ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מנדבושקס

כול קשר בין המתואר בבלוג לבין אירועים שהתרחשו במציאות אינו מקרי.
כמו כן הקשר בין הדמויות הנזכרות בו ושמותיהן לבין דמויות או שמות של אנשים אחרים חיים או מתים אינו מוטל בספק כלל ועיקר.
לפני 7 שנים. 23 באפריל 2017 בשעה 5:28

לעיתים, אני עושה טעות (לא להאמין שולטת שמודה בטעויות...) ולא מנפה דיי טוב, את האורגניזם העומד מאחורי האדומה, המעוררת את תיבת ההודעות המנומנמת שלי. אחד מהטעויות היא הנשלט המקלל.

כשירות לציבור תושבי/ות הכלוב , הריני מציגה קווים לדמות נשלט זה:

·        כששואלים אותו מה הוא עושה לפרנסתו, תשובתו "כול מיני", כול מיני מה? כל מרעין בישין דשויתי על מצראי לא אשוינון עלך?, כנראה כי מפה ואלך זה מדרדר במהירות...

·        הוא שולח תנמונות של איבר מינו. ראשית לא ביקשתי, שנית במקרה שלך זה לא מעניין אותי. האמן לי שראיתי, גדולים קטנים בינוניים, זקיף ונטיף. אנא  חסוך ממני תמונה טראומטית זו.

·        כשאין תגובה מצידי זה מתחיל..."יא זבל". ראשית לא אומרים זבל כי אם אשפה, ושנית פגעת פה בנקודה רגישה, אני זורקת אשפה לפחות פעמיים ביום (מעייף משהו...מוזכר איפה שהוא אצלי בבלוג שאני חייבת נשלט?, אם לא ,אז נראה לי שעכשיו זה זמן מתאים להזכיר זאת). אי לכך ובהתאם לזאת, אני  מכירה את הבחור שמנקה את הרחוב, וגם את ביתן האשפה, וכול פעם שאני רואה אותו אני לוחצת את ידו, וזאת מבחינת " אשפה נוגעת באשפה"...

·        "יא מכוערת". אני חוששת שאתה טועה ואני פה על מנת להעמיד אותך על טעותך. אני פונה בקריאה נרגשת לקוראי היקרים, שפגשו אותי. אנא עזרו לי, לעזור למקלל, ולתקן אותו לגבי  מראי החיצוני. תודה לעוזרים, ולהורי שהביאוני עד הלום...

·        "יא מכלועה ". פה אני נאנחת, גדלתי בשכונה של פושטקים וערסים, וכן יש לי מעט אופי של ערסית...וערסים הם מהזן החביב עלי, עד היום , מודה, אבל להגיד עלי שאני לא נעימה, לא סימפטית ומנוולת?

 

במחשבה שניה אתה צודק, במקרה שלך אני ככה. לגמרי. זה מה שקורה שמקללים, ועוד מלכה.

 

פינת המנדבושקס:  ויפתח אלוהים את פי האתון.

אביב נעורים - חחחחחח , ענק !!!
האונטרמנשן הזה טועה בגדול . מידיעה אישית .
לפני 7 שנים
QueenE​(שולטת){שולטת אחרת} - תודה לך:-)
לפני 7 שנים
Aציבעוני​(אחר) - ענק))
לפני 7 שנים
QueenE​(שולטת){שולטת אחרת} - תודה רבה!
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - גדול יפה אהבתי
חייב לציין לא כולם כאלו
לפני 7 שנים
QueenE​(שולטת){שולטת אחרת} - נכון,לא כולם כאלה. אבל אתה חייב להודות שאם לא היו כאלה,על מה יכולתי לכתוב? הם חומר מצויין לכתיבה. ..
לפני 7 שנים
יואב 31​(אחר) - :)
לפני 7 שנים
אלפא-בטא​(מזוכיסט){נשלט} - כמה שהזוי וכמה עצוב שמסתובבים בינינו בני אדם מהסוג שתיארת. הפיצוי הטוב שלך עוד יגיע!
לפני 7 שנים
QueenE​(שולטת){שולטת אחרת} - תודה לך ,זה נחמד מצדך!!!
לפני 7 שנים
סועד קשוח - ברשותך אתקן טעות נפוצה.
הגברים האלה (לא אני, לא אני) ששולחים יד למבושיהם, לרוב לא מבצעים פעולת גירוד אלא "מסדרים ומיישרים" את איבר מינם למנח הרצוי.
מחקרים רבים נחקרו ומאמרים אין ספור נכתבו כדי להסביר שתופעת היישור הזה היא אבולוציונית ומושרשת במיטב הגברים גם מאי הנוחות הפיזית וגם מההיבט הפסיכולוגי, דהיינו זין השמוט מטה בתוך התחתונים הינו ילדי, נקבתי, נצמד.
אוכל להרחיב לך פרטים נוספים על נוחות ואי נוחות במרחב הגברי השמורים בסודי סודות אפילו בפני אותם גברים מגרבצים כרונית, מבלי שיהיו מודעים לכך ( אני לא אני לא)
ושתהיה לך אחלה שבת.
לפני 6 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י