אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה זה קשור?

חוויות של שולט לא אמיתי
לפני 5 שנים. 24 בנובמבר 2018 בשעה 20:56

אז קראתי איזה פוסט היכרות שהתגלגל לנושא הגיל המתאים/נכון להיות "שולט".
אחד מהציטוטים שהביא אותי לכתיבת תגובה היה פוסט בו אמרה משהי ש"היה לי שולט בגיל 14.5 והוא היה מנוסה".
ציטוט נוסף - אני שולט בן 20 ויש לי שנים של ניסיון..
אז באמת.
מבלי לפגוע באף אחד אישית אין דבר כזה שולט מנוסה בגיל 20 ואין דבר כזה נשלטת בגיל 14.5
נכון. כמעט כל אחד מגיל מסויים יכול להגיד "זונה על ארבע כלבה תמצצי" (או שזה כלבה על ארבע, זונה תמצצי - אני תמיד מתבלבל) ואפילו לקנות שוט מקסים עם קישוטים בעלי אקספרס.
אמה מה, עם כל הכבוד לדדי דומס שסישנו את המורה בכיתה ט' בדסמ זה עסק רציני.
מעבר לתשוקה ולהגדרה העצמית שיכולה לבוא בגיל צעיר יחסית, ההבנה של מהות מערכת היחסים הבדסמית, האחריות ושיקול הדעת, הרגישות והאפשרות לשחק ולמתוח גבולות תוך שמירה על הצד הנשלט מפגיעה פיזית או נפשית -  כל זה ועוד מצריך ידע, ניסיון חיים ובגרות שאין לגבר בן 20.
אז נכון, תראו לי דוגמאות של מבוגרים שמתנהגים כמו אס הולס, שולטים ותיקים שלא מבינים או מכבדים כללים בסיסיים בבדסמ וזה ברור שיש כאלו.
אולי אפילו תמצאו איזו דוגמא נדירה של בן 25 שהוא שולט ומבין את מהות השליטה.
במקרה הטוב אלו יהיו חריגים וודאי לא הכלל.
אז מה אני חופר? כי בשל חוסר הידע ובגרות של הצעירים החשש הכי גדול בכניסה מוקדמת הוא בגרימת נזקים בלתי הפיכים לצד הנשלט. פיזיים ונפשיים. ועל זה בפוסט נפרד.
המשך יום מעניין סוטים

שיר כאב​(שולטת){סוליקר} - מה שמקשה עלי להסכים איתך הוא הקביעה הנחרצת ששליטה "אמיתית" משמעה מתיחת גבולות.
לי אין עניין במתיחת גבולות, ואי אפשר להתווכח לפחות עם העובדה שיש לי ניסיון רב בשליטה בדסמית
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - לא הבנתי איך הגעת לזה שאני חושב שליטה אמיתית כוללת מתיחת גבולות. אם תקראי בלוג קודם שלי תראי שאני ממש לא חושב שיש דבר כזה "שליטה אמיתית" כי כל אחד מחפש משהו שונה. מה שניסיתי להגיד הוא שהבנת גבולות ומשחק בתוך התווך שמאפשרת הנשלטת הוא משהו שמצריך ניסיון ובגרות.
לפני 5 שנים
Ultraviolet​(נשלטת) - אם אנחנו מדברים על אין שליטה אמיתית, רצוי להגיד גם ששליטה היא לא ספקטרום, אלא יותר שדה. כל אחד אוסף מהשדה הזה את מה שמתאים לו, וזה לא הופך את זה לפחות או יותר שליטה.
כששני אנשים לא משנה באיזה גיל אוספים את אותם הדברים ביחד זה בריא.
שמירה על הצד השני יכולה לבוא מהצד השולט בלי שום קשר לבגרות, פשוט מתוך כבוד ואנושיות שבאים לשמור על הצד השני.
להיפך, לבחור בן 20 תהיה נטייה להיות הרבה פחות מזיק, פשוט כי יותר קל לקרוא את הכוונות שלו.
אז נכון, ניסיון אין לו. כנראה גם שהשליטה שלו היא לא מאד מנטלית והרבה יותר נובעת מהזקפה שלו. כמובן עם יוצאי דופן. אבל לא חושבת שהפוטנציאל נזק הוא בהכרח יותר גדול...
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - אולטרה היקרה, כתבת:
"לבחור בן 20 תהיה נטייה להיות הרבה פחות מזיק, פשוט כי יותר קל לקרוא את הכוונות שלו.
אז נכון, ניסיון אין לו. כנראה גם שהשליטה שלו היא לא מאד מנטלית והרבה יותר נובעת מהזקפה שלו."
אז זהו שלא. רוב ה"שולטים" בגיל הזה מתייחסים לבדסמ כעוד דרך להשיג זיון. במקרה הלא פחות שכיח הם קראו וראו 50 גוונים ומשוכנעים שהם כבר יודעים הכל.
וזה פשוט לא כך. לבדסמ יש השלכות פיזיות ונפשיות הרבה מעבר לכך. ובגיל צעיר לרוב האנשים אין את היכולת וניסיון להבין את זה.
זה לא אומר שאין יוצאי דופן אבל הרוב פשוט לא מבינים את הרבדים וההשלכות של מערכת בדסמית.
לפני 5 שנים
Ultraviolet​(נשלטת) - דווקא בגיל הזה יותר נדיר העניין של בדסמ כעניין של להשיג זיון, כי קהל היעד הרבה פעמים יראה את זה כבדיחה.
אנשים "רעים" יש בכל גיל. בערך באותם אחוזים באוכלוסייה. וזה לא שמי שרק מחפש זיון או אפילו להזיק משנה אם הוא בן 20 או 50. ולכן אעזוב את העניין הזה בצד.
דרך אגב, טיעון ה50 גוונים לא כל כך עובד על בחורים בני 20, שבקושי קוראים ובטח לא רומן רומנטי. הפורנו עובד פה יותר חזק בפנטזיות וביעדים.
אתה שוכח נקודה הרבה יותר חזקה בעניין של פגיעה, של מה קורה אחרי הפגיעה ואיך הצד הנפגע מקבל את הפגיעה. לרוב אותם בני 20 עוד לא איבדו את הראיה של אישה כבנאדם ולא כאובייקט מיני. אפשר לראות את זה מאד יפה בפניות שמקבלים פה לתיבת הודעות. וכשנפגעים ממישהו שמתייחס אליך כמו בנאדם, שלרוב אחר כך אם יבין מה עשה יתנצל ויכבד, הפגיעה מרגישה אחרת לחלוטין ממישהו ששם זין ונעלם.
אני מדברת פה נטו מניסיוני. אולי זה מאד קשור ליחס גילאים יותר מאשר לגיל הגבר. או הרבה יותר קשור לגיל האישה, וליכולת שלה לראות מה באמת קורה מאחורי הקלעים.
כי אין מה לעשות, ככל שנמצאים יותר בעולם, יותר קל להבדיל בין מה יעשה נזק ומה לא.
אני לא חושבת שהעומק של הבדסמ נקבע לפי גיל. הוא נקבע לפי כמה הצורך קיים ומה הצורך. וזה יכול להשתנות לפה או לשם עם הגיל. יש אנשים שנכנסו פעם ראשונה לבדסמ בגיל 40 ויש כאלה שבגיל 20. וזה לא שאין בניהם הבדל, בטח שכן. אינטיליגנציה שונה, אינטיליגנציה רגשית שונה. מצד שני זה לא המצב שיוצר פגיעה. פגיעה נוצרת כשלצד השולט לא אכפת מהצד הנשלט.
לפני 5 שנים
Vertlgo - וול אני לא מסכים עם כך שאי אפשר לשלוט טוב בגיל 20, או 25.
ע"פ מה שאני רואה שמתנהל כאן רוב המבוגרים למינהם מתנהגים בצורה הרבה יותר מכפירה ממה שאי פעם התנהגתי.
התחלתי על שליטה בערך בגיל 18 ולא, לא הזיקפה היא זו שהיניעה אותי ולחלוטין הבנתי מה זה יכול ועלול להולל אם לא אדאג לתקשורת טובה עם הנשלטת ואם לא אתייחס אליה בכבוד הראוי לה.

יש כאן כאלה שעוסקים בזה רק בשביל לזיין או לפגוע נפשית ופיזית ויש גם בצד השני.
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - אני לא מכיר אותך, לא יודע מה עשית ומה הניסיון שלך וגם לא רוצה להתנצח אתך על עובדות. יכול להיות שאתה מיוצאי הדופן ויכול להיות שמה שאתה כותב על עצמך לא תואם את המציאות. ברור לגמרי שיש ותיקים שהם זבל. יש גם ונילים כאלו, נשים וגברים ובכלל, אנשים לא משהו. הטענה שלי היא מאוד פשוטה. מה שאתה יודע אחרי שתי התנסויות וקריאה באינטרנט לא דומה בכלל לשנים של ניסיון. ולא משנה כמה אתה חושב שאתה מוכשר ויוצא דופן
לפני 5 שנים
Vertlgo - אתה הולך על ההנחה שכל מי שבן 20+- הוא בעל שתי התנסויות וקריאה באינטרנט, גם כל מה שאתה כותב יכול להיות שטות אחת גמורה, אנחנו כרגע (לפחות אני מקווה), לא מטילים ספק בכל אחד שבא ואומר את דעתו.
אין לי שום צורך להציג בפניך תמונה שקרית לגבי ההתנסות שלי. אני נוטה להאמין שגילאים 20 אלו גילאים טובים להיכנס לעולם הזה ולהתחיל ללמוד. גם אם זה מתחיל באינטרנט. יתרה מכך אני נוטה להאמין שיש מספיק שולטים בגילאים האלה שהם יודעים מה הם עושים. הרי ניסיון בתחום יכול להתחיל הרבה לפני.
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - כאן אתה טועה. אלא אם התחלת בגיל 8 לסשן את הגננת אז לא. אין לך ולא לאף שולט אחר בגיל 20 את הנסיון שיש למשהו שהוא עשר או עשרים שנים יותר ממך. אני אתן לך דוגמא טכנית ולא ממצה מהתחום שאני מלמד-קשירות. יכול להיות שאתה ממש סופר מוכשר ותלמד פי שתיים יותר מהר מהממוצע, עדיין יקח לך שנים לעשות חצי מכמות הסשנים שעשה קושר מנוסה. וזה יבוא לידי ביטוי ברמת הסשן שלך. מה לעשות, זה מצב דומה גם בדברים אחרים.
לפני 5 שנים
Vertlgo - כמובן שלא יהיה לו את הניסיון של מי שעושה את זה עשרים שנה אך האם רק מי שעושה את זה במשך עשור הוא מי שנחשב לשולט אמיתי וטוב? האם שליטה של שנתיים, שלוש, חמש לא תספיק לו ללמוד את הנושא? לפחות מספיק בשביל שלא יפגע במישהו? לא מספיק בשביל לדעת שצריך לפעמים לבקש רשות, לדאוג לנשלטת, לטפח ולחזק אותה אחרי שמורידים למטה, לא לחצות את הגבולות שקבעה?

לפי דעתי זה מספיק בהחלט. מי שלא הבין את זה בשנה הראשונה, כנראה גם לא יבין את זאת לעולם.
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - שאלת "האם שליטה של שנתיים, שלוש, חמש לא תספיק לו ללמוד את הנושא? "
תשובה שלי, ואתה לא חייב לקבל אותה, היא לא. שנתיים ניסיון לא שוות לחמש ולא שוות לעשר. תסתכל על עצמך לפני חמש שנים ועכשיו תגיד לי עם יד על הלב שלא למדת ושאתה עושה היום דברים באותה צורה. גם אני עשיתי שטויות שבדיעבד הייתי עושה אחרת. לומדים מניסיון. ולא רק בבדסמ.
וכן, יש כאלו שאצלם ניסיון של 20 שנים זה רק ניסיון של שנה והם עושים את אותן טעויות 20 פעמים. זה מה יש (:
שיהיה אחלה שבוע.
לפני 5 שנים
lori{ע_מ} - מבלי לקרוא תגובות אחרות: אני גם מאוד נוטה לגחך על היציאות האלה אבל מצד שני הגעתי לאתרים האלה בגיל מאוד מוקדם והיה לי ברור שאני נשלטת, את אדוני אמנם הכרתי אחרי מספר מערכות יחסים שהוא חווה אבל הוא היה כולה בן 25.
מה שמגוחך זה הנסיון של אנשים להאדיר את עצמם על ידי התפארות בנסיון שצברו, כאילו מדובר בקורות חיים שבהם צריך להדגיש את הנסיון.
שולט או מאסטר זה לא טייטל או תואר שלומדים בשבילו 4 וחצי שנים ועוברים מבחני הסכמה, זו הרגשה של מי שבקשר והגדרה של אדם את עצמו בקשר בין אנשים, ככה צריך להתייחס לזה ולא לפחד מזה שגם ילדים בני 20-22 קוראים לעצמם שולטים, זו ההעדפה שלהם בסוג זה של מערכת יחסים וזה מקובל ולא מעורר גיחוך.
אפילו הרבה יותר מוסן ומתקבל בעיניי לעומת בני 40-50 שרק ממלאים את הפרופיל שלהם במחמאות לעצמם ומספרים כמה נסיון יש להם.
זה בין הדברים שהם באמת הכי פחות רלוונטיים כאן בעיניי.
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - @lori האם היית נותנת רשיון נהיגה לילד בגיל 12? נשק לילדה בת 15? למה יש הגבלה על יחסי מין מתחת לגיל 16? בגלל שיש דברים שעד גיל מסויים לא מבינים את כל המשמעות שלהם. ברור שיש חריגים משני הצדדים. מצד אחד אנשים צעירים שהם מאוד ממוקדים ובוגרים ומצד שני בוגרים שמתנהגים כמו זבל. זה עדיין לא פוגם בכלל. שיהיה אחלה שבוע.
לפני 5 שנים
lori{ע_מ} - אם תגיב ישירות לתגובה גם נוכל לקבל התראה שהגבת. זה ממש לא אותו דבר. בדסמ זה לא איזו תורה שצריך להוציא רישיון בשבילה, לפחות בשבילי זה יותר הגדרה שקובעת את ההיררכיה, מי למעלה ומי למטה. גם זוגיות ראשונה בגיל 18 נגיד יכולה להכיל בתוכה בדסמ ולהיות מהממת ומותאמת גיל. (עם זה אני כן מסכימה). דברים שאני עושה היום, פחות התאימו כשהייתי צעירה יותר ולשמחתי, מי שהייתי איתם הבינו את זה. אבל להפוך את זה למשהו שהוא לבעלי ניסיון בלבד או לגיל מסויים, פחות מתאים בעיניי. שבוע טוב.
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - ויחסי מין מתחת לגיל 16 זאת כן תורה שצריך רשיון עבורה? יש סיבה שבגללה מגבילים דברים מסויימים לגילאים מסויימים. מערכות בדסמיות, וכאן אני מניח שתסכימי איתי, הן יותר קיצוניות וחובות בתוכן יותר סיכונים נפשיים ופיזיים ממערכות וניליות ולכן מחייבות משנה זהירות ובגרות. או שגם לזה את לא מסכימה?
לפני 5 שנים
lori{ע_מ} - נכון, יש סיבה שמגבילים ויש מקומות שבהם החוק גם נוקשה מדי לטעמי, אבל זה לא המקום שלי לשפוט.
אני מסכימה שלמערכות יחסים בדסמיות יש נטיה להגיע למקומות יותר קיצוניים (אצל חלק. הרוב לטעמי מסתפקים במשחקים קינקיים וזה גם בסדר גמור).
ועדיין, אין שום אפשרות להגיד שמגיל 18 מותר ״לעסוק״ בבדסמ אבל בלי נרות ושעווה ובגיל 22 מותר גם נרות ובגיל 25 מותר גם קשירות ובגיל 30 ברנדינג. כמות המסוכנים והחיים בסרט שנתקלתי בהם היתה גבוהה יותר בקצב אלו שמבוגרים ממני בשניים-שלושה עשורים לעומת אלו שהיו בגילאים שלי (גם פעם וגם היום).
העצה הכי טובה שאני חושבת שאפשר לתת במקרה הזה היא להפעיל שיקול דעת ולא ללכת שבי אחרי הגדרות וטייטלים שאנשים מנכסים לעצמם. להיות אנשים בריאים ושקולים וגם אם הולכים לאקסטרים, ללכת על זה עם מישהו שבוטחים בו ולא בגלל שהוא בן 50 ויש לו 30 שנות נסיון אלא כי הוא בן 35 והוא בן אדם.
לפני 5 שנים
Shibari Kodawari​(שולט) - בזה אנחנו מסכימים לחלוטין (:
לפני 5 שנים
kinkit polania - מסכימה במאה אחוז
אם כי שמעתי על נשלטת ממש צעירונת שזה בא ממנה באופן אמיתי מגיל ממש צעיר
לפני 5 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י