שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המרכז למיניות אלטרנטיבית - מופעל על ידי מרכז חברתי קהילתי בע"מ חל"צ (מוסד ללא כוונות רווח)

כאן תמצאו פרטים וחדשות הנוגעים לנו.
לפני שנה. 15 ביולי 2022 בשעה 13:05

מיה מגנט משתפת:

 

מיה מגנט

מיה מגנט

אני מרצה בכנס כנס משלנו על טכנולוגיה וכיצד היא יכולה להיות כלי לפיתוח מיניות אלטרנטיבית. אני מחנכת מינית שעוסקת בחיבור בין אינטימיות וטכנולוגיה והיה לי ברור שאני רוצה למצוא את הזווית הנכונה לדבר על הנושא הזה בכנס. אחרי הכל... הקשר שלנו עם המכשירים הסובבים אותנו רק ילך ויתחזק בעתיד, אז אנחנו חייביםות ללמוד איך להשתמש בהם כדי להגביר אינטימיות ומיניות בריאה.

 

https://bit.ly/3xyXI0u

SurferBoy - נשמע מעניין מאוד האמת.
אני גיליתי על עצמי שזה הקשר שלנו עם הגוף שלנו שמייצר את העונג המיני, לאהוב את הגוף שלנו כל כך משפיע על החוויה
לפני שנה
Wishful thinking - נורא מעניין אני רק קצת סקרן לגבי הטייטל של מחנכת מינית.. האם יש תעודה כזו? היכן לומדים? ואם לא מה ההסמכה שמקנה את התואר מחנכת מינית?
(שואל כאן אך השאלה היא גם בנוגע למרצים נוספים תחת הטייטל 'מטפלי גוף נפש')
לפני שנה
המרכז למיניות אלט' - היי. ניתן ללמוד חינוך מיני בכמה מקומות בארץ, לדוגמא ב"דלת פתוחה". יש תעודה, בדלת יש תעודה שמוכרת על ידי international IPPF.
בנוגע למטפלים - בארץ יש הסמכות פורמאליות לטיפול. בעיקרון ההסמכות הם: עבודה סוציאלית, טיפול בהבעה ויצירה, קרימינולוגיה קלינית, פסיכולוגיה קלינית - והסמכות מתקדמות כמו טיפול מיני וטיפול זוגי ומשפחתי. אלו תארים מוכרים על ידי המדינה והם דורשים לרוב תואר שני ומעלה ולעיתים גם פרקטיקום, על מנת לטפל תחת הכותרת המקצועית הזאת, למעט עבודה סוציאלית.
אמנם, בארץ אין חוק שמעגן מי מוסמך לטפל באופן כללי וישנם הרבה מאוד מוסדות שמלמדים סוגים שונים של טיפול, ביניהם גם טיפולים שהמערכת הפורמלית איננה מתירה כגון טנטרה או טיפולים במגע.
למרות שכל המטפלות באינדקס של המרכז הן מטפלות עם הכשרה פורמאלית, אנחנו סבורות במרכז שיש מקום לתת ביטוי לגופי ידע שאינם פורמאליים בכנס משום שאנחנו נעדיף ניסיון והיכרות עם האוכלוסיות על פני הכשרה כזאת או אחרת. בכנס ישנם אם כן מטפלות לא-פורמאליות: מורן בודנר, איילת נתן, טלי זמיר וליאת ליליאן. בנוסף יש אנשי מקצוע מתחומים אחרים כמו ייעוץ, אימון וגישור, לדוגמא: מאשה הלוי, עו"ד אדווה ננטל, מיכל צוקר, שרון קל אור
ויש מטפלות פורמאליות: אפרת מנור (מטפלת מינית מוסמכת), לילך אריאלי (מטפלת בהבעה ויצירה), שחר נאמן (מטפלת בהבעה ויצירה), עמית פל (עו"ס ופסיכותרפיה), שי שפיצן (עו"ס קליני בהתמחות משפחה), רחלי טל (עו"ס קלינית).

נשמח לענות לכל שאלה נוספת
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י