סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

להריח בתחת

החיים הם רצף חוויות שחייבים לחוות בשביל לחיות.
לפני 8 שנים. 28 במאי 2015 בשעה 10:54

בואו נדבר על זנות, כישרון ומסחר. 

 

ארה״ב מתקדמת מאיתנו בהרבה מאוד תחומים. גם מבחינה מנטאלית, גם מבחינת טוטמז, טאבוז, ומוסר.

עכשיו בואו רגע נבהיר נקודה. ארה״ב שאני מדבר עליה היא ניו-יורק - קליפורניה. כל השאר זה יותר גרוע

ממאה שערים. אבל בשתי המדינות הללו, מתקיים עולם משלו. בעולם הזה הבריאות הפיזית בראש המעלה.

בעולם הזה אנשים לא סוגדים לאל. הם סוגדים לאורך חיים. והם צודקים. יש לנו 70-80 על הכדור, איך 

למען השם אנחנו מתייחסים לשנים הנדירות הללו כאילו יש לנו 500 שנה?

 

בארה״ב מתקיים מונח שנקרא 5YP (מבטאים את זה ״פוייפ״) שכמעט כל אחד עושה לעצמו. פה בארץ אנשים

בכלל לא יודעים שקיים כזה מונח. מישהו פעם ממי שאתם מכירים הראה לכם תרשים אסטרטגיה וטקטיקה

למטרות חייו? המקסימום שעושים בישראל זה ללכת לכותל לבקש ברכה. 

 

עכשיו מהם 5YP ולמה הם כל כך חשובים לחיים. 

5YP - Stands for: 5 YEARS PLAN היא סוג של מפה הפורשת את האסטרטגיה האישית של האדם

להגיע ליעדים ומטרות, בצירוף פירוט של הטקטיקה שבה הוא ינקוט עד לכדי חישובי צמתים בהם יעבור ולאן

כל השלכה תוביל.

זה מסתעף ויכול לקחת שבועות לבניה. אבל! בתום העבודה, ניתן לקבל פרספקטיבה והמטרות הופכות להיות

בורורות וקלות להשגה.

 

בואו ניקח את זה לזנות, כישרון ומסחר.

את מה שכתבתי פה לא רבים יודעים. למה רבים אינם יודעים זאת? כי מידע הוא נשק. ויש מידע שהמחזיקים

בו לא רוצים שיחשף. זו יכולה להיות סיבה כמו אי תחרות, אי הבנת השוק, אי ואי ואי. בשורה התחתונה,

כשאב יושב עם בנו, הוא ״מגלה״ לו את החיים. ורבים מאוד ההורים שלא ישבו עם ילדיהם ויחלקו עמם את

הידע הזה. ידע, שהיה יכול מאוד לעזור לאותם בני 15-25.

 

הרי מה הבעיה המרכזית שמנהלת את חייהם של רוב בני הגיל הזה? חוסר בפרספקטיבה. אי הבנה של

המהלכים. פעולה על בסיס אמוציה. חוסר יכולת לחבר בין מייל-סטון אחד למשנהו. או בקיצור, הם לא

רואים את הפאזל.

 

למה כל זה מתקשר לזנות כישרון ומסחר?

זנות הוא המקום הבסיסי שבו כל מוכשר/ת פסע/ה בדרכו/ה למסחר.

מי שהבינו את זה. הצליחו.

מי שחיו תחת ״המוסר״ הכפוי שהחברה הבינונית וחסרת הפרספקטיבה כפתה עליהם, ימצאו את עצמם

בגיל 70 מהרהרים אחורה ואומרים: ״עבדו עלי״.

מי שיודעים לבנות תוכנית חמש שנים, יודעים להבין שבמבנים של חמש ניתן להגיע למדרגה-50.

לא ניתן להגיע למדרגה ה-50 בקו ישיר. הכול מתקיים במקטעים של 5. ובמקטע הראשון, באותם

5 שנים, כל מי שעשה משהו בחייו, היה זונה. וזונה זה אומר: או מכר את גופו, או מכר את נפשו. אבל

את התקופה הזו הוא עשה במלוא הנכונות והכוונה, מתוך ידיעה ברורה שהנקודה הזו תוביל אותו/ה לצומת

הבאה שבה, הזנות עוברת לכישרון ומשם למסחר. 

 

אני מביט בבנות האתר. המלכות בתשלום והשפחות בתשלום. אני מביט בהם ואומר לעצמי:

הנה אנשים בלי תוכנית. מהיד לפה. יש לי ואני מוכר, ואת מה שאני מקבל, אני אוכל כי אני רעב.

רעב הוא דירבון והוא אינו אמור להעלם. אסור לשבוע לעולם. משום דבר. שבע = עבש. ומה שמעלה

עובש, רקוב ומת. 

 

הזמן חל על כולנו. יש מאיתנו שחיים לצדו, ויש מאיתנו שחיים בצלו. לחיות לצד הזמן זה להבין שאת

כוסית ושזו הנקודה בחיים למכור את מה שיש לך לעולם - עד לנקודה שבה אחד המנכ״לים/הזיונים שלך, ילחש לך

במיטה את המידע ההוא שיוביל אותך לצומת הבאה.

כל מי שבשל מוסר לא קופץ למים, יכול לבוא רק אל עצמו בטענות.

אחרי הכול, מהו מוסר אם לא רוח זמן חולפת.

יש מאיתנו שחיים בצדו, ויש מאיתנו שחיים בצלו.  

 

 

 

לפני 8 שנים. 23 במאי 2015 בשעה 22:36

היום פגשתי בהמה. אישה מלאת חיים שיכולה להכיל הכול והכול כאילו מלווה אותה לאיטו.

במשך רוב השיחה עמד לי הזין. 

שתינו כוסות יין. עישנו ג׳ויינט, הבטנו אחד בעיני השניה, התחרמנו אינטלקטואלית, העברנו

לשון אחת על אחרת, היא חשפה בחופשיות רבה את גופה הלא מושלם אבל הכה מושך בשל

חופשיות תנועתה בו, לרגעים דיברה ואני מצדי חלמתי בהקיץ איך אני מעביר לה את הזין

על הבטן התחתונה המדובללת. היא אישה מופרעת, כמותי. אמרתי לה שאני מאוהב בה שעה אחרי 

שהכרנו. אני שמעולם לקחתי החלטות כאלו מהירות בנושאי רגשותי, יורה לבת זונה הזו

שמולי, שלבטח תקרא מילים אלו ותצחק, ״אני מאוהב בך״. היא חייכה חיוך עמוק שמורה על מבוכה

אבל רגע לפני שהבעתה העלתה מבוכה, אני תפסתי מבט. את המבט הזה אני חיפשתי. אם יש

משהו שאני טוב הוא להבחין בניואנסים בין אם בחלל מקום, או בפני אדם. ואת הניואנס שלה אהבתי.

היה שם מבט שהודה על פתיחותי באופן שאומר: אני גם ארצח בשבילך.

זה הפריים. שניה. מיד אחר כך זה אבד בהלכי הנורמה, אבל אני ראיתי את המבט הזה.

 

נכון לרגע זה אני מרגיש שנפגשתי בצומת אנרגתית של ייצר תאוותנות ורגש. הצומת הזו יכולה

להיות עבור שנינו גם עשורים קדימה. כן, זה בדיוק מה שפגשתי. לא פגשתי בבהמה. פגשתי

בצומת אנרגטית של ייצר, תאוותנות ורגש.

 

פאק. אתמול בלילה ביקשתי מהחיים שישלחו לי מישהי שתתאהב בי כל כולה, שאתאהב בה כל

כולי. שהיא תהיה סוטה כמותי. חמה. טובה. פרוצה. יצירתית. חופשיה. והנה, היא הגיעה.

 

מילים יוצרות מציאות. 

 

 

לפני 8 שנים. 20 במאי 2015 בשעה 10:36

 

הנה ״הטאלנט״ שלי. 

אני יכול להפוך כל -אדם- לרוקסטאר. אני יודע מה עובד. אני גם יודע איך להוציא

מכל אדם את הניצוץ הבודד. משהו אחד באמת טוב שהאדם הזה יכול להוציא נכון.

זה הכישרון שלי. אני ״מעצב״ אנשים. הם באים אלי שאני אשייף אותם ואגיש אותם

נוצצים לעולם. הם באין אלי -למצוא- מהו הניצוץ שלהם. 

 

רוב בני האדם לא יודעים מהו המשאב האישי עמו הם יכולים לסחור עם העולם. 

רוב מי -שיודעים- מהו המשאב האישי עמו הם יכולים לסחור עם העולם, לא יודעים איך לסחור.

מעטים יודעים גם מהו המשאב האישי שלהם, וגם איך לסחור בו. 

אותם מעטים, הם אותם אלו שאתם מכירים כאלו שהצליחו.

 

בכל אחד ואחת יש משאב. אבל הזין הזה כל כך סמוי שלוקח שנים למצוא אותו.

זו גם הסיבה שרוב בני האדם עובדים בעבודה שהם לא באמת ״הוקרצו״ עבורה. 

הם שכנעו את עצמם שמה שהם עושים זה מה שהם רוצים לעשות וזרמו עם החיים.

יש להם אולי ״הובי״ או עיסוק נוסף צדדי, אבל ״זו לא פרנסה״ הם אומרים לעצמם, וחיים.

 

אני כותב את הפוסט הזה אחרי רפרוף על הצע המלכות שיש באתר הזה.

אני איני עבד, ואני איני אדון. אני לא משחק במשחק התפקידים הזה, הוא מאוד

משעמם אותי. כל דבר צפוי, משעמם אותי. ולכן, אני מעדיף פשוט לחוות ולהעניק

חוויות חיים בחזרה. זה הדבר היחידי החשוב בחיים האלה. חוויות. בסופו של דבר,

רק איתן אנחנו עוזבים. אז ככה מצאתי את עצמי נכנס לרפרוף על הצע המלכות באתר.

 

הנה לכם דוגמא לחוסר ניצול משאבים. היא נכונה -לשתי מלכות- שמצאתי פה בעודי מרפרף

בפרופילים, וגם כתבתי להן, ״אתן אינכן יודעות לנצל את המשאב שלכן״.

 

אז אותן שתי מלכות, הלוא הן מייצרות תוכן, התוכן שהן מייצרות אומנם לא משיוף,

אבל בהחלט אייכותי. לקחת את המשאב הזה, של מי שהן, עד הסוף. להוציא מהן את 

המקסימום ברמת התכנים, לבנות נרטיב, לבנות להן ברנד, להוציא פי.אר,

ולהתחיל לדחוף את הברנד הזה. בתקופת זמן של שנתיים (שזה עידנים במונחי

רשת) ניתן למכור את הברנד ולבסס -חיים- הנוסבים על ״ההובי״. על הדבר האחד

הטוב שהן עושות. אבל במקום זה, הן מפזרות תמונות באתר שאולי יביא להן מישהו

שיהיה מוכן להיות הכרטיס אשראי שלהן לכמה ימים. או סתם ישעשע אותן מינית, אחרי

יום במשרד. איזה בזבוז של משאב.

 

מי שיודע לנצל את משאביו העצמיים, חי.

מי שלא, שורד.

 

 

 

לפני 8 שנים. 17 במאי 2015 בשעה 9:44

לאיש חשוב אחד, ומאוד מוכר, יש איש חשוב אחר מוכר לא פחות שלוחש לו סודות באוזן. ולאיש האחר יש איש נוסף שאף אחד לא יודע

על קיומו שלוחש לו מה להגיד לאיש החשוב. זה אני.

אני האיש שיושב מאחורי הקלעים וממעט להופיע. אותי לא מעניין להיות כלי על לוח המשחק. אותי מעניין לנהל את המשחק מהצד.

מה ששני האנשים החשובים לא הבינו עד כה, זה שברגע שאתה בפרונט, אתה הופך להיות כלי. היציאה מהחדר החשוך אל קדמת

הבמה משולה לאיבוד ריכוז בעיניי. אתה מאבד קשר למאחורי הקלעים ושם... מאחורי הקלעים, מתנהלות השיחות הכי מעניינות.

והשיחות הללו הן כל כולן דבר אחד: פרספקטיבה.

 

ידע + קשרים = השפעה.

השפעה + יצירתיות = יכולת.

יכולת + ממון = כוח.

כוח + יכולת יזום = חופש.

חופש הוא המשאב אליו כולם חותרים.

 

- - - - - - - - - - - - - - -

 

החיים הם פריים אחר פריים. מי שלא מבין את זה, לא מבין את החיים.

פריים: ״עשן בכיכר רבין, שחורי עור מתרוצצים, רימוני הלם נזרקים, משטרה וסוסים, כאוס.

הפריים הזה נחרט במוח הציבורי.

את הפריים הזה המשטרה -מאוד- לא רצתה שיראו. כי הפריים הזה היה בעצם

תוצאה בה 300 ילדים מורידים למשטרת ישראל את המכנסיים בכיכר.

 

 

הרבה גופים עכשיו קיבלו תיאבון וזו השיחה שמתנהלת בדלתיים סגורות.

האם באמת ניתן למנוע מהמון של 50 אלף מאוחדים להתפרע?

פריים אחד. זה כל מה שצריך. פריים אחד. הרעיון נשתל. עכשיו זו שאלה של

התפתחות נכונה או קמילה. הממשלה חותרת לקמול את הרעיון משורשו. לצערי

חוסר ההבנה של הנוגעים בדבר דל. אין הבנה.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

השיר הזה מתנגן לי באוזניים. אני לבדי בבית. חצר, כלב, שמש, ללא חולצה, ג׳ויינט

בין האצבעות, מכנס ברמודה, יחף.

 

אני משקיף בדמותי במימי הבריכה. ״תזכור את היום הזה״, אני אומר לעצמי. ״יהיו

לזה השלכות בעתיד.״

 

אחר כך אני ניגש למחשב. כותב את מה שכותב. ואז מתקשר לאיש אחד, חשוב, אבל לא

ממש מוכר... 

לפני 9 שנים. 16 במאי 2015 בשעה 19:56

״ביום שבו מתחיל להפריע לך איך שבן-זוגך אוכל, זה נגמר״. אמר פעם יונתן גפן. 

אני הייתי משכתב את המשפט הזה. אצלי הוא היה מתריע על בעיתיות בקשר הרבה

לפני. כי ביום שבו התחת של בן-זוגך מסריח, זו ההתחלה של הסוף. 

 

- - - - - 

 

Kygo - ID (Ultra Music Festival Anthem 2015) 

הלינק מעלה מתנגן לי באוזניות, גויינט בפה, חדר העבודה המופרד מהבית המרכזי משקיף על בריכה מהבהבת, אני ערום, לבדי. 

אושר.

כן. בדיוק. אושר. זו המילה. 

הגויינט ממסטל אותי יפה יפה. 

אני משחרר נוד, מושך עוד מהגויינט, מחייך לעצמי ומניד ראש ב: ״יא אללה, האם בכלל יש בעולם מישהי שיכולה להכיל את האטרף

שבי?״ אחר כך אני פותח את ספוטיפיי ושם את השיר

הזה 

 

-לחיי החיים - (המתים והשורדים ממילא לא איתנו) 

לפני 9 שנים. 15 במאי 2015 בשעה 11:32

״זה לא אני, זה הילד הרע שבי״, הייתי אומר פעם. היום אני מבין כמה טעיתי. אסור היה לי לחשוב כך בכלל. הילד הרע שבי, הפרא אדם שבי, הוא מה שאני והוא מה שהביא אותי למקומות הכי גבוהים שבהם אני. פרא אדם הייתי ותמיד אהיה. ומאידך, עכשיו כשאני חושב על זה, גם צירוף המילים פרא אדם אינו נכון. אם לזקק את מה שאני, אז אני ״חווין חיים״, אם ניתן להמציא מילה כזו בשביל להעביר את העיקרון. אני תאוותן חיים. כזה הייתי כילד, כזה אני בעולם העסקי. אני חיי על בסיס תאוותי. אני יוצר על בסיס חוויותי. אני מוביל את התעשיה שבה אני עובד למקסימום. 

עכשיו אני פה לכתוב עצמי לדעת ולהשפריץ על המסך.

לפני 9 שנים. 15 במאי 2015 בשעה 10:35