בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

את אשר נפשי עולה על גדותיה

כל הרוחות שנשבו כל הלילה, לא יכבו את האור בקצה
לפני 3 שנים. 21 ביולי 2020 בשעה 18:09

פעם כשהייתי צעירה ותמימה רציתי למצוא כאן משהו. בהתחלה זה נורא מפורט, מה שנדמה לך שאת רוצה, בעיקר אם את חושבת שיש לך כבר קצת ניסיון (דגש על חושבת, דגש על קצת). 

בכלל, בהתחלה את חושבת ממש הרבה בהתחשב בעובדה שמדובר בקונספט מאוד לא אינטואיטיבי בצורתו הגולמית. 

אז גם אני, בעוונותי, פתחתי מחברת דמיונית ופירטתי סעיפים קריטיים למדי של מה אני מחפשת ללא שום פשרות. גובה, השכלה, מקצוע, מגורים וכו' התחברו ליצירת CV ונילי מושקע, וכמו כל CV מושקע- רחוק שנות אור מהמציאות. 

עכשיו תקשיבו לי ותקשיבו לי טוב. אין כאן אף שולט בן 35-40, 1.80, חטוב, נאה, חכם בטירוף, שמרוויח מלא כסף אבל גם יש לו מספיק זמן פנוי, ולא נשוי/בזוגיות/פתוח/היא יודעת זה עניין שלנו אל תתערבי. 

לפני שכל היפים והאמיצים ויכעסו עליי, יש יוצאים מן הכלל וגם פגשתי חלק ממש מקרוב, אבל אי אפשר לבסס עליכם תיאוריות.

מה את מחפשת? שולט. זהו. זה באמת כל מה שאת מחפשת, את פשוט לא מבינה את זה עדיין. את גם לא מבינה, למזלך, שהדבר האחד הזה הוא זה שהכי קשה למצוא. 

יש גברים יפים חכמים וטובים, יש שולטים סדיסטים עם מטה קסמים במקום זין שאחרי שיסיימו איתך תרגישי כמו חמאה שיצאה מהמיקרוגל, אבל השילוב הכמעט בלתי אפשרי בינהם הוא בעיקר לסיפורים, וגם אז בדרך כלל לא יכתבו אותם טוב מספיק.

הוא צריך להיות קודם שולט, ואחר כך כל השאר. אבל זאת חשיבה שאי אפשר להגיע איתה מראש, וגם אחרי כל התובנות- קשה מאוד להתמיד בה. כל החיים שלנו הם סעיפים, חישובים של אני אעשה X כדי שבעתיד יהיה לי Y, אלף פשרות על עכשיו בשביל אולי אי פעם, אבל אי ודאות מפחידה פי מיליון. 

זה בדיוק העניין. את מפחדת נורא ואז מישהו לוקח את זה ממך, וזה לא אצלך יותר, הפחד. זה אצלו והוא מסובב אותו על האצבע מעל הראש שלך, וכל הסעיפים שלך נוזלים לו בין האצבעות ומתאדים, וכלום לא משנה כבר. וזה משנה את הכל, לתמיד. 

אז תמחקו את כל הרשימות ותעתיקו לפרופיל- דרוש שולט עם אצבעות. 

MyLexicon - נכון. ממש.
לפני 3 שנים
orian - צריך שיהיה קליק
לפני 3 שנים
מיה34​(אחרת) - ויכולת סיבוב מהירה של 180 קמ"ש לפחות
לפני 3 שנים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - כל תוכנית טובה פתוחה לשינויים
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י