בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני שנה. 14 ביולי 2022 בשעה 19:18

מורן בודנר משתף:

ביום שישי בעוד שבועיים בתאריך 29.07 יתקיים כנס ייחודי מסוגו – כנס מיניות ויחסים אלטרנטיביים.

למה צריך כנס כזה? כי החוויה האנושית מגוונת וצבעונית. ניתן לראות את זה לאורך ההיסטוריה ועל פני תרבויות שונות – אין דרך אחת בלבד לקיים יחסי מין או להיות במערכות יחסים. האדם הוא יצור יצירתי, שאוהב ליצור את עצמו ואת יחסיו עם אחריםות מחדש שוב ושוב ושוב. כל עוד אותם היחסים נבנים בהסכמה, אין סוף למה שנוכל ליצור בתוך חיינו מתוך עונג ושמחה.

למה בחרתי להשתתף דווקא בכנס הזה? אני רוצה לחיות בעולם אמיץ, כנה ורב-גוני. אני רוצה ללמוד עוד על עצמי ואיך אני יכול להעמיק את מערכת היחסים שלי עם עצמי, עם המיניות שלי ועם אחריםות שמשמעותיות בחיי. אני צריך את הכנס הזה לא פחות משהכנס צריך את הידע שלי, שכן גם אני אדם שנמצא בהתפתחות אישית, ונכון להיום אין לי כמעט איפה ללמוד. ותכלס, מי מאיתנו באמת למדו מיניות? מי כאן קיבלה הכשרה מסודרת לגבי מערכות יחסים? אני זקוק למרחב שבו יש א.נשים שמוכנותים ללמד אותי. ועל הדרך, גם לי ידע להעניק להםן.

איזה הרצאה אני אעביר? בכנס אעביר הרצאה (מוקלטת מראש) שנקראת "הריאיון הגניטלי: לתת קול לאיברי המין". הריאיון הוא דרך להכיר וליצור קשר עם כל סוגי איברי המין ללא מגע וללא שפיטה, בצורה מיודעת טראומה וקוויר-פרנדלית. ניתן להשתמש בשאלות שבראיון לבד עם עצמנו, כחלק מעבודת גוףנפש עם איש.ת טיפול, או בין שני א.נשים שמתכוונים.ות להיות באינטראקציה אינטימית. המטרה היא לתת לאיברי המין קול להשמיע את עצמםן באופן אקטיבי – מה הרצונות, הצרכים והתשוקות שלהםן.

למה בחרתי להרצות על הנושא עליו אני מרצה? בתור מי שעבר את הריאיון הגניטלי בסדנאות עומק גם כנשאל וגם כשואל השאלות, ואחרי שהשתמשתי בזה ככלי טיפולי בקליניקה כדי לעזור למטופליי, נוכחתי שזהו כלי עדין ועוצמתי בו זמנית כדי להתקרב אל איבר המין, שהינו איבר אחד המשמעותיים בחיינו, אך שאנחנו ממעטים לפגוש לעומק. באופן כללי אנחנו מאוד מנותקיםות מגופנו, ואין מקום שזה ניכר יותר מאשר באיבר המין. אני מאמין שדרך אחת לריפוי מערכת היחסים שלנו עם איברי המין שלנו היא לדבר איתםן ולהקשיב להםן. בהרצאה תהיה לנו הזדמנות לחוות את זה עבור עצמנו.

Moran Bodner
מורן בודנר - מטפל גוף נפש קווירי.ת

https://bit.ly/3xyXI0u


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י