שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 8 שנים. 10 במאי 2015 בשעה 1:19

אנחנו עושים אותה ביחד גם כשאנחנו בנפרד. כשאני מחייג אליה מבסיס סגור, ומצמיד את האוזן הסמוקה אל הנייד, מתגבר על מבוכה שזורקת אודם בפניי ומבקש ממנה שתעשה לי... היא יודעת מה. היא יודעת מה אני צריך גם מרחוק ואפילו מה אני עושה. וכשמגיע הרגע הנכון, לוחשת באוזני: תגמור, תינוקי, תעשה את זה בשבילי, תעשה אתי אהבה.

 

אנחנו עושים אותה כשאני יוצא לריצה ופונה אל המבואה. כשהיא שורכת את שרוכי נעליי ומביטה לתוך עיניי מהרצפה. כשהיא מטפסת על רגליי כדי להתרומם על רגליה, מכופפת אותי אליה ומדביקה לי נשיקה. כשהיא מניחה את ידה על ישבניי, מנסה לצבוט וצוחקת כי אצבעותיה מחליקות על השרירים. ואז מרצינה ולוחשת: אתה עושה את זה בשבילי, תינוקי, אתה עושה אתי אהבה.

 

גם במקלחת אנחנו עושים אותה. פעם היא נהגה לשמוט את הסבון ואני הייתי מרים אותו. היום אני עושה את שניהם כדי שתוכל לראות אותי בתנוחות הכי פגיעות ולדעת שהגבר שלעולם לא מפנה את גבו אל חלונות ודלתות ומזיז אותה מהם או אוטם אותם בתריס חשמלי, מול עיניה מרגיש מוגן. וכדי שתלחש באוזני כשארכין את גופי אליה שתסבן את ראשי: אני אוהבת אותך, גורוני, עכשיו תעשה אתי אהבה.

 

לפעמים יש בינינו חילוקי דעות, נדמה לי, ואנחנו מנהלים דיון לגביהם. אולי, אילו רבנו באמת, הייתי מרגיש אחרת, אבל אנחנו לעולם לא רבים. אני אומר את מה שאני חושב ומתמוגג כשהיא אומרת את מה שהיא חושבת. לא רק בגלל התוכן, בגלל האופן בעיקר. ולכן כשהיא מכרבלת את אצבעותיה בשיער חזי ומושכת אותי אליה, אני תמיד נכנע ומבין שבכלל לא התדיינו, אלא עשינו אהבה.

 

הבוקר אמרתי לה שאני מוכן לעשות את כל מה שצריך כדי לא לאבד אותה, כי אני לא מצליח לחשוב על עצמי לא שלה. היא שאלה אם חשבתי שתדרוש ממני לוותר על כל מה שאני אוהב כדי להשאיר אותה שלי. הרהרתי בדבריה במשך מספר רגעים, טרם מלמלתי: "לא, אנג'ל, זה פרדוקס. את כל מה שאני אוהב."

 

אחר כך, כשעשינו אהבה – אחרי שחזרתי מבסיס מרוחק, מילאתי את מטלות הבית, שימשתי ריצפה, ספה ומתקן לונה פארק לילדים, וגמאתי את 15 הקילומטרים בפארק, שמטתי את הסבון במקלחת והרמתי אותו – חשבתי על כל מה שאני מוכן לוותר עליו עבורה. וגיליתי שאין לי על מה לוותר כי הכל, כל מה ומי שאני, כבר מזמן שלה.

 

ואחרי שסיפרתי לה על כך, עשינו אותה עוד שלוש פעמים. וגם עכשיו, כשאני כותב ומביט במסך דרך אגמי דמעות שנקוות בעיניי, אנחנו עושים אהבה. 

https://www.youtube.com/watch?v=107dADrIVBk

Brida​(נשלטת){DDDOM} - 3> אהובים.
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - אוהבים
לפני 8 שנים
Eve - איזה רומנטי אתה .
אין סיכוי שגבר כותב ככה .

זאת תמונה שלך בפרופיל?
זה נראה כמו מג'ורנל , כל קוביה במקום :)
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - ואת זה?
...אני נוגע בשפתיך, אני נוגע באצבע בקו התוחם את שפתיך, אני מצייר את פיך כאילו ידי מולידה אותו, כאילו הוא נפתח בפעם הראשונה, ודי לי לעצום את עיניי כדי למחוק את הכל ולהתחיל מהתחלה, כל פעם מחדש אני מוליד את הפה שבו אני חושק, הפה שידי בוחרת ומציירת על פניך, פה נבחר מבין כל הפיות, פה שבחרתי מתוך חירות מוחלטת לציירו בידי על פניך ושמתוך צירוף מקרים שאיני מתיימר להבינו, הוא זהה לגמרי לפה המחייך תחת הפה שֶׁידי מציירת לך...
לפני 8 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - תאמיני.
לגמרי תאמיני :)
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - חייכת אותי.
כבר התחלתי לשכוח שהייתי פה פעם.
לפני 8 שנים
להבה חשופה - אליפל מותק:-)

זכיתי להכיר את אנג'לינה שלך (כמה שנים עברו? מי סופר :-)). היא בהחלט נזר הבריאה שלך .
כל מילה / שיר או מכתם אהבה שאתה כותב לה ועליה יצוק בסלע.

אך יותר מכל, לראות את אהבתכם מתעצמת כל הזמן , עבורי זה אושר גדול.

אהבתכם לא תסולא בפז.

"כפרה", מסור אהבתנו לאחת וליחידה מיוחדת כל כך - אנג'לינה שלך.
ונשיקות למתוקים שלכם גם כן.

}}{{.

"דודה חייל!" וכל החבורה העליזה.
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - }{
אנחנו מציינים שש שנים בעוד חודשיים. כך שכן... המון המון הזמן. ואותי את מכירה עוד לפני החברה שהייתה לי לפני אנג׳. כי כשהכרתי את אננה את ואני כבר היינו חברים. אין לי מושג כמה שנים את ואני מכירים. אני פוחד לזכור. אמאל'ה, אני זקן!
נשיקות לכוווווווולם. כולל ההוא עם הזנב.
לפני 8 שנים
להבה חשופה - נכון. הכרנו כאשר היית עם אננה. (מאז עברו המון ימים ולילות, שנים ארוכות וטובות).

מותק, אתה "זקן"? שרוקד עם טייץ וקוקיות ורודות :-). - NOT.

נשיקות המון המון לכם.

}}{{ + }}{{
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - זקן זקן ועוד איך זקן.
אבל אני לא מתלונן, גם לזקנה יש יתרונות. (-:
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י