירתם כך. כי זה אומר על יכולת הקבלה שלכם את האחר, על יכולת הזדהות, הבנה וכבוד כלפי האחר. והתכונות הללו נדירות מאוד במחוזותינו ואני מניח שבעולם באופן כללי.

הפוסט הכי שווה שלי, אגב. אולי באמת כדאי שאפסיק לכתוב את עצמי ואתחיל לצייר. לא לשווא אלוהים עשה אותי מגמגם, נבוך ושתקן. אולי לא המילים הן כוס התה שלי, אלא הרובה ומכחול (-:


לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - יצא לנו כמה וכמה פעמים לצלם תמונות מסשנים. אני כמעט לא נכנסת לתמונות הללו כי מה שאני רואה שם זה את חוסר השלמות שלי, את ה"לא מספיק" הזה. את הצלוליטיס פה והשומן שם, והשיער שמסודר ממש רע וכאלה. זאלו דווקא כן מסתכל על התמונות האלו לא פעם, והוא לא רואה את זה ככה. הוא רואה אותי שם כמישהי יפה, כמו שהוא אמר לי מיליון פעם.

אבל אי אפשר לכבות את האגו, את התפיסה העצמית ואת ההרגלים הישנים בקליק, ואפילו אחרי כמעט עשור ביחד מאד קשה לשנות אותם. אני מאד מקווה שהוא לא נעלב או תופס את זה ככשלון, כי בסופו של יום אפילו אם הוא הקול הכי חשוב בחיי, אחד הקולות הכי חזקים זה הפנימי, והוא לא נוטה להקשיב לדיאלוגים.

אני מניחה שיש לנו מקומות חופפים ויש לנו מקומות שהם שונים, כי אצלנו כמו אצלכם הזוגיות והבדס"מ תפורים בהתאמה אישית. האמת היא שמסקרן אותי לשמוע מה חשבת ומה הפתיע אותך כל כך. אם תרצה אפשר כמובן גם במייל (zalotusim@gmail.com).

ואני לפחות לא בן אדם כזה נחמד. אני מבטיחה לך שיש ימבה אנשים באתר שישפשפו עיניים מול השורה על ההזדהות, הכבוד ויכולת קבלת האחר שלי :)

זה באמת פוסט סופר שווה. וזה שאתה מצייר מעולה לא מוריד מיכולות הכתיבה שלך (או מיכולות הירי), תהנה מכל הכשרונות שלך :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - הייתי בטוח שאצלכם אין הפרדה בין "סשן" לעשיית אהבה או "סקס". שאתם, כמונו, לא נותנים דגש מיוחד על יחסי מין אלימים ושהם חלק רגיל מחיי המין שלכם. רגיל באותה מידה בה סקס לא אלים הוא חלק רגיל. שוב, אצלנו אמנם הסקס כמעט תמיד נסוב סביב אלימות ותמיד, בלא יוצא מהכלל, סביב היררכיה, כמו כן החיים המשותפים באופן כללי, אבל חשבתי שאצלכם גם אם הסקס אולי אלים פחות ואלימות עצמה תדירה פחות, עדיין מתקיימת ההיררכיה 24/7. ולא, עובדת היותך אישה מאוד דומיננטית ודעתנית, חדה, מבריקה, בעלת עקרונות וישירה, לא עומדת אצלי בסתירה להיררכיה קבועה בינך לבין בן זוגך.

זה אולי הבדל אחד בלבד, אבל הוא מאוד מאוד מהותי כאשר מדובר באורח חיים שלם כי הוא מעמיד את החיה של אנג'לינה במקום בו בכל רגע עשוי להתחיל "סשן" או יותר נכון, הופך את חיה ל"סשן" מתמשך, ללא סוף והתחלה. אנחנו אף פעם לא נמצאים בגובה העיניים. לרוב, אנשים שמפרידים בין "סשן" לסקס בין מצב "בגובה העיניים" לבין מצב "לא בגובה העיניים", מעבירים ביקורות קשות על אורח חיי ואני זוכה מפיהם לכינויים כגון חשוך דעות, שוביניסט, פוחד מנשים חזקות, אימפוטנט חברתי וכדומה. מעולם לא הרגשתי כך כאשר הבעתי את דעותיי מול זאלופון. הוא תמיד "הבין" או לפחות ניסה, וניסה ממקום שתמיד היה נראה לי קרוב למקום שלי. (-:
לפני 10 שנים
זאלופון​(שולט) - למעשה אין אצלנו ממש הפרדה בין סשן, סקס, סקס אלים ואלימות סקסית. בתחילת הקשר היתה יותר הפרדה, הייתי לפעמים "מכין אווירה" והיינו "מתחילים סשן" ו"מסיימים סשן". כבר מזמן שאין דבר כזה. היום זה פשוט חלק ממה שקורה, אם בא לי, או לא קורה, אם לא בא לי, וזה טבעי באותה מידה אם בא לי ואם לא. הסקס יהיה טבעי, רגיל, חלק מזרימת השגרה באותה מידה לו יכלול שלל נשיקות או לו יכלול שלל מכות. תיוגים, אם בכלל, מגיעים רק בדיעבד.

עם זאת, אני כן חושב על היחסים בינינו כעל יחסים "בגובה העיניים", אולי מפני שרוב הזמן זה מה שהם. הצורך שלי לשלוט ולקבוע באופן חד משמעי מוגבל במידה רבה לתחום המיני, או לעניינים ספציפיים שחשובים לי ממש. בשאר העניינים אין לי רצון לומר לה מה לעשות ואני מעדיף לקבל החלטות בדרך של התייעצות והסכמה. בתודעה שלנו, אנחנו רוב הזמן יותר "בני זוג" מאשר "שולט ונשלטת".

תוך כדי כתיבה חשבתי פתאום שכל זה אולי נכון, אבל אולי לא מדויק בפינות. במהלך התקשורת היומיומית שלנו, די נפוץ שאני אומר לה דברים בניסוח ציווי: עלי על ההליכון, עשי את זה, לכי לשם וכדומה. אני בכלל לא חושב על זה כעל משהו בדסמי. זה פשוט חלק מההתנהלות בינינו. אלא שההתנהלות הזו איננה דו סטרית, ואני מניח שלא במקרה. זה לא משהו שהוגדר או שחושבים עליו יותר מדי, אבל פשוט ברור שיש דרכים שבהם טבעי שאני אדבר אליה ולא טבעי שהיא תדבר אליי.

מסתבר שמזמן לא ניסיתי לתמלל איזה מקום וצורה תופס הבדסמ בחיים שלי ואני כבר לא לגמרי בטוח באילו מילים לתחום אותו :) אני חושב שבמובנים מסוימים הוא דומה לשלך ובמובנים אחרים הוא שונה מאוד, אבל גם היכן שהבדסמ שלך שונה, אתה מנסח אותו באופן שמקל אליי (ועל אחרים, כמדומני) להבין ולהתחבר.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - יופי זאלו, עכשיו זה נשמע קצת יותר כמו מה שתיארתי לעצמי.
יותר נכון, זה נשמע בדיוק כפי שתיארתי לי את מערכת היחסים שלכם, אלא שבדמיון שלי גם בדיעבד לא נזקקתם להפרדה בין "סשן" לסקס כי הכל זורם אצלכם טבעי כחלק מסדרי העולם, מערכת יחסים והחיים.
אז כן, לא מפליא אם כך שבצד שלך זכיתי להבנה סבלנית. אולי עם הזמן תאבדו גם טעם לתחום את יחסי המין לסשנים וסקס ונילי, כי זה כנראה תהליך טבעי במערכת יחסים מהסוג הזה.
לפני 10 שנים
Sirene{John} - אני לא יודעת...
בטח יש לי מעט בחורות ובחורים שבשבילן לצרוח "אההה.... לאאאאא בבקשה תפסיקקק!!!" זה חלק מהאפקט המחרמן. ואז, אם הוא פתאום חלילה באמת מפסיק! מה נראה לו?!? :(

אבל נגיד שהם מודעים למשחק וככה שניהם אוהבים, ואז פתאום הוא משתחל לחור הלא נכון/סודק גולגולת/שובר חלילה ציפורן - מה תעשה הגברת אז? תגיד "אאיייי תפסיק!!" והוא יחשוב שהיא כולה באטרף ועונג וסאב ספייס ואנעארף?

בשביל זה תמיד נחמד שיש "אדום", "פיל", "לויתן", "פוטוסינתזה".
לפני 10 שנים
ponetium - פוטוסינטזה!
בימי התיכון העליזים המזמוזים שלי כללו הרבה אמירות של מילים ארוכות ומחרמנות שכאלו. אם לי יגידו פוטוסינטזה, אני אתחיל לשאול מה קורה עם הכלורופלסטים שלך...
טיהי.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - זהו, רוב המגיבים כאן אמרו שזה הכרחי רק במקרה שהגברת לא תמיד מתכוונת למה שהיא אומרת. אצלנו זה לא קורה, לכן אני כ"כ התקשיתי להבין.
לפני 10 שנים
פייה{O} - בעקבות מה שהלוטוסית כתבה קלטתי שזה כנראה באמת חלק לא קטן מהעניין -
להפסיק משהו כי הוא קשה מידי או לא טוב מרגיש כמו סוג של תבוסה בשבילי.
מעולם לא הייתי טובה בהתמודדות עם תבוסה, כך שהרבה יותר קל להגיד את זה במילה עקיפה מאשר בצורה ישירה...
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - ואו. זאת ממש מלחמה פנימית מה שאתן עוברות שם. את בודקת את עצמך כמה את יכולה לסבול ואם את לא יכולה לסבול את כל מה שהוא עושה, אז זאת תבוסה? אני לא מדבר על האבקות כרגע, אני מדבר על יחסי מין בין שני בני זוג.
לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - אתה מתאר לך איך נראית האבקות ביני לבין פיה? :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - LOL
אישה בהריון, רחמים. מצד שני היא חזקה יותר כי היא שניים במכה אחת.
לפני 10 שנים
פייה{O} - בסקס זה לא רלוונטי כי לא נתקלתי במשהו שיכול להיות לי ׳יותר מידי׳ או רע שאהיה חייבת לעצור בסקס.
לעומת זאת כשנכנסים לענייני אלימות בהחלט אפשר להגיע לקצוות ואז, כנראה בגלל האגו המוגזם שלי, הנטייה שלי תהיה להמשיך עוד במקום להודות שאני בקצה. ושם באמת יותר קל פשוט לעקוף את זה ולהגיד מילת בטחון...

אגב, לוטוס - לא הייתי בודקת את זה - להזכירך אני יודעת קראטה...
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - קודם כל אני מתנצל כי אני חושב שבלבלתי גם אותך וגם את לוטוס וגם את עצמי עם המילה סקס. שכחתי שיש אנשים שמפרידים בין סקס לסשן. אצלי זה אותו הדבר, וכשאני אומר "סקס" אני מתכוון ליחסי מין אלימים. באופן כללי, פרט למקרים נדירים, יחסי מין שלי תמיד נסובים סביב היררכיה ואלימות. אני לא נהנה אחרת. בקיצור, לכן שאלתי איך אפשר לקיים אגו בצד עשיית אהבה. אבל אני מבין עכשיו שגם כאן שאת ואני ולחלוטין שונים. אצלך יש "לעשות סקס" ויש "לעשות אלימות". ולכן גם התחושות שונות.

לפני 10 שנים
Black Lotus​(מתחלפת){זאלופון} - שכחת שכבר בדקנו את זה פעם, במפגש של פורום הסאביות?
קראטה או לא, אני עוברת אימונים בהאבקות עם זאלו, לא היה לך סיכוי :)
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - מוכשר אלוהי המשנה את בראשית שכמוך.
העבודות שלך מדהימות.
ראיתי הכל! את הברכיים של האסיר (ניכר שאתה גבוה)
את הירידה לפרטים בלחיים כשאתה מחייך, את קרטון החלב שנפל בעגלה, את השקיפות של הקולה!
לזה שמדף הבצלים מגיע לך עד אמצע הירך, שדון גבוה שאתה.

ובנוגע למילת הביטחון, כשאהיה קצת פחות חולה אולי.
אני אוהבת את הדיונים שמתפתחים פה, מאוד. כדיונים.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - חהחהחהחה. אלוהי המשנה בראשית....
אני לא אוותר לך. בסוף אבנה אותך בתלת מימד. את תראי. כולל הנזם החמוד הזה שלך והחיוך המהמם.

}{ בריאות.
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - אני סקרנית :)
ותודה שאתה לא מוותר.

}{ הזהר בנשיקותייך, אני חולה!
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - פסדר }{}{}{
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - עכשיו אני חולה עלייך.
תראה מה עשית. סקנדינביה!! (כן, אני יודעת..)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אני עובד על החיוך שלך ואת עם הסקנדינביה שלך. לא פלא שלא מצליח לי.
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - סליחה.
לא אפריע יותר.
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - בכלל!
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - תפ-סו-ני! איך נזכרתי במשחק הזה :)
לפני 10 שנים
Anjelina{Eliphal} - ((hugs))

you guys are funny
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - יואו, ׳ג׳לינה, אני מובכת עכשיו כמו ילדה.:) חיבוקים ונשיקות!
את יודעת, אני אוהבת ויודעת אותך דרך העיניים של אליפל ודרך הלב שלו, והמילים.
אבל החיבוק שהייתי נותנת לך לו הייתי פוגשת בך, היה מהלב שלי ישר ללב שלך.
בלי שבילי ביניים. היית מרגישה לבד.
ועד אז, מפסיקה לרוץ, נרגעת. הגיל עושה את שלו :)

לפני 10 שנים
Brave Dwarf - משיגינע. ככה את חולה?
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - כן. וכואב לי הגרון מאוד :-/
לפני 10 שנים
מתוקף אישיותה - קראתי.
הכל.
ולמדתי מזה.המון.
אחד הדיונים היותר חשובים שנכתבו בכלוב.
תודה!
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - }{ אני מסכים אתך. באמת יצא פה שרשור מעולה עם תובנות נהדרות. גררתי אותו מהפורום ואני עדיין לא מצליח להבין למה שם הוא לא קיבל צורה כזאת. כי חבל. כי באמת באמת חבל. שרשורים מהסוג הזה לא אמורים להתחבא בבלוגים שוליים של גמדים למיניהם, אלא להתנוסס לעיני כל.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י