שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 10 שנים. 8 בדצמבר 2013 בשעה 9:13
  1. היא חסרה לי. אחרי שבוע וחצי בלעדיה כמעט נחנקתי כששמעתי את קולה. כמעט נפלתי על ברכיי, כמעט בלעתי דמעה מהתרגשות. אני רוצה להצמיד את כף ידה אל פניי ולהסניף אותה ואחר כך לנשק כל אצבע בנפרד ולהירדם כשהן בפי.

  2. יש לי מדים במידה שלי. באמריקה האנשים לא חייבים להיות מרובעים, הם יכולים להיות ארוכים יותר מרחבים. המכנסיים מגיעים עד אמרות המגפיים ואינם נשמטים מהמותניים והשרוולים לא מתפוצצים בכתפיים ואשכרה מכסים את הזרועות.

  3. החלק הכהה יותר של חברים החליפו את שמי ל bro והחליטו שאמי הפולנייה עשתה לי אמבטיית אקונומיקה אחת יותר מדי.

  4. הם לא מכירים את המילה "פראייר" פה. אף אחד מהם. לא המקסיקני שהמליץ לי לקנות את הסוללות אצל שכנו הזול ממנו. וגם לא שכנו שמלמל "מה נשמע הלילה?" כשעשה חשבון וחייך כאילו אנחנו מכירים מאז סנטה ברברה ניצרה את האינדיאנים בערבות. גם לא הגברת שהעירה לי בנימוס ששרוכי נעלי התרופפו ולא הבחור מ"אפל" שהסביר לי על הצעדה שעברה מעבר לחלון. ואפילו הבחור המקסים מהשמורה שהתיישב לידי ועשה אתי כברת דרך כי הבין שאני צפוף בזמן, כדי להראות לי את המקומות היפים ביותר, על פראיירים לא שמע מעולם.

  5. הזריחה מעל הערבה יפה מכל דבר אחר שראיתי בחיי (לא כולל אשתי) והפסגות המושלגות של הרי קליפורניה עוצרות נשימה. האנשים כאן נחמדים כפי שאנשים אמורים להיות לאחר מותם כשהם מכונים מלאכים או להופיע ביחידים ולהיקרא "מיוחדים". הכבישים מתחננים לתאוצה והמרחבים לנשימה עמוקה. אני נמצא בגן עדן, חבריה, ואני מפחד לנשום. פן אתרגל, פן אסתחרר, פן לא ארצה לחזור. אני נוגע בשמיים לא רק כשאני עולה ל"ויטני" מ"עמק המוות" והעננים מקיפים את הרכב ומטביעים אותו בערפל, אני נוגע בשמיים כשאני מתעורר ומבין שגם אם היו מציעים לי, לא הייתי מחליף אף שביל בו בחרתי, כי כולם הביאו אותי לכאן.

  6. אני רוצה לחיות לנצח, אך מוכן למות מחר כי אני יודע שזכיתי בכל מה שבן תמותה מסוגל לבקש לעצמו וגם בכל מה שעליו לא העז לחלום.

http://goo.gl/o3wRx5

the rain song - איזו הפתעה נחמדה, לראות אותך כאן:)

כן, ארה"ב מרהיבה ביופי שלה וגם בגודל הבלתי נתפס.
זה היה הדבר שהכי הרשים אותי, כשהייתי שם.
הגודל הזה, של הכל.

חזור במהרה, מתגעגעת
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אני אחזור ל LA בעוד שבוע וחצי. יקח לי כמה ימים להתאושש ולקחת את מה שהחסרתי מאשתי. ואח"כ... ואח"כ יש לי הרבה מאוד החלטות לעשות.
ואגב, גם את מאוד חסרה לי. סדר היום שלי אבד את סדרו.
לפני 10 שנים
Madame T​(שולטת) - WOW איזה תמונות!

כן, נשמע שטוב לך, אליפל. חסר לך, אבל, אם תישאר שם :)

תהנה מכל רגע ומכל חוויה וחוויה באופן ייחודי ומיוחד.
נשיקה לאנג' כשתראה אותה (וגם לך אחת) :)
}{
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אני לא רוצה לחזור, מאדאם. אכתוב על כך בהרחבה כאשר אשוב הביתה, אבל אני לא רוצה לחזור לישראל. המדינה הזאת לא עושה לי טוב. היא לא מתאימה לי. אני נתתי לה המון ללא תמורה, אני גם לא רוצה תמורה ולא למען תמורה נתתי, אבל אני נחנק שם. היא הורגת אותי מעצם היותה לא מתאימה לי משום בחינה.
אני מצטער.
לפני 10 שנים
Madame T​(שולטת) - :(
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - טוב לי. אני חושב שזאת סיבה טובה לחייך, מאדאם.
מה עוד שאני אחזור כי יש לי מחויבויות חשובות יותר מאושר של עצמי. אבל אני אעשה את הכל כדי שזה לא יהיה בקרוב וכדי להשאיר אחרי מספר דלות פתוחות עם מחצלת שימתינו לי שאסיים את מה שאני צריך.
}{ (במאמר מוסגר: לו הרוב הישראלי היה מורכב מאנשים כמוך, מאדאם, הייתי מדבר אחרת. דעי לך שכאן אנשים כמוך הם נורמה ולא יוצאים מן הכלל ואני רוצה לחיות בין אנשים כמוך ולא לחפש אותם בנרות)
לפני 10 שנים
אניגמטית​(שולטת) - מדהים. גם המילים וגם החוויות ובעיקר-התמונות. תהנה מותק, מגיע לך }{
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - }{ אני נהנה.
לפני 10 שנים
Gia X - כשאתה מספר על האנשים הטובים, העוזרים, אולי אף תמימים במקצת, זה מחמם את הלב. איני מכירה אותך, אך מהדברים שאתה כותב, מצטייר אדם שפותח עיניים גדולות על העולם ואוכל - טורף אותו בביסים גדולים, תוך הערכה נכונה של כל ביס וביס וטעמו. ואני אומרת - אולי, רק אולי, האנשים הופכים טובים יותר, כשמסתכלים עליהם בעינים טובות, כשם שחיוך תמים ללא סיבה מעורר תגובת שרשרת של חיוכים אצל אלו הנמצאים מולנו. תמשיך לטרוף את העולם ולנשום אותו ולהנות מכל רגע. אתה מהווה השראה. :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אני מאמין שחיוך וטוב לב עוזרים לשפר את העולם, אבל אף אחד מאתנו אינו נצחי וכאשר הסביבה גועלית גם המחייכים הגדולים ביותר כבים, בהדרגה מבלי שהם עצמם ישימו לב. כאן אני פורח כי זאת הסביבה הטבעית שלי. הם אנשים נחמדים כי הם אנשים נחמדים. הם נחמדים גם אם אהיה ביניהם וגם אם לאו. כי זאת הנורמה. כי מבחינתם האדם אמור להיות נחמד. ואני מסכים אתם. הנורמה הישראלית אינה נורמלית. אנשים לא אמורים להיות חצופים חסרי נימוסין גועליים ותחמנים. אנשים אמורים להגיד זה לזה בוקר טוב בבוקר וערב טוב בערב. הם אמורים להתנצל אם טרקו את הדלת על זה שצעד מאחוריהם ולהחזיק אותה בפעם הבאה. הם אמורים לחייך כשהמבטים מצטלבים ולהגיד: אוחחחח..... איזה קר הערב (מינוס שתיים כאן בהרים) ובתצוגה של טיטניק כבר ביקרתם? זה מה שהם אמורים לעשות. וכשהם מוצאים פתקית עליה כתוב: "אל תלחצו אם שכחתם משהו בבית, חייגו "0" ונספק לכם את הכל בחינם", הם אמורים להתקשר "0" אך ורק אם הם באמת זקוקים למה שיביאו להם ולא כי זה "בחינם". כי ברגע שהם מתקשרים כי זה בחינם, אחרי עשר פעמים במספר "0" מפסיקים לענות. אז נחמד או לאו, בישראל אני מתרוקן ומפסיק לענות והנה לך תגובת שרשרת אבל בכיוון הפוך לחלוטין.
ותודה רבה, (-:!
לפני 10 שנים
cיגי - כל כך כייף לקרא את הרגישות שבך:)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - }{
לפני 10 שנים
השולט אור​(שולט) - אני מזמינה בשבילך חיים ארוכים :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - נו ברור, ומי עוד יוסיף לך שקל שלם בכזאת נדיבות כאשר תבואי ללוות ממנו שלושה שקלים? (-:
לפני 10 שנים
השולט אור​(שולט) - נו הרי ברור וצפוי שהכול יהיה אינטרסים בחיים :)
לפני 10 שנים
יהלום נא - עשית לי טוב בלב
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - יופי. זה טוב מאוד. אני שמח.
לפני 10 שנים
מתוקף אישיותה - אח על ה6 שלך :)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - (-: LOL.
לפני 10 שנים
להבה חשופה - אליפל היקר:-).

עוד "קצת", תשוב הביתה לאשה ולילדים ולא תצטרך לחלום על..

איזה יופי שיש לך מדים בדיוק כמו שאתה צריך. !.

אמרתי לך שאתה צלם מדופלם?!. הצילומים שלך, מעניינים מרתקים- עונג אמיתי למתבוננים (במקרה שלי מתבוננת).

}}{{ + }}{{ מכולנו.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - עוד שבוע וחצי להבונת. וזה לא אני. שפצרתי את המצלמה שלי. יש לה יכולות מדהימות עכשיו. אלה רק שלוש תמונות הכי נגישות שהיו לי. כשאחזור ל LA אעלה עוד כמה תמונות של נבדה וגם נתחיל לטייל בסופי שבוע אז בכלל יהיו לי ערמות של תמונות מהממות.

והו כן לגבי המדים.... מי כמוך יודעת איזה מריטת עצבים זאת בכל פעם להשיג אותם במידה שלי.
לפני 10 שנים
בשקט​(נשלטת) - מחייכת.
}{
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - מתחת לשפם?
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - עוצר נשימה, כמוך.
* לא אכפת לי. אתה עדיין חייב לי גלידה. או קפה, נו.
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - אני חייב לך הרבה יותר.
הרבה הרבה יותר, מותק.
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - כמה אני שמחה לשמוע ממך, אתה לא יודע!
כי לא אצליח להסביר. }{
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - נשיקות מעיר המלאכים!
לפני 10 שנים
מקופלת​(נשלטת){Blue eyed } - !
לפני 10 שנים
Bent - במדבר היפה הזה, יש מקום שאם לא מתעצלים וההולכים יום ומשהו, עומדים על קצה רכס שכזה, ואין אף אבל אף עדות לקיום האנושות מסביב.

אזה לא שהמקום שקט, יש רוח, ושמעים שם את הדו שיח של המדבר עם הצמחייה ולא מעט חיות, שאנחנו לא קולטים.

כשיצאתי משם רחפתי כמה ימים טובים אחרי.

תמיד טוב בשלב מסויים של החיים לעשות עבור ביתך.

תעשה חיים, גם אם תטע שם רגליך, אני עדיין בא לבירה:)
לפני 10 שנים
Brave Dwarf - זה לא ממש האזור של רכסים. המקום הספציפי הזה נמצא טרם מגיעים לנבדה מכיוון קליפורניה והאזורים המרוכסים ממוקמים בתוך נבדה יוטה ואריזונה, אבל הבנתי היטב למה שאתה מתכוון. הערבה הזאת עוצרת נשימה בעיקר בגלל מרחביה אבל גם מכל מיני סיבות אחרות.
בתכלס עוד לא התחלנו לטייל כי הייתי עסוק עד עכשיו. אני מניח שנתחיל בסוף השבוע הקרוב ואז יהיו לי יותר תמונות מיותר מקומות מגוונים.

ובנט, אתה תמיד מוזמן לבירה במיוחד אם לא אכפת לך שאני אשתה חלב. יש פה מבחר מאוד מכובד של בירות. טעמתי חלק, עדיין לא החלטתי על המועדפת, אבל המבחר בהחלט עשיר. אני יותר מתלהב מחלב 18% ומהשמנת שלהם, לה אשכרה יש טעם של שמנת. בהתחלה נתקלתי רק במוצרי חלב דלי שומן ודי התערערתי כי הם היו מגעילים ברמות אבל עכשיו טוב לי גם מהבחינה הזאת (-:

ורגוע כאן ואנשים כאן כל כך נחמדים ומסבירי פנים ואין שום מתח באוויר. כרגע הערים מקושטות לקראת החג וזה נורא נורא יפה במיוחד בלילות. על צמתים גדולים עומדים עצי אשוח ענקיים ומקושטים, גם בקניונים, ומחלונות רואים את חדרי המגורים המעוטרים בפנסים צבעוניים. אני אוהב את העם האנושי הזה ומקנא בו בכל לבי.
לפני 10 שנים
oh Ella - פשוט ונהדר. מחזיר אותי לבית האמריקאי שלי אי שם בעבר.
לפני 10 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י