בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני שנה. 15 ביולי 2022 בשעה 10:21

עמית פל משתפת:

 

רציתי להגיד כמה מילים על מיניות. אנחנו פשוט לא מדברים.ות על זה מספיק. אולי לא בכלל. אני לא מדברת על שיחת ההתפארות על הסקס האחרון שלי. אני מדברת על, למשל, שיחת סלון שבמקום לדבר על פוליטיקה או קורונה (מעניין שעל נושא האינטימי הזה לא היתה לנו בעיה לדבר) אנחנו נדבר על מיניות, על ארוטיקה. אולי קצת על פנטזיות. שיחה עמוקה, רצינית, קשובה. 

אני מאד מדברת על השיח הטיפולי. כמה פעמים ה"דבר" הזה היה בחדר ולא דובר עליו. והרי מטופלים.ות נמנעים מלדבר על מיניות עוד קודם כי חוששים.ות איך יתפסו. וגם לנו המטפלים.ות לא חסר. גם אנחנו נמנעים.ות מכך לא אחת. 

מילת המפתח היא "לנרמל" להעלות למודעות את השיח על מיניות ועל יחסים. מודעות של "אפשר לדבר על זה". אישית כבר הבנתי שבהרצאות על חיי שאני נותנת יש מקום לדבר על המיניות, המיניות שלי, על העולמות שלי. לקחת מה שלא מדובר ולנסות לנרמל. 

וזה גם מה שאנחנו הולכות לעשות ב 29.7 בכנס תלם משלנו: כנס אונליין על יחסים אלטרנטיביים . כנס על העולמות המרתקים של בדסמ וא-מונוגמיה. בו אנחנו החיים בעולמות האלו הולכים.ות לשתף מעולמנו ובהיבטים השונים שלו.

את התכניה ופרטים תוכלו לראות בתגובות הראשונות, אני אספר שהולכת לדבר על הקשר בין התהליך המגדרי שלי לבין החלק החשוב של העולמות עליהן כתבתי בתהליך הזה. יהיה מעניין. הכל יהיה מעניין.

 

י

 

https://bit.ly/3xyXI0u

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י