בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Clotted Blood

And with tears of blood he cleansed the hand,
The hand that held the steel:
For only blood can wipe out blood,
And only tears can heal.
Oscar Wilde / The Ballad of Reading Gaol
לפני 8 שנים. 16 במאי 2015 בשעה 3:05

אנג' התחילה לעבוד באופן מסודר לפני מספר שבועות. למחרת, במהלך ארוחת בוקר, היא סיפרה לי שחברתה, פיץ', קפצה אליה לביקור במקום עבודתה כדי לאחל לה בהצלחה.

 

"פיץ' ראתה את 'חמישים הגוונים' של מה שזה לא יהיה." הודיעה.

"מגיע לה," מלמלתי והושטתי מפית לעוזי, שמרח מחית פירות יער על שפתיו ומאחורי גבי עשה פרצופים לאחותו, "שתלמד להתייעץ."

"היא דווקא אהבה אותו," הכריזה אנג'לינה כמעט בהתרסה.

"טוב, מה אפשר לצפות ממישהי שקוראים לה 'אפרסק'," החזרתי.

"אליפל! היא אמרה שהזוג הזכיר לה אותנו!" אספה את המפית מעוזי וזרקה אותה לפח.

"אלוהים שישמור," שפשפתי את הזיפים בכפות ידיי ואישרתי לילדים לקום מהשולחן, "מצד שני, כמו שאמרתי, מה אפשר לצפות מ..."

"אתה כזה כבד." קטעה אותי, "לאנשים מותר לראות לפעמים גם סרטים מטופשים!"

"ברור," הסכמתי, ובזווית העין עקבתי אחרי הקטנים כדי לוודא שהם מניחים את הצלחות במדיח, "אבל אסור להם למצוא אותי בתוכם."

"היא אמרה שאתה שתלטן, רכושני וקשה כמוהו."

"הוקל לי. כי לרגע חששתי שהיא חושבת שבגלל שאני קיטשי ודביק, אני גם רדוד ומשעמם כמו חלומה הרטוב של עקרת בית משועממת שעייפה מלהתחבק עם מטאטא." חייכתי, "אני בטוח שהסברת לה שאני לא קשה."

"אתה תמיד קשה כשאתה לידי," לחצה את ידה אל חלציי וחמקה מהתשובה.

 

אני לא חושב שאני קשה. יש לי עקרונות שכמעט לעולם לא מתרככים, אבל העדר עקרונות לא הופך אותך ל"קל", אלא לסמרטוט. אני דורש מכולם, אך בעיקר מעצמי, שיפור, עקביות, ביקורת עצמית ומעריץ יושר והשגיות. אני מופנם, שונא קולות של אנשים וגם מבעליהם שומר מרחק. מגיל צעיר אמצתי לעצמי דיבור עצל כדי שלא ישאלו אותי שאלות מיותרות. אני מתעב שיחות סרק וקונה במזומן כל מה שאני אוהב כדי שיהיה אך ורק שלי. אבל אל מי שאני רוחש לו כבוד, אין רך ממני בתבל. עליהם אני מגונן, קשוב להם וסבלני, וכמעט ולא קיים מעשה שיעורר בי כלפיהם בוז. יש לי קומץ של ידידים קרובים והתברכתי בשני חברים למענם ולמען יקיריהם אני מוכן למות. למרות שלדעתי חבר צריך רק אחד, בתנאי שהוא טוב... כמובן.

 

"אני קשה?" שאלתי קולגה בוקר אחד, מבלי להשיב לברכת שלום אוטומטית, בה כמו תמיד פגש את פניי.

"ועוד איך!" פתח אלי זוג עיניים מופתעות, "ילדים שלך מסדרים את המיטות וממונים על פינוי מדיח מאז היו בני שלוש!"

"שנתיים וחצי," תיקנתי אותו.

"ילדים שלי עוד לא הלכו בגיל הזה!"

"בולשיט, אל..." שיסעתי את עצמי, "אתה פשוט בחרת להקל על עצמך את החיים ועל הדרך עליהם."

"בנאדם!" הוא נשמע מעט נעלב, "אתה מתחיל את היום מהתעמלות משותפת עם ילדים ב- 5:30 AM ומשתייה של דשא. אצלכם בבית מנגבים את הברז אחרי ששוטפים ידיים. אתה לא סתם קשה, אתה צבא!"

"שתייה של מיץ נבט חיטה, ומנגבים גם את המקלחון אחרי מקלחת." שוב תיקנתי אותו, "בסדר, הוכחת שאני מסודר. מסודר אין משמעו קשה, מה עוד שזה לא חל על האורחים."

"אמרת אמרת," הניף את ידיו בתנועה תיאטרלית, "אני הולך להביא לי קפה מהמכונה, אתה רוצה גם או ששוב תשתה מים כי הקפה שלך חייב להיות בדיוק כמו שאנג'לינה מכינה?" 

"מים." פלטתי כלאחר יד.

"לא קשה, מה פתאום! לא קשה בכלל, רק מסודר!" שמעתי אותו רוטן בדרך אל היציאה.

 

התקשרתי לנייד של אנג'לינה כדי לברר סופית אם אני קשה או לא, וכמו להרגיז, ענה לי קול זר. ביקשתי את אשתי והקול השיב לי שהיא כרגע לא נמצאת במקומה. למרות ששאלתי מתי להתקשר ונעניתי שתתפנה בעוד עשר דקות, גם אחרי עשר דקות על השעון ועוד שתיים לכל מקרה, ענה לי אותו הקול. שוב ביקשתי את אשתי שעדיין לא חזרה ושוב נתבקשתי להתקשר בעוד עשר דקות נוספות.

 

"טוב, תמסרי לאשתי שתחזור אלי." מלמלתי לתוך הנייד, "אני בעלה."

"תיארתי לעצמי שאתה בעלה של אשתך, סר," השיב הקול, "אני אמסור."

 

כשחזרה אלי, הסבירה שהייתה בחדר תיקים וכיוון שלשמלה שלה אין כיסים, לא לקחה אתה את הנייד. הודעתי לה שאאחר היום, כדי שלא תדאג וניתקתי את השיחה.

 

כשהחניתי את הרכב ומסתבך עם המחשב הנייד, הניירות ועם כל השקיות שישבו במושב האחורי, התעכבתי להיכנס, אנג' יצאה לעזור לי. היא לא אמרה מילה למרות שבבירור הופתעה לראות את התוויות שבצבצו מתוך השקיות. כשנכנסנו הביתה, ביקשתי ממנה למדוד ולהביע את דעתה על השמלות שקניתי. היא פסלה שתיים מתוך שש ואמרה שתחליף/תחזיר אותן מחר. הודתה לי, כמובן, בנשיקות הכי מתוקות בעולם והגישה לי את הארוחה. בזמן שהאכילה אותי, פעם עם מזלג, פעם מתוך שפתיה, מקנחת את פי בלשונה, זרקה אלי מבטים מצוחקקים, אבל לא הוציאה מפיה הגה, כי היא יודעת שאני לא אוהב לנהל שיחות לפני שאני קובע מתי. אחרי שהשכבנו את הצאצאים במיטות ופרשנו לשלנו, אחרי שנשימותינו התייצבו ושוב נשמנו בנפרד, אחרי שהניחה את ראשה על חזי ורגלה התחפרה בין רגליי כמו שאני אוהב; אספתי קווצה משיערה, הסנפתי את ניחוח התותים, ועוצם את עיניי בעונג, שאלתי:

 

"אני נורא קשה, או שרק קצת?"

"אתה לא קשה בכלל, תינוקי," לחשה והניעה את רגלה על אשכיי, "אתה מאוד... מסודר. כל אישה עובדת צריך שיהיו לה שש שמלות עם כיסים עבור הנייד, אם היא מאוהבת בגבר לא קשה, ומאוד מסודר."

"נכון," הסכמתי ונשמתי לרווחה.

"אבל אתה יודע," הוסיפה טרם שקעתי בשינה עמוקה ונטולת חלומות, "אולי, כשאתה מתקשר, עדיף שתבקש את אנג'לינה ולא את אשתך... אם אתה ממש מתעקש לעשות רושם לא קשה."

"יש לך כיסים עכשיו, אז למי אכפת." הקפתי אותה בזרועותיי, סידרתי את גופה השברירי והעדין על חזי בתנוחה אותה היא מכנה CAGING, והסנפתי את אהבתה עוד פעם אחת במלוא הריאות, הפעם לפרידה. עד הבוקר.

היא חיבקה אותי כשהתעוררתי, ופולטת לתוך צווארי את חום נשימתה ודאגתה אמרה: אתה הכי רך שהכרתי בכל ימי. אבל אתה שלי בהשאלה כי כששוב תפרוץ מלחמה, אתה תתקשה ותתקשח ותביט בי במבט מזוגג ותאחל לעצמך לא לזכור אותי כדי לא להישבר, כדי לחזור אלי שלם. ולי תאחל לשכוח אותך אם לא. אתה כמו עלי שלכת שנופלים ברכות על האדמה כי הם חלק ממנה. אבל לא כדי להכות בה שורש.

לולי הפוסט הקודם, הייתי אומר ששוב מדובר בפרדוקס. אבל אני עייף וטרוד מדי ולכן רק אצרף לינק למשהו שכתבתי לה, בתקווה שגם כל מי שקורא אותי כאן, יצטרף אלי בתפילה.

אתחיל בתפילה

 

https://www.youtube.com/watch?v=eux2qnnslac 

יהלום נא - זה ממש לא משנה, קשה או קשה מאוד.
היא אוהבת אותך ככה.
זה נראה לי הכי חשוב.

והילדים עם המדיח, הרגת אותי... עכשיו אני מרגישה ששלי מפונקים מדי
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - זה כי את לא קשה מספיק. (-:
אני לא מאמין בחינוך אחיד. אלה לא אפרוחי אינקובטור. אם לא מצאת לנכון ללמד אותם, סימן שאין צורך. שלי בטוח מפונקים בתחומים אחרים לעומת ילדים אחרים. אני שם דגש על נפש בריאה בגוף בריא, קריאת ספרים ועל לקיחת אחריות על מטלה אחת בבית. מישהו אחר שם דגש על משהו אחר. וזה מה שעושה את העולם שלנו... נסבל ואולי אפילו יפה (תלוי באיזה יום בשבוע שואלים)
לפני 8 שנים
צמח בר​(נשלטת) - אם כבר,
אתם דוקא מזכירים לי זוג ספרותי אחר
את טטיאנה ואלכסנדר
מפרש הברונזה של פאולינה סיימונס
וסליחה על ההשוואות
בשבילי גם אתם זוג ספרותי :)
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - היי! מה שלומך, נשמונת?
במבט ראשון רציתי להתרעם כי חשבתי שאת מתכוונת לטטיאנה ויבגני (אונגין) ואז קראתי שוב ורווח לי. אני חושב שכבר אמרת לי את זה פעם. כי ההשוואה הזאת מוכרת לי. תודה רבה (-:
לפני 8 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - אני מוחה!
:-)))

לפני 8 שנים
Brave Dwarf - על מה? מה עשיתי? אני כבר אומר שזה לא הייתי אני ושאני לא מודה באשמה.}{
לפני 8 שנים
הכי מלמעלה​(שולטת) - דוקטור בי, אתה לא יודע כבר שאתה תמיד אשם...?
:)))

והמחאה שלי היא על לאק קטנטן בזכרונך..
לפני מספיק זמן, עשיתי לך את ההשוואה המוכרת..

מוחה. לגמרי מוחה.
}{
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - My bad
אבל תראי, לא הכל אבוד עדיין. קודם כל אני מתנצל (פירמטתי את התיקיות של הכלוב בראש ויש לזה מחיר) , שנית זכרתי שמישהו ערך את ההשוואה מכבר ולכן ללא ספק מגיעה לי הנחה. משהו כמו שליש על התנהגות טובה? (-:
לפני 8 שנים
צמח בר​(נשלטת) - שמחה שאתה מוצא בזה מחמאה כפי שאכן התכוונתי שיהיה :)
ובקשר לסדר-
האם יהיה מופרך לקבוע ששולטים ככלל הם אנשים מסודרים?
לא מכירה הרבה, אבל זה מאוד מסתדר לי מבחינה הגיונית.
לפני 8 שנים
Brave Dwarf -
אוי, אני לא יודע נשמה. נשבע לך.
אני גם לא מגדיר את עצמי שולט. אמת שהייתי בכלוב תחת פחות או יותר התווית הזאת. אבל זה לא אומר כלום כי אני חושב שאני לא BDsMי בכלל. זאת הייתה טעות של גיל התבגרות ושנמשכה יותר מדי שנים אך ורק מתוך הרגל, ולא משהו שאני יכול להעיד עליו כמאפיין קבוע של מי שאני. לדעתי אני, המיניות שלי והאופן בו העולם משתקף מעיניי, מורכב מדי מכדי להכנס למסגרת כלשהי בכלל ולמסגרת של שולט BDsMמי בפרט. אני שולט בחמש שפות, בפתחים שלי ברוב המצבים, באפייה של פשטידות ועוגות גבינה, בשטיפת סירים וניקוי תקרות מקורי עכביש ועוד. פרט לכל אלה, אני לא ממש יודע מה הקשר שלי עם שליטה. והמסודרות שלי נובעת מאותו מקום ממנו נובע המינימליזם שלי. אני רגיש לריבוי צבעים, פריטים, צלילים ולכל אנדרלמוסיה אחרת כי היא מערערת יציבות ומפריעה לביצוע של החלטות מהירות תוך זמן קצר. או משהו כזה... (-:
ואגב, אם כבר בסדר מדובר. נעלם לי שרשור שלם בפורום. ככה זה כשיש בלגן! (ואני גם חייב לציין שאני מקליד על עיוור כי אני לא רואה כלום בפונט הזה בחלון כ״כ קטן. אז כולי תקווה שההקלדה שלי תהיה סבירה ותביני את מה שהקלדתי כאן)
לפני 8 שנים
צמח בר​(נשלטת) - אוי.. אני כל כך מסכימה איתך בנוגע להגדרות!
אבל מה לעשות? הן מסדרות לנו את העולם בצורה כל כך נוחה (אפרופו סדר)
עד שאנחנו משתמשים בהן בלי לחשוב פעמיים.
יחד עם זה, חייבת לציין שבלי להכנס לפרטי ההגדרה של "שולט"
הזהות הוירטואלית שלך מאוד משיקה אליה
אז הטעות שלי יכולה להיות מובנת...
בכל מקרה, לא התכוונתי להעליב :))
לפני 8 שנים
Brave Dwarf -
מה פתאום להעליב. אני לא שומר טינה לא לכלוב ולא למושג. אני פשוט כ״כ לא רואה את עצמי כחלק מהמקום המגדיר שאין לי את היכולת לענות על השאלה הזאת ולהיות שלם עם התשובה. נתחיל מזה שלמרות כל השנים שהייתי בקהילה, עד עצם היום הזה אני לא יודע מה כוללת ההגדרה של שולט. במה הוא נבדל מאדם אחר שמנהל את חיו מחוץ לקהילה. דומיננטי? אני מכיר זיליון גברים דומיננטיים שאף אחד מהם אינו נמשך ל BDsM ואין להם מושג מה זה אפטר קייר או מילת בטחון. כזה שנהנה להכאיב? זה סאדיסטית ולא שולט. כזה שעושה אפטר קייר (קראתי באיזה שרשור שמי שלא עושה אפטר קייר הוא לא שולט אמיתי). אני לא עושה אפטר קייר. אני מת על נשיקות וחיבוקים, זה נורא כיף, אבל לא חובה. מילת ביטחון? (אם שולט אמר לך שאין לו צורך במילת בטחון, הוא לא שולט אמתי - גם כאלה שרשורים היו).
כלומר, אני באמת ובתמים לא יודע. אני לא יודע מי הם, מה משותף ביניהם, איך מזהים אותם, והאם יש לי משהו בולט משותף אתם, פרט לכך שכולנו בני אדם. בנוסף, זה מרגיש לי מגביל לאללה. פעם מישהו פמפם לי במשך שרשור שלם שלשולטים אסור לענג את הנשלטות אוראלית כי יש בפעולה הזאת משהו משפיל או לפחות מתרפס, מה שכמובן נוגד את הסטטוס של השולט. את יודעת, אני כל הלילה לא ישנתי אח״כ. חלמתי שמגיעה אלי משטרת ירידות ואוזקת אותי, ואחרי חקירה ממושכת אוסרת אותי על כך שבגדתי בעקרונות השליטה הקדושים. גדול עלי כל העסק הזה. אני יכול להיות פשוט אני בבקשה? (-:
ועכשיו רגע ברצינות: לדעתי לא קיים ״שולט״ אוניברסלי. אם יש משהו שלמדתי בכל השנים שלי בקהילה, הוא שכ״א מאתנו מגיע לכאן עם הפנטזיות שלו ומחפש פרטנר עם פנטזיות דומות עד כמה שאפשר כדי להגשים אותן ביחד (ועל הדרך להטיף לאחרים באופן מאיים ונחרץ שפנטזיות שלו הן הנכונות ושל כל השאר מפלסטיק), ולכן השולט שלך הוא לא השולט שלה ולהפך. כלומר, יכול להיות בהחלט, צמח יקרה, שהשולט, כפי שהוא משתקף מפנטזיה שלך, הוא בהכרח אדם מסודר מאוד. כי מניסיונך, אנשים שמקפידים על סדר ללא רבב משתייכים לבעלי מבנה פסיכוגני מסויים שמשרה עליך תחושה של... שוב, תחושה של מה שאת מצפה מהשולט להשרות על זוגתו. נשמע הגיוני? אם כן ובהמשך לדבריי, הרי שאם את החלטת שאני מתאים להגדרה של שולט כפי שאת מבינה אותה, אני אכן מתאים לה. ולא אני, ולא הוא ולא היא ולא אף אחד בעולם לא יכול להתווכח אתך.
לפני 8 שנים
צמח בר​(נשלטת) - מסכימה עם כל מילה שלך!
עכשיו יותר מתמיד
ויש לך כשרון נהדר
לעשות סדר :)
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - מחייך פה. את יודעת שבין השאלה שלך לתשובה שלי פתחתי את כל הפרופילים של שולטים בכלוב במטרה לקרוא בהם קצת ולהבין את המשותף ביניהם? מתוך עשרים ומשהו עמודים של ניקים, בחרתי כעשרה, אולי יותר. נפיחות עצמית הייתה די בולטת. נסיון להקרין אפתיות, גם היה שם. כלומר, טקסיות. טקסיות הייתה משותפת לאלה שבהם הצצתי. אבל מכיוון שטקסיות היא ההפך מאמת, לא מצאתי ולו רמז למשהו שיכול היה לספק את מה שחיפשתי (-:
לפני 8 שנים
מתנערת - ריגשת בתפילה. בכנות שבה, באהבה הענוגה והטהורה העולה ממנה; בדרכה שלה, היתה צריכה לפתוח שערי שמיים. אם צרבה את עיני בדמעות, אולי הקושי שיש בך,
יסייע לרכות התפילה לחדור את האטימות והחשיכה שמתרחבת סביב.
לפני 8 שנים
מתנערת - נראה לי שהמילה קושי אינה מתאימה, אלא קשיות.
לפני 8 שנים
Brave Dwarf - תודה על התגובה שלך ועל מה שאמרת בה.
מה ההבדל בין קושי לקשיות?
לפני 8 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י